www.sudzibas.lv SmartLynx Kavēts avioreiss

Smartlynx - Kavēts avioreiss

Labdien. Pamatojoties uz ek regulu 261/2004, iesniedzu pieprasījumu kompensācijai par lidojuma nr. 6y3452/art3452 ilgstošu kavēšanos, kas notika 17.11.2022.. Reisa nr. 6y3452/art3452, lidojums no Rīgas uz ponta delgada. Tiešā lidojuma vietā notika piezemēšanās porto lidostā un aizkavēšanās par 10 stundām ilgāk nekā plānots. Tika pazaudēta vesela diena un plānotā 4 dienu ceļojuma vietā, sanāca tikai 3 dienas. Pielikumā pievienoju iekāpšanas biļetes pasakni.

25.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (1)

P PatiesiibasMeka 25.11.2022

Un ja nu galamērķī migla, vētra, vēlsazinkas? Vienalga vajadzēja piļīt līdz galam un tad attapties okeāna vidū bez iespējas nosēsties? Neizmaksās kompensāciju un sāks visādus kreisos nepatiesos attaisnojumus, tad arī varēs sūdzēties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes