LV RU
www.sudzibas.lv SEB Banka Apkalpošanas kvalitāte

SEB Banka - Apkalpošanas kvalitāte

Šodien devos pēc kodu kalkulātora uz Dominas centrā esošo Seb bankas filiāli, izņēmu kartas numuriņu, pēc 2,40 stundu gaidīšana mans kārtas nr, bija pavirzijies par 1vietu uz prieikšu,
rindā, mes bijām 6 cilvēki, bet no 7 darbavietām strādāja 4, kurās atradās vienas un tās paša personas, ko viņas tur darija nav saprotas, zvaniju uz norādīto tel. Man bankas pārstāvis teica lai gaidām. Pakonsultējamies ar pārējiem gaidītājiem viņi dalijās ar saviem piedzīvojumiem, sakarā ar jūsu banku, ka 2,5 stundas tas nav nekas luk ir gaidīts arī 4 stundas, tā arī nesaņemu neko un devos prom pēc 2,5 stundu gaidīšanas. Kas jums tur notiek?

07.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ma

Komentāri (1)

Pacco_al 08.03.2019

Individuālas finanšu konsultācijās, kurās tiek pārdoti bankas produkti. Nav saprotams?>

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes