LV RU

Tallink

Tallink Latvija AS
www.tallinksilja.com
Adrese: Eksporta iela 3a
Rīga
Latvia - LV-1010
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 670 997 05
Fakss: +371 670 997 01
Informācija: t/c Origo, A tunelis
Stacijas laukumā 2
Darba laiks:
katru dienu: 09:00 – 21:00

t/c Spice, C ieeja
Lielirbes ielā 29
Darba laiks:
katru dienu: 10:00 – 22:00
Darba laiks: 8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
slēgts
slēgts
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
25
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
1
Apskatīt statistiku

Tallink - Sūdzības un atsauksmes

Tallink - Neadekvātas maksas

Neadekvātas maksas Sveiki! Šodien 01.09.2019 saskāros atkārtoti ar nepatīkamu situāciju! Ikdienā izmantoju prāmju līniju Tallina - Helsinki, Helsinki-Tallina. Pirms braukšanas plkst. 13: 30 uz prāmja mani aizturēja Somijas muita uz dokumentu pārbaudi. Protams, kamēr pārbaudīja vai viss ir kārtībā ar dokumentiem, kuģis jau bija aizpeldējis! Gāju termināli mainīt biļetes, ļoti nejauka attieksme, un summas nav atbilstošas prāmju pārcelšanai, kuro reizi jau es pārmaksāju biļetes cenu 3 reizes! Turpmāk vair...

Tallink Romantika attieksme - Darbinieka attieksme

Darbinieka attieksme Īstenojām sen izplānoto kruīza braucienu ar jūsu kompānijas "Tallink Romantika" kuģi 22.08.2019. - 23.08.2019. Braucām 8 meitenes (sievietes) ; viena no mums 31.08.2019. Ieies laulības ostā! Uz kuģa atstājām ne mazums naudas (brokastis, rezervētas vakariņas, šopings, bārs un, protams, loterijas, kur izstāvējām gandrīz stundu, lai iegādātos) ! Stāsts ir par attieksmi. Gribējām topošajai līgavai sagādāt nelielu pārsteigumu, atskaņojot kādu īpašu dziesmu, vai ko tamlīdzīgu. Tāpēc lūdzām padomu pie...

Tallink - Krāpšana

Krāpšana Šodien 29.07.2019 gribējām braukt ar Kruīza Kuģi Uz Stokholmu, bet mums paziņoja tikai tagad, ka vajadzīgs ir aizbildilnis un jautāja, lai mēs meklējam 25. Gadus vecu cilvēku, bet mums pat neļāva pārcelt uz citu datumu un kur nu vēl.. Atteicās atgriezt naudu par to, ka mēs neaizbraucām! Mēs palikām bez ceļojuma un naudas.. Paldies par neko!

Tallink - Krāpšana

Krāpšana Sveiki! Diezgan nepatīkami esmu apsūdzēta savas labākās draudzenes jakas zagšanā. Ir izvirzīta sūdzība pret mani, lai gan to ir izdarījis cits cilvēks. Vēlāk, apsardzes darbinieki mani nosūdz apzagšanā. Lūdzu, vērst uzmanību apsardzes darbinieku kameru nepamatotā apsūdzēšanā.

Tallink - Slikts serviss

Slikts serviss Lūdzu pievērst uzmanību auto gabarītu mērīšanai pirms iebraukšanas uz prāmi Rīgā. Mans auto sākumā bija 1 metru garāks, kā tehniskajā pasē, un man lika piemaksāt par to. Kad atteicos, man nelaipni teica, lai braucu prom un pats pārmēru savu auto.

Tallink - Atsauksme

Atsauksme Gribētos tomēr atspēkot visas sūdzības. Esam ar ģimeni biļetes rezervējusi ari interneta. Nekādu problem, viss ir bijis kartība. Kajītes ari vienmēr tiras atbilst servisam. Ja izklaides vaditājs paker uz zoba kādu, vai tiešam jāuztver tik personīgi. Apkalpojošais personāls vienmēr atsaucīgs. Dubulta samaksu mums neviens nav prasījis. Un par bērnu ari papildus nav jāmaksā. Mēs esam braukusi gandrīz 20 reizu gan no Rīgas, gan no Tallinas dažādas klases kajītes. Mēs varam iedot tikai lielu 10 ar plusu.

Tallink - Krāpšana

Krāpšana Labdien! Mums ir gadījusies problēma ar tallink dāvanu karti. Aprīlī mēs loterijā uz kuģa vinnējām ceļojumu, bet tagad vēlamies doties ceļojumā uz vīra dzimšanas dienu, kura ir 26.08.2018. Mēs sekojām līdzi brīvajiem datumiem tallink mājas lapā. Vēlamies braukt 25.08.2018. , internetā uzrādās, ka b kajītē ir brīvas vietas, bet operators saka, ka ceļojumā doties mēs nevaram, jo dāvanu kartei brīvu vietu vairs nav. Ceļojumā ir rakstīts, ka varam doties savā izvēlētā maršrutā, bet tomēr tajā...

Tallink Isabelle - Krāpšana,ļoti slikts klientu serviss iekāpšanas laikā

Krāpšana,ļoti slikts klientu serviss iekāpšanas laikā Bija ierezervēts ceļojums internetā, kurš bija apmaksāts ar manas mammas karti, toties viņa mums līdzi nebrauca. Braucām divatā ar divgadīgu bērnu. Reģistracijas laikā pieprasīja apmaksas karti,kas protams nebija līdzi. Internetā nepamanīju nekādus brīdinājumus, kad karte jāuzrāda. Pienāca "galvenā kasiere" un ļotiuzbrūkošā maniere "piedāvāja" man "variantus" galīgi nepalīdzot, bet gan sagādājot stresu un ļoti nepatīkamu pirmo iespaidu par Tallink. Varianti bija šādi: 1. "Jus maksājat visu...

Tallink - Bezatbildība pa Ziemassvētkiem!

Bezatbildība pa Ziemassvētkiem! Kā lai normāli pa Ziemassvētkiem nokļūst Stokholmā ar prāmi ja no Rīgas ir tikai viens prāmis ISABELLE no Ventspils prāmji pa Ziemasssvētkiem nekursē! Ir tikai no Tallinas prāmji un ko darīt? Un ko darīt Ventspils iedzīvotājiem un kravu pārvadātājiem kā jūs domājiet un kā lai Ventspils iedzīvotāji tiek uz Tallinu vai Rīgu un otrādi? Un kas viņiem apmaksās ceļa izdevumus?Vai prāmju kompānija kas nodrošina pārvadājumus? Var jau lidot ar lidmašīnu un cik tas maksā?Un Tallink prāmju kompānija...

Tallink - Krāpšanās

Krāpšanās Bija ļoti nelāgs gadijums pie ruletes kur spēles vadītāja acīs skatoties novāca likmi un neizmaksaja laimestu.Kad jautāju kur mans laimests tad viņa atbilbēja ka es nesot neko uzlicis uz lauciņ kurš izkrita.Jautāju lai aptur spēli,bet viņa izlikas nedzirdam.Pie galda spēlēja vel 4 cilvēki arī tie bija nesaprašanā,bet viņi runāka tikai kautkādā japāņu valodā un plivināja rokas.Starpcitu arī spēles vadītāja runāja tikai angliski un igauniski lai gan kugis gāja no latvijas.Aizgāju pie apsarga un...

Tallink - Klientu serviss

Klientu serviss Lai gan jau agrāk bija nepatīkama pieredze ar Tallink šķiet ''uzkāpu uz grābekļa otro reiz''.Šoreiz pat līdz pašam ceļojumam nenonāca,jo saskāros ar nepatīkamu klientu servisu jau rezervēšanas procesā.Nolēmu veikt rezervāciju caur e-pasta saraksti, kuras sākumā man tika pedāvāta ceļojumam konkrēta cena (cerēju,ka tiks piedāvāts kāds izdevīgāks risinājums, bet nekā, tā pati standarta) un lūgums visu pārapstiprināt lai veiktu rezervāciju. Atbilde uz e-pastu,ka tiešām vēlos veikt šo rezervāciju...

Ev Evija Š 21.08.2014
Komentāri 2 Ceļojumi

Tallink Latvija - Man bija loti nelāga situācija ar tallink!

Man bija loti nelāga situācija ar tallink! Man bija tada lieta ka Samaksaju jau junija 2014 gadā caur vienu darba kolegi par ceļojumu uz Stokholmu ar prāmi Isabelle, kas izgaja no Ostas 17.30 uz stokholmu!!! Bilete jau bija nopirkta ap 16. juniju neskaitamas reizes sazinajos, ka viss ir apmaksats, ka ceļojuma dienā dodaties ar pasi ceļojumā un viss būs kārtībā!!!!! Bet turpinājumā!!!!! 01.08.2014 Gribeju registreties terminala bez rindas, lai saņemtu savu iekāpšanas karti!!! Te tev nu bija nekā!!! Ejiet uz kasi jo kada problema ar...

Tallink kompanija - Apkalpošana

Apkalpošana 15 junijā rezervēju biletes no Rigas 27junijā uz Stoholmu atpakal'7 augustā no Stokholmas Tā kā izdomāju braukt ātraķ mājās Pārcēlu datumu uz 31juliju Man par to bija jāmaksā 28 Euro Tajā pašā laikā 2 cilvēki arī pārcēla laikus un nebija jāmaksā Es uzskatu ka Tallink kompanija no manis izkrāpa naudu Rakstu tapēc lai ari citi zinātu Kuģis ISABLLE ir viens no pretigākiem kuģiem Televizors kajite nav drausmigi šūpājas kajite normāli atrast nevar. VIENKARŠI PRETIGS KUĢIS!

Kl klients 05.08.2014
Komentāri 1 Ceļojumi

Tallink Isabelle - briesmīga vadītāja

briesmīga vadītāja Šomēnes vēlējāmies ar draugu izmēģināt braucienu ar jauno Tallink prāmi Isabelle. Ceļojam ne pirmo reizi. Vienmēr aktīvi esam piedalījušies visos iespējamos pasākumos, kas piedāvāti, taču nekad nebija nācies saskarties ar tik briesmīgu pasākumu vadītāju! Lielo vakara spēli, kurā iespējams laimēt ceļojumu, organizē vadītāja. Šoreiz vadītāja bija jauna (ļoti īsiem, brūniem matiem - vārdu gan diemžēl nezinu), spēles interesantas - bet attieksme ļooti sarkastiska!! Uz spēlēm cilvēkus vadītāja...

Tallink - Prāmis Festival

Prāmis Festival 23.08.2012. ar Festival devāmies uz Stokholmu. Atverot kajītes durvis pretī izvēlās spēcīgs smārds - sasmacis gaiss. Paturējām durvis vaļā, it kā izvēdinājās, it kā bija labāk. Naktī sapratu, kas par lietu - viena no gultām (matracis)bija piečurāta, gulēt nebija iespējams, jo noliekot galvu uz spilvena degunā sitās spēcīgs urīna aromāts. Varat neteikt, ka bija jāiet uz informāciju un kaut kas jāmaina, jo bērns jau gulēja, viņu modināt nevēlējos. Nedomāju, ka prāmja apkalpe nezināja par to, ka...

Tallink - brauciens

brauciens 24. maijā nopirku braucienu uz Tallink kuģa par 150 ls! dārgs tādēl,ka braucam kopā ar bērnu, kuram tūliņ 5 gadi un vieta automašīnai. diemžēl, 2 dienas pirms brauciena puika saslima un vēl no darba īsti arī netiku [prom. zvanīju uz Tallink ofisu, kur man paskaidroja, ja Jūs šodien atnesat biļetes, tad Jūsu zaudējums ir 20%. nolemu, labāk zaudēt 30ls, nevis visus 150! vakarā aizgāju uz Tallink ofisu Spice. Tur apkalpojošais personāls man paziņo, ka esmu zaudējusi visu naudu, jo esmu biļete...

Li livins 04.07.2012
Komentāri 6 Ceļojumi

Tallink - Par personalu

Par personalu Labdien. Celoju biezi no Stockholm uz Rigu ar Tallink paramjiem.Pirmais,ko gribu pateikt,ka nez kapec uz pramjiem,ka iet uz Tallinn ir jaunaki,modernaki kugi.Par edienu varu teikt to pashu-sortiments lielaks. Bet es rakstit gribu par nogurusho,sevis izsmelusho un citadi ne sava vieta pramja personalu,kas sez(nevis ir ka laba roka pasazierim)informacijas centra.Pedejais bija uz Festival-jautaju par saunu-meitene saka,ka sauna no astoniem-aizeju pati uz turieni jau no cetriem,jeb pieciem ka...

Ka kants 17.06.2012
Komentāri 2 Ceļojumi

Tallink - Biļešu iegāde internetā

Biļešu iegāde internetā Biļešu iegāde uz Tallink prāmjiem internetā ir īsta katastrofa. Regulāri braucu jau 2 gadus, bet 70% gadījumu nākas saskarties ar internetlapas katastrofālo darbību, kas nepārtraukti izmet: nav izejošā reisa, nav sēdvietu, nav kajīšu, kaut arī īstenībā prāmis ir pustukšs, internetlapa reizēm strādā nenormāli lēni, biļešu iegāde var prasīt vairāk kā stundu, neizdodas pabeigt biļešu pirkšanu, sākot no jauna katru reizi parādās kas jauns. Tikko iegādājos biļeti, tas aizņēma 2 stundas no diviem...

Iv Ivars 22.11.2011
Komentāri 2 Web lapas

Tallink - Tallink darbinieki

Tallink darbinieki Gribēju izteikt sūdzību par Tallink darbinieci, konkrēti, par darbinieci, kas strādā t/c Spicē Tallink centrā, un neprot pareizi veikt biļešu rezervāciju, tādējādi neņemot vērā klientu vēlmes! Situācija bija tāda, ka jūlijā rezervējām braucienu Riga-Stokholma 8 personām, un konkrēti norādījām, ka vēlamies braukt ar Romantiku, kā arī par to maksājām, jo tam prāmim ir savādākas cenas, kā Festivālam. Nopirkām 4 B kajītes uz noteikto augusta datumu, jo mums lika izvēlēties no nepāra datumiem, jo...

Li Linda 17.08.2011
Komentāri 3 Ceļojumi

Tallink - Nevīžība pret klientiem

Nevīžība pret klientiem Labdien, Ar draugu devāmies ceļojuā uz Zviedriju, maksājām vienu no dārgākajām cenām par kajīti 160Ls. Atverot kajītes durvis saskārāmies ar sasmakušu gaisu tajā. Centieni izvēdīnāt bija lieli, jo atklājām, ka kajītes grīdas segums - paklājs pus kajītei bij slapjš, kas ilgstoši tāds ir bijis, jo no tā nāca jau sasmakuma, pelējuma smaka. Acimredzot problēmas ar ūdens novadīšanu no dušas vai pat WC. tādā sasmakušā kajītē bijām spiesti pavadīt visas 3 dienas! Esam vīlušies Tallink par viņu...

An Anete 01.11.2010
Komentāri 10 Ceļojumi

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes