LV RU

Latvijas Pasts

VAS Latvijas Pasts
www.pasts.lv
Adrese: Ziemeļu iela 10
Rīga, Mārupes nov.
Latvia - LV-1000
(Lidosta Rīga)
Tālrunis: +371 27008001
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
245
Atrisinātas
4
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Latvijas Pasts - Sūdzības un atsauksmes

Latvijas Pasts - (ne)biezo paciņu (ne)piegāde uz pastkasti

(ne)biezo paciņu (ne)piegāde uz pastkasti Jau kādu laiku LP ir pasācis plānākās paciņas mest pa tiešo pastkastēs. Taču problēma ir tur, ka nav nekāda kontrole tieši cik biezas paciņas var mest pastkastēs, līdz ar to ļoti bieži pastniekiem tiek dots iemest pastkastē paciņas, kas acīmredzami ir biezākas par 1cm un kuras diez vai bez saspiešanas varēs pastkastē iedabūt. Kā rezultātā daudzi pastnieki, baidoties paciņas saspiest, kaudzēm ved iedotās paciņas atpakaļ uz pastu un labākajā gadījumā atstāj zīmīti. Spriežot pēc šādu zīmīšu...

Latvijas Pasts - Nepiegādā informatīvos paziņojumus

Nepiegādā informatīvos paziņojumus Latvijas pasta Rīgas 63.pasta nodaļa (Aviācijas ielā 15) jau ilgstoši nepiegādā atkārtotus paziņojumus par sūtījuma pienākšanu. Tas nozīmē, ja pirmais paziņojums kaut kāda iemesla dēļ netiek saņemts (piem., iemests svešā pastkastē), paziņojums par atnākušo sūtījumu netiek saņemts vispār. Turklāt nodaļas darbinieces ir tik nekaunīgas, ka atsakās meklēt sūtījumu manuāli. Līdz ar to sanāk, ka, ja es neesmu saņēmis paziņojumu, man vispār nav tiesību saņemt savu sūtījumu, kas ir absolūta LP patvaļa...

Latvijas Pasts - Ļoti slikta sīkpaku piegāde mājās

Ļoti slikta sīkpaku piegāde mājās Aicinājums 7 nov. Saņemt paku Mārupes pasta nodaļā. Pieteicu pakas piegādi mājās. Pagāja 5 dienas-nekā. Zvanu - paciņa esot aizsūtīta atpakaļ uz šķirošanas cehu. Zvanu uz Latvijas pastu, operatore bija nelaipna, nosauca 67213171, lai zvanot. Zvanīju un saņēmu atbildi, ka paka aizsūtīta uz šķirošanas cehu. Kāpēc vizina pakas šurpu, turpu bet līdz adresātam nē?

Latvijas Pasts LV-3001 - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Divas dienas pēc kārtas bija nepieciešams nosūtīt ierakstītu vēstuli. Es, kā vienmēr cilvēks ar smaidu un pieklājīgu attieksmi, abas dienas pēc kārtas jutos kā pret sienu atsitusies. Divas dažādas darbinieces, ar identisku attieksmi. Nelaipnas, ar dzīvi neapmierinātas un ar pārmetošiem tekstiem apkalpoja mani. Noteikti šajā nodaļā vairs kāju nesperšu.

Latvijas Pasts - Slikts serviss, nepareizas informācijas sniegšana.

Slikts serviss, nepareizas informācijas sniegšana. Pasta nodaļa "Origo" ieteica sūtīt sūtījumu uz Vāciju ar parasto pastu, neskatoties uz to, ka pasta darbiniecei tika piebilsts, ka tie ir svarīgi dokumenti, kurus vajag steidzami nogādāt, viņa uzstāja. Pasta darbiniece teica, ka pasts tiks piegādāts nedēļas laikā, bet centrālē saka, ka mēneša laikā. Sūtījumā bija Laulības apliecība un dzimšanas apliecības, kas ir nepieciešami dzīvošanai ārzemēs, kā arī veikta dokumentu apstiprināšana "Apostile". Lūgums Latvijas Pastu nokomentēt šo gadījumu!

Latvijas Pasts - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Nav jau pirma reize, ka cilvēki sūdzas par Latvijas pastu Ogre. Šoreiz es piezvanīju neprecizēt personīgo informāciju, ka man atbildēja: man dators ir aizņemts un bus brīvs pēc minutem padsmit. Pārzvanīju pēc pusstundas, atbildēja tā pati sieviete: man vispār daudz darba un dators ne drīz atbrīvosies. Visu labu. Un nometa klausuli. Wtf? ! Vienīgais attaisnojums tadai attieksmei ir tas, ka tur visi darbinieki gandrīz pensijas vecuma, bet varbūt ari jādodas uz to? ! Ja nu nemāk stradat.

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Neapmierina jaunie pasta noteikumi, ja pakas ārzemju izsūtītājs nav norādījis pilnu vārdu uzvārdu paku neizsniedz. Pamatojot, ka man jāpierā da sava identitāte. Kad apgalvoju, ka ir pase atbildēja, ka ar to nepietiek, lai pakas izsūtītājs apliecina, ka esmu to pasūtījusi. Kur loģika? Vai kāds kādam kaut ko tāpat sūta ja nav pasūtīts un par to samaksāts? ! Un kā gan vēl man būtu savu identitāti jāapliecina? Dns analīzes jāveic vai? Un kāds tad ir cilvēka galvenais identitātes dokuments ja ne...

Latvijas Pasts LV 1035 - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Loti biezi apmeklēju pastu lv 1035 jo biezi sutu preci un man tas jāizņem. Un kas es nāku uz pastu vai tas ir rits vai diena vai vakars mūžīgi ir liela rinda jo pieņem tikai 2 operatori bet daudziem no Rinads cilvēkiem ir jāsaņem pakas un kāpēc man jāstāv rinda no 20 cilvēkiem kuriem puse jāizņem preci un tas ir ātri un pusej jāsūta un tas aizņem daudz vairāk laika neka saņemt. Kāpēc cits operators nevar kad ir tik liels cilvēku plūdums saņemt preci izlaist to rindu? Kāpēc man un citiem jāstāv 2 stundas rinda deļ 2 min darbības operatoram? Ludzu nokārtojiet šo lietu? !

Latvijas Pasts - slikts serviss

slikts serviss Torņkalna nodaļa. Paciņa jau otro nedēlu tur stāv, ko var pateikt pēc tracking nummura. Es aizeju, vienreiz, otreiz.. vel neesot apstrādāta, glabājoties kautkāda maisā. un arī darbiniece kurai viss besī, ko tu piesienies ar savu paciņu un nummuru būs tad sūtīsim ierakstu. Es vainoju pasta vadību, algas-attieksme.

Latvijas Pasts - Nesaņemts sūtījums

Nesaņemts sūtījums Paldies Latvijas pastam, kurš pazaudēja Tēvu dienas pastkartīti! Viena no kartītēm, tika vispār iemesta citā pasta kastē un otra nozaudēta pavisam! Mazums, kur tagad atrodas mūsu kartīte, ar kontaktinformāciju un privātu foto uz tās! Neko jau nesaku par to, ka viena no tām atnāca krietni vēlāk, bet par to, ka otra ir pazaudētu vēlos sūdzēties! Dobeles pasta stacija bieži mēdz ko nozaudēt vai neielikt pareizajā pastkatītē! Nolaidība!

55.Pasta Nodaļa, Cementa Iela - Slikts serviss, un apkalpošana un cilvēku apvainošana un naudas izspiešana

Slikts serviss, un apkalpošana un cilvēku apvainošana un naudas izspiešana Pastnieks atnesis pavesti lai saņemtu sūtījumu no aliexpress (tas ir otrs sūtījums) . Es aizgāju uz pastu cementa iela Ilguciems, lai saņemtu bet man atteica saņemšana teica ka man jāsamaksā 2 eiro par sūtījumu es samaksāju (viņi pat čeku neiedeva ka es samaksāju) bet cita saka ka viņa neatdos sūtījumu it ka nav uzvārda bet uzvārds bija viņa pateica ka tas neesmu es. Bet vienai meitenei kura bija pec manis atdeva citu cilvēku sūtījumu kaut viņai nebija neviena dokumenta viņa pateica ka ir ši...

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Rīga, 9. Pasta nodaļa. Pie lodziņiem 4 operatori. Visi kaut ko dara, bet klientus apkalpo viens vai divi. Ļoti nesteidzīgi. Pilna zāle ar cilvēkiem, kādi 25 rindā. Un tā gandrīz katru dienu! Normāli? Un nevajag taisnoties par darbaspēka trūkumu, zivs pūst no galvas. Ja vadībai nospļauties uz cilvēku, arī darbiniekiem drīz vien. Lustējas, ķiķina, pļāpā, bet mazie cilvīši tikmēr gaida...

Latvijas Pasts - Vēstule nenonāk līdz pasta kastītei

Vēstule nenonāk līdz pasta kastītei Bij jāsaņem jūnija vēstule no pašvaldības policijas. parasta neierakstīta. vēstule līdz mums nav nonākusi. labi kad sasvanu pašvaldības policiju,noskaidroju kad izsuta bij vēstule. Savukart pasta nodala par parastam vēstulem nevar izsekot.atbilde tukstošiem. tas nozīme kad ari pacinas neaiziet noklist.? Izkritusi nevar but ar mašīnu ved. Pasta vaditajiem neievajadzētu tik parliecinatiem but par darbiniekiem. Tomēr pazaudē.

Latvijas Pasts - nekompetenti un pavirši darbinieki

nekompetenti un pavirši darbinieki Tiesu izpildītājam tika pārskaitīta visa kontā esošā summa. Darbinieks (puisis)(26.09.2017) runājot nebija diezko laipns un apgalvoja, ka nauda manā kontā septembra mēnesī ienākusi divas reizes.Pasta nodaļā izņemtais konta izraksts liecina par ko citu- ieskaitīts 31. augustā un izņemts 1. septembrī.nākošais ieskaitījums ir 26.septembrī.Gribētos zināt- kurš tagad par to atbildēs?Kāpēc man bija jāmaksā viņa kļūdas dēļ vēl par konta izrakstu?Kā šo situāciju atrisināt? Ja cilvēks pavirši veic savu...

Latvijas Pasts - Apkalpošana

Apkalpošana Daudz nerakstīšu. Bet esmu šokā par pasta darbiniekiem. Atļaujas runāt paaugstinātā tonī un pat bļaut. Laikam viņiem tas ir normāli, jo strādā kaut kādas dusmīgas un neapmierinātas vecenes. Parasti atnāk normālas lapas, uz kurām var ierakstīt savu vārdu. uzvārdu, personas kodu, pases nr, utt. Šoreiz atnāca maza lapa, kur bija ierkastīts tikai adresāts un mana adrese, viss. Pamēģini pierādīt, ka tas esi tu. Jā, es negribēju rakstīt savu īsto vārdu un uzvārdu kad pasūtīju no interneta, jo...

Latvijas Pasts - bojajums

bojajums Š.g.28.08 11:43 caur p.n. Liepa sūtīju paciņu uz Rīgu(foto ramiti). Operatoram teicu ka vajag sūtīt ka Uzmanīgi plistoš. Operatore Inga paņema no mani par sūtījumu 2.66 kopa ar Uzmanīgi plistoš. Uz čeka nav uzradīts tikai plikais sūtījums par sīkpaku. Taja gala saņemejs saņema sīkpaku saplestu(stikls un ramis bija saplisti).

Latvijas Pasts - Neadekvāts busiņa vadītājs

Neadekvāts busiņa vadītājs Ar Latvijas pasta busiņu Valts nummurzīme KS2536 pārvietojas neadekvāts autovadītājs, vietā kur ir atļautais ātrums 70km/h braucot ap 80km/h viņš brauc aizmugurē neievērojot distanci un spīdina ar tālajām gaismām un vēlāk veic bīstamus manevrus un provacē uz sadursmi. Manuprāt šādiem vadītājiem strādāt par busiņa vadītāju Latvijas Pastā nevajadzētu.

Latvijas Pasts - Slikta apkalpošanā

Slikta apkalpošanā Esam spiesta doties uz minēto pasta nodaļu, jo pakas u.t.t. nākas saņemt šajā pasta nodaļā. Šajā iestādē ir briesmīga apkalpošana, atbraucot no rīta sēž 3 kasieri bet apkalpo tikai viens, pārējie šausmīgi aizniemti un kaut ko dara uz sava galda, rindu gaida vairāk nekā 10 cilvēki bet viņi pat nepaceļ galvu un pilnīgi ignorē situāciju. 15 min laikā kasieris apkalpoja 2 cilvēkus un pārējie kasieri turpināja ignorēt klientus!. Tā nav pirmā reize kad saskaros ar šo problēmu, un bieži atsako...

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Jaunā "pogu" sistēma ir ļoti jauki, taču tas ir nenormāli, ja uz 7cilvēkiem ir tikai viens darbinieks! Es gaidīju pusstundu, taču savu kārtu tā arī nesagaidīju! Servisam taču jābūt pietiekami ātram, lai cilvēki nesāktu dusmīgi iet prom, veci cilvēki pukstēt! Kāpēc nevar apkalpot cilvēkus un tad darīt citus darbus! Turklāt, ja tas notiek no rīta, kad cilvēki steidzas uz darbu, un tas ir vienīgais laiks, kad saņemt sūtījumus! Apkalpošanas serviss drausmīgs! Ruses ielas 9 pasts! Fuij!

Latvijas Pasts Sakta - Slikts serviss

Slikts serviss Briesmīgs serviss ir pastu nodaļa "Sakta,, . 07 06 2017 tukša telpā pl 11.19 gaidiju savu rindu 20 minutes mans numurs bija 606. Rezultātā, pēc 20 minūtēm issauca numuru 607. Taja laika pārdevēji nepieņēma cilvēkus, pļāpāja un smejas. Kad viņi issauca numuru 607 es saku apvainoties, kāpēc mans numurs nebija uz ekrāna. Uz to viņi arī ne atvainojas, un teica ka vajag paņemt citu numuru.

SubWay