LV RU

Swedbank - Serviss

Labdien.
Vēlējos īsuma izteikt savu nepatiku pret klientu apkalpošanu dobeles tā saucamā filiāle kur vienmēr ir ne tikai garas rindas, bet arī darbiniece kas pilda savu darbu pavirši, neko neizskaidrojam un sūtot uz jelgavas filiāli, piemēram gribējām uzzināt vai konts vēl ir bloķēts un citu informāciju kas ir saistīts ar konta atbloķēšanu. Vai tad šādu informāciju nevar snieg dobele.?

Vēl par Jelgavas filiāli. Kontu jau cenšos atbloķēt no janvāra sākuma, bet jau ir ka marts, un neka nav.

No sākuma bija jānomaksā parāds par to ka konts netika izmantots, labi veicam maksājumu 39eiro, gaidam ka pateica 10 dienas, neka, bloķēts. Tad aizbraucam uz filiāli, izrādās jāraksta iesniegums, labi to arī izdarījām. Pagāja vēl 10 dienas, neka. Nu ka parasti uz Jelgavu, izrādas ka ir vēl ir jāmaksā 21 eiro par atbloķēšanu. Bijam marta vidu, tgd izradijas ka nepareizi uzrakstīts iesniegums par atblokešanu, nenoradijam konta nr.. Nu, ka diktēja ta rakstijam..

Vienīgais ko es nevaru saprast kāpēc to visu nevarēja pateikt viena dienā?

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes