www.sudzibas.lv SmartLynx Smartlynx Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai un mēlošana

Smartlynx - Smartlynx Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai un mēlošana

2019. Gadā kompānija smartlinks aizturēja savu lidmašīnu vairāk nekā uz 8 stundām no Tenerifes uz Rīgu. Atgriežoties mājās, iesniedzu sūdzību kompensācijas izmaksai saskaņā ar eiropas regulu 800 eiro apmērā. Vēršoties tieši kompānijā, saņēmu nepamatotu atteikumu ar izdomātu stāstu par it kā atteikšanos kompensēt kādu pasažieri.
Vēršos Ptac (paldies viņiem, viss bija profesionāli) , kas palīdzēja sastādīt sūdzību un pārsūtīja to atbildīgajai institūcijai Spānijā, kas atzina aviokompānijas vainu un izsniedza attiecīgu dokumentu. Viņi arī sazinājušies ar kompāniju un saņēmuši no viņiem pozitīvu atbildi uz izmaksu. 


vēršos Smartlynx ar kompensācijas pieteikumu - un tad sākās! Mūžīgie meli un ignorēšana. 


- pirmais atteikums izmaksāt kompensāciju 01.06.2020: dear dmitrijs, this to inform you that it has been confirmed – payment to be done within 4 months time.

- 28.11.2020 pagāja četri Mēneši un uz manu jautājumu kāpēc nav kompensācijas saņēma vēstuli: dear sir,
9. Please be informed that all compensation payments have been delayed and partially suspended until december 2020 due to covid-19 related situation.

- tālāk kompānijai nosūtītas vairāk nekā 15 vēstules un veikti vairāk nekā 30 mēģinājumi sazvanīt. To izdarīt ir gandrīz neiespējami, jo viņi neņem klausuli. Ja jums tomēr izdodas sazvanīt, tad lūdz uzrakstīt vēstuli; mēs jums atzvanīsim; es pajautāšu grāmatvedim; mēs jūsu rēķinu esam piegādājuši apmaksai.

- es vērsos pie kompānijas vadītāja, bet, protams, nesaņēmu atbildi. Tā laikam ir normāla prakse.

Esmu noslēdzis līgumu ar juridisko kompāniju, un tā arī cenšas no viņiem saņemt naudu. Zemāk viņu komentāri, ko viņi saņem no smarlynx.

1. 67207392 - sazvanita grāmatvediba solija atrast müsu sütitos e-pastus un sniegt atbildi.

2. 67207392 - atgädinu ka ir jäsniedz atbilde uz nosütitajiem e-pastiem. Solija ka iepazisies un atzvanis.

3. 67207392 - Sola sazinaties sis nedë | as laika, info atbildigajiem dienestiem tiek nodots reguläri.

4. 67115114 - neesot grāmatvede nevar atbildēt kāpēc nav samaksāts, atzīmēja informāciju, lai uzzvanu 5 dien

5. +37167115114-sazvanīju teica, lai uzzvanu pēc nedēļas. Viņai programmmā ielikts uz apmaksu, bet nevar pateikt datumu, kad tas ir uzlikts. Lai nosūtu epastu uz claims un uzzvanu pēc nedēļas.

Es domāju, ka smartlinx varētu saukt par sliktāko aviokompāniju baltijā. 
 tādu atteiksmi sen neesmu redzejis.

09.04.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes