Latvijas Pasts

VAS Latvijas Pasts
Adrese: Ziemeļu iela 10
Rīga, Mārupes nov.
Latvia - LV-1000
(Lidosta Rīga)
Tālrunis: +371 27008001
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
562
Atrisinātas
14
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Latvijas Pasts - Sūdzības un atsauksmes

Latvijas Pasts - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Ulbrokas pasta nodaļas darbiniece Jeļena Vinogradova, šķiet, ir pieņemta darbā tāpēc, ka neviena cita nebija, ko pieņemt. Uzreiz pēc slaucējas kursu pabeigšanas nokļuvusi pie Ulbrokas pasta galda, nu mēģina pie tā turēties, tēlojot, ka kaut ko saprot. Tik bravūrīgu, augstprātīgu un nekompetentu attieksmi šajā laikā nav nācies vēl citur sastapt.

Latvijas Pasts - Nelaipna apkalpošana.

Nelaipna apkalpošana. Labdien! Lūgums uzraudzīt darbiniekus darba veikšanas procesā. Konkrēti Rīgā, Ulbrokas ielā 7. Tikko klātienē šajā pasta nodaļā pieredzēju pret mani vērstu nelaipnu attieksmi. No manas puses ievērojot pasta uzņēmuma ierastās kārtības noteikumus, paņēmu 2 numuriņus atbilstoši pakalpojumiem, kurus vēlos saņemt. Dažādi numuri tika paņemti, jo kā 1. no pakalpojumiem izvēlējos "pasta pakalpojumus", 2. kā "sūtījumu izsniegšana". Pati strādāju ar klientiem, tāpēc labi izprotu cilvēku psiholoģisko...

Latvijas Pasts - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Labdien! Esmu ļoti nepatīkami pārsteigta par attieksmi pret klientiem Mellužu pasta nodaļā. Man pienāca aicinājums, taču kad vēlējos doties uz Mellužu pasta nodaļu nākamajā dienā, tas bija nozudis. Lai gan aicinājuma man vairs nebija, tomēr izlēmu doties, jo saņēmu iepriekšējā dienā un domāju, ka to viegli varēs atrast. Slokas pasta nodaļā darbinieki ir ļoti atsaucīgi, tāpēc domāju, ka Mellužu pasta nodaļā arī tā būs un ne jau speciāli tiek pazaudēti aicinājumi, bet katram taču gadās. Lai nu...

Latvijas Pasts - Krāpšana

Krāpšana Sveicināti. Esmu ļoti šokēta un neizpratnē, kā tas ir iespējams. Pietdien, 19.01.2018., nosūtīju ierakstītu vēstuli uz Rīgu, kurā bija ļoti svarīga sastāvdaļa. Šodien, 23.01.2018., kā bija teikts, vēstule nonāca galapunktā, bet diemžēl ne pilnā apjomā. Vizuāli, pēc saņēmēja teiktā, vēstule nebija ne plēsta, ne pārlīmēta, bet sūtījums pienāca nepilnīgs. Vēlos paskaidrojumus, kā tas ir iespējams? Mēs maksājam, lai mūsu sūtījums būtu pasargāts, bet gala rezultātā iznāk, ka kāds vēstules izrevidē...

Latvijas Pasts LV-1084 - Slikts serviss

Slikts serviss Pagājušā gada novembrī iepirkos internet veikalā aliexppress daudz preču Ziemassvētku dāvanām. Saņēmu tikai daļu preču, gan ar sms ziņu telefonā, gan pastkastē iemestiem paziņojumiem. Biju nepatīkami pārsteigta, ka nesaņēmu visus sūtījumus, katru dienu atvēru pastkasti. Beigās vēl rakstīju uz ķīnu un prasīju kur mani sūtījumi. Pavisam šokēta biju, kad sākot ar 12. Janvāri, saņēmu 3 paziņojumus, ka jāsaņem prece, 13. Janvārī vienu paziņojumu un šonedēļ katru dienu par paziņojumam. Neticēju savām...

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Esmu pasūtījusi vairākas preces uz t/c Mola LV -1003 pasta nodaļu. Gandrīz visiem nav pienākuši aicinājumi. Pēc izsekošanas numuriem var secināt, ka preces bija pienākušas T/C pasta nodaļā, bet nekādu aicinājumu nebija, ne parasto, ne sms. Tagad vairāki sūtījumi ir vienkārši aizsūtīti prom... Tagad būs vēl jāgaida, lai atgriež naudu. Esmu ļoti neapmierināta ar pasta darbinieku darbu! Klāt pievienoju lapu ar izsekošanas numuru.

Latvijas Pasts - Sūtījums no Anglijas

Sūtījums no Anglijas Labdien! Gribētos uzzināt kāpēc 2017 gada 11.decembrī izsūtīta paciņa joprojām nav sasniegusi galamērķi? Mūsu sūtījums nav vienīgais, kas nav nonācis līdz mums. Man ir zināmi vēl vairāki sūtījumi no dažādām pilsētām, kas līdz adresātam Latvijā tā arī nav nonākuši! Arvien pārliecinos par to, ka pasts strādā arvien sliktāk!

Latvijas Pasts - Kur jāliek sūtījumi?

Kur jāliek sūtījumi? Jautājums Latvijas pastam: ja pasta darbonis neatrod pastakastīti, (pieņemot, ka tas nav brutālas nevīžības dēļ,) vai sūtījums ir jāpamet kautkur kāpņutelpā? Un es nerunāju, par reklāmām ar ko tiek aizbāztas kastītes, bet par reālu adresētu vēstuli, kuru es nepacietīgi gaidīju vairākas dienas un, kas radīja daudz rūpju un pat liekus izdevumus. Piebildīšu, ka pasta kastīti izdevās atrast gan Ziemassvētku apsveikumiem, gan citiem sūtījumiem iepriekš.

Latvijas Pasts - Sūtījumu saņemšana

Sūtījumu saņemšana Labdien! Darbā dienā no rīta saņēmu īsziņu no pasts.lv, ka uz mana vārda ir saņemts sūtījums ar tādu un tādu numuru. Ap pusdienas laiku devos un pasta nodaļu 1024 lai saņemtu sūtījumu. Pasta nodaļā rindā nostāvēju vairāk kā pusstundu, kad nu pienāca mana kārta, nosaucot sūtījuma numuru, darbiniece man jautāja vai ziņa saņemta tajā pašā dienā - uz ko atbildēju-jā. Atbildi saņēmu tādu, ka sūtījumu varēšu izņemt tikai pēc plkst. 16: 00, kas isziņā netika minēts. Tad nu jautājums, vai isziņā nevajadzētu uzrakstīt šo piebildi par saņemšanas laiku? Jo kā gan es to varu zināt.

Latvijas Pasts - Плохой сервис

Плохой сервис В филиале Latvijas Pasts чтобы оплатить пошлину за посылку в т/ц MOLS пришлось ждать час. Это видно на фотографиях. Обратите внимание на время номера указанного на чеке и время на мониторе с указанным номером. За обслуживание заплатил 2,5 EUR.

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Mana acu priekšā notika nepatikama situācija. Labos gados būdama kunde piegājusi pie kases palūdza pildspalvu, vai ir iespēja nopirkt. Viņai atpakaļ atbildēja ka tiek apkalpots klients un ka pildspalvu nav. Kaut vai ir ideāli redzams ka tas ir un nav dargas. Ja vecākiem cilvēkiem jau tā dzīve nav viegla. vajag mēginat to atvieglot nevis likt personai iet un meklēt kāšdu kiosku kurs nav blakus. Var redzet ka kundze ir atbraukusi no laukiem. Varbūt vajadzētu pret klientiem laipnāk izstūrēties ja tie stāv rinda pa pusstundai labākajā gadījuma.

Latvijas Pasts - Vēstules saņemšanas

Vēstules saņemšanas Labdien, man ir sūdzība par pastnieci kas nesūta vēstules uz adresātu, mana adrese ir.. Masalas.. Murmastienas pag, bet pastniece sūta uz murmastieni liepu 5, viņa nedrīkst likt vēstules kur vien pagadās, nē es sūdzēšos citam instancem, gaidu adbildi [slēpt]@inbox.lv

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien iegāju Rīgas 6. Pasta nodaļas filiālē. Attieksme vienkārši superia bija. Lai saņemtu savu sūtījumu jāstāv bij atsevišķā rindā. Jo operātori vienkārši mani ignorēja un ne tikai mani. Stāvēju 20. Min. Un tā ar savu sūtījumu nesaņemu. Jautāju, vai tad sūtījumus neizsniedz, uz ko man atbildēja ka pagaidām nee. Un vel saka ka pasta nodaļas operatīvi strādā. Es neko neteiktu ja man būtu kāds priekša. Bet es biju pirmā uz paciņas saņemšanu. Bus vien jāizvēlas cita pasta nodaļa bet ne šī. Operatori arī bremzēti strādā.

Latvijas Pasts - Apkalpošana

Apkalpošana Bolderājas pasts strādā ļoti neefektīvi, uz vietas ir 4 darbinieki, viena vienkārši sarunājas par savām personiskajām lietām ar paziņu, otra sūtījumus grāmato, trešā pastaigājas, no 4 lodziņiem strādā viena. Smuks stends ar reklāmu mirgo, numuriņus var paņemt pa kategorijām-kāda jēga tam, ja visi stāv dzīvā rindā un gaida kut ko! 23.11.2017 16: 30 gaidu jau 30 min. Rindā 12 pers. Un pārāk bieži. Es savus sūtījumus nevaru normāli saņemt. Elektroniski uzlabojāt, bet rezultāta nav.

AtrisinātaLatvijas Pasts - Krāpšana, laupīšana - paņem aizpildītu un parakstītu lapiņu, bet paku neizsniedz

Krāpšana, laupīšana - paņem aizpildītu un parakstītu lapiņu, bet paku neizsniedz Tā kā sūtījumi man pienāk regulāri, pastkastītē iemestās lapiņas aizpildu mājās lai nekavētu darbinieku laiku pastā. Protams, arī parakstu. 22.11.17. ierados Teikas pasta nodaļā (LV-1006). Kad pasta darbiniece paziņoja, ka tie, kas ieradušies tikai pēc sūtījumiem var saņemt tos ārpus rindas pie viņas. (Vairākas reizes esmu trāpījusies uz šādu piedāvājumu.) Kā parasti iestājos rindā uz paciņu izsniegšanu. Starp klientiem parādījās kāds agresīvs vīrietis sāka bļaustīties un visus grūstīt...

Latvijas Pasts - Paku apzagšana.

Paku apzagšana. Oktobra sākumā izsūtīju paku no UK uz Latviju.Pakā sutīju bernu drebītes un apavus mazbērniem. Parnema rūgtuma sajūta, kad uzzināju, ka paka ir atplēsta un no tas iznemtas gadu veca bērna istabas cībinas. Anglijā paka tika aizīmēta ar skoču manā acu priekšā, bet Latvijā tā tika aizlīmēta ar kaut kādu baltu papīru. Vecais skocs bij sagriezts. Skumji un nožēlojami ir apzināties, ka kāds var kaut ko tādu izdarīt. Trūcīgi Latvijas iedzīvotāji, ka pat nieka cībiņas jānozog mazam bērniņam. Protam...

Latvijas Pasts - (ne)biezo paciņu (ne)piegāde uz pastkasti

(ne)biezo paciņu (ne)piegāde uz pastkasti Jau kādu laiku LP ir pasācis plānākās paciņas mest pa tiešo pastkastēs. Taču problēma ir tur, ka nav nekāda kontrole tieši cik biezas paciņas var mest pastkastēs, līdz ar to ļoti bieži pastniekiem tiek dots iemest pastkastē paciņas, kas acīmredzami ir biezākas par 1cm un kuras diez vai bez saspiešanas varēs pastkastē iedabūt. Kā rezultātā daudzi pastnieki, baidoties paciņas saspiest, kaudzēm ved iedotās paciņas atpakaļ uz pastu un labākajā gadījumā atstāj zīmīti. Spriežot pēc šādu zīmīšu...

Latvijas Pasts - Nepiegādā informatīvos paziņojumus

Nepiegādā informatīvos paziņojumus Latvijas pasta Rīgas 63.pasta nodaļa (Aviācijas ielā 15) jau ilgstoši nepiegādā atkārtotus paziņojumus par sūtījuma pienākšanu. Tas nozīmē, ja pirmais paziņojums kaut kāda iemesla dēļ netiek saņemts (piem., iemests svešā pastkastē), paziņojums par atnākušo sūtījumu netiek saņemts vispār. Turklāt nodaļas darbinieces ir tik nekaunīgas, ka atsakās meklēt sūtījumu manuāli. Līdz ar to sanāk, ka, ja es neesmu saņēmis paziņojumu, man vispār nav tiesību saņemt savu sūtījumu, kas ir absolūta LP patvaļa...

Latvijas Pasts - Ļoti slikta sīkpaku piegāde mājās

Ļoti slikta sīkpaku piegāde mājās Aicinājums 7 nov. Saņemt paku Mārupes pasta nodaļā. Pieteicu pakas piegādi mājās. Pagāja 5 dienas-nekā. Zvanu - paciņa esot aizsūtīta atpakaļ uz šķirošanas cehu. Zvanu uz Latvijas pastu, operatore bija nelaipna, nosauca 67213171, lai zvanot. Zvanīju un saņēmu atbildi, ka paka aizsūtīta uz šķirošanas cehu. Kāpēc vizina pakas šurpu, turpu bet līdz adresātam nē?

Latvijas Pasts LV-3001 - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Divas dienas pēc kārtas bija nepieciešams nosūtīt ierakstītu vēstuli. Es, kā vienmēr cilvēks ar smaidu un pieklājīgu attieksmi, abas dienas pēc kārtas jutos kā pret sienu atsitusies. Divas dažādas darbinieces, ar identisku attieksmi. Nelaipnas, ar dzīvi neapmierinātas un ar pārmetošiem tekstiem apkalpoja mani. Noteikti šajā nodaļā vairs kāju nesperšu.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes