LV RU
www.sudzibas.lv SmartLynx Slikts serviss

Smartlynx - Slikts serviss

Lidojām ar smartlynx uz Hurgadu un atpakaļ. Stjuartes kā mūmijas, sajūta ka viņas (i) ir uzraugi lidmašīnā nevis apkalpojošais personāls. Ēdināšana par kosmiskām cenām un tas pats beidzas īsti nesākoties. Biju šokā. Pirms tam lidoju ar citu kompāniju, tur labi baroja par velti un visu lidojuma laiku piedāvāja dzērienus. Nekad vairs ar smartlynx!

01.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (6)

Aviokompānijām nav tevi jābaro, tas nav nekāds restorāns vai bārs. AirBaltic ja gribēji ēst bija jāpasūta pa 10€ pie biļetes iegādes.

J Janka 007 02.11.2019

Ja tu lido par pārdesmit eiro tad nav jābaro, bet ja maksā par biļeti simtiem - tad lūdzu atbilstošu servisu!

Kolta 01.11.2019

Stjuartes kā mūmijas, sajūta ka viņas (i) ir uzraugi lidmašīnā nevis apkalpojošais personāls.
Vai viņām vajadzēja dejot jūsu priekšā?

J Janka 007 02.11.2019

Viņām jābūt smaidīgām un laipnām! Ticiet, ir redzētas arī tādas (citās avio kompānijās).

L Lailailai 02.11.2019

Allaž bijis vienalga kādas stjuartes. Ka tik pilda savu f-ju, atnes pasūtīto (par naudu vai iekļauto biļetes cenā), un lai lidmašīna nenobūkšķina lejā. Visas prasības pret avio biznesu.

nesatraucieties, kolta un lalai kopā (viens) komentē, tā kā nepieciešams:))))))))

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes