Latvijas Pasts - Pastnieku bezatbildība
Jūlija vidū es un mani ģimenes locekļi, kopā 4 cilvēki pieteicāmies nacionālajam Veselības dienestam evak karšu saņemšanai. Par cik kartes pastkastītē neparādījās, pārbaudot e veselību, redzēju, ka kartes derīgas ar 16.07.2025.
Zvanot augusta sākumā uz nacionālo Veselības dienestu, kartes vienkāršās vēstulēs tika izsūtītas atkārtoti. Un atkal netika piegādātas uz norādīto adresi.
Zvanīju arī uz Jēkabpils pasta nodaļu. Nekāds risinājums netika piedāvāts, tik uzdoti jautājumi, radot iespaidu, ka es pati vainīga,... Vai pareiza adrese, vai slēdzama pastkastīte, kur atrodas pastkastīte, vai jauna vieta u. Tml..
Viss atbilst noteikumiem..
Pie tam tika norādīts, ka kaut kādu iemeslu dēļ nepiegādātās vēstules tiek atgrieztas atpakaļ sūtītājam.
Nacionālais Veselības dienests apgalvoja, ka vēstules atpakaļ nav saņemtas.
Vienas vienkāršas vēstules sūtīšana sūtītājam izmaksā minimums 2.30 euro. Mums vajadzēja būt 4 vēstulēm. Pie tam 2 reizes.
Latvijas pasts nenes nekādu atbildību par to, lai korespodence sasniegtu adresātu?
Liekas, ka pastniekiem vienalga, kam iemest attiecīgo vēstuli vai žurnālu... Ka tik tikt vaļā...
Un ko darīt mums? Jo karšu nav...
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.
Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.
Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda
+371 27008001 | 67008001
[email protected]
Pievienot komentāru