Latvijas Pasts - Lēns serviss

Nosūtīju sūtījumu uz citu valsts, bija ļoti
steidzami, izvēlējos variantu ar ātro piegādi, par mazo konvertu bija samaksāts 22 eiro. Divas dienas par sūtījumu vispār nav info! Sazvanīt arī nevar, jo operatori vienmēr ir aizņemti. Man liekas ka notiek cilvēku mānīšanu ar to visu express variantu! Jo servisa 0/10! Nu ļoti slikti, ko teikt. Vajadzēja sūtīt ar parasto tarifu, nekādu atšķirību nav!

6 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Pasts Support Pārstāvja atbilde 5 st atpakaļ

Labdien!

Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.

Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.

Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.

Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda

+371 27008001 | 67008001
[email protected]

T

Komentāri (1)

Ko domāju:

Ja par ātro piegādi ir samaksāti 22 €, taču nav ne kustības, ne informācijas, tas ir nepieņemami.

"Express" bez izsekojamības un bez atbildes no klientu apkalpošanas ir tukšs solījums.

Šāda pieredze grauj uzticību ne tikai konkrētajam pakalpojumam, bet visam zīmolam.

-

Ko ieteiktu darīt:
1. Oficiāli pieprasīt paskaidrojumu un kompensāciju

Nosūti s*dzību Latvijas Pastam [slēpt]@pasts.lv (šeit būs vārds info)

Vai izmanto Latvijas Pasta kontaktformu

Norādi:

Sūtījuma numuru

Samaksāto summu

Kad tika nosūtīts

Un ka solītā "ātrā" piegāde nav notikusi

Pieprasi kompensāciju vai daļēju naudas atgriešanu, jo pakalpojums netika izpildīts

2. Vērsies PTAC, ja nesaņem atbildi

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs palīdz tieši šādās situācijās, kur samaksāts par vienu, bet saņemts ir cits pakalpojums.

Saite: www.ptac.gov.lv

3. Nākotnē izvērtē alternatīvas

Arī DPD, Omniva vai DHL piedāvā starptautisko sūtījumu iespējas ar reālāku izsekošanu un atsaucību.

Diemžēl Latvijas Pasts joprojām dažos posmos cieš no lēnas iekšējās loģistikas un vājas komunikācijas ar klientiem.

-
Papildu padomi:

Ja Tev nav izsekošanas numura, bet ir čekā sūtījuma kods, vari mēģināt pārbaudīt šeit:
https://www.track-trace.com/post

Ja sūtījums vēl nav piegādāts, vari arī uzreiz pieteikt izmeklēšanu par sūtījumu Latvijas Pastā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes