Adrese: |
Aleksandra Čaka ielā 45 Rīga Latvia - LV-1011 |
---|---|
Tālrunis: | +371 67274444 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Sociālie tīkli: |
ECOLINES - Sūdzības un atsauksmes
Ecolines - Tolete- antisanitārija
Autobuss Valmierā - Rezekne reiss 78400004 tualetē-ir tāda katastrofiska stāvoklī kā neiespējami iet tur.
Norma-A - Slikts serviss
Автобус Рига-Резекне, ехать 4 часа. Пространство между сидениями для лилипутов? Сидеть не то, что нормально нельзя, сесть с ростом выше 160 вообще квест. Это издевательство над людьми... Цены на билеты подняли, а качество перевозок с каждым годом всё хуже и хуже. Очень хотелось бы, чтобы руководство norma-a проехали бы в таких условиях хотя бы 2 часа.
Ecolines - Slikta klientu apkalpošana uz zvaniems
Maksimāli slikta un kretīniska attieksme no darbiniekiem kuri atbild uz zvaniem +371 67 214 512. Nevar iedot nekādu informāciju kura ir vajadzīga. Zvanīju pirms darba laika beigām atbildēja sieviete nevēlējās normāli sniegt nekādu informāciju un sāka pacelt balsi un bļaut lai pats lasu un meklēju info. Jautājums bija kādu naudas summu var līdzi ņemt un baltkrieviju.
Ecolines - Brauc garām pieturām
Jau otro reizi ecoline pabraucam garām stāvošam cilvēkam. Cilvēks rādija ar roku divas reizes lai apstājas, tomēr autobuss vienkārši pabrauc garām. Šoferis vēl tieši skatījās virsū. Šis notika pieturā CR 25. Jau divas reizes.
Ecolines - Autobusā nav gaisa
4h ilgam braucienam apritē ir laists vecs, netīrs autobuss bez gaisa kondicionētāja vai pat ventilācijas, pakļaujot cilvēkus 4h ilgām mocībām bez gaisa, ko elpot. Pusceļā apstājoties Bērzkrogā, pajautāju šoferim, vai autobusā ir kondicionētājs, jo pasažieriem nav, ko elpot. Viņš neko neatbildēja un tūlīt aizgāja uz autobusa aizmuguri, atvēra nelielu nodalījumu un it kā kaut ko ieslēdza, taču atlikušo brauciena laiku nekas nemainījās.
Ecolines - Ārkārtīgi nelaipns šoferis
06.06.2024. Plkst.7.30 no Rīgas autoostas braucu ar reisu nr.79460005 Rīga - Dubultu Stacija - Mazirbe. Biļeti biju iegādājusies sms veidā un iekāpjot sms rādīju šoferim. Šoferis man nelaipni pateica, lai nosaucu numuru, jo viņš tak telefonā neko neredzot. Es neko neteiktu, ja tas tiktu pateikts cilvēcīgā tonī, bet tā nebija. Nosaucu šoferim numuru un pateicu, ka braucu ļoti reti un nezinu, kā pareizi jārīkojas. Tamlīdzīgas nelaipnas piezīmes šoferis izteica ļoti daudziem pasažieriem, klaji...
Ecolines - Nedoma par cilvēkiem, kavē, nevar paļauties…
Nu tas nav normāli. Labi ir aizkavēšana dēļ problēmām uz robežas. Un paldies ka kko vispār dara bet…. Āra ir vēsi, odus nenormāli daudz bet durvis stāvēja vaļā pus nakti un no rītā. Saprotu ka cilvēki kas pīpe nevar nepīpēt, bet nu pateikt: visi staigā ko es visu laiku vēršu slēgšu ciet durvis? Man liekas nav normāli!
Ecolines - Slikts serviss
Regulāri kavē, paļauties ka šis transports ieradīsies laikus - lieki tērēts laiks. Ir nekaunīgi šoferi, kas kavē bet vēl atļaujas aiziet uzpīpēt. Un nekavē jau 5 minūtes, bet parasti 20-30 minūtēm. Neieteiktu paļauties uz šo kompāniju.
Ecolines - Jupjš serviss
Labdien, izkāpju autobusā un uzrādu savu mobily pirkto biļeti un viņš dusmīgs skatās parasa nosaukt galamērķi un sēdvietu pasaku 26 stāvvieta, man rupji atbild stāvvietu nav, nomurmina un prasu vai viss kārtībā man un šoferis sāk runāt ar nākamo sievieti. Sajutos ļoti pazemota, itkā neesmu cilvēks, ar tādu attieksmi cilvēks nav pelnījis strādāt šajā nozarē. Nebija šis pirmais atgadījums no rīta nakts reisā Baltinava-Rīga šoferim uzrādu dokumentus un jautāju cik no manis atkal ar tādu pašu...
Ecolines - Nožēlojams serviss, kavēšana
29. Aprīlī plkst.10.50 bija jāizbrauc autobusam no Rīgas uz viļaku. Autobuss ieradās 12.10. Ecolines info tālruni nevar ne sazvanīt, ne kāds uzskata par nepieciešamu painformēt pasažierus, kāpēc autobuss kavē par pusotru stundu. Uz jautājumu, cikos tad galu galā tiksim galamērķī ecolines pārstāvis (šoferis) augstprātīgi atbild - šodien. Ja autobuss salūza, vai tiešām nevar atsūtīt citu vietā, lai pasažieriem pusotru stundu nav jāgaida? Nožēlojama attieksme pret klientiem un savu servisu kopumā.
Ecolines - Slikts serviss
Iekāpu Rīgā autoostā autobusā lai iegādātos biļeti, vēlējos maksāt ar karti, kā parasti to daru, ar karti viss bija kārtībā 5 minūtes pirms iekāpšanas autobusā to biju izmantojusi. Tika atcelts mans maksājums, lūdzu šoferītim mēģināt vēlreiz veikt apmaksu arī otrā reize neizdevās, uz ko autobusa vadītājs agresīvi atbildēja - “nav ko braukāt ar autobusiem, ka naudas nav! ”, lai gan maksājuma atteikumam nebija nekāda sakara ar nepietiekošiem līdzekļiem, jo uz bankas konta bija vairāk kā tikai...
Ecolines - Kavēšana
Autobuss Ezere-Rīga regulāri uz Jelgavas autoostu atnāk vēlāk, kā tas ir sarakstos. Šodien autobusam vajadzēja būt pieturā 7: 34 un atiešanas laiks ir 7: 45, bet autobuss atbrauca 7: 55, kamēr visi iekāpa autobusā bija jau plkst. 8: 00 un šoferis izdomāja iziet ārā uzpīpēt. Ienākot atpakaļ autobusā bija nobeidzies starteris un autobusu nevarēja iedarbināt. Rīgā bijām nevis 8: 45, bet 9: 25. Šīs kavēšanas ir regulāras, plānot savu laiku rēķinoties uz šo autobusu praktiski nav iespējams, jo ir...
Ecolines - Slikts serviss
Diezgan regulāri, svētdienās, braucam maršrutā Ventspils - Rīga. Iekāpjam starppieturā, taču biļetes vienmēr pērkam internetā, iepriekš, lai garantētu, ka mums būs sēdvietas. Diemžēl, savas sēdvietas reti kad dabūjam. Visā laika posmā, kopš brauc Ecolines, mums sēdvietas tika rezervētas 2 reizes. Parasti tur jau kāds sēž. Bet, šoferītim taču ir iespēja pirms reisa uzlikt Lapiņu, ka vietas rezervētas.. Beidzamo reizi nācās sēdēt pie tualetes, uz trepītēm, lai gan biļetes bija nopirktas jau 4 dienas iepriekš..
Ecolines - Briesmīgi šoferi
Šodien bija tas prieks braukt ar Ecolines autobusu posmā Rīga - Kolka ar atiešanas laiku 13: 15. Vēlos mazliet pastāstīt par īpaši “laipno” šoferi. Kāpju iekšā, parādu savu biļeti un šoferis parbauda to, skatoties lapā ar nopirktajām sēdvietām. Pēc tam dusmīga toni nosaka: “ej iekšā! ” labi, neko. Apsēžos vienā no sākuma rindām. Pēc tam iekapj trīs cilvēki un vīrietis jautā šoferim, vai jāsēž savas vietas vai drīkst mainīt? Uz ko šoferis atcērt: “man vienalga! ” vai tiešām ir tik grūti atbildēt...
Ecolines - Slikts serviss
Ne pirmo reizi autobuss ecolines ierodas pieturā 5 vai vairāk minūtes ātrāk, šodien 23.03.2024 arī tas ieradās pieturā podzēni 15.17 tas ir 5 minūtes ātrāk, autobusu es nokavēju, ne pirmo reizi tā ir, un ir bijis ka šoferis redz mani skrienot uz pieturu bet tāpat aizbrauc, ar vtu autobusiem tādas problēmas nav, jo šoferi uzgaida pieturās līdz īstajam laikam.
Ecolines - Kavēšana
Autobuss Ezere-Rīgā regulāri kavē Jelgava autoostā. Sarakstā ir rakstīts, ka autobuss pienāk 7: 34, bet atiet 7: 45, rezultātā autobuss ir kā kuru reizi. Dažreiz 8: 00, dažreiz 7: 50, ir bijušas reizes, kad arī pēc 8: 00. Kamēr šoferis visiem pārdod biļetes, terminālis strāda samērā lēni, biļeti elektroniski pirms tam nopirkt iespēja nav. Rezultāta autobuss Rīgā ir tikai 9: 00 vai pēc. Aicinu nerēķināties ar ko autobusu no Jelgavas, ja Rīgā nepieciešams būt laicīgi.
Ecolines - Briesmīga attieksme
Iekāpjot autobusā tevi satiei šoferis, kurš bļauj virsū par to ka biļetes jāpērk kasē. Man rodās tāds jautājums, ja tu nepaspēj nopirkt biļeti uz autobusu 10 minūtes iepriekš, tad tā ir tava problēma un jāgaida nākamais autobuss? Vienkārši briesmīga attieksme pret pasažieriem. Lai jau visi zin. Autobuss kurš attiet 15.35 no Ventspils autoostas 29.02.24 datumā.
Ecolines - Braukšanas kultūra
ECOLINES autobuss ceļa posmā Smiltene-Rauna (konkrētais autobuss 7.10 no Smiltenes) Katru reizi kā ir uzsnidzis sniegs brauc uz 50-60km stunda un pa ceļa vidu. Neiet runa par to ka viņam būtu jābrauc ātrāk, bet kaut tik daudz ka pabrauc tuvāk malai un palaida garām. Un tā problēma ir regulāri.
Ecolines - Багаж
Водитель по имени роман не хотел поднять мой чемодан который весел 30 кг. И поставить его в автобус. Я женщина должна была его поднять и занести его в автобус где находятся другие чемоданы. Типа у него спина болит. Тогда какого хрена идти работать на такую работу. Я очень не довольна.
Ecolines - Slikts serviss
Braucu ar Ecolines autobusu 22.08.2023. no Rīgas uz Prāgu. Briesmīgākais brauciens ko biju piedzīvojusi. 1.) Ecolines ir LR kompānija, bet latviešu valodā pilnīgi neviens personāls nemācēja ne vārda. Angļu valoda arī briesmīga, stjuarte stāstot par braucienu pati sāka smieties par to, kādas viņai angļu valodas prasmes. Īsāk sakot, ja nemāki krievu valodu, tad šīs kompānijas busā labāk nekāpt. 2.) Līdz Prāgai jābrauc 23h 30min. Ecolines reklamē, ka autobusos pieejama bezmaksas kafija/tēja...