LV RU
www.sudzibas.lv SEB Banka Slikts serviss

SEB Banka - Slikts serviss

Interesanti, tāda attieksme tur ir katru dienu? Ieeju bankā uzsāku sarunu, sarunas gaitā uzjautāju cik nauda palikusi uz manas kartes, jo karti biju aizmirsis mājas un nevarēju pie bankomāta apskatīties atlikušo summu!
Atbilde no Seb bankas strādnieka - tev karte ir, aizej uz bankomātu paskaties.

13.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (7)

Tu Turkey901 13.06.2019

Ļoti prātīga atbilde, pārdomāts teksts, īsi un kodolīgi!

really? 13.06.2019

Kaada jega to zinaat,ja kartes nav liidzi,ar domu speeku maksaat taisiijies? :D

What? 13.06.2019

Speciāli atnāci to pajautāt? Kāda jēga, ja karte nav.

Al AlEl 13.06.2019

Tāda lieta kā internetbanka pastāv :)

No No Rīgas 14.06.2019

Kauns par šādu attieksmi pret klientu.

Pacco_al 14.06.2019

Noteikti, ka ne jau rindā izstāvēja, lai izdotu šo jautājumu, bet piegāja pie informācijas stilā - man tikai pajautāt. Pārējie, lai sēž rindā un gaida savu kārtu.
Loģiski, ka darbiniece detalizētu informāciju nesniegs, jo tad nāktos identificēt, pēc tam rastos vēl citi jautājumu un TU būtu ielīdis ar vārdiem es tikai pajautāšu, bez rindas.
Kā redzams viltība nenostrādāja.
Ja sekoja tik prasta atbilde, tad vis ticamāk arī pats biji prasts kā piecas kapeikas, var būt uzrunāji bankas darbinieku uz tu vai čomiski. Ar tādiem "cirvjiem" nav jēgas smalki runāt, jo beigās seko - KO?

Cr critical thinker 14.06.2019

Tu vienkārši iegāji parunāties?
darbinieki nemaz nevar tā bez iemesla kontos lūrēt. tad jau viņi sāks pētīt visus pēc kārtas...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes