Valsts akciju sabiedrība "Latvijas Pasts" - Slikts serviss

Noformēju sūtījumu, lai piegādā caur Latvijas pasta pakomātu, šodien atnāk sms, ka mans sūtījums ir pārvietots uz citu pakomātu dēļ pārslodzes.
Zvanu uz klientu centru man atbild, ja vēlaties, lai Jūsu sūtījums tiktu piegādāts uz Jūsu norādīto pakomātu, Jums būs jāgaida vismaz nedēļa!
Es esmu pēc operācijas, mna ir diezgan smags sūtījums (dzīvnieka barība), nedēļu gaidīt es nevaru, un nest no tālākā pakomāta man būs diezgan sarežģīti.

Kāpēc netiek brīdināts klients, ka dotais pakomāts ir pārslogots? Es maksāju naudu par šo pakalpojumu, ja es to zinātu, tad loģiski, ka izmantotu citas firmas pakomātu!

Atbilde no Latvijas Pasts Support Pārstāvja atbilde 40 min atpakaļ

Labdien!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.

Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.

Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.

Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda
+371 27008001 | 67008001
[email protected]

D

Komentāri (1)

L latvanisšprotains 52 min atpakaļ

smadzenesVajag? pidr*lka

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus