LV RU
www.sudzibas.lv Swedbank Attieksme pret klientu

Swedbank - Attieksme pret klientu

Labdien!

Šodien aizvedu savu 75 gadus veco mammu pensionāri, invalīdi uz Swedbank filiāli Rūjienā, lai izņemtu kodu kalkulatoru. Apkalpoja mūs bankas darbiniece Olga Špiļka. Attieksme vienkārši briesmīga. Sajutos kā noziedzniece, kas atvedusi savu māti uz banku, lai izkrāptu naudu. Arī mamma šokā par tādu nelaipnību. Sajutos kā padomju laikos, kad ietādēs un veiklos mūs apkalpoja uzpūtīgi, nelaipni darbinieki.

11.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (6)

In inga22 11.01.2019

Tas tagad Swedbank stilā! Visās filiālēs un pa telefonu attieksme ir šausmīga un iedomīga. Tā vietā lai palīdzētu, darbinieki atļaujas ar ironiju un nicinājumu mācīt klientu kā dzīvot un pārmest, ka nav pietiekami gudrs lai lietotu visus jaunievedumus.

Lucifer 12.01.2019

Ejiet uz citu banku tad. Mani apmierina Luminor.

Biju par Swedbank augstās domās, bet šobrīd tiedām apsveru domu, ka vajadzēs nomainīt!

Pacco_al 13.01.2019

Tieši tā ko jūs visi lieniet tanī Swedbankā tur letes mala ar medu ir nosmērēta vai?

Pacco_al 13.01.2019

Man patīk šie pārgudrie cilvēki, kuri vienmēr visu zina labāk. Un vēl uzmet lūpu un apvainojas, kad pamāca kā labāk izdarīt. Nu ok. Paņemsim šo situāciju. Jūs atvedāt mammu 75 gadi veca, invalīde, no laukiem, vis ticamāk pati no datora neko nesaprot, no Internetbankas vēl mazāk, par kodu kalkulatoru nemaz nerunājot.
Tā vietā, lai mamma pieslēgtu jūs kā pilntiesīgu lietotāju savam kontam, jūs stāstiet, ka mammai vajag kalkulatoru, nu bet protams, bankas darbiniece zina, ka mamma to ne minūti nelietos un līdz ko abas iziesiet pa bankas durvīm, tas nonāks jūsu rokās. Un kas tur tāds, jūs teiksiet?! Ah ja jūs zinātu cik daudz bērnu tā ir aptīrījuši savu vecāku un vecvecākus, tad nebrīnītos, kāpēc darbiniecei ir tāda attieksme. Jo pēc tam vainīga nav jo viss jau ar mammas (omas) kalkulatoru ir parakstīts. Un vispār viņa pati tā gribēja. Nozog vecīšu depozītus, pensiju, iekrājumus. Es saprotu, ka jūs tam nespējat noticēt, bet tā notiek, bet notiek. Tāds ne viens vien gadījums un māte savu bērnu tiesā nesūdzēs. Un nevajag bērnam būt narkomānam, mūsdienās ir daudz citu atkarību, kaut vai azartspēles utt.
Ejam tālāk. Kad kodu kalkulators nobloķesies vai viņam beigsies baterija jums atkal mamma būs jāved uz banku un atkal viss no gala, sēdēšana rindā, nelaipnā attieksme utt.
Pareizā pieeja - mamma jūs pieslēdz (ar saviem identifikācijas līdzekļiem, ar jūsu Smart ID vai kalkulatoru), kā lietotāju pie sava konta nosakot atļautās darbības un limitus. Un viss. Un nav vajadzīgs nekāds kalkulators, bet cilvēki jau to nesaprot. Pieprasa - dodiet un vēl apvainojas. Ah vai.

Jebkurā situācijā laipna attiksme neko nemaksā! Augsprātīgi bļaustīties mēs visi protam. Jebkurā gadījumā, laipni varējāt visu paskaidrot. Ne mēs šo jauno sistēmu izdomājām. Tā izturēties pret cilvēkiem vienkārši nedrīkst! Katra situācija ir savādāka. Un, ja pret katru bērnu, kas atved vecākus uz banku, izturēsities kā pret noziedznieku, tad jums šai darbā nav ko darīt!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes