K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
299
Atrisinātas
69
Ar atbildēm
235
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

K Senukai - Отказываются принимать брак. Сервис клиентов бесполезен

Отказываются принимать брак. Сервис клиентов бесполезен На экране телевизора обнаружили брак, позвонили в сервис клиентов, где нам сказали, что мы можем вернуть телевизор в магазин. 2 мая около 11: 30, привезли телевизор в магазин. Один сотрудник согласился поменять телевизор, но другая сотрудница отказала в обмене. Сказала что в сервисе клиентов ничего не понимают и нас обманули, на самом деле нам надо принести им бумагу от производителя, где указано, что это брак.? !? Я спросила что хочу вернуть товар по правам потребителя, на что получила ответ в...

K Senukai - Saistību neizpilde

Saistību neizpilde Internetveikalā pasūtīju preci ar saņemšanu Lucavsalas preču izsniegšanas vietā. Saņēmu un apmaksāju 3. Aprīlī 2021. Pēc preces apskates konstatēju vizuālo defektu un nolēmu izmantot preces atgriešanu, ko izdarīju tajā pašā dienā 3. Aprīlī. Ksenukai noteikumos par atteikuma tiesībām ir norādīts: "pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces atgriešanas brīža atmaksā pircējam naudu par preci... ". Šodien jau 16. Maijs 2021, naudas atgriešanu joprojām neesmu saņēmis. Pircēja tiesības netiek ievērotas. Esmu ļoti vīlies Ksenukai piedāvātajos pakalpojumos. Pasūtījuma numurs e00339583.

AtrisinātaSenukai - Slikts serviss

Slikts serviss Esmu jau tik ļoti nokaitināta ar šo servisu, veicu pasūtījumu 11.04.21 tika pieņemts, rakstīts bija ka tiks piegādāts 29.04.21 protams tas nenotiek, jau 3 reizes sazinājos ar servisu, nekādas atbildes normālas, netika piegādāts 29.04 zvanīju atbildēja ka tiks piegādāts 1-3 darba dienu laikā, otrajā reize teica ka jāgaida jo netiek galā, 3 reizē kad teicu ka man solīja 3 dienu laikā piegādāt izbrīnīts bija Džeks pie telefona, vislabākā atbilde: nu jāgaida nav ko satraukties, izrādās ka mana paka...

K Senukai - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Sveiki, tiekšu pirmo reizi redzu tik sliktu apkalpošanu. Īsumā pasūtīju preci, vēlāk uzrakstīju emailu ka vēlos atteikt uz kuru atbildi sāņēmu 05/05 12;42 un uzreiz atzvanīju apkalpojošam centram ka lūdzu preci tomēr piegadāt. Darbiniece teica ka viss būs kārtībā un tiks piegādāta prece. Vēlāk zvanu un prece netiks piegādāta, jo netika fikēsta informāciju. Paldies par paviršu apkalpošanu. Pasūtījuma nr. E00362253

K Senukai - Обмен

Обмен 16 апреля 2021 года в данном магазине был чайник электрический ske 825 bss smart kettle sage, выяснилось при проверке корпус сильно нагревается, и можно получить ожог. 17 апреля хотели в магазине вернуть для обмена на другую модель. Тут все и началось, не смотря на закон о защите прав потребителей о возврате в течении 14 дней без объяснения причин. Обмен не захотели сделать, составили акт для проверки в сервисе для последующей продажи. 10 мая позвонили что вопрос решён, можно приходить...

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss 30.03.2021. Veicu un apmaksāju pasūtījumu interneta veikalā. Pasūtījums tika sadalīts divās daļās, daļa pasūtītās preces tika piegādātas 09.04.2021. Otru daļu joprojām gaidu, šodien ir 10.05.2021! Rakstīju e-pasta vēstuli 14.04.2021, saņēmu atbildi, ka sūtījums tiks nodots kurjeram 19.04.2021. Tas nenotika. Otru e-pastu rakstīju 30.04.2021. , atbildi saņēmu 05.02.2021. , ka šodien pasūtījums tiks nodots kurjeram. , gaidu!

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Veikals, kur veicot pirkumu 300 € nav pietiekami lielo ratu lai aizvest no plaukta līdz auto stavvietai.Veikals, kur veicot pirkumu pārdevējs nevar pateikt te tikai vairāk pa 3 vārdiem( "Gaidiet 30 min!"), bet arī uz jautājumu kāpēc ir jāgaida tā pusstunda tukšājā veikalā sāk rupji atbildēt ka durvis nav pārtikas prece,ko var no plaukta paņemt(mēs neēsam stulbi, bet varēja pateikt vairāk pa 3 vārdiem un tomēr stradājot par pardēvēju- konsultantu jāiemācās rūnāt pieklajīgi).Sveiciens Ojāram no...

K Senukai - Drausmīgs klientu serviss

Drausmīgs klientu serviss Kautko tādu pieredzējis vēl iepriekš nekad nebiju. Klientu atbalsts un spēja risināt problēmas ir vienāda ar 0.1. Pasūtījums kavējas, viss kārtībā bez lieka stressa uzdodu jautājumu, vai nav tomēr pazudis, jo 15 dienas kā nav piegādāts, jāpiebilst piegāde no Rīgas x uz Rīgas y punktu. Laika uzskaitīšanu ir no brīžā kā nodots sūtījums kurjepastam. Šeit viss ko saņemu ka sūtījums tiks piegādāts 1-3 darba dienās... Kā jau spēsiet minēt, tas nenotiek. Prasu velreiz, vai tiešam nav pazudis, esmu...

K Senukai - Apkalpošana valsts valodā

Apkalpošana valsts valodā 04.05.2021., pulksten 19:15-19:40, mēs ar sievu vēlējāmies iegādāties televizoru. Mūs uzrunāja veikala darbinieks krievu valodā, mēs atbildējām, ka vēlamies uzzināt vairāk par konkrētu modeli latviešu valodā, pēc kā viņš uzreiz apgriezās un aizgāja prom. Pēc tam viņš kādu laiku vēroja mūs no info centra letes. Kad redzēju, ka viņš atrodas pie blakus plaukta, vēlējos vērsties pie viņa pēc konsultācijas, bet viņš, ieraugot mani, nozuda starp citiem veikala plauktiem. Nogaidot vēl nelielu brīdi, mēs vienkārši ļoti neapmierināti devāmies prom.

AtrisinātaK Senukai - Nerēķināšanās ar darbiniekiem

Nerēķināšanās ar darbiniekiem Marta beigās draugs saņem zvanu no Rēzeknes K-senukai, ka pieņemts darbā. Uzraksta atlūgumu no iepriekšējā darba.. Aizejot iesniegt dokumentus uzzina, ka pirms pusgada veiktā veselības apskate nav derīga.. Neko, iet vēlreiz (tos pašus punktus, kas jau bija). Iesniedz un kopā ar 9 jauniem kolēģiem sak strādāt. Nepaiet nedēļa, kad vadītāja 7 cilvēkus, draugu ieskaitot, pa aicina pie sevis un saka, ka Rīgas šefi pārdomājuši - tik daudz cilvēku tomēr nevajag un tajā pašā dienā atlaiž... Kāpēc...

K Senukai - С интернет магазина не пришёл товар, деньги за товар не вернули

С интернет магазина не пришёл товар, деньги за товар не вернули 26.03 был заказан и сразу же оплачен товар в строительном интернет - магазине Ksenukai, товар пришёл не полностью из двух коробок, пришла только одна. После многочисленных звонков в магазин, ими было предложено нам купить этот товар в другом магазине. Мы так и сделали, проехав в ozols, мы приобрели там нужный нам товар. Так как получение товара пришлось на красные числа, 2.04, оператор ksenukai извинившимь за ошибку на складе, сказала чтт после праздников деньги за товар нам будут перечислены...

K Senukai - Melošana klientam

Melošana klientam K-Senukai interneta veikals. 02.04.2021 tika pasūtīta plīts, pasūtījuma nr. E00339077 piegāde tika solīta uz 08.04.2021... Nu jau ir 30.04.2021 un nav ne prece ne nauda, visu laiku melo, tad Dpd vainīgs, tad kkas cits. Īsāk sakot viena vienīga melošana!

K Senukai - Preces piegāde

Preces piegāde Pasūtīju meitai datoru 14 aprīlī, pagājušas 2nedēļas prece vēl nav. Kolēģis pasūtīja putekļusūcēju, pagājušas 3 nedēļas, vēl nav. Lai gan, veikalu jau laiciņu var apmeklēt, opcija, ka preci var saņemt veikālā, nepiedāvā. Ja ir iespēja, izvēlaties citu veikalu.

AtrisinātaK Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss E-veikalā norādīta maldinoša informācija, uzrāda, ka prece atrodas konkrētajā veikalā un ka pasūtījumu var sakomplektēt uz nākošo dienu, bet tā nav. Realitātē pasūtījuma komplektēšana notiek no 1-4 darba dienām, šo informāciju pasaka tikai, kad veikts un apmaksāts pasūtījums. Nesakiet, ka iespējams saņemt preci nākošā dienā, ja tā nav patiesība! Man bija svarīgi saņemt preci nākošā dienā! Ir situācijas, kad tas nav būtiski un var pagaidīt, bet nešoreiz.

AtrisinātaSenukai - Slikts Serviss

Slikts Serviss Здравствуйте! Хотелось поделиться печальным опытом приобрести товар в магазине Ksenukai через интернет. 29 марта на сайте: Ksenukai заказал бетономешалку (при оформлении заказа было указано - доставка 3 дня) , оплату произвели моментально, что бы быстрей оформили заказ. 1 апреля связавшись по телефону с магазином. Нам сказали что доставка будет только после 6 апреля, если не устраивает можем отказаться от заказа, что мы и сделали! (заманила быстрая доставка) заказ еще стоял на складе...

K Senukai - Slikts serviss, krāpšana

Slikts serviss, krāpšana Ar meitu bijām veikalā, ļoti kārojās saldējums. Nopirkām saldējumu Superviva Ar Crem Brule garšu. Kad atvērām paciņu bija tīrākās šausmas. Saldējumu puvuma kārta un iekšā saldējumā bija ledus gabali, vafele bija gluma. Kā meita aprakstīja pēc garšas saldējums bija glums un bija puvums. Saldējumu noteikti nav mainījuši kopš pagājušās vasaras. Pēc dažiem kumosiem nāca vēmiens.

AtrisinātaK Senukai - Nav pareizā prece

Nav pareizā prece Sveiki. Pasūtīju sev viedpulksteni Huawei Watch Gt2 Baltā krāsā, pat izvēlējos pēc apraksta baltu krāsu. Zvanīju uz info, lai noskaidrotu, kāda problēma ir radusies, jo man atnāca krēmkrāsas, protams klausuli neviens neceļ! Jautājums vai es vienīgā zinu, kā izskatās Baltā krāsa vai jums vienkārši patīk cilvēkus maldināt?

AtrisinātaK Senukai - Nepilda solīto

Nepilda solīto Es pasūtīju mūzikas centru blaumpunkt 26 martā man e pasta atsūtīja veikals K Senukai ka piegāde būs 2 aprīlī un pēc tam es zvanīju uz veikalu viņi teica ka prece nav noliktavā un šodien zvanīju teic ka prece ir noliktavā kurjers nesot paņēmis un piegāde būs no 2 līdz 5 darba dienu laikā. Es uzskatu ka lēni strādā Dpd kurjers uz dienām uz dienām sol. Bet neesmu saņēmis sms vai zvanu ka kurjers brauc pie manis ved preci

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Lūdzu nepērciet neko Ksenukai. Līdz ko radīsies problēma, jums Nepalīdzēs. Nopirkām mitrinātāju, kurš beidza darboties pēc diviem mēnešiem. Pirmajā nodošanā uz servisu - serviss konstatēja, ka tas strādājot, bet màjàs esot jāveic atkaļķošana! Ļoti viegla remonta akta atbilde, lai atkratītos no klienta. Protams jāpiebilst, ka atkaļķošanu veicām regulāri.. Aizvedot mājās un vēlreiz atkaļķojot - protams nestrādā. Nu ko - atkal vedu atpakaļ, atkal serviss skatās. Un tā jau trīs nedēļas atkal ir...

K Senukai - Piegādāja nepareizo skapīti

Piegādāja nepareizo skapīti Pasūtīju interentā vannas istabas skapīti 50cm platumā, kurjers piegādā (15. Febr) uz kastes nosaukums libra. Atveru mājās un skapītis ne tuvu nav 50cm un izlietne kas nāk komplektā neder pat tam atnākušajam skapīti 40+cm. Zvanu klientu servisam Sola atzvanīt. Lūdzu vai nav iespēja arī ar kurjeru nepareizo skapīti aizvest atpakaļ, jo esmu samaksājusi par piegādi un atrodos 80km no Rīgas bez sava transporta. Vairākas Sola atzvanīt, bet nekā. Uz epastu tik atsūta, ka jānogādā tuvākajā veikalā. Bet kā? Savu samaksu veikals saņēmis un neliekas pilnīgi nez zinis.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes