www.sudzibas.lv SmartLynx Slikts serviss

Smartlynx - Slikts serviss

Avio sabiedrība atteica segt sabojātas bagāžas izmaksas, vispār neiedziļinoties lietas būtībā.

Atsūtīja "no reply" standarta e-pastu, ka neatlīdzina bojātu bagāžu: "Diemžēl aviokompānija SmartLynx neuzņemas atbildību par bojājumiem kuri nodarīti Jūsu bagāžai.SIA "SmartLynx Airlines" iesaka pasažieriem vienmēr apdrošināt savu bagāžu."

Ja izmantosiet vinu pakalpojumus - iesaku nodrošināties ar labu ceļojuma apdrošināšanas polisi, jo no SmartLynx jūs nesaņemsiet neko!

17.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Komentāri (1)

E esmeraldae 17.06.2022

Ir muļķīgi nepaņemt ceļojuma apdrošināšanu par pāris desmitiem eiro. Bagāžas bojājums vai pat bagāžas zaudēšana nav aviokompāniju interesēs, un tas ir rakstīts viņu politikas noteikumos.
Nākošreiz esat gudrāks - nežēlojiet ceļojumu apdrošināšanai naudu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes