www.sudzibas.lv Swedbank Lēna apkalpošana

Swedbank - Lēna apkalpošana

Nosēdēju rindā 40 minūtes, strādāja 2 lodziņi. Tie lodziņi apkalpo klientus 60 minūtes min. Nogaidot 40 min. konstatējās ka man nav pase līdzi... aizbraucu pakaļ pasei... atbraucu man bija 206 numurs bet skatos apkalpo 208 tikai... un paņemot jaunu numuru man bija 226 super atkal min 60 min bus jāgaida.

R

Komentāri (8)

MacBeton 14.10.2017

Tādam vajag pansionātu nevis banku.

veesaa007 14.10.2017

Par savām aizmāršībām jāmaksā- šajā situācijā- ar papildus gaidīšanu. Tikai nesaprotu, kāpēc savi dati jāpublicē visu apskatei?

Dainis 14.10.2017

Par ko īsti sūdzība? Jums tagad pilnīgi pietiek laika lai uzēstu biezpienu un nākamreiz nebūt tik aizmāršīgai :)

C critical thinker 15.10.2017

o johai, aizmirsu biezpienu nopirkt...

B biznesaklients 14.10.2017

Jā, šī nu gan ir sūdzība!

C critical thinker 14.10.2017

es aizmirsu pasi, paturiet man rindu :D

donna b 14.10.2017

Sandra, Tev visi ir majaas publicet savu ID seit?

proverka777 15.10.2017

laikam ne :D :D :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes