www.sudzibas.lv Swedbank Klientu apkalpošana pa telefonu

Swedbank - Klientu apkalpošana pa telefonu

Zvanīju uz banku sakarā ar jautājumu par kontu, jautājums tika veiksmīgi atrisināts, bet uzreiz pēc tam darbiniece manā uztverē diezgan uzbrūkošā/agresīvā veidā (nejautājot vai man ir laiks un vēlme šādai sarunai) uzsāka sarunu un izjautāšanu par manu dzīvesvietu un apdrošināšanu. Ņemot vērā, ka banka sarunas ieraksta, nav vēlmes svešiem cilvēkiem stāstīt par savu privāto dzīvi, tajā skaitā dzīves vietu un attaisnoties par saviem dzīvesveida paradumiem, ja man nav intereses par viņu piedāvāto produktu (šajā gadījumā, cik sapratu, mājokļa apdrošināšanu). Saprotams, ka bankai ir vēlme pārdot savu produktu, bet šāds uzbāzīgs komunikācijas veids tikai atbaida un izraisa dusmas, neapmierinātību.

16.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Komentāri (10)

really? 16.01.2019

Tak pasaki stingra tonii,ka neinterese un noliec, nav ko te biezpienoties.

RAMONA👀 16.01.2019

Kur tad Donna, kas pateiks- pa telefonu negribi, bet šeit stāsti
...lol...:D

L Līva M. 16.01.2019

Varbūt variet pastāstīt kurā vietā sūdzības aprakstā ir konkrēti uzrakstīts vai dzīvoju privātā dzīvoklī, īrētā dzīvoklī, privātmājā, vasarnīcā, vai lietoju savas privātās mēbeles vai saimnieka mēbeles un kas tieši ir rakstīts manis parakstītajos līgumos?

RAMONA👀 16.01.2019

Izlasi pati kārtīgăk. Es rakstu- pa telefonu negribi stāstīt, bet šeit runā par savu ČP...neņem pie sirds...aizej uz baznīcu izstāsti, te visiem po**j, ka swedbank dara savu darbu un veic reklāmu.

L Līva M. 16.01.2019

Ja jau Jums ir šis ieraksts ir tik ļoti vienaldzīgs, tad kādēļ to komentējiet!
Portālā sūdzības.lv izteicu savu sūdzību, ja Jums tas neinteresē, lūdzu, nelasiet, nevis izsakiet komentārus lietojot lamuvārdus.

RAMONA👀 17.01.2019

Tu esi baigi nervoza. Mierīgāk;)

Pacco_al 16.01.2019

Re kā sūdzība gatava, bet uzreiz pateikt "Nē paldies" un nolikt klausuli nemācējāt? Vajadzēja klausīties sakostiem zobiem, analizēt toni vai nostāju, pēc tam pukoties rakstīt šeit sūdzību par to visu. Pēc kaut kādas mazohistes un cietējas izklausās.
" šāds uzbāzīgs komunikācijas veids tikai atbaida un izraisa dusmas, neapmierinātību." uzraksties lūdzu kādi vārdi samtainā tonī jums ir jāiečukst ausī, lai jūs iegādātos Mājokļa apdrošināšanu. Tas būtu vērtīgs ieguvums bankai. Gaidām atbildi...

RAMONA👀 17.01.2019

... autorei daudz kas izraisa dusmas un neapmierinātību.!

What? 17.01.2019

Opcija - noliec trubu!

What? 17.01.2019

Oj ne tā sūdzība :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes