LV RU

SEB Banka - Krāpšana

Sveiki. Pirms nepilna mēneša ar mani sazinājās Seb darbiniece, sakarā ar manu sūdzību par preces pirkumu internetā - lego konstruktors bērniem, pēc apmaksas veikšanas nesaņēmu informāciju, par piegādes termiņiem, ne preces izsekošanas iespējas. Sieviete norādīja, ja nekas nemainās tad, lai sniedzu šeit savu sūdzību. Summa nav liela, bet te spēlē princips.

11.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

Īsti gan nav saprotams, kads sakars ar internetveikalu būtu SEB bankai?

Cr critical thinker 11.12.2018

SEB darbiniece lika sūdzēties šeit par SEB banku? :DDD

Ag AGr 12.12.2018

Ha, tiešām smieklīgākais ko šeit esmu lasījis. Cilvēkam loģiskā domāšana ir sveša.

Pacco_al 13.12.2018

Banka nav tā vieta, kur izskatīs jautājumus par nekvalitatīvu preci vai negaršīgu picu. Ja klients pats ir veicis pirkumu par šo preci (tās nav krāpniecisks darījums) bankai nav nekāda daļa par klienta tālākajām attiecībām ar piegādātāju un viņa sniegto vai nesniegto servisu. Nevar aiziet uz banku un pateikt "es vēlos atcelt darījumu, jo man nepiegādāja preci vai es nesaņēmu pakalpojumu". tik jau laikam ir tomēr šinī dzīvē jāsaprot, Robert. °
Banka nav tava mamma, kas slaucīs tavus puņķus, katru reizi, kas kāds "sliktais" nav izdarījis tev pa prātam.
Demagoģija par bankas rūpēm par klienta naudas drošību ir lieka šinī gadījumā, jo pats veicāt maksājumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes