LV RU
www.sudzibas.lv Swedbank Bankas klientu apkalpošanas serviss

Swedbank - Bankas klientu apkalpošanas serviss

Biju Alfas Swedbank Filialē, paņēmu numuriņu, pēc aprēķina bija 20cilvēki priekšā... Man bija 361. Numurs, paskatījos, ka uz vietas nemaz nav tik daudz, apm.7 cilvēki. Nostāveju 40 min. , un cilvēki, kas bija atnakuši pēc manis un ņēma numurinus, tika izsaukti pirms manis... Es prasīju kapēc tā, man atbildēja, ka kāds klients ir paņēmis numuriņu un tie numuri atkal atkartojas... Vai kāds saspaidījis vairākus pēc kartas numurus, lai atrāk tiktu izskaukts... Sviests kkāds! Tad sanāk, ka es tās 40 min. Nostavēju bezjēdzīgi, jo numuri atkārtojas... Murgs! Es neesmu rēķinājusies ar tadu laika posmu, kuru bezjēdzīgi nostāvet, aizgāju projām. Nākamajā dienā aizgāju un prasu vai ir gara rinda, man atbildējs apm.20-30 min, kā tad! Tas pats variants, kas iepriekšēja dienā... Es spītīgi stavēju un gaidīju, es nogaidīju 1 stundu, lai dabūtu isic karti. Darbinieki redz, kad ir ļoti daudz klientu, bet vienaldzīgi aiziet prom no darba vietas un strādāt paliek 2 no 6iem. Klientu sejās varēja redzet pilnīgu un neapsaubāmu neapmierinātību par to visu. Un vēl, pie info meitenes uzzināju, ka karti var atsūtīt pa pastu, kapēc man netika piedāvāta šāda iespēja?

14.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

What? 14.03.2019

"Darbinieki redz,kad ir ļoti daudz klientu,bet vienaldzīgi aiziet prom no darba vietas un strādāt paliek 2 no 6iem."

Katram ir darbiniekam ir savs noteikts darba laiks. Viņiem nemaksā, ja paliek brīvprātīgi ārpus noteiktā laika.
Tas arī attiecas uz pusdienas pārtraukumu. Ja ir noteikts laiks, tad ir jāiet. Kādēļ lai darbinieks ziedotu savu brīvo laiku kādam.

Kartes sūtīšana pa pastu ir vienmēr tikusi reklamēta. Pat tad kad termiņš sāk iet uz beigām ibankas profilā tiek atsūtīts atgādinājums, kā arī tiek pieminēta opcija jauno karti saņemt pa pastu.
Arī bukletos tas ir minēts. Vajag tikai uzmanīgi lasīt.

Оккупант 16.03.2019

У моей одной знакомой была ситуация похожа. Пришла она на территорию под названием банк ( в данном случае swedbank) смотрит девочка с инфо чистит кофейный аппарат. подходит и спрашивает: можно кофе? девочка с инфо ответила: да, но когда закончит чистить кофейный аппарат. Спрашивается зачем чистить кофейный аппарат, когда ты видишь, что люди не один час в очереди стоят. Для некоторых это является мочегонкой.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes