LV RU
www.sudzibas.lv Swedbank Slikts serviss

Swedbank - Slikts serviss

Atbraucu uz spices filiālu lai uztaisit Msart Id. Tāpēc ka pazaudēju telefonu. Braucu no jūrmalas, Kauguriem un saksim ar to ka, priekš kam aizvera dubultu filiālu? Zel turet vietu prieks klientu ertībam? Turpinasu par spices swedbanku. Atbraucu paņemu numuriņu 16.44 pagāja uz priekšu tikai kadi 3 cilvēki. Un es jau sežu 35 minūtes. Priekša vel 10 cilvēki. Cik man sedet šeit? Vel 3h stundas? Secinājums tāds! Vai jūs mainat kaut ko sava apkalpošana! Vai es un mana ģimene ejam uz citu banku kurs bus tuvāk un atrāk apkalpos!

19.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

De

Komentāri (5)

а это у нас фирма по выбиванию долгов в одной очереди со среднестатическими гражданами оказалась?

Oļegs Zatlers 21.03.2019

Ja pazaudē telefonu, nav nepieciešams doties uz filiāli. Nopērc jaunu telefonu un uzstādi Smart ID no jauna.

De Deniss2 22.03.2019

Ta nevar. Ja tev nav kodu kartes. Kuras tagad nevar dabut. Tapec obligati pie viniem

Pacco_al 26.03.2019

Labāk ej uz citu banku, Noteikti atradīsi ideālo.

Банк имеет право разорвать с вами отношения в любой момент. Выясните, по каким причинам до сих зная ваши нодовольства с вами банк не разорвал отношения, я держит вас в узде, как белогривого коня!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes