LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Atslēgts pakalpojumi uzturoties ārpus lv

Tele2 un ZZ sim kartes - Atslēgts pakalpojumi uzturoties ārpus lv

Sveiki,
vēlējos padalīties pieredzē.
Esot uk man bija zz sim karte, kuru izmantoju zvanot uz lv, apmēram 3 mēnešus pēc sim kartes lietošanas uk tā pēkšņi pārstāja darboties un rādīja, ka ir pieejami tikai ārkārtas zvani! Zvanīju uz zz informatīvo tālruni, lieki piebilst, ka zvana ilgums un izmaksas ir iespaidīgas, pirmās 5 min. Jāgaida tikai zvana savienojums, jo pēkšņi visi operatori ir aizņemti, pati saruna ilgst 2-3min un izrādās, ka tīklā vainas nav, vainīga ir sim karte!
Esot lv apmainīju sim karti un paņēmu vēl vienu nr tele2, ar pieslēgumu, piedāvājums bija izdevīgs un uz lv sanāk zvanīties, tā kā noderēs.
Ir pagājuši 4-5 mēneši, kopš paņēmu pieslēgumu, 2 mēneši ārpus lv un abas sim kartes rāda, ka pieejami tikai ārkārtas zvani! Ieliku sim citā telefonā, visu laiku rāda ārkārtas zvani, bet ieliekot uk sim karti tajā pašā telefonā tas strādā. Rakstiski sazinājos ar tele2 un saņēmu atbildi, ka jāmaina sim, jo tīkla traucējumi neesot, no viņu puses viss esot kārtībā, piedāvā sim izsūtīt uz jebkuru vietu lv, jautā radu vai draugu info, kam sim karti nosūtīt!
Izskatās, ka tele2 sim kartēm ir kāds mistisks derīguma termiņš, ņemot tele2 sim ārpus lv, regulāri ir jāplāno sim apmaiņas braucieni lv!?
Tele2 nespēj nodrošināt savus pakalpojumus ārpus lv ilgā laika posmā, nedomāju, ka tā ir tikai sakritība, ka no 2018. Gada februāra divas tele2 sim kartes pārstāj darboties, turklāt vienu no tām es jau aprīlī apmainīju tele2 klientu apkalpošanas centrā, un šobrīd jau otro reizi viena un tā paša telefona nr. Sim karte pārstāj darboties!
Slēdzot līgumu tele2 nebrīdina, ka viņu pakalpojumam ir šāda kvalitāte, visa šī situācija tik tiešām sagādā neērtības un ir kaitinoša, rēķins man tāpat ir jāapmaksā, lai gan pakalpojumu es nesaņemu un attieksme no tele2 puses.. Nu viņi nav vainīgi, protams kā vienmēr.

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 23.08.2018

Mums žēl par šādu situāciju un esam nosūtījuši ziņojumu lietotājam Armandam Rullim, lai precizētu nepieciešamo informāciju šīs situācijas risināšanai.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes