Tele2

SIA Tele2
Adrese: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 80000600
+37167060069
Fakss: +37167060176
Darba laiks: 9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

7%
Sūdzības
778
Atrisinātas
14
Ar atbildēm
181
Apskatīt statistiku

Tele2 - Sūdzības un atsauksmes

Tele 2 - ZZ un to jaunie numuri

ZZ un to jaunie numuri Sen neesmu sajūsmā par TELE2 un ZZ, bet nu kārtējo reizi pārliecinājos par viņu attieksmi pret klientiem......nebiju numuru atjaunojusi 3 mēnešus un man rādījās ka nav vairāk zonas, gāju pie operatores, vinā pateica, ka numurs ir pazudis ar galiem, tas nekas ka kredīts vēl bija iekšā un iepriekšējā dienā biju to papildinājusi.......(domāju ka nummurs dzēšas tikai pēc pus gada), nu meko teicu oparatorei, ka tad pērku citu numuru, jo man omītei vajadzēja....tajā pašā dienā jauno nummuru...

Tele2 - brīdinājums

brīdinājums Ja vēlaties dzīvot mierā, ar veselu nervu sistēmu, ar vislielāko līgumu apejiet iestādes, zem nosaukuma Tele2. Viena zaglīga un neprofesionālu darbinieku apvienība. Pirms vairākiem gadiem, par viņu blēdībām tiesājos, kur protams, vinnēju, atgriezos domājot, ka kaut kas ir mainījies uz labu, diemžēl, uz labāku mainījies nav nekas, tieši otrādi, neprofesionalitāte, bieži vien rupjība no darbinieku puses., tā ir firmas vizītkarte.Diemžēl esmu Tele2 kliente, ar noslēgtu līgumu ( paņemts telefons), ja zināt kā no viņiem tikt vaļā, pastāstiet, šis murgs ir neizturams !

Tele2 - nekompetence

nekompetence Sveiki, ilgi nevarēju saņemties uzrakstīt, taču vēlos lai citi uzzin kāda situācija var izveidoties. No tele2 paņēmu telefonu 130 eiro vērtībā+ apdrošināju. Pēc pusgada kritu un telefonam saplaisāja ekrāns. Aiznesu uz tele tele2 centru ,lai nosūta uz remontu. Viņi nosūtīja uz MTTC. Par remontu man pieprasīja samaksāt papildus 30 eiro, kaut arī man bija apdrošināšana. Nokļuvu slimnīcā un manā vietā IT KĀ SALABOTO telefonu izņēma mamma. Atvedot uz slimnīcu, atvēru iepakojumu un PARSTEIGUMS...

Tele2 - tuvredziba

tuvredziba Jaatzist palasot sudzibas par so "zurku kantori" man ari radas velme,padalities sava pieredze. Godigi,nevis man,bet manai mammai. Pirms astoniem gadiem(2005.g) mana mamma draudzenei panema kredita telefonu. Vards,uzvards bija mammas,tikai adrese draudzenes. Pec paris gadiem draudzene nomira. Vina dzivoja viena.Saprotams visi rekini tika sutiti uz draudzenes adresi. Bet,ja cilveks nomirst,vai vinam vel kadi rekini jasanem? Vel pec daziem gadiem TELE2 atrada(beidzot) manas mammas adresi(nu...

Tele2 - Interneta ātrums nogriezts.

Interneta ātrums nogriezts. Tātad šī būs sūdzība par Tele2 3G internetu. Es vēlējos pierādīt to ka tomer Tele2 nogriež interneta ātrumu. Protams tas man nebija nekāds šoks jo es zināju jau to būdams IT nozarē. Tas pats ir ar LMT 4G bet viņi man pagaidām nav nogriezuši ātrumu šeit 30 Mbit down.Es esmu uztaisījis speedtestu uz 4 atšķirīgām "platformām" un tas viss tika veiks viena un tajā pašā dienā un ar 20 minūšu atšķirību starp pirmo un pēdējo testu.http://puu.sh/gOYIu/9cced6bd36.jpg - Pašbūvēts Desktop dators - Window...

Tele 2 - Internets

Internets Neņemiet Tele 2, internetu! Es pie Tele 2 paņēmu internetu, un man neviens neko nejautājot, uztaisīja divu gadu līgumu kad rūteris ir uz nomaksu, nevis nomā. Kad aizgāju pie viņiem atteikties viņi man pajautāja 200.00 eiro par līguma laušanu. Es ierosināju kad varētu maksāt tikai pa rūteri, bet viņi nepiekrita, un mazākā samaksa par netu ir 9, eiro mēnesī, tā nu tagad 14, eiro mēnesī atdodu par neko. Tā ir laikam Tele 2 pretīm nākšana cilvēkiem.

Tele2 - Nepienāk īsziņas no Virgin UK

Nepienāk īsziņas no Virgin UK Tele2 mobilā tīkla abonementi nesaņem īsziņas, izsūtītas no Virgin Lielbritānija mobilā tīkla. Šī problēma jau pastāv jau ilgu laiku.Pēdējo reizi par to tika ziņots 2014 gada sākumā. Virgin uk tehniskais dienests apgalvo ka šī problēma ir latvijas Tele2 operatora vainas dēļ. Kā tas var būt 21 gadsimtā,eiropas savienības valstī? Vai tiešām šis jautājums ir neatrisināms?

Tele 2 - Sakaru kvalitāte

Sakaru kvalitāte Nesen pārgāju uz tele2 Zelts tarifu plānu, kas iekļauj bezlimita sarunas un sms uz populārākajiem tīkliem Latvijā, plus vēl klāt 2GB izklaidei internetā.Esmu patiesi pārteigts kā tāds mobīlais operators var izturēt konkurenci un noturēties tirgū ar tādu sakaru un datu pārraides kvalitāti... tiešām nožēlojami. Labi, pieļauju ja cilvēks uzturas tikai pilsētā viss būs kārtībā, bet nedod dievs, ka padosies kaut kur zaļumos vai ielīdīsi tumšākā stūrī, ar zonu cauri. Runājot par internetu, nezinu...

Tele2 - Krāpšana

Krāpšana 2014.g. dec . saņēmu no TELE2 rēķinu , kurā man lika apmaksāt nenotikušu sarunu 30 eiro vērtībā. Veselu mēnesi zvanīju un rakstīju vēstules, cenšoties pierādīt, ka tā ir kļūda, bet atbilde bija viena.. sistēmā šī saruna ir fiksēta.. un viss.. Kārtīgi izlasot līgumu sapratu ka cīnīties ir bezjēdzīgi, jo līgumā ir rakstīts, ka jebkurā gadījuma (dabas katastrofas, karš, krāpnieciski gadījumi un tt..) rēķins ir jāapmaksā lietotājam...samaksāju.. un pārgāju uz Zelta zivtiņu, lai vismaz būtu droša...

Tele2 - Darbinieks

Darbinieks Šodien T/C MOLS veikalā iegriezos veikalā TELE2. Interesējos par Samsung tālruni. Pajautāju puisim, lai pastāsta par izvēlēto modeli. Bet puisis ne tikai neuzskatīja par vajadzīgu piecelties un pienākt pie manis , bet izsmejot manu nezināšanu atbildēja uz maniem jautājumiem. Žēl ka TELE2 ir tik slikts apkalpošanas līmenis.

Tele2 - Wi-fi internets

Wi-fi internets Sveiki! Vēlētos informēt cilvēkus kuri interesējas par Tele2 interneta pakalpojumiem.Mans stāsts ir tāds: Apmēram 6 mēnešus lietoju Tele2 Wi-fi internetu ar rūteri, lietoju to ikdienā lietojot datoru un citas ierīcas piem. telefonu, planšeti. Internets ir pietiekami ātrs un esmu daļēji apmierināts, kāpēc daļēji? Tātad, tas varētu būt tāpēc, ka katru mēnesi vairākas reizes uz visu diennakti internets ir, un pazūd. Cena ir diezgan liela (19 euro rupji skaitot) salīdzinot ar citām kompānijām pie...

N Nibaki 06.01.2015
Komentāri 1 Internets

Tele2 - Лгуны и крохоборы

Лгуны и крохоборы Ушел с теле2 в Бите,со своими номерами,через день мне позвонили с теле2 и обещали пол года бесплатное пользование связью и 2гб интернета в подарок на один из номеров,если я останусь в теле2. Я согласился и мне приходит счет 9,82,звоню в теле2 и мне начинают не внятно лопотать,что-то,что с нового месяца у меня будет все без платно. проходит еще месяц и опять приходит счет 10 с копейками евро. как оказывается никаких гигобайтов в подарок мне не светит и надо платить за использованный интернет...

Tele 2 - negrib dot numurus

negrib dot numurus Situacija tāda, iegāju Tele2 lapā lai paņemtu 4 pieslēgumus priekš firmas kā privātpersona, iepriekš nebija nekad bijis pieslēgums Tele2 un arī nekur nekādu parādu nav bijis un kredītēsturē nekas slikts nav bijis. Tātad izvēlējos sākumā 2 numurus, konkrēti : 20000389; 28800083 par kuriem tele2 darbinieki ar mani sazinajas un tika notiekts piegādes datumus, vēlāk tajā pašā dienā izvēlējos vēl 2 numurus kuri bija 27070200 un 20000667, nākamajā dienā ar mani atkal sazinājās tele2 darbinieki un...

Tele2 - Krāpnieki

Krāpnieki Aizvien vairāk šķiet, ka Tele 2 piekopj nevisai godīgu taktiku!Mīļie cilvēki, esiet ļoti uzmanīgi, pētiet savus rēķinus kārtīgi!!! Pirms pusgada draugs gribēja aiziet no Tele2 pie cita operatora. Kaut kad bija ņemts telefons, līdz nomaksas beigām bija palikuši kādi 5 mēneši. Piekritām nomaksāt visu uzreiz. Bija marta beigas. Teica, lai gadam rēķinu, kurš sastāvēs no kārtējā rēķina summas, līgumsoda un atlikušā ierīces maksājuma. Tad nu solījās mēneša vai pusotra laikā sagatavot un atsūtīt pa...

Tele2 - attieksme

attieksme Uz mana vārda ir jau viens Tele 2 telefona numurs , kuru lieto mana mamma(75), tā kā firma, kuras telefonu lietoju, pārgāja pie cita operatora( uz Biti), es gribēju saglabāt telefona numuru un operatoru jo par pakalpojumiem sūdzību nav, izvēlējos palikt pie Tele 2, 07.10.aizgāju pārslēgt līgumu uz sava vārda , man jautāja vai rēķinu gribu saņemt par abiem numuriem kopā vai atsevišķi, izvēlējos kopējo rēķinu(KĻŪDA!!!). 22.10.pienāca īsziņa par nesamaksātu rēķinu 4.00( četriem) euro un 29.10 tika...

TELE-2 - Tas tik ir serviss!

Tas tik ir serviss! Jau pāris stundas cenšos papildināt kredītu savai ZZ.bet bez rezultātiem! Tāpat nevar pārbaudīt sava kredīta atlikumu! Tiešām tizla kompānija!

Tele2 - ESIET UZMANĪGI

ESIET UZMANĪGI Tele2 atbalsta SIA "MTTC Latvija" (garantijas servisa) šādu taktiku: vispirms izdomā, ka lai veiktu garantijas remontu par maksu ir jānomaina kāda detaļa, pēc tam akli piekrīti remonta cenai un tad, kad būs samaksāts, tad sāks remontēt un tikai pie saņemšanas drīkst uzzināt, kas tad īsti tavam telefonam bija par vainu un kas remontēts. Un vēl pats labākais, ka MTTC neizraksta rēķinus, tik maksā... Vērsos pie Tele2 (jo tur pirku telefonu), ka MTTC nevēlās man paskaidrot, kas tiks remontēt...

Tele 2 - telefona atslēgšana

telefona atslēgšana UZ IELAS IZNĀCA SASKAREARE AR IZPLATĪTĀJU UN PĒC SARUNAS TIKU PIE MODUM PIESLEGUMA KĀ IT KĀ DATORS IES ĀTRI UN BŪŠU ĻOTI LAIMĪGA,BET KA MĀJĀ PĀRNESU .TAD TIKAI SĀKĀS.TAS ESOT NEKUR NEDERĪGS UN BIJA JĀNES ATPAKAĻUZ TELE2 CENTRU .TAD TEICA JA NEPATIKŠOT TAD 14 DIENU LAIKĀ VAROT ATGRIEZT.CETURTAJĀ DIENĀ ATGRIEZU BET NU IR PIE RĒĶINA IT KA JĀMAKSĀ SODA NAUDA UN IT KA PA LĪGUMA LAUŠANU.TAD ES MĀKSĀJUMU PA TELEFONU SARUNĀM NOMAKSĀJU BET VIŅI TOMĒR ATSLĒDZA TELEFONU JO MAN MAKSĀJUMIEM IR 20 EIRO...

Tele2 - klaitāte / attieksme

klaitāte / attieksme Vēlos padalīties ar kārtējo pieredzi pie Tele2. Sākumam, televīzijā dzirdēts "mums ir plašākā zona utt."... Izbraucot no Rīgas, zona reizēm pazūd vispār, nerunājot par to, kas darās manā telefonā laukos. Telefonā uzraksts "No service". Otrkārt, noslēdzot līgumu, ir tāda "skaista lieta", kā kredītlimits. Biju iegādājies uzņēmumam 5 numurus, kā ari iedevis darbiniekiem, kas ikdienas darbs ir ārpus Latvijas. Ja līguma slēgšanas brīdi kredītlimits bija 300 EUR, darbinieki nekautrējoties runāja...

Tele2 - отношение к клиентам

отношение к клиентам Хочу пожаловаться на фирму Tele2. Являюсь клиентом более 10-ти лет. Вовремя оплачиваю счета. Сегодня около 17.00 мне отключили все телефоны (у меня их 3). По причине,типа,превышение лимита. Звонила им три раза. На втором звонке объяснили,что это ошибка сети и пообещали подключить в течение 2-х часов. Прождала почти 3 часа-результата ноль! Позвонила в третий раз. Опять сказали,что это ошибка сети и такое у них "впервые". И на этот раз пообещали подключить телефоны завтра. Цитирую:"Ну,я думаю,до...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes