K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
317
Atrisinātas
72
Ar atbildēm
251
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

K Senukai - Плохое обслуживание.,обман

Плохое обслуживание.,обман Год назад купил кофейный аппарат de longe , всегда вовремя его чистил специальной химией купленным в этом же магазине,летом я не находился дома и аппаратом не пользовался, когда я приехал и включил его загорелась кнопка чистки я сразу поставил его на чистку но вода не пошла и загорелись все ошибки ,я его привез в магазин по гарантии в ожидании месяца мне сказали что виноват я сам и написали смету на 70 евро ,я отказался и забрал его,отвёз его в другой сервис (платный) через 40 минут он был готов , с меня взяли 20 евро .

Senukai - slikts serviss

slikts serviss Сделала заказ в данном интернет магазине 14,08,на сайте было написано 1-2 дня доставка, в итоге сама позвонила 19,08 -сказали точно не знают когда будет доставка! Сразу отменила заказ и и мне сказали что возврат денег будет в течении 14 дней, 30.08 в пятницу позвонила уточнить информацию по поводу денег, сказали деньги будут 02.09 - 03.09, Сегодня 03.09 опять звоню сама узнать и получаю ответ, что им нужно все проверить и тогда они перезвонят и дадут информацию. также писала на э-почту-...

K Senukai - slikts serviss

slikts serviss K senukai apkalpošanas serviss ir katostrofāli zems (turpinājums 8.08. Sūdzībai) un tā ir klaja ņirgāšanās par saviem klientiem. Tikai pēc 8.08. Sūdzības portālā tika veikts zvans un prece tika piegādāta, bet arī ne solītajā dienā, bet dienu vēlāk. Un, kad sākām uzstādīt lapeni, izrādās, ka atvesta ir tikai daļa, kā rezultātā atkal esam muļķa lomā. Mums lapene bija nepieciešama no 1. Augusta, tikai tādēļ to iegādājāmies un par to tikai veikta priekšapmaksa pilnā apmērā. Šodien ir 25. Augusts un...

K Senukai - Apkalpošanas zemā līmenī, nespēj pilnvērtīgi sniegt atbildi

Apkalpošanas zemā līmenī, nespēj pilnvērtīgi sniegt atbildi Veikalā, K SENUKAI tika iegādātas flīzes, pie flīžu iegādes tika uzrādīta klienta karte ProCenter ko bija iedevis radinieks. Persona kas formē pasūtījumu uzreiz piedāvāja mums arī šādu karti. Formējot karti izstāstīja kartes iespējas u.t.t. kad pasūtījums tika noformēts tika izsniegti divi pirkuma ordeni juri bija jāatmaksā pie kases, ko arī veicam nedaudz vēlāk dienas gaitā. 1. Veicot maksājumu abas kvītis netika apvie otas viena maksājumuma uzdevuma, bet gan atsevišķi, līdz ar to tieka...

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju 16cm biezu matraci 22.07.2024. Piegādes laiks bija 09.08. - tas ir, tas nebija pieejams. Tā piegādi gaidīju līdz 15.08. Rezultātā viņi atveda rullīti, kas sver 5 kg. - pavisam savādāk. Labi, ka naudu atdeva. Viktors.

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss 29.07. Veicām pirkumu RēzekneK Senukai - lapene un žoga posms. Veikalā uzreiz tika veikta pilna apmaksa 100% apmērā un darbinieks ieteica un apsolīja, ka preces tiks piegādātas trešdien, 31.07. Rīgā, hospitāļu ielā, no kurienes tālāk vedīsim paši. 31.07. Prece netika piegādāta un līdz 5.08. Nebija nekādas komunikācijas. 5.08. Zvanījām uz klientu servisu 66778876, kur saņēmām atbildi, ka prece nav pat nodota kurjeram, bet visu noskaidros un palūgs ātri visu nokārtot. 6.08. Vīrs bija klātienē...

Kesko Senukai Latvija - Slikts serviss

Slikts serviss Šī ir atkārtota sūdzība par šo uzņēmumu. Īsumā bērns sabojāja gaisa sausinātāju un vēlējos to saremontēt. Servisos nebija pieejamas šādas rezerves daļas. Arī tajā kuru ieteica ksenukai. Uz doto brīdi ierīce maksā ap 300€ viņu veikalā. Tātad ja jau pārdod tad jābūt iespējai remontēt. Pats arī esmu nodarbojies ar ražošanu un pārdošanu tāpēc zinu kā viss strādā, veikalam preci piegādā izplatītājs caur kuru varētu veidot komunikāciju par rezerves daļu, bet veikals informāciju nesniedz. Pirm...

K Senukai - K senukai / Pasīvi darbinieki

K senukai / Pasīvi darbinieki Š. G.10.07. Pusdienas laikā iepirkos veikalā ozols. Jau zālē sastapos ar pasīvu attieksmi no darbinieku puses un neloģisku preču izvietojumu. Lai atrastu man nepieciešamās preces - tvertni roku mazgāšanai (izrādījās, ka viņa pieejama tikai interneta veikalā, vismaz pēc darbinieku sniegtās informācijas) un kempinga dušu nācās aptaujāt 4 veikala darbiniekus un staigāt no nodaļas uz nodaļu. Lai taupītu laiku, nolēmu izmantot pašapkalpošanās kasi. Noskanēju lojalitātes karti, tādejādi sevi...

Ksenukai internetveikals - Bēdīgā pieredze

Bēdīgā pieredze Vēlos padalīties ar slikto pieredzi par internetveikalu Ksenukai. Un šeit vēlos uzsvērt tieši, internetveikals, nevis veikals Ksenukai kā tāds. Ja īsumā, tad esmu ļoti neapmierināta ar visu servisu kopumā, sākot no pasūtījuma brīža līdz piegādes brīdim. Esmu vīlusies, dusmīga, pat nevaru izteikt kādas emocijas mani pārpilda un pārpildīja pa visu šo laiku, kamēr notika viss process, bet par visu pēc kārtas... Tā kā esmu mūsdienīgs cilvēks un ne jau pirmo reizi izmantoju iepirkšanos un pasūtīšanu...

K Senukai - Veikala prece pieejams - Internetā jāgaida 2 - 3 nedēļas!

Veikala prece pieejams - Internetā jāgaida 2 - 3 nedēļas! Visiem zināms, ka 1A ir tas pats, kas K Senukai! Pasūtīju preci 1A ar izņemšanu uz vietas veikalā - Jāgaida 2 - 3 nedēļas! ( fakltiski pieejams veikalā! ) Atteicu ! Pasūtīju preci K Senukai - Jāgaida 2 - 3 nedēļas! ( fakltiski pieejams veikalā! ) Atteicu ! Kāpec es nevarēt un izņemt šo preci uz vietas veikalā, pa ceļam garām braucot! Kāpēc jākrapj cilveki un veikalā ir augstākas cenas, kā interneta veikalā - kas ir faktiskas veikal majaslapa! Jātērē laiks un vel jāpiemaksā par to! Arī...

K Senukai - Serviss un interneta pasutījums

Serviss un interneta pasutījums Pasūtijām preci interneta veikalā ar iznemšanu veikalā 9. Jūnijā. Prece neatnāca laikā, 11. Junijā atnāca sms ka kavējas, 17. Jūnijā atnāca ziņa ka nav 2 pasūtijuma Vienības pieejamas, tāpec atgrieza naudu par vienu bet otra vēl nedaudz jāpagaida. Beidzot 25. Jūnijā varam izņemt preci, bet izrādās ir atnākusi cita prece un kas neatbilst pasūtijuma parametriem, cits izmērs un kvalitāte. Neiesaku pasūtit vispār kaut ko no ksenukai turpmāk.

AtrisinātaK Senukai - Tirgo preci, kurai nav pilna komplektācija

Tirgo preci, kurai nav pilna komplektācija Vienā nedēļā saņēmu divas pasūtītās preces. Abas preces ar nepilnu komplektāciju. Pasūtījums E01376796 - florbola vārti. Kaste nobružāta, var redzēt, ka taisīta vaļā - sākām likt vārtus un konstatējām, ka nav viena paciņa ar skrūvēm, šaibiņām un atslēdziņu! 10,06,2024 uzrakstīju pieteikumu un pievienoju foto, bet atbildes nav. Vārti šobrīd stāv istabā pussalikti! Cikilgi var vilkt garumā? Esmu samaksājusi pilnu cenu par preci, bet saņēmu brāķi! Darbinieks, kurš nodod preci sūtīšanai nepārbauda...

K Senukai - Klientu maldināšana, zemas kvalitātes klientu serviss

Klientu maldināšana, zemas kvalitātes klientu serviss 12.05.23 internetveikalā iegādājos baseinu (729€) . Pirkuma brīdī piegāde norādita 11.06.24. Vēlāk nomainīja uz 13.06.24, tas ir vakar. 14.06.24 vēl neesmu saņēmis savu preci, kaut gan aplikācijā piegāde vēljoprojām 13.06.24. Kopš vakardienas esmu zvanījis klientu atbalstam 4x reizes. Atbildes mainās atkarībā no runātāja. 2x teica, ka piegāde uz 17.06.24, jo prece kavējas no piegādātāja. 2x teica, ka prece ir ksenukai noliktavā rigā uz paletes jau gatava izsūtīšanai un, ka varēšu saņemt...

KSenukai, apkalpošana - Sliktss serviss

Sliktss serviss Были сегодня в магазине KSenukai в тц «Ozols». Впервые в жизни покупали газонокосилку и соответственно имели не мало вопросов. Нам нужна была не супер дорогая косилка и нас интересовала разница между бензиновой и аккумуляторной. Консультант же вместо нормального разъяснения, начал нас перебивать и впихивать самую дорогую, а после того как не получилось, позволил себе говорит, что мы занимаемся словесной мастурба*ией, парим ему мозги и его в принципе достали наши вопросы, после чего сказал что...

K Senukai - Katastrofāls klientu serviss

Katastrofāls klientu serviss Zvanīju šodien lucavsalas Senukai 14.00 atbild klientu centrs. Kompetence par buvmaterialu pieejamibu 0. Ar veikalu savienot nevar. Stasta gari un Plasi ko nevar izdarit. Beigãs uzliek uz "hokd" un atšuj. Nebrauciet uz Senukai. Palikuši dārgi, nekompetenti un ar briesmīgu klientu apkalpošanu.

Senukai - Bojājums

Bojājums Uzņēmuma Kesko Senukai internetveikalā tiek tirgotas klientu atgrieztas preces ar bojājumiem un iztrūkstošu komplektāciju, kuras aprakstā tiek uzdotas par pilnīgi jaunām, nelietotām precēm, pasūtīju preci, atveru preci tikai diemžēl pēc mēneša kad atveda ir bojātā ar iepakojumu viss bija kartība tāpēc nepamanīju salauztas daļas pat nav atsākas mainīt.

Senukai - Krāpšana un slikts serviss

Krāpšana un slikts serviss 25. aprīlī 2024. gadā pasūtīju KSenukai internetveikalā matu masku Indola. Internetveikalā bija norādīts ka pasūtījums atnāks 9. maijā 2024. gadā. Dažas dienas pēc pasūtījuma Ksenukai atsūtīja īsziņu, ka pasūtījums kavējās un būs tikai 28. maijā. Vēl pēc tam uz epastu atsūtīja vēstuli ka viņi vispār atcēla manu pasūtījumu, jo prece nav pieejama pasūtīšanai. Bet KSenukai internetveikalā joprojām šī prece ir pieejama pasūtījumam. Tas ir klientu maldināšana.

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, veikalā K Senukai lucavsalā interesējos par atkalķošanas ķīmiju tvaika gludekļa tīrīšanai. Pārdevējs ieteica konkrētu šo līdzekli kā labāko variantu un izstāstīja, kā to lietot (lai ielejot vienu iedaļu) un uzreiz iztvaicējot vienā rāvienā. Balstoties uz pārliecinošo stāstījumu, tā arī izdarīju. Taču no tvaika gludekļa sāka nākt ārā dzelteni izdalījumi. Uzreiz sapratu, ka kaut kas nav kārtībā, un pārstāju tvaicēt. Sāku lasīt, kas rakstīts uz pudeles, un kā izrādījās, konkrēto ķīmiju...

K Senukai - Pircēju maldināšana

Pircēju maldināšana Veicu pasūtījumu (e 01280257) 28.04.24 pasūtīju 6 preces. Veicot pasūtījumu piegādi solīja 2-4 darba dienas. Apstrādājot sūtījumu 5 precēm piegādi pārmainīja uz 18. Martu (viena no precēm datorkrēsls dēlam uz dz. Dienu) 18. Martā gaidu kārotās preces, protams neatved, zvanu Sola piegādi - 25. Martā, atkal neatved, zvanu - Saka atzvanīšot tajā pašā dienā, protams neatzvana. Zvanu 26. Martā - nekādu informāciju nevar pateikt. Profilā tā arī stāv, ka piegāde būs 18. Martā! Pircēju maldināšana, preces nav, nauda samaksāta. Nevienam neiesaku šo internetveikalu!

AtrisinātaK Senukai - Обманывает клиентов датой, когда будет готов товар

Обманывает клиентов датой, когда будет готов товар Заказал товар, где была указана дата: будет готова завтра. После заказа - пришло сообщение, что заказ будет готов через 2 недели. Проверил через день - на сайте до сих пор пишется, что товар можно купить и он будет доступен через 3 часа, но в моём заказе - будет готово через 2 недели. Позвонил в магазин - сказали техническая ошибка, на сайте не обновлено. Похоже обновлять и не собираются и не какой компенсации за это не предложили

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes