LV RU

SmartLynx

SmartLynx Airlines SIA
www.smart-lynx.com
Adrese: Mazrudas, Marupe municipality,
Mārupe
Mārupes nov.
Latvia - LV-2167
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +37167207392
Fakss: +37166002714
Informācija: SmartLynx Airlines Estonia Office

SmartLynx Airlines Estonia OÜ
Registration nr.: 12264460
VAT nr.: EE101544261
Address: Lennujaama tee 13, Tallinn, 11101, Estonia
Tel.: +37167207392
Fax: +37166002714
E-mail: [email protected]
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

11%
Sūdzības
18
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

SmartLynx - Sūdzības un atsauksmes

Smartlynx - Slikts serviss

Slikts serviss Lidojām ar smartlynx uz Hurgadu un atpakaļ. Stjuartes kā mūmijas, sajūta ka viņas (i) ir uzraugi lidmašīnā nevis apkalpojošais personāls. Ēdināšana par kosmiskām cenām un tas pats beidzas īsti nesākoties. Biju šokā. Pirms tam lidoju ar citu kompāniju, tur labi baroja par velti un visu lidojuma laiku piedāvāja dzērienus. Nekad vairs ar smartlynx!

Ja Janka 007 01.11.2019
Komentāri 6

Smartlynx - Slikts serviss

Slikts serviss Serviss ir briesmīgs. Pasūtīju riekstiņus un viena stjuarte (vārdu neatceros, bet bija blondīne) atnesa man viņus un burtiski iemeta man viņus klepi, taka bezmaz vai būtu gatava sadot man pa feisu un teica (citēju) ‘luk tavi riekstiņi, vecais pirdien’. Es sūdzēšos. Es vairs nelidošu! Blonda zoss..

Smartlynx - Apkalpojošais personāls

Apkalpojošais personāls Velos sniegt sudzibu. 28.07.19 es ar bernu (3.5g) lidojam no rigas uz heraklionu (kreta) . Man lidzi rokas bagaza bija soma, kura atbilda visiem svara un izmera noteikumiem. Pirms pacelsanas, pienaca stjuarte varda maija un loti agresiva toni pazinoja, ka soma jaliek lidmasinas augeja plaukta. Es teicu, ka savu somu, kur bija visas bernam celojuma laika paredzetas nepieciesamas lietas, varu palikt zem priekseja kresla (ka ari paredz aviokompanijas noteikumos) (ka ari biju lidojusi neskaitama...

Smartlynx - Reisu atlikšana

Reisu atlikšana Aviokompānija Smartlynx Bieži aizkavē avioreisus, pārceļot lidojumus par 10-14stundām..pamato ar tehniskām ķibelēm.Vesela diena no ceļazīmes izsvītrota, par kompensācijām dzirdēts, jācīnās pusgadu.Uzmanieties ar šo kompāniju lidojot uz siltajām zemēm...ar kompāniju sadarbojas Novatours un Alida.Mēs noteikti nelidosim ar šo kompāniju vairs.

Lu Luna1 28.06.2019
Komentāri 5 Aviokompānijas

Smartlynx - Lidojuma (reisa 6Y 271) kavēšanās.

Lidojuma (reisa 6Y 271) kavēšanās. Vēlos iesniegt pretenziju (sūdzību) kompensācijas saņemšanai saistībā ar lidojuma aizkavēšanos (reiss 6y 271) , kas bija paredzēts 05.05.19 plkst. 17.15, bet izlidoja 06.06.19 plkst 13.30 (sākotnēji paredzēts bij 13: 00, kas norādīts izziņā) . Pasažieri: santa dūzele un jānis frīdenbergs. Vēlamies saņemt kompensāciju saskaņā ar eiropas parlamenta un padomes regulas (ek) nr. 261/2004 (2004. Gada 11. Februāris) , ar ko paredz kopīgus noteikumus par kompensāciju un atbalstu pasažieriem sakarā ar...

Sa santa1984 14.05.2019
Komentāri 5 Ceļojumi

Smartlynx - Slikts apkalpojošais personāls, bojājums

Slikts apkalpojošais personāls, bojājums Apkalpošana zem pašas kritikas. Šodien lidoju no kretas, tur plosas veis vis nomācies, bet lidojam iekša tieši vetras epicentrā un kas notiem... mums iesper zibens, tādas sajutas vel nebij nācies piedzīvot. Nēsmu eksperts bet manuprāt pēc ka tāda ir jāveic avārijas piezemēšanas un ekspertiem jāizverte lidmašīnas stāvoklis, nevis jāturpina lidojums jo trieciens bija loti spēcīgs

Gu Gustavito 05.05.2019
Komentāri 7 Ceļojumi

Smartlynx - Lidojuma kavēšanās

Lidojuma kavēšanās Iegādājāmies ceļojumu caur tūroperatoru. Lai arī bijām informēti par negatīvajām atsauksmēm, tūroperators apgalvoja, ka viss būšot kārtībā. Dienu pirms paredzētās izlidošanas (14:00) saņēmām informāciju. ka veikts over booking. Piedāvāja lidot ar agrāku reisu. Piekritām. Pusstundu vēlāk atnāca ziņa, ka tomēr viss būs kārtībā un izlidosim paredzētajos 14:00. pusstundu vēlāk atnāca informācija, ka izlidosanas laiks mainīts uz nākamās dienas 00:10. Nekādu paskaidrojumu. Nakts lidojums grūt...

Smartlynx - Krāpšana

Krāpšana Безпредел, самолёт перенесли с 6 утра на 17: 00 вечера, нивкоем случае не выбирайте эту компанию. Šo turi nekāda gadijumā neiesaku izvēlēties! Lidmašinas kavejas no 6 rīta uz 17: 00. Nekāda gadijuma neizvelaties šo kompāniju!

Smartlynx - mainīti bagāžas noteikumi

mainīti bagāžas noteikumi Gribu brīdināt jebkuru ceļotgribētāju par SmartLynx aviokompāniju. Savu ceļojumu uz Pinzolo iegādājāmies no VanillaTravel, kas īstenībā mums pārdeva Novatours organizētu pakalpojumu ar SmartLynx aviobiļetēm. Īsto pakalpojuma nodrošinātāju iesaku uzzināt ikvienam pirms ceļojuma apmaksas. Visos ceļojuma aprakstos tika minēts, ka cenā iekļauta 18 kg bagāža un 8 kg slēpošanas bagāža. SmartLynx lidostā visiem pasažieriem paziņoja par jauniem noteikumiem bagāžas svarā, kas 18+8 kg pārvērta par mak...

AtrisinātaSmartlynx - Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai

Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai Bija nopirkts ceļojums Uz Bulgāriju, kur lidojumu nodrošina Smartlynx aviokompānija. Kātgīgi sagatavojušies atvaļinājumam devāmies uz lidostu Ieradāmaies laicīgi 3 stundas pirma lidojuma. Lidojums bija paredzēts 30.07.17 Rīga -Burgasa 17.45. Ceļojumā devāmies ar bērnu, ienākot lidostā jau gaidija pārsteigums, milzīga rinda uz Smartlynx reģistrācijas lodziņu. Nu labi, ko darīt, jāstāv ir. Tas murgs vilkās 2.5 stundas līdz tikām līdz lodziņam, kur pieregistrēja mūs reisam un savāca bagāžu, bet...

Al Aleksa 12.11.2017
Komentāri 4 Pakalpojumi

Smartlynx - Kompensācijas neizmaksāšana

Kompensācijas neizmaksāšana 2017.gada 2.augustā iesniedzu iesniegumu par kompensācijas pieprasīšanu, sakarā ar reisa MYX475 no Rīgas uz Burgasu kavēšanos (31 stundu – minētajam reisam vajadzēja izlidot 30.07.2017. plkst.17:45, reiss izlidoja tikai 01.08.2017. plkst.00:40), reisa kavēšanās iemesls – tehniskas problēmas. Kompensāciju pieprasīju pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (EK) Nr.261/2004 (turpmāk tekstā – Regula) 7.pantu. SmartLynx Airlines SIA savā atteikumā pamatojas uz to, ka reiss tika kavēt...

Smartlynx - Pateicība

Pateicība Lasot visas negācijas par Smart Lynx bail paliek. Kur tik daudz problēmu var salasīt. Lidoju ar Smart Lynx 31.03.2017 uz Tenerifi. Nekādu problēmu. Izlidošana precīza, laipna apkalpe- pasažieriem pasniedza dāvaniņas sakarā ar kompānijas 25 gadu jubileju! Kapteiņi Romans un Igors profesionāli.( neatceros uzvārdus). Paldies! Sveicu kompāniju, lai viss izdodas!

AtrisinātaSmartlynx - Aviokompānija iekļauta "melnajā sarakstā" par kompensāciju neizmaksāšanu

Aviokompānija iekļauta 'melnajā sarakstā' par kompensāciju neizmaksāšanu Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" vēlas informēt patērētājus, ka SIA "Smartlynx Airlines" (reģ. Nr. 40003056133) ir iekļauta Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā izveidotajā "melnajā sarakstā" (http://www.ptac.gov.lv/lv/content/melnais-saraksts) par to, ka aviokompānija nav izmaksājusi sešiem pasažieriem kompensāciju 400,00 EUR apmērā katram, neskatoties uz to, ka Patērētāju strīdu risināšanas komisija ir uzlikusi tai par pienākumu kompensācija...

Smartlynx - Slikts serviss

Slikts serviss Atlidojot no Antālijas, Rīgā nesaņēmu koferi. Pazudis... Neatlidojis... Bez vēsts. Nakts visū, ar raudošu bērnu uz rokām, sapildīju pieteikumu par bagāžas trūkumu. Neviens zvans no Smartlynx par esošo situāciju turpmākajās dienās. Labi, ka Rīgas lidostā strādā atsaucīgi darbinieki un zvanot viņiem, saņēmu kaut kādu info par esošo situāciju. Pēc nedēļas saņēmu koferi, bet tas bija izvandīts; mātas bija pārcilātas, izrakstās... labi, ka ne izzagtas... Līdz šai dienai neesmu saņēmusi atvainošanos "par sagādātajām neērtībā". Superīga kompānija, tā turpināt!!!

Iv Ivett 17.05.2016
Komentāri 1 Aviokompānijas

Smartlynx - Bagāžas aizkāvēšanas uz 9 dienām, bagāžas bojājumi.

Bagāžas aizkāvēšanas uz 9 dienām, bagāžas bojājumi. 28 февраля 2016 прилетели из ОАЭ в Ригу Smartlynx компанией, при прохождении паспортного контроля, нам сообщают, что весь багаж всего самолета остался в ОАЭ. 2 часа проводим в очереди на заполнение формы о потере багажа. 29 февраля получаем письмо от компании, что багаж прилетит только 7-9 марта. 8 марта получаем наши чемоданы. Пишем претензию компании. Так как вылетали мы из ОАЭ в 18,30, до 16,00 проводили время у бассейна в отеле, в чемодане были мокрые купальники и полотенца, упакованные в...

Smartlynx - nedroši Pasažieru aviopārvadājumi

nedroši Pasažieru aviopārvadājumi Labdien!Novaturs un Teztūrs čārteriem uz Tenerifi u.c. izmanto SMARTLYNX-lētu un bīstamu aviokompāniju. 2015.gada janvārī, lai aizlidotu uz Tenerifi-reiss kavējās 5 stundas, jo lidmašīna vienkārši nedarbojās. Viņu laboja un tad atsūtīja kaut kādu netrafaretu vecu lidmašīnu, savukārt, atpakaļceļā Smartlynx kompānijas lidmašīna veica piespiedu nolaišanos Gdaņskā, jo beidzās degviela un atkal kavējās ar ielidošanu 4 stundas, kopumā zaudētas vismaz 9 stundas. Bet pats svarīgākais, ka NAV droši...

Smartlynx - Ēdienu trūkums.

Ēdienu trūkums. Informācijai. Ēdienu ņemiet līdzi lidmašīnā,jo bez zupām uz borta neko vairāk nevar iegādāties. Neapmierināta ģimene ar bērniem lidojumā no Tenerifes uz Rīgu decembrī 2014.gadā.

Smartlynx - безопасность

безопасность Smartlynx для экономии топлива не заботится о безопасности ни пассажиров ни членов экипажа, т.к. совершает свои перелёты через территорию Украины. Ни одна серьёзная авиакомпания сегодня так не поступает.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes