LV RU

Viasat

ĀKF Viasat AS Latvia filiāle
www.viasat.lv
Adrese: Rīga, Dzelzavas iela 120g
Rīga
Latvia
(1. stāvs, starp ieeju A2 un C)
Tālrunis: 80 205 379
Fakss: +371 67 479 299
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Televīzija / Radio
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
177
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
3
Apskatīt statistiku

Viasat - Sūdzības un atsauksmes

Viasat - Slikts serviss Viasat

Slikts serviss Viasat "ja pēc dekodera ieslēgšanās joprojām uz ekrāna ir uzraksts, ka nav signāla, zvaniet uz klientu apkalpošanas dienestu, telefona nr. 8686 (maksas) , 80205379 (bezmaksas) , klientu apkalpošanas speciālists palīdzēs rast risinājumu jūsu situācijai. " - tā rakstīts viņu mājas lapā, bet 40 min. Laikā ne pa maksas ne pa bezmaksas tālruni neviens ar mani nerunāja, kā arī stundas laikā neatzvanīja.

Viasat - Izspiešana, nevēlēšanās atrisināt lietas ar klientu

Izspiešana, nevēlēšanās atrisināt lietas ar klientu Sakarā ar to, ka viasats pārgāja uz citām darbības frekvencēm, vienā dienā mūsu mājas tv rādīja tumsu! Saazinoties ar servisu nonācām pie patiesība mirkļa, ka mums jāslēdz jauns līgums un jāiegādājās jauna tehnika (dekoders) . Negribīgi (jo mainījās pakalpojuma izcenojums, protams uz augšu) , bet piekritām. Gaidam aparatūru + līgumu vēl šobaltdien... Tostarp rēķini turpina nākt, summas aug! Daudz daudz daudz (lasi daudz!) reižu sazinamies ar šiem: kur dekoders, kad būs, kad redzēsim... Vēlāk...

Viasat - Slikts Serbia’s

Slikts Serbia’s Łoti slikts serviss un operatori.Nomainija dekoderu uz jaunu un kopā ar to atsūtija VECO karti,kuru nevareja ievietot.Pazvanijam tur,pateicam ka to nevar tur dabuut.Teica lai griežam,laužam,ka taa jaabuut.Mēginajam paskaidrot, ka tas nav iespejams-neklausija.Vēlāk,pēc divām nedēłām karti tomēr nomainija NO 3. REIZES,jo otrajā atsūtija tādu pašu veco .Sanāca vel ,ka dekodera iestatijumi nav atbilstosi Latvijai.Nācās vel paši vest un gaidīt kamēr samainīs vai salabos,lai uz svētkiem nepalikt bez...

Viasat - Kura inspekcija var sūdzieties un vai kāds vispār var palīdziet

Kura inspekcija var sūdzieties un vai kāds vispār var palīdziet Labdien, dzīvojam uk, uz doto bridi ir problēmas ar viasat parraidi uk, nerada vispār, bet pats trakākais ir tas kad sola signālu atjaunot nākama gada janvāri, bet par sagādātajam neertībam bus 30 procentu atlaide, mana uzskata ta ir krāpšana kad jāmaksā 70 procentu rēķins par neko, mīlie cilvēki kura inspekcija var sūdzieties un vai kāds vispār var palīdziet.

Viasat SIA - No 18.11.2018. Nevar redzēt nevienu televīzijas pāradi

No 18.11.2018. Nevar redzēt nevienu televīzijas pāradi Esmu klients jau vairāk kā 2. Gadi, līdz kā mainījās nosaukums parādijās pirmās problēmas kur no viasata darbiniekiem birst solījumi kuri netiek realizēti, no 18.11.2018gada pazuda kanāli kurus vēl joprojām neredzu, bet dienas iet un iet un rēķina datums ar tuvojas kurā noteikt man būs ikmēneša maksa norādīta, kā parasti bez atlaidēm 40. Eiro, pēdējo reizi sazinājāmies 22.11.2018 solija atzvanīt 23.11.2018, bet tā arī neatdzvanīja. Šodien 26.11.2018 sazvanijāmies un atkal tukši solijumi, uz...

Viasat jeb TvplayHome - Slikts serviss - Nožēlojams serviss

Nožēlojams serviss Sūdzība ir par TVPlay Home. Šis TV pakal. sniedzējs ar intresantu pieeju pret klientiem. TVPlay Home sniegtajiem pakalpojumiem tiek veikti modernizācijas darbi. Tādēļ tiek mainīts TV signāla pārraidīšanas veids, kas nozīmē, ka turpmāk TV varēs redzēt tikai ar jaunajiem dekodera iestatījumiem. Nevaru veikt iestatījumus, jo jāmaina dekoders (tā sacīja Viasat pāstāve). Zvanu un neviens neatbild dienām ilgi. Kad izdevās sazvanīt, teica, ka atbraukt tehniskais serviss pārbaudīt, bet nu jau ilgu laiku esmu bez TV. Bet rēķins jāmaksā 100% apmērā.

Viasat - Slikts serviss.

Slikts serviss. Telekanālus jau nedēļu nerāda. Sazvanīt konsultantus nevar. Atstājot ziņu, un gaidot zvanu, kad pazvanis, bezcerīgi. Tātad sanāk ka naudu iekasē, bet pakalpojumus nesniedz. Un uz kontaktu nenāk. Krāpnieki. Krāpnieki. Krāpnieki. Jāatsakās no tādiem blēžiem un iesaku to arī citiem viņu klientiem to darīt. Nav vienīgie pakalpojuma sniedzēji. Ja nemak strādāt un nevēlas, tad nav ko strādāt.

Viasat jeb TvplayHome - Slikts serviss

Slikts serviss Mainoties īpašniekiem , klientiem pašiem bija jātiek galā ar pakalpojuma trūkumiem. Tas nav pieļaujami , zinot cik lielas ir pakalpojuma abonēšanas izmaksas. Klientiem vispār nevajadzēja just , ka uzņēmumam ir kaut kas jāpārveido iestatījumos vai tehniskajā nodrošinājumā. Nevis pats klients palika atbildīgs par to, ka saņem sliktu pakalpojumu vai pat dažas dienas vispār to nesaņem . Te jāpiemin arī ļoti slikta un neprasmīga klientu apkalpošana - tikpat ka nav iespējams sazinaties ar servisa...

Viasat SIA - Slikts serviss

Slikts serviss Viasat (sevisu) mums pārtrauca no vakardienas, 22.11.2018 dēļ veciem iestatījumiem. Jauni iestatījumi vēl nav izstrādāti, lai signāls būtu pieejams ārzemēs, un kā sazinājāmies, tad plāno salabot tikai uz Janvāri. Kā tas nāk, ka ārzemēs dzīvojošiem klientiem nevar modernizācijas problēmu atrsināt daudz ātrāk, jo Latvijā dzīvojošiem klientiem sola jaunos iestatījumus trīs dienu laikā. Nerādīs 1,5 mēnešus un par to piedāvā maksāt par 30% mazāku rēķinu. Ar tādu attieksmi VIASAT zaudēs daudz...

Viasat - Atslēgti pakalpojumi

Atslēgti  pakalpojumi Kāda velna pēc ir atslēgti visi kanāli un nemaz sazvanīt operatorus nevar ka tas ir iespējams? ? Jūs labojat visu priekš sevis nevis priekš klientiem. Kā tas varbūt kaatslēdz visus kanālus un saka ka nav labs dekoderis jūs paši devāt to dekoderi jums pašiem ir jazin labs vai ne un tagad par to ka iedeva sliktu dekoderi ir jāatbild mums kā tā...

Viasat - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Jau kopš jūnija sākuma ir problēmas ar Viasat kompaniju. Atslēdz man pakalpojumu bez iemesla, visi rēķini samaksāti. Atstāj mani bez televīzijas divus mēnešus un ignorē ar mani komunikāciju. Visu laiku bija ierajstu funkcija jau trīs mēnešus so funkciju nespēju izpildīt uz ko viņi man atbild līgumā tas nav noteikts. Šobrīd atkal sēžu bez televīzijas. Ļoti slikta komunikacija. Ļoti neprofesionāli un rupji darbinieki. Esmu Giasat kliente jau 9 gadus un pirmo reizi saskāros ar sāda veida problēmām. Sāku domāt vai nevajadzētu lauzt līgumu jo viņi nesniedz līguma noslēgtos pakalpojumus

Viasat - bojājums

bojājums Esmu "viasat" TV klients- 85 g.v. Dzīvoju Valkas novada Vijciemā. Nav nekādas info par to ka ir iespēja kaut kadā veidā sazināties ar viņiem... Esmu zvanījusi, operātors liek man darīt sekojošas manipulācijas dekoderī..., no kā es vispār neko nesaprotu. Vēlos lai meistars saskaņo ar mani laiku, kad viņš var ierasties un pats likvidēt bojājumus, taču viņi sola ka būs, bet nekādu ziņu. 2 mēnešus jau maksāju veltīgi par pakalpojumu ko neesmu izmantojusi jo nekas nestrādā un skaidrības nekādas. Mans tel.nr.29794790, e-pasts- [slēpt]@inbox.lv

Viasat - tulkojums

tulkojums neprecīzs tulkojums pirmajā baltijas kanālā.vai var noņemt tulku,gribam oriģinālvalodā. tulks brīžiem pazūd brīžiem runā ar nokavēšanos.tulka runa parādījās pēc dekodera pārstartēšanas.ja var noņemt,kā to izdarīt,jūs nevar sazvanīt.dodiet ziņu...

Viasat - Tulkojums

Tulkojums Šis ir vairāk kā ierosinājums, ne sūdzība. Pašam Viasatam nav atsauksmju lapa, tāpēc rakstu šeit. Lūdzu, ja vēlaties tulkot PBK kanālu latviski, atrodiet normālu tulku. Sieviete, kas šobrīd tulko ir reti briesmīga. It kā tulko latviski, bet saprast nevar, brīžiem iztulko nesakarīgi. Ausis vīst! Šobrīd šo kanālu vairs neskatos tikai dēļ briesmīgā tulkojuma.

Viasat - krāpšana

krāpšana Viasat pārstāja nodrošināt TV pārraidi 11.09.2018. Pazvanīja pārstāvis, kas mani informēja, ka man jāiegādājas jauns dekoderis un jāmaina kartes. To varēja izdarīt tikai pie Viasat pārstāvjiem, noslēdzot līgumu uz diviem gadiem. Piekritu līgumu slēgt uz 1 gadu, bet Viasat tas neapmierināja. Līgu daļu Viasat nav iespējams sazvanīt, jo tai ir tikai izejošie zvani. Nav iespējams sazināties arī elektroniski. Ņemot vērā, ka dzīvoju laukos, 12.10. devos uz Rīgu, lai atrisinātu savu problēmu, atdevu...

Viasat - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien!Iet runa par pakalpojumu,kuru neesu saņēmusi,bet pieprasa samaksāt par septembri un oktobra mēnesi,lai gan signāls tika atslēgts,sakarā ar rekonstrukcijām.Intensīvi cenšos sazvanīt-bez rezultātiem.Kad viņi paši atzvanija,nevarēju runāt,jo bērnam sākās smakšanas lēkme.Caur mājas lapu,čata versijā rakstiju,ka negrasos maksāt par pakalpojumu,kuru neesu saņēmusi.Atbildēja,ka aģents atzvanīs,lai vienotos par šo jautājumu.Tākā zvans vēl nav pienācis,tad zvaniju pati-gaidiju stundu savienojumu,bet bez rezultātiem.Viasat karte ir viņiem nosūtīta atpakaļ uz viņu norādīto adresi.

Viasat - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Ja vēlaties sazināties ar kādu no speciālistiem, rakstiet uzreiz viņiem čatā, jo, zvanot un visiem 3 norādītajiem telefoniem 3 dienu garumā, neviens neceļ, visi esot aizņemti. Tad man rodas jautājums-vai speciālisti ir tikai divi, kas sēž pie telefoniem? Ja ir norādīts tel.nummurs,tad viņam jābūt pieejamām!

An ANNUCIS 08.10.2018
Komentāri 0 Pakalpojumi

Viasat - Отвратительное обслуживание клиентов

Отвратительное обслуживание клиентов Предлагаю всем, кто поверит обещаниям TV Play Home очень сильно задуматься перед тем, как заключить договор на получение услуги. Эта компания лгунов. Услуги не будет, а вот счет будет выставляться каждый месяц, даже при отсутствии услуги. Связаться с ними невозможно, на всех телефонах автоответчик. Перезванивать вам не будут, хоть и по обещают.

Viasat - Sadarbības izbeigšana

Sadarbības izbeigšana Vai tiešām lai atteiktu sadarbību ir tik uzstājīgi jāuzspiež klausīties piedāvajumi, ko nevēlos dzirdēt vairāk? Uz manis uzdotajiem jautājumiem atbildes netiek sniegtas jo redzieties es neuzklausu viasat izdevīgos piedavājumus. Pirmā firma manā pieredzē, kas tik neadekvati izturas pret klientiem. Nekad un nevienam neieteikšu šo televīziju.

Viasat - Vilcināšanās ar signāla padevi jaunajam dekoderam.

Vilcināšanās ar signāla padevi jaunajam dekoderam. 17.09.2018 saņēmu jauno dekoderu,kuru jau piekto dienu, ar tik grūti sazvanāmo,Viasat speciālistu palïdzïbu, nav izdevies aktivizēt. Katra mūsu saruna beidzas ar solïjumu,ka info nodos speciālistiem,kas manu problēmu atrisinās. Kad jautāju,cik ilgi vēl jāgaida,seko atbilde ... diemžēl nevaram pateikt. Viņi pieklājïgi pasakās par manu sapratni...bet...CIK ILGI? Kāpēc nevar konkrēti atbildêt...signāls būs pēc tik un tik dienām? Kā mērït solïjumu...ÏSLAICÏGI? Manā gadïjumā ..jau piecas dienas.

SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes