Latvijas Pasts - ĻOTI slikts serviss
Pirms mēneša Latvijas Pasts apturēja sūtījumu sūtīšanu uz
ASV un VELJOPROJĀM nekas nav sakārtots un nav atsākta sūtījumu sūtīšana. Nav pilnīgi nekādu ziņu. Cik ilgi cilvēkiem būs jāgaida? Kāpēc citām valstīm tas prasīja aptuveni nedēļu, citām mazāk? Vai viņi vispār aptver cik milzīgus zaudējumus nodara visiem mazajiem biznesiem, pašnodarbinātajiem un rokdarbniekiem, kas kaut ko rada un pārdod preci internetā? Jo tiem, kas pārdod internetā, lielākā pircēju daļa ir no ASV. Jau mēnesi viņi šos cilvēkus ir atstājuši bez darba, nogriezuši ienākumus. Ar ko viņi visu šo laiku (veselu mēnesi) nodarbojas?
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.
Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.
Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda
+371 27008001 | 67008001
[email protected]
Komentāri (1)
Kāpēc jāatbild ar kaut kādu automatizētu, universālu copy/paste atbildi? Un tas skaitās Jūsu “customer service”? Izskatās, ka Jūs ne vien nedarat savu darbu sistēmas sakārtošanā, bet arī neēsat spējīgi sniegt cilvēkiem jēdzīgas un sakarīgas atbildes. Šaubos, ka esat šeit, lai palīdzētu, jo pavisam acīm redzami neviens pat nav izlasījis manu sūdzību.
HALOOO! Atrisiniet problēmu ar sūtījumiem! Man nav jāsūta vēl atsevišķs epasts, lai es aprakstītu detalizētāku situāciju - te viss jau ir skaidrs. Palīdziet VISIEM Latvijas iedzīvotājiem un sakārtojiet beidzot savu sistēmu, lai cilvēki var atsākt savu darbu un sūtīt pakas ASV.