Adrese: |
Ziemeļu iela 10 Rīga, Mārupes nov. Latvia - LV-1000 (Lidosta Rīga) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27008001 |
Darba laiks: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 16:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Latvijas Pasts - Sūdzības un atsauksmes
Latvijas Pasts - Mols Latvijas pasta darbinieku nekompetencē
Šodien, 14.12.2023. Biju aizgājis lai atgrieztu paciņu uz Amazon noliktavu. Paņēmu numuriņu, reāli gaidīju 40 minūtes, visas darbinieces ar skābu ģīmi, strādā tik lēni cik vien iespējams. Palūdzu lai nosūta uz Amazon noliktavu, iepriekš sūtīju citā pasta nodaļā un viņi minēja, ka sistēmā ir sagatavotas atgriešana adreses utt. Šī, precīzi 3 kases darbiniece skatās uz tevi klientu, kā muļķi un uzdod stulbus jautājumus uz kuriem tika atbildēts. Bet apmeklējums beidzās ar to, ka viņa netaisījā...
AtrisinātaLatvijas Pasts - Slikts serviss
Tika pasūtīta prece no 220. Sabojātas ir pakomāta durvis, jo tās neveras vaļā. Problēma netiek risināta jau 2 nedēļas. Viss, kas tiek darīts ir sūtīts jauns kods. Vai Latvijas pasts vispār strādā? Kā viņi uzdrošinās sevi saukt par "Latvijas pastu", ja uz preci (viņu slinkuma dēļ) ir jāgaida 2 nedēļas?
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Gribu sūdzēties par 39. Nodaļas darbu. Gaidīju ierakstītu vēstuli (re782582318us) no Amerikas, internetā atrādu, ka tā sen ir Rīgā. Ir rakstīts, ka atnāca pastnieks, bet mēs nebijām mājās un mums tika nosūtīts paziņojums. Bet es tajā dienā biju mājās veselu dienu, neviens neatnāca, sms man arī netika nosūtīts. Zvanīju uz pastu - man piedāvāja atnest mājās par 5 eiro. Labs naudas pelnīšanas veids!
Latvijas Pasts - Slikts un neprofesionāls serviss
Ierodos pa ilgiem laikiem Zolitūdes pasta nodaļā, Ruses iela 9, Zemgales priekšpilsēta, Rīga, lv-1029 un esmu šokā par attieksmi. Vēlējos nosūtīt 2 sūtījumus uz Asv, ko esmu darījusi iepriekš citās Latvijas pasta nodaļās. Darīšana šoreiz man bija ar iespējams nodaļas priekšnieci (čekā uzrādās vārds irina zeforova) , kura apskatot paciņas, dusmīgi pavēl: "vajadzīga deklarācija! " sajūta it kā no manis tiktu gaidīta šī deklarācija.. Ok, iedod man deklarācju, kurā aizpildu visus laukus, izņemot h...
Latvijas Pasts - Expresis - piegāde
Tātad, augustā caur 220.lv tika pasūtītas bērniem jaunas gultas. Piegāde-3.10! Vīrs paņem 2 brīvdienas lai gultas saliktu. Pienāk datums, gultas nav. Ok, 1 diena- nav bēda. Šodien 4.10 un atsūta ziņu ka būs tikai rīt. Latvijas pasts- neko nezinot , prece esot atvesta tikai vakar, 220.lv preci jau atdevuši 30.09. Viens uz otru pārmet atbildību, bet gala rezultātā neviens neesot vainīgs! Kurš ir vainīgs?! Kurš nes atbildību par to ka norādītais piegādes laiks nav pareizs un KAPĒC netiek brīdināt...
Latvijas Pasts - Slikts serviss, attieksme.
Noformējot sūtījumu “Mans pasts ”vidē un atnesot uz pasta nodaļu, darbiniece izprintē A4 lapu un saka kā man to ir paša spēkiem jāpielīmē uz kastes. Nekādi līdzekļi to īstenošanai netiek piedāvāti. Nopietni?! Man jāformē sūtījums elektroniskajā vidē un pēc tam jānāk uz pasta nodaļu ar savam šķērēm, līmlenti un dokumentu kabatiņu? Es nerunāju par to, kā par liekiem 5 gramiem iekasē kā par kilogramu ja paciņa pārsniedz vienu kilo. Ap*isiena tarifs saucas laikām. Tad kāda no jums jēga? Ātrāk un...
Latvijas Pasts - Laikā nepiegādā vēstules
Aizstautnieku pastniece uzskata ka vienas vēstules dēļ nav vērts braukt uz mūsu pastkastīti. Tāpēc mēs saņemam vēstules ar lielu nokavēšanos, kad ir uzkratas divas un vairāk, tad atved. Esam mutiski sūdzējušies Dobeles pasta vadītājai, uz ko atbide viena - " tas nevar būt ". Šobrīd gaidu 30.08 izsūtitu vēstuli. Pastkastīte ir tukša.
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Šodien man no Rīgas 10. Pasta nodaļas zvana un Saka kad man jau pirms mēneša ir pienācis sūtījums un prasa ''jums ir tāda maza paciņa izņemta vai nav'', nezināju ko teikt un pajautāju ''man ir sūtījums? '' un tad turpināja jautāt un teica kad kautkas viņiem ir ar sistēmu un nevar saprast vai esmu paņēmusi vai nē, nezināju kad man ir sūtījums bijis pirms mēneša pienācis uz nodaļu, sieviete nevarēja saprast kā es nevaru zināt un kad esmu informēta par sūtījumu, lai gan man nav informācija, bieži...
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Vēlos sūdzēties par Jēkabpils pastu jo nav iespējams kad paku nevar saņemti ja nav tracking īd un uz sūtījuma nava telefona numurs kad no ebay sūtīts ar Royal Mail Standar Shipping metodi un nav iespējams izsekoti kad aizeju uz pastu prasīti vai nav atnākuši paciņa uz norādīto adresi aiziet uz paciņu nodaļu 2 minūtes laikam pastāv un atnāk atpakaļ un prasa vai nav izsekošanas nummura un tagats kad pasūtījums nav saņemts un paku kavē Latvijas pasts un 40€ pasūtījums ir pazudis bez vēsts jo viņi nezina kur atrodas.
AtrisinātaLatvijas Pasts - Nereaģē pogas pakomāta ekrānā
Strādāju līdz 23.00, atnāca sūtījums Latvijas pasta pakomātā, kas ir diezgan tālu no mājām, jābrauc vēl gabaliņš uz priekšu. Atbraucu vēlu naktī, neviena poga uz ekrāna nestrādā un nav iespējams dabūt savu sūtījumu. Skaidra lieta, ka naktī nezvanīšu nekur. Iztērēts laiks un degviela, paciņa nav savākta.
Latvijas Pasts - Потеряли важные документы 2 раза подряд !
Я 4 месяца не могу дождаться писем с риги! Выслала заявление в налоговую, созвонилась с ними, оказывается заявление с печатью они мне отослали обратно 2 месяца назад! Выяснила, что почтальон потерял! Из-за этого я не могу дождаться возврата налогов! Ладно, запросила второй раз форму на заявление, послала его второй раз. Жду 2 месяца - потеряли! Почтальон теряет документы два раза! Все разводят руками, мол, ничего не знаем! А к кому мне обращаться, как найти мои документы, кто ответственный?...
Latvijas Pasts - Laupīšana
Latvijas pasts, пришло на телефон сообщение о том, что надо растаможить посылку с треком Ub730632084lv. На сайте алиэкспресс в tax invoice к товару - указан уплаченный налог. А вы не видите, что vat уже был уплачен при покупке? У вас одно место не треснет от 42% налога, совсем совесть потеряли?
Latvijas Pasts - Paviršs, neparedzams serviss
Aliexpress pakas, ja Latvijā nonāk Latvijas pasta pārziņā, katru reizi ceļo uz citu pakomātu jeb pasta nodaļu, kas nu nebūt nav ērti. Lauku pasta nodaļas daudzas ir likvidētas. Klientu servisam rakstīt bezjēdzīgi - atļaujas ar vispār neatbildēt. Laikam tas tiek darīts apzināti, jo ar omnivu tādu problēmu nav. Murgs, ne kompānija, kas pārtiek no nodokļu maksātāju naudas.
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Nesaprotu, vai pie mums vienīgajiem pastā strādā lēnie divplākšņi. Lūdzu nomainīt darbiniekus uz ātrākiem un mūsdienīgākiem, cilvēkiem, kuriem patiks savs darbs, nevis, kuri atnāks uz darbu, lai patēlotu, ka strādā. Paciņas stāv pastā tieši, kad ir jābūt piegādei, bet pie mums slinkās darbinieces visu dara tik maximāli lēnu, ka saņemsi paciņu tikai pēc termiņa, kad izdomas beidzot atsūtīt sms, ka var nākt pakaļ. Pensiju dienā vispār ir šausmas. Kad no 3 darbiniecēm, strādā tikai viena kase un...
Latvijas Pasts - Jaunā norēķinu karte
Nevienam neiesaku pasūtīt jauno lp karti norēķiniem. Ļoti daudz problēmu, kuras nerisina, Saka tikai, ka "nodos karšu daļai" un ar to stāsts beidzas. Karti lietoju jau mēnesi, no kura 3 nedēļas nav iespējams lietot karti. Šausmīgs serviss un attieksme fascinē.
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Iepriekšējā sūdzība nez kāpēc dzēsta. Pasūtīju pēc izmēra palielas preces, ar piegādi uz pakomātu. Atbāca divi dažādi kodi. Ievadot pirmo un atverot nodalījumu redzu, ka tur nav otras preces. Mēģinu vadīt otru kodu, domādams, ka otra prece ir piesaisīta otram kodam. Bet otrs kods rādās kā jau ievadīts!
Latvijas Pasts - Slikts serviss, krāpšana
Maija brīvdienās, pēc mūsu lūguma, draugs Rīgā iegādājās preci veikalā un ievietoja to Latvijas Pasts pakomātā, lai nosūtītu mums uz Liepāju. Paka tika nofotogrāfēta ievietošanas brīdī pakomātā. tā kā paka bija ļoti gaidīta, priecājāmies saņemt ziņu, ka pēc 4 dienu gaidīšanas, ir iespējams saņemt paku pakomātā. Atverot pakomāta durvis, bijām šokā, jo tā nebija mūsu paku.
Sazinoties ar Latvijas pasta info centru, pirmā atbilde bija - ko jūs gribat, paku tak saņēmāt? Aizsūtot epastā viņiem mūsu...
Latvijas Pasts - Slikts servis sūtot preci uz pakomātu
Ļoti slikta pieredze ar sūtījuma saņemšanu. 06.05.2023. Interneta veikalā 220lv iegādājos 10x3x3cm izmēru preci un kā piegādi izvēlējos preci saņemt Latvijas pasta pakomātā (sūtījuma nr. Ce763940043lv) . Līdz šim brīdim preci neesmu saņēmis. Varbūt tas ir ļoti tāls un sarežģīts ceļš no Rīgas līdz Ādažiem. Par preces piegādāšanu 15.05.2023. Plkst. 15: 53 saņēmu sms uz tālruni par to, ka pakomātā sūtījums atradīsies līdz 15.05.2023. Ne sms ne zvanu, ne arī e-pastā par preces piegādi pakomātā ne...
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Labdien,
Jau otro reizi, veicot pasūtījumu un norādot saņemšanas adresi: Ogre-3, mālkalnes prospekts 26, Ogre, Ogres nov. , lv-5001, mans pasts tiek pārvirzīts uz Ogre-1, brīvības iela 38, Ogre, Ogres nov. , lv-5001. Vēl lielāks apsurds ir tas, ka pārējās paciņas, kas tiek pasūtītas norādot tikai mājas adresi (mālkalnes prospekts 7, arī tikai pārvirzītas uz brīvības ielu, kaut arī otra jūsu pasta nodaļa atrodas tajā pašā ielā, pāris metru attālumā!)
kā man izskaidroja jūsu darbiniece pa...
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Biju pasūtījusi šo to no aliexpress. Protams sēžu un gaidu kad atnāks sms vai paziņojums uz pasta kastīti. Vienā jaukā dienā zvana man no pasta nodaļas un prasa vai nākšu pakaļ sūtījumam jo jau ilgu laiku viņš tur stāv. Es biju nedaudz šokā jo nesaņēmu ne sms, ne arī pasta kastītē paziņojumu. Parasti sūta arī atgādinājuma sms un ziņojumu pēc pāris dienām. Nesaņēmu pilnīgi neko. Pastā arī paskaidroju situāciju bet protams viņiem vienalga, lika samaksāt kavējuma naudu par katru nokavēto dienu un...