SEB Banka

AS SEB banka
Adrese: Meistaru iela 1
Ķekava
Ķekavas nov.
Latvia - LV-1076
(Valdlauči)
Tālrunis: +371 26668777
Fakss: +371 67215335
Darba laiks: 9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Bankas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
144
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

SEB Banka - Sūdzības un atsauksmes

SEB Banka - Slikts serviss

Slikts serviss Manaa nedienas ar seb banku sākā tad kad izlēmu panemt kredītu auto iegādei. Izvēlējos seb banku jo esmu klients šinī bankā. Apstiprinājumu kredītam gaidiju vairāk kā nedēlu un man neviens nekādu zinu nedeva kamēr pati nesāku zvanīt un rakstī e pastus! Kad sanēmu kredītu sākās nākamās problēmas ar "smart ID" šai gudrajai programmai veltiju pusi dienas un beigās izrādijās ka mans līguns nemaz nebija manā internetbankā! Nākamajā dienā līgums bija gatavs apstiprināsanai! Kops dienas kad esmu...

I Ieva 20.07.2017
Komentāri 3 Bankas

SEB Banka - Nekompotents darbinieks

Nekompotents darbinieks Šo sūdzību rakstu tamdēļ, lai citi netērēt lieki savu laiku ar seb bankas nekompotentajiem darbiniekiem... Vēlējāmies ņemt kredītu nekustamā īpašuma iegādei. Mūsu finanses to atļāva (tā vismaz paskaidroja bankas darbinieks). Brīdinājām, ka pērkam remontējamu īpašumu. Tad bankas darbiniece jolanta mums teica, ka nepieciešams vismaz provazoriskais vērtētāja mājās novērtējums. Lieki piebilst...Kurš vērtētājs tā bez maksas kaut ko tādu darīs? Bet mums palaimējās, ka sameklējām starp paziņām...

SEB Banka - Сервис

Сервис Хороший банк - за 0,11€ в минуту можно узнать, что все операторы заняты и послушать приятную мелодию минут 5 - 10, а войдя в i-banka пропадает русский перевод, а теперь в целях "безопаности" в другой банк можно будет перевести аж 30€ за один раз и 150€ в сутки! Все для нас - клиентов.

SEB Banka - Slikta sistēma

Slikta sistēma SEB bankas automātos jau kuro reizi atstāju karti, jo saņemu naudu un dodos prom. Ir gadījies arī pienākt pie bankomāta un tur redzu, ka iepriekšejais klients ir atsājis savu karti. Secinu, ka es neesmu vienīgā, kam šādi ir gadījies un pieļauju, ka tādu klientu ir daudz. Kādēļ sistēma ir tik neparocīga? Klients nekad nedosies prom bez naudas no bankomāta. Ļoti slikti, ka bankomāts sākotnēji izdod naudu un tikai tad karti. Domāju, ka mēģināšu turpmāk izvairīties no šiem bankomātiem. Diemžēl...

Z Zane 02.06.2017
Komentāri 3 Bankas

SEB Banka - Kreditēšana

Kreditēšana Pieteicos pateriņa kredītam SEB bankā, visi ienākumi nāk uz bankas kontu. Pieteikumu izskata jau 6 darba dienas. Nekādu info vēl nav saņēmusi ne elektroniski, ne telefoniski. Nauda bija vajadzīga steidzīgi mājokļa labiekārtošanai. Saprotu ja būtu mazi procenti. Nosacījumi vienādi, ka visiem. Iepriekš arī bija ņemts kredīts izskatīja 30 min laikā un naudu kontā saņēmu 1 stundas laikā.

A Aļona 14.05.2017
Komentāri 0 Bankas

SEB Banka - Internetbankas lietošana

Internetbankas lietošana Ņemot vērā Eiropas Savienības (ES) regulu jaunākās prasības, no 2017.gada ir ieviestas izmaiņas internetbankas kodu karšu lietošanā un SEB Banka līdz ar to ieviesa jaunas drošības prasības un noteikumus. Viss būtu labi, ja banka neaizmirstu par klientiem, it īpaši tos, kuriem nav jaunākie mobilie telefoni (viedtālruņi). Ne visiem cilvēkiem ir vēlme izmantot papildus kaut kādas aplikācijas un ne visiem tāda iespēja ir - piemēram cilvēki gados. Viņi prot lietot datoru un ibanku, bet viņiem bieži...

SEB Banka - Speciāli sarežģīta sistēma

Speciāli sarežģīta sistēma Pilnīga banku sistēmu degradācija.. Laikā, kad vajag stabilitāti, notiek pilnīgi pretējais - - internetbanku sarežģī sarežģī tik ļoti un padara visu tik nepārskatāmi, ka minimālo darbību veikšanai jāizbrīvē tam neparedzēti ilgs laiks. Turklāt jaunā ""ērtā"samrt sistēma ar viedtālruņiem" daudziem ļaudīm norēķinus padara vispār neiespējamus. Daudziem viedtālruņu vienkārši nav. Līdz ar to uz skatu, ka liela daļa Latvijas tauta tiek diskriminizēta un pazemota—pie daudzmaz normālas tiesu sistēma...

SEB Banka - Преступный непрофессионализм и хамство

Преступный непрофессионализм и хамство Банк - это тот институт, который должен оказывать наивысший уровень услуг и относится к клиенту с уважением. Я же столкнулся с полностью обратным. Где менеджер меня называет на "ты" уже в первом (!) разговоре с ним. Как будто я не в банк позвонил а в bite? Когда я спрашиваю с какой стати - вешает трубку. Вопрос который занимает месяц - решает пол года при этом все время пытается на меня свалить свои обязанности. Только когда я подключил к этому делу соих юристов - он начал работать. Я могу...

A Andy Miron 23.03.2017
Komentāri 1 Bankas

SEB Banka - Neizpratne, cūcība

Neizpratne, cūcība Seb bankas iekasējumi ir neadekvāti! Lai es redzētu no savas internetbankas / mani paraugi/ konkrēto maksājumu no iepriekšējā gada, man par to atvilks no konta eur0,50. Tad es esmu vainīga par to, ka šiem ir bijušas izmaiņas sistēmā, līdz ar to vecie maksājumi dzēsti un tagad maksājiet, jautājiet atļauju filiālēs par vecajiem konkrētiem maksājumiem?! Esmu neizpratnē par šo paziņojumu! Neadekvāta rīcība no seb bankas. Agrāk varēju visu bez maksas redzēt un izdrukāt , ja bija tāda vajadzība ...

I Ieleja 20.03.2017
Komentāri 2 Bankas

SEB Banka - Ibanka

Ibanka Ibanka pie bankas paraugiem izvēloties zelta zivtiņu, nevar vairs redzēt - ne tarifu, ne cenu... Sanāk ievadu savu nr, kkadu summu uz dullo un aiziet? Kā ari, lai paskatītos konta pārskatu ir mistika"lai iegūtu informāciju par šo periodu, lūdzam datus pieprasīt divos pārskatos" kā to izdarit? Kados divos? Kam tas vajadzīgs?

K Kaspars.S 07.03.2017
Komentāri 0 Bankas

SEB Banka - Konsultanta nejēdzība

Konsultanta nejēdzība Pēc jaunās ibankas "uzlabotas" versijas uzradas dazas neskaidras lietas,kuru del zvaniju uz klientu apkalposanas diennakts numuru. Tur atbildeja nejauks jaunietis. Vinam uzdevu konkretas lietas par ibanku,bet tik nesaprotami un riebigi atbildeja. Nelaipns. Laikam daudzi zvana,jo tik haotisku izkartojumu sen nebiju redzejusi...fui Seb

M Madeira11 18.02.2017
Komentāri 22 Bankas

SEB Banka - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Vairākas dienas Seb internetbanka nebija pieejama, pēc bankas vārdiem uzlabojumu dēļ. Šodien dienas laika joprojām ieiet nebija iespējams, pa tālruni operators nekādu atbildi nespēja sniegt, šobrīd lietotāja kods tiek bloķēts, jo it ka parole nepareiza, kaut gan iepriekš tika vadīta ik dienu. Sazināties ar banku nav iespējams, diennakts tālrunis cik saprotams ari nedarbojas, 20 min garuma neviens necel klausuli

B B522 13.02.2017
Komentāri 3 Bankas

SEB Banka - Nekaunīgā Diāna Krecule

Nekaunīgā Diāna Krecule Es saprotu , ka cilvēks darbā var nogurt , bet Diānas Krecules attieksme bija nekompetenta . Kopā ar mammu atnācu lai man atbloķē ibanku , viņa to izdarīja , murmināja sev zem deguna visu procesu , tad man bija otrs jautājums , kuru viņa man neskaidri pasniedza , tad nejaukā tonī praktiski uzkliedza manai mammai , par to kas viņa ir . Es tiešām saprotu,ka dienas laikā var nogurt , bet klientus vajag apkalpot kā pienākas nevis pacelt balsi , ja man kkas nav saprotams , turklāt ar teikumu " Ka...

SEB Banka - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss 12.augustā pa dienu mums ar vīru Londonā apzaga dzīvokli. Atgriežoties no darba konstatējām, ka nozagti portatīvie datori, kamera u.c. vērtīgas preces. Viss dzīvoklis bija apgriezts kājām gaisā, pilnīgi visu plauktu un atvilktņu saturs bija izrakņāts un izmētāts. Protams, izsaucām London Metropolitan policiju un viss tika dokumentēts. Nozagto mantu skaitā bija arī vīra SEB bankas debetkarte, kā arī tās pin kods, kurš arī glabājās dzīvoklī. Karti vīrs lietoja ļoti reti, tādēļ bija bailes, ka pin...

I Ilona Sabera 01.09.2016
Komentāri 7 Bankas

SEB Banka - krāpšana

krāpšana Sveiki.Ieejot savā SEB ibankā konstatēju,ka no 4200 eiro,kas bija uz konta,bija palikuši tikai 30 eiro.Sāku pētīt sīkāk gandriz 3000 rezerveti.parējais jau noņemts no konta.Konta pārskatā parādās daudz dazadi sveši interneta veikali,ar kuriem nekad nekādus darījumus neesmu veicis.Es biju šokā,zvaniju uz banku,karti uzreiz nobloķēja,ar rezervēto summu ari vini neko nevarot izdaŗīt,lai es gaidot 14 dienas,varbūt tie veikali nepaņems rezervēto naudu.Pārsteidz tas,ka banka neizrādīja nekādu...

L labradors 06.07.2016
Komentāri 6 Bankas

SEB Banka - Darbinieka nekompetence

Darbinieka nekompetence Labdien! Vēlējos iegādāties līzingā automašīnu. Bankas darbiniece Kitija Kļaviņa atzvanīja un piedāvāja citu kredīta formu, situācijā, ja tiks nomaksāta cita kredīta atlikusī daļa. Tas arī tika izdarīts. Diemžēl sekoja atteikums ar pamatojumu, ka neatbilstu bankas prasībām utt. Labi, visu saprotu..Tikai rodas jautājums, cik kompetenta un zinoša ir bankas darbiniece Kitija Kļavina, ja viņa jau sākotnēji neizpētīja manu finanšu situāciju un nesniedza negatīvu atbildi? Kāpēc tika tērēts mans laiks un resursi? Un vai tiešām bankā var strādāt tik neapzinīgs darbinieks?

I Ieviite6 28.06.2016
Komentāri 2 Bankas

SEB Banka - Neprofesionāla apkalpošana

Neprofesionāla apkalpošana SEB bankas mājas lapā ievietotā informācija ir ļoti aptuvena un neko neizsakoša. Tā neļauj man kā klientam izvērtēt, vai man ir piemērots piedāvātais pakalpojums. Tā saucamā speciāliste Pārsla Rozīte Valmieras filiālē 3 dienās nevar pamatoti izskaidrot un noformulēt nosacījumus, kuriem tad es galu galā neatbilstu un kāpēc mans izvēlētais automašīnu pārdevējs neder SEB bankai. Visdīvainākais ir tas, ka pirms tiek paziņots par nepiemērotību auto līzinga ņemšanai, ir pieprasīts iesniegt virkni...

SEB Banka - krapšana

krapšana Labdien!izmisigi ludzu palidzibu!2007.gada biju dekreta atvalinajuma,mans dzivesbiedrs(berna tevs)ludza lai es panemu kreditu,vins iekilas savu zemi latgale,teica ka vinam Seb banka strada pazistama..Vaditaja Vita..vinu(A.Jakovlevs p.k 200379-vina visu noformes..man bus jaatbrauc japaraksta papirus..un uz naudas sanemsanas dienu..iznemt karti..dokumentus atveda uz rigu parakstit...teica vel bus jabrauc pec bankas kartes..un naudas.. Nozuda..karti es nesanemu..naudu ari..banka vispar neesu...

W www777 30.05.2016
Komentāri 3 Bankas

SEB Banka - Slikts serviss

Slikts serviss Biju sadomājis klūt par SEB bankas klientu un atvērt kontu Valnu ielā, Rīgā. Aizgāju uz viņu filiāli un rezultātā mani daudz maz atrunāja pašas bankas darbinieki to darit. Pirmkārt, viņiem ir pilnīgi vienalga, vai viņiem būs +1 klients vai nē. Otrkārt, viņiem nav pilnīgi nekādu individuālu piedāvājumu pilnīgi ne pie kādiem nosacījumiem. Tad es par so situāciju es uzrakstīju uz viņu klientu servisa epastu. Cik pārsteigs es biju, ka vinu atbildei nav īpasi liela sakara ar to situāciju, ar kuru...

A Alex2020 23.03.2016
Komentāri 3 Bankas

SEB Banka - Открытие счёта

Открытие счёта Хотел открыть счёт на физическое лицо в SEB BANKA, пришёл, приветливо обратился за помощью в открытии персонального счёта. Молодая девушка с улыбкой попросила документы и стала заполнять бумаги, дошёл вопрос о работе на данный момент, я ответил что у меня была фирма, я её закрыл и вот-вот устроюсь на работу, девушка сказала, что в графе "работа" пока напишем "ищу работу", я говорю может быть написать "временно безработный" ? На что она ответила, что это в принципе не столь важно, ну я вспомнил...

J Joker-333 24.11.2015
Komentāri 1 Bankas

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes