LV RU

Latvijas Pasts

VAS Latvijas Pasts
Adrese: Ziemeļu iela 10
Rīga, Mārupes nov.
Latvia - LV-1000
(Lidosta Rīga)
Tālrunis: +371 27008001
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
448
Atrisinātas
8
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Latvijas Pasts - Sūdzības un atsauksmes

Latvijas Pasts - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss 1. Pazūd sūtījumi. Regulāri. Ja neatnāk no Anglijas 2 pakas no 3, to var droši apgalvot, ka zog. 2. Neatnes ierakstītās vēstules uz adresi, bet uzreiz atzīme, kas nav bijis mājās, lai nopelnīt 5 eiro par izsaukšanu. Jau otrā reize divu nedēļu laikā. Savā laikā pastniekam pensiju naudas uzticēja, tagad nevar uzticēt pat vēstuli! Un nevienam nav nekādas darīšanas, jo tā ir valsts iestāde! Valstij nospļauties uz cilvēkiem! Un vienalga par reputāciju, jo monopolists.

Latvijas Pasts - Rupja attieksme pret klientiem

Rupja attieksme pret klientiem Es atnācu uz pastu, lai paņemtu sūtījumu, bet, kamēr es stāvēju Rindā, mans telefons ar sūtījuma numuru tika izlādēts. Kad pienāca mana kārta, es iegāju iekšā un paskaidroju darbiniekam situāciju, uz kuru es saņēmu rupju atbildi, nevis pieklājīgi paskaidroju, kāpēc bez sūtījuma numura viņi to nevarēja atrast pēc vārdā.

Latvijas Pasts - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss 1. Pazūd sūtījumi. Regulāri. Ja neatnāk no Anglijas 2 pakas no 3, to var droši apgalvot, ka zog. 2. Neatnes ierakstītās vēstules uz adresi, bet uzreiz atzīme, kas nav bijis mājās, lai nopelnīt 5 eiro par izsaukšanu. Jau otrā reize divu nedēļu laikā.

Latvijas Pasts - Slikts serviss un neprofesionalitāte

Slikts serviss un neprofesionalitāte Ļoti slikta attieksme no sievietes, kura izsniedz sūtījumu pakus. Viņa bija ļoti agresīva bez iemesla, un nespēja mierīgi paskaidrot, kas vajag, bet uzreiz sāka bļaut uz mani, kad es mierīgi pajautāju viņai, vai ir sūtījums uz mana vārda. Viņa ļoti agresīvi atbildēja: "ej un atrodi pats". Kāpēc viņa nevarēja vienkārši pateikt, ka ir nepieciešams iepakojuma numurs? Es varēju paradīt to uzreiz. Ļoti rupji un neprofesionāli.

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Es saprotu ka sievietes iekšā nemaz neredz rindu ārā. Bet nu sēžot trijatā, strādā tikai viena! Vai nu visas pusdieno, vai kā. Bet ir tukši logi bez klientiem, un viens cilvēks pa 10min... Viņiem jau maksā par to nevis man, ka 3 cilvēkus jāgaida 30 min! Mans grafiks neatļauj gaidīt tos sliņķus!

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Tā ka pacietībās mērs pārsniedza robežu gribu noskaidrot, kāpēc Latvijas pasts tur darba cilvēkus, kuri pārkāpj visas robežas. Te ir runa par veru Gerasimovu, šodien aizvedu savu vecmāmiņu uz pastu lai saņemtu naudiņu, tā ka cilvēks ir gados un nespēj īsziņās izlasīt vai ir ienākusi nauda viņa palūdza to izdarīt pasta darbiniekam, bet saruna iesaistījās vadītāja un nenormāla balsi, aizvainojot visādiem vārdiem nolika cilvēku. Nav pirmā reize kad tā notiek, citus nosauc par vecam...

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Saņēmu aicinājumu izņemt pasūtījumu pirms mēneša. Zināju, ka nevarēšu izņemt tuvākajā laikā šo pasūtīju, tāpēc pārbaudīju Lp mājaslapā, cik ilgi mans sūtījums var uzglabāties pasta nodaļā (marta sākumā vēl bija norādīts, ka 60 dienas!) . Šodien aizgāju izņemt pasūtījumu, bet man norādīja, ka termiņš ir pārsniegts un tas tika nosūtīts atpakaļ vakar (sanāk 30 dienas) . Kad norādīju darbiniecei par to, ka Lp mājaslapā ir norādīta cita informācija, man atbildēja: "nu, jūs domājāt, bet ir 30 dienas!...

Latvijas Pasts - Sliktas serviss

Sliktas serviss Ļoti ilgi ir jāgaida sūtījums! Dienā, kad būtu jāatnāk sūtījumam saņēmu īsziņu, ka kurjers piegādās to. Ne laiks ne tel. Nr. Nebija norādīts... Cikos būs, nav zināms, gaidi, cik gribi. Tad šajā vakarā zvana kurjers un Saka, ka otra sūtījuma daļa atnāks rīt un cits kurjers atvedīs nākamajā dienā! Un tad nākamajā dienā nekā! Ne īsziņas, neko... Piezvanot uz galveno centru saņēmu info, ka kurjers nav atstājis nekādu info par sarunu ar mani utt. Jā nebūtu piezvanījusi, tad vēl nedēļu gaidītu sūtījumu! Šausmīgs serviss!

Latvijas Pasts - Sūtījuma nozaudēšana

Sūtījuma nozaudēšana Agrāk sūtot pasūtījumus no ārzemēm šķita, ka paciņas tiek nozaudētas jau ārpus Latvijas. Gribējās domāt, ka Latvijā sistēma ir kaut cik godīga attiecībā pret sūtījumiem. Nesen sāku izmantot Latvijas pasts mobilo aplikāciju, kurā var izsekot savus sūtījumus. Sapriecājos, ka beidzot varēšu sekot līdzi saviem sūtījumiem, un uzreiz pamanīt, ja kāds, kaut kur ir noklīdis. Kā izrādās lielākā daļa sūtījumu tiek nozaudēti {varbūt nozagti} tepat Latvijā, šķirošanas centrā. Nogaidot vairāk nekā mēnesi...

Latvijas Pasts - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Man ir instalēta aplikācija pasts. Agrāk ziņa, ka pienācis sūtījums. Tūliņ aplikācijā pierakstos uz saņemšanu. Rāda kārtas ner.005 un, ka esot 7 man priekšā. Lecu mašīnā. Aizbraucu - tur uz ielas vismaz cilvēku 20! Ieeju zālē, pieeju pie 4. Lodziņ un jautāju, vai 005 numuram nav Rinda pagājusi. Atbilde: stāviet un gaidiet savu rindu. Saku, ka esmu aplikācijā pierakstījusies un ziņoja, ka tobda tuvu. Atbilde: stāviet un gaidiet! A tur uz ielas pūlis un vēl putina sniegs. Braucu mājās. Pārbraucu...

Latvijas Pasts - Muitas nodokļi

Muitas nodokļi Https://youtu.Be/uim_gyif9oo - попробуйте получить! Посылка месяц пролежала на таможне. Почему оператор, когда регистрирует посылку, не вводит код для растоможки, для платёжного терминала на почте? ! Ведь вся информация у него есть! Я получатель! Я должен: предъявить документы, заплатить, и получить! Вы меня конечно - извините, но я пенсионер, и не готов платить каким - то "брокерам" за придуманную услугу! И не обязан ходить на компьютерные курсы. Тем-более, что у пожилых людей и интернета нету. Если будут нужны ещё какие-то подробности: [slēpt]@inbox.lv

Latvijas Pasts - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Ļoti slikta apkalpošanas kvalitāte, tiek pārkāpti klienta apkalpošanas standarti, darbinieces Ineses Tiltiņas attieksme nav pieļaujama. Smējās klientam sejā, ar mājienu, tur durvis. Nav kompetenta pakalpojuma apkalpošanas sniegšana! Savs darbs nepatīk, tad lai dod iespēju strādāt kādam citam, adekvātas cilvēkam. Pandēmijas laikā klientu notur pasta nodaļa 50 minūtes, un pakalpojums nav saņemts!

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Rīgas 2. Pasta nodaļā ir atslēgta iespēja izņemt numuriņu attālināti, jāstāv visiem dzīvā Rindā, kas šajā situācijā ir nedroši. Latvijas pasts nodarbojas ar kaitniecību! Pamatojums - pensionāri neprot lietot aplikāciju, it kā stāvot visiem kopā Rinda ritētu ātrāk:) protams, televizoru pielikt pie loga nevar jau kopš rudens.

Latvijas Pasts - Slikta serviss

Slikta serviss Lūdzu pabrīdināt savus klientus dienu pirms kad ierodīsaties pie viņiem mājās. Nevis 08: 00 no rīta.. Jūs domājat ka citi cilvēki vispār nestrādā? Un ja klients neatbild uz zvaniet. Un kurjera piegāde uz mājām nebija apmaksāta. Tad vajadzētu paciņu atstāt pilsētas pastā.

Latvijas Pasts - Плохой сервис, медленная работа

Плохой сервис, медленная работа Хочу пожаловаться на медлительную и не организованную работу Latvijas pasts! Rīgas 35. Pasta Nodaļa, Rumbulas Iela 16.02.2021 взял номерок на выдачу посылки из кетая, в результате прождал около 45 минут на морозе! Сам процесс выдачи посылки занял 2-3 минуты! Господа начальники данного учреждения наведите наконец порядок! Не позорьте почту!

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Nekādi nevaru saņemt sūtījumus. Katru dienu jau nedēļu stāvu 30-40 cilvēku Rindā Salā no 18.00-19.00. Vakar divas darbinieces stundas laikā apkalpoja 15 cilvēkus, trešā stāvēja un skatījās rokas kabatās sabāzusi. Elektroniski pieteikties nav iespējams. Tas ir atcelts. Kā lai saņēmu savas lietas? Tūliņ man liks maksāt par uzglabāšanu. Kādēļ? Ja jūs nespējat nodrošināt servisu? Varbūt tad šai nodaļai jāstrādā sestdienās, lai cilvēki kas strādā arī tiktu apkalpoti.

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Biju atnākusi uz pastu pēc paciņas. Paprasīju paskaidrot kāpēc tādas Rindas. Paprasīju izsaukt galveno un paskaidrot kas par lietu vispār notiek. Tajā laikā, galvenā vadītāja uz mani nobļāvās un gandrīz izdzena no pasta ar vārdiem: "ejiet jau prom no šejienes" nenormālā balsī.

Latvijas Pasts - Neapkalpo darba laikā

Neapkalpo darba laikā Šodien ierados pasta nodaļā Tallinas ielā 4, Rīgā un 18:38 paņēmu numuriņu. Tā kā bija jau rinda, tad nostājos ārpusē sagaidīt savu kārtu. 19:00 LP darbinieki vienkārši aiztaisīja durvis un vairs neapkalpoja atlikušos ~3 cilvēkus. Biju ieradies LP darba laikā ar 22min rezervi un man iesniedza numuriņu. Nav adekvāti, ka pēc 22min gaidīšanas, vienkārši aizslēdza durvis. Nodaļā bija 3 klientu speciālisti, no kuriem klientus pieņēma tikai 2 un apkopēja, kas vienkārši aizslēdza durvis. Velti...

Latvijas Pasts - nav piegādāta ierakstīta vēstule

nav piegādāta ierakstīta vēstule Labdien, mūsu ģimene ļoti ilgi gaidīja ģimene + atlaižu kartes, kas mums pienākas kā daudz bērnu ģimenei katru dienu tika pārbaudīta pastkastīte Rīgā, ābeļu ielā 45. Neesam saņēmuši uzaicinājumu ierasties pēc ierakstītas vēstules, pietam, katru dienu kāds no ģimenes bija mājās. Šodien saņēmu epastu - skat zemāk "esam saņēmuši atpakaļ atgrieztu ierakstītu pasta sūtījumu ar goda ģimenes 3+karti. Vēstule nosūtīta 2021. Gada 10. Februārī, sūtītājs sabiedrības integrācijas fonds. Lūdzu...

Latvijas Pasts - Zagšana lielos apmēros

Zagšana lielos apmēros Maiņu vad Artūrs, kopā ar Martinu no tranzīta ceha, plus vēl daži vadītāji, zog acīs skatīdamies. Alliexspress paciņas. Pat tās, kas iet uz utilizāciju. Izvadā pa mašīnām. Ja kāds radinieks tur ir oficiāli strādājis, kurš nezog, bet to redz, tad atreibās, ieliekot tava mugursoma pacinu. Un tad atlaiž pēc panta, jo tas nevainīgais to apstrīd. Cik zināmi vadītāji, no pasta fb tirgo paciņas, ar viltus profiliem. Ir pierādījumi, skrišots, bildes. Bet ja lpasta strādā no aģentūras biuro kāds cit...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes