www.sudzibas.lv Swedbank neiespejami sazvanit informatīvo talruni

Swedbank - neiespejami sazvanit informatīvo talruni

Labdien. Meita pārsniedza kredītkartes limitu un jau trešo dienu mēģinam sazvanīt informatīvo swedbank tālruni uz ko mums atbild , ka visi operatori ir aizņemti. kā jūsuprāt , lai meita tgd norēķinās ar karti ? Ne visiem ir iespeja aizbraukt uz jūsu filiāli .

J

Komentāri (5)

AMB 22.08.2017

У меня такая же проблема. Это ужас. Если честно, попыток дозвониться было начиная с апреля до сих пор.
В апреле раза 3 звонил, в июне - несколько раз и в августе 1 раз.

В итоге по всем вопросам - 3 раза пришлось ехать в ближайший филлиал.

Swedbank - это позор.

Dainis 22.08.2017

Vai esat mēģinājuši pagaidīt uz līnijas, kāmēr operators pacels klausuli? Nekad ilgāk par 5-10 min neesmu gaidījis, ņemot vērā to , ka tā ir liela banka tas ir normāli..

N Nafusii 06.09.2017

Neesmu oriģinālā teksta autors, bet tikko izmēģināju. Gaidīju tieši 27 minūtes, līdz noliku. Nebija pirmais mēģinājums, bet pirmais ar laika uzņemšanu. Tā arī nav pagaidām izdevies ar viņiem sazināties.
Interesanti, tur otrā galā kāds kādreiz ir pamēģinājis pacelt telefonu?

J jolantaf 06.09.2017

Gaidīju pusstundu ,zvanīju pat no diviem vel citiem telefoniem.

S Slavixs 17.11.2017

Šodien nosēdēju uz līnijas 45 min bez rezultātiem! Viss tikai tādēļ kas Swedbank nobloķē karti, un atsūta sms lai zvana uz info tālruni... Sazvanīt nevar un karte ar bloķēta. Diez ko lai iesāk ja visa nauda ir tur. Filiālē par naudas izņemšanu jāmaksā komisija, un gan jau par jauno karti ar būs jāmaksā!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes