ECOLINES

Norma-A SIA
Adrese: Aleksandra Čaka ielā 45
Rīga
Latvia - LV-1011
Tālrunis: +371 67274444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
108
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

ECOLINES - Sūdzības un atsauksmes

Ecolines - Плохой сервис, постоянные задержки

Плохой сервис, постоянные задержки У меня накипело. 🤬 хочу поделиться со всеми отзывом о сервисе автобусов ecolines. Не люблю их потому, что очень часто были задержки рейсов из-за стыковки с другими рейсами. В целом, за последние полтора года я каждый месяц 2-3 раза ездила из таллина в ригу и обратно (около 100 поездок) , и поначалу с равной частотой использовала сервис lux express и ecolines. Была не предвзята, выбирала что выгоднее и удобнее в конкретный день. Но со временем, я убедилась, что люксы на 99% пунктуальны, а эко...

Ecolines - Servisa bojājums

Servisa bojājums 9.00 bija jābūt autobusam uz Druskininkiem caur Kauņu, bet autobusa nebija teica ka esot sabojājies. Un es izmantoju cita pārvadātāja pakalpojumus. Es vēlētos dabūt atpakaļ naudu par neizmantoto pakalpojumu.

Ecolines - Attieksme

Attieksme Sveiki esmu patstāvīgs klients ecolines. Braukāju no Rīgas uz Tallinu. Esmu ari izbaudījis luxexpress un teikšu godīgi luxexpress pati attieksme un viss pārējais ir super. Pat tas austiņas ko izsniedz ecolines viņi varas ar 1 euro. Bet luxexpress dod tas par brīvu. Kauns jums ecolines kauns fuj fuj.

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, neiesaku nevienam izmantot kompānijas ecolines pakalpojumus, īpaši reisu Maskava-Daugavpils. Pirmkārt, pavadone rupji runā ar pasažieriem, var izsēdināt no autobusa, uzvedās ļoti nepieklājīgi un agresīvi. Pievērsu uzmanību kompānijas administrācijai, lai uzlabotu savu darbinieku morāli ētisko kodeksu. Ar Cieņu, pasažieris.

D dankag31 01.08.2019
Komentāri 0 Ceļojumi

Ecolines - Nelaipns šoferis

Nelaipns šoferis Pajautāju šoferim(Andrim Bulatam) vai drīkstu sēdēt priekšā,uz ko viņš man smagā intonācijā atbildēja, ka nav ko sēdēt priekšā un ka jāiet uz aizmuguri.Tad rodas jautājums, kam domāti priekšējās sēdvietas? Domāju ka preztižs uzņēmums ar tam līdzvērtīgiem darbiniekiem,bet mans priekštats krasi mainījās,sabiedriskais fui

K Kristiāna123 24.07.2019
Komentāri 2

Ecolines - Attieksme un servisa līmenis

Attieksme un servisa līmenis Sveiki! Šāds gadījums. Varšavas autenē izkāpu uzpīpēt, nāku atpakaļ un manas mantiņas uz 400 eur - čau! Pavadone alla, kura prot kādus 14-15 vārdus latviski (nu ok, "starptautiska līnija" taču: d) , man līdzjūtīgi paziņoja, ka viņi nekādu atbildību nenes, un arī viņa pirms pāris nedēļām esot apzagta, savukārt šoferītis (sniegbaltā kreklā - gods, kam gods) jau mazāk līdzjūtīgi paziņoja: "a ko tu brīnies - zog! Varšavā zog, rīgā zog, visur zog! " uz brīdi radās sajūta, ka viņi tur visi uz vienu...

Ecolines - Kavēšanās

Kavēšanās Pirmām kārtām, autobuss, ar kuru es braucu no Viļņas Uz Rēzekni, ieradās apmēram ar divdesmit minūšu nokavēšanos. Sēdvietu, kuru es biju rezervējis, rezultātā samainīja, sakarā ar to, ka jaunais autobuss salūza un tā vietā atbrauca vecāks. Nekāda komforta, nedz tualetes, nedz wifi vai vēl kaut kā īpaša tur, protams, nebija.

Ecolines - Slikta attieksme un uzmanība

Slikta attieksme un uzmanība Labdien. Es esmu Tatjana Beinarovica. Biletes numurs-11101666. Izbrauksanas datums.07.02.2019 Daugavpils - Kaunas Kaunas - Venlo. Mani aizveda nevis uz kaunas, a uz vilnu. Es izgāju ar visiem jo domajy ka tie ir kaunas jo pirmie reizi braucu. Bet ta meitene kas strādāja tāja diena tumšiem matiem viņa bija. Viņa pat neko nepateica ne vārdu ka es nesmu kauna a vilnus vina pirms tikai iekapšana Daugavpili pārbaudīja dokumentus un viss un vairak ne... Varbūtas ir ari mana kļūda braucot pirmo reizi vajadzēja paprasit u šofera pasaij. Es veles lai biļetes naudu man atgrieztu lai es nebraucu

Ecolines - Pil udens no lukas virsu

Pil udens no lukas virsu Nopirku bileti uz autobusu ECOLINES 24 decembriv 11:20.Ienemu savu vietu.kad sakam braukt saka pilet no grieztiem udens virdu.Teicu stjuartei vina paskatijas un teica ka esot zel.Es tak nemaksaju 54 ero par bileti lai es galapunkta nonaktu slaps

Ecolines - slikts serviss

slikts serviss Bieži izmantoju šī uzņēmuma pakalpojumus...2x nedēļā. Autobuss Rēzekne- Kaunas regulāri kavē, es ceļos no rīta 6 lai tiktu laicīgi uz iekāpšānu, bet vienmēr ir jāgaida- 20 minutes, 30, dažreiz stundu. Tā jau ir norma ka izbrauksi vēlāk nekā plānots. Vienreiz biju automašīnā un atvadījos ar ģimeni, pienācu pie autobusa 6 minutes pirms atiešanas. Bagāžas man nebija...Man uzrūca virsū , kāpēc es neceļu klausuli un kas man grūti atnākt pateikt ka es te esmu, jo redz mani gaida! Kad sekoja...

Ecolines - Paldies

Paldies Es gan gribētu būt izņēmums, un pateikt arī kādu labu vārdu par Ecolines šoferiem:) esmu saskārusies tikai un vienīgi ar ļoti pozitīviem un iejūtīgiem cilvēkiem, un, manuprāt, ja jūs dažreiz prastu paskatīties tālāk par sevi pašu, arī saskartos ar daudz labiem piemēriem. Manuprāt, ļoti netaisnīgi, ka puse no jums šeit čīkst, ka autobusi kavē, nenāk laikā utt, un visu vainu noveļ uz “bezatbildīgajiem”, “necilvēcīgajiem” šoferiem, lai gan lielākoties paši pie tā esat vainīgi. Vakar, ceļa posmā...

Ecolines - Водитель отказывался поднять мой багаж в багажное отделение

Водитель отказывался поднять мой багаж в багажное отделение Жалоба состоит в том, что водитель автобуса ecolines отказывался поднять мой и не только мой чемодан в багажное отделение, находящееся слева от входной двери в глубине автобуса на второй ступеньке, которое, кстати сам выбрал, ссылаясь на то, что начальник запретил ему поднимать тяжелые вещи. Садилась я в автобус 05.07.18 в 12.30 от терминала 20 на рижском автовокзале и следовала в каунас. Пассажиров было очень мало, можно же было выбрать более доступное багажное отделение.

Ecolines - Skits serviss

Skits serviss Slikts serviss, šodien atvedu savu bērnu uz pieturu Aglonas pagrieziens, autobuss braukdams virzienā no d-pils uz Rēzekni, pieturā Aglonas pagrieziens autobusa šoferis nemaz neapstājās, kaut gan mēs bijām piebraukuši laicīgi. Un vēlāk vēl divas pieturas dzināmies pakaļ kamēr šoferim pieleca, ka ir jāapstājas. 24.12.2017 reiss Daugavpils-Ludz Caur Rēzekni izbrauc 16: 00 no Daugavpils, lūdzu aprunājaties ar šoferi.

Ecolines - Necieņa

Necieņa Sveicināti. Šodien ari es saskāros ar Ecolines šofera necieņu. Maršruts Ērgļi - Madona(caur pļaviņām) 14.25. Biju sapirkusi pārtiku lai to nosūtītu vecākiem. Piegāju pie šofera, pajautāju, pat biju gatava apmaksāt biļeti, bet saņēmu striktu atteikumu. Nesaprotu kur rodas tik nelaipni cilvēki. Es te rakstu, bet neredzu tam jēgu, jo kā rada statistika, te neviena problēma netiek risināta. Paldies.

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Iekāpu autobusā ecolines. Madona-Liezēre-Cēsis un sniedzot 20 eiro banlnoti lai nopirktu biļeti tiku izlamāts par to ka es esu duraks un tā nav viņa problēma ka viņš nevarot izdot. Kad teicu lai tad laiž mani atpakaļ ārā šoferis izrāva man no rokām naudu un uz izdrukātas biļetes uzrakstīja 20 euro. Tikai kad kāpu ārā tad ar lamāšanos saņēmu naudu.

Ecolines - Slikts serviss, zādzība, vienaldzības kalngals

Slikts serviss, zādzība, vienaldzības kalngals Nejauši atstaāju Ecolines autobusā ipadu mini. Neviens neatrada, neko negribēja zināt, izlikās par beigtiem! Zagłi, zagłi, zagłi- nozaga manu ipadu( mini) Ka vienmēr pazińoja, ka nozaga pasažieri, nevis personāls. Neticu nevienam vinu vārdam! Neuzticama kompānija, slikts serviss

Ecolines - slikts serviss

slikts serviss Rakstu ar lielu novēlošanos, jo atkal jāpērk biļete un tas atsauca atmiņā notikušo, Protams, ar ECOLINES vairs nebraukšu. Īsumā: 2017.g. 14. aprīlī reisā uz Varšavu biju spiesta vilkt ārā emergency siltuma saglabāšanas foliju (nopirkta pārgājiena vajadzībām), jo autubusā, šķiet bija speciāli ieslēgts aukstums, lai pasažieri saltu un īrētu segu par 4 eiro. 12 stundas jāklabina zobi. forši, ne? Wifi ne mirkli nedarbojās. Vajadzēja ielādēt karti, paliku garu degunu.

Ecolines - Nekorekts atiešanas laiks

Nekorekts atiešanas laiks Šodien maršruta autobuss Rēzekne - Daugavpils pieturvietā Krāces pabrauca 5min ātrāk nekā norādīts . Līdz ar to tika nokavēta ārsta vizīte bērnam . Tātad autobuss 28.06.17, kam jāatiet no pieturas Krāces 8.26, pabrauca pieturvietai Krāces 8.21.

Ecolines - Autobusa kustības grafika neievērošana

Autobusa kustības grafika neievērošana Autobuss Rīga-Madona, kas plkst.14.00 atiet no Rīgas, no Bērzaunes pieturas regulāri atiet 5 līdz 8 minūtes ātrāk. 24. Martā autobusa vadītājs Gints (uzvārdu nepaguvu izlasīt) uz jautājumu, kāpēc autobuss neievēro kustības grafiku atbildēja, ka pienākt ātrāk viņam ir tiesības... Un izbrauca no Bērzaunes pieturas plkst.17.01.

Ecolines - Плохой сервис, поломка

Плохой сервис, поломка Интернет не работал по всей территории Германии. Автобус постоянно задерживается. Останавливается на каждых 10 км. Водители неадекватно реагируют на просьбы. Автобус не отапливается практически. Пассажиры замерзают.в туалете стоит вода. Второй этаж вообще не отапливается. И это автобус класса люкс?! Как можно поставить такой ценник на поездку при наличие таких недостатков? Прошу принять меры

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes