Tallink - Krāpšana

2019. Gada nogalē ar sievu iegādājāmies biļetes braucienam maršrutā Rīga-Stokholma turp un atpakaļ (2 cilvēki + vieglā automašīna) . Sakarā ar covid-19 pandēmiju, brauciens nenotika. Naudas atgriezšanas iespēju Tallink kategoriski noraidīja, kā vienīgo risinājumu piedāvājot "dāvanu karti", izmantošanai 2021. Gada laikā. Šogad - naudu neatgriež, jo dāvanu karti naudas izteiksmē neesot iespējams izņemt (bet izvēlēties "dāvanu karti" mums uzspieda Tallink) , prāmis maršrutā Rīga - Stokholma nekursē, tā vietā tiek piedāvāts dāvanu karti iztērēt Tallink e-veikalā, izvēlēties kruīzu pa Baltijas jūru vai uz Ālandu salām, neizkāpjot krastā.
Paldies milzīgs, bet mūs tas neinteresē. Mūsu mērķis ir ceļojums ar auto uz Norvēģiju un Tallink šajā situācijā tika izvēlēts tikai kā transporta kompānija nokļūšanai Stokholma, no kurienes turpināt ceļojumu. Un neinteresē mums jūsu e-veikala smaržas, alkohols utt... No smaržām man alerģija, alkoholu nelietojam... Cilvēki, kas vēlas ceļot, ceļojumam paredzēto naudu nevēlas notriekt nebūtiskos sīkumos.
Ejot uz veikalu pirkt virtuves iekārtu, jums tak nepiedāvā kā alternatīvu sporta velosipēdu!
Tallink, esiet atbildīga kompānija, ja nespējiet nodrošināt pakalpojumu - atgrieziet iemaksāto naudu!

09.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (1)

B Bez vārda vārds 10.07.2021

Izskatās,ka jums nekas neinteresē. Tad paliekat lv. Te tādu daudz - mums neinteresē nekas. Smaržas ir skaistums...,tad jāsmird tālāk.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes