www.sudzibas.lv Swedbank Slikts serviss

Swedbank - Slikts serviss

Lūdzu, novērst swedbankas un aplikācijas Snmart Id problēmu, jo ir tiešām, neizturami, ja mob. Ierīcē darbojoties ar šo'' lielisko ''pakalpojumu, pin 1 kods no bankas vai nu tiek saņemts, ka sesija jau ir beigusies, vai tiek saņemts nekā iepriekš, un tad no ikonas swedbank, pārejam uz smart id, apstiprinām, un jāsāk viss no sākuma - varbūt būs, varbūt nē. Telefoniski runājot ar swedbank apkalpošas darbiniekiem, tiek vainot smart id, sazinoties ar smart id tiek vainota swedbanka. Sakiet, vai klients ir jāforvardē no vienas vietas uz citu, un nav ne atbilžu, nedz rezultātu (šīs neprofesionālās atbildes esmu no swedbanas, jau atklausījusies, vismaz, ja nezin par ko runā, lai pieaicina zinošāku kolēģi) ! Neapmierina swedbankas servis ar Smart Id.

24.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

O

Komentāri (3)

Z zilais valis 24.03.2019

Lietoju kodu kalkulatoru un nav pilnīgi nekādu problēmu.

Andris Sa 25.03.2019

Tas ir jusu telefona problema, nevis SmartID.

Pacco_al 25.03.2019

Tieši tā, jo ir telefoni, kuri baterijas taupīšanas nolūkos aizver visas formā darbojošās aplikācijas pēc noteikt laika, nezinu precīzi cik minūtes. Un viss. Koda pieprasījums neatnāk.
Ja veicat darījumu ar Smart ID vienkārši jau laicīgi atverat šo aplikāciju un ja telefonā ir internets, viss atnāks.
Lai veicas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes