LV RU
www.sudzibas.lv Viasat Slikts serviss

Viasat - Slikts serviss

Problēma vienkārša - attiekties no Tv Play pakalpojuma. Ieeju Tv Play Home - mājs lapā, kur piedāvā atteikties ar vienu klikšķi - abonēšanu pārtraukt, bet atrast nevar. Zvanu - jā, nevarot to izdarīt, jo es esot Tv Play pasūtījusi caur viasat. Seko piedāvājums - ka varot paziņot līgumu daļai, lai ar mani sazinoties, un parunājot piedāvājumus. Saku, ka man nevajag neko piedāvāt, gribu tikai atteikties. Cik labi, ka informējāt, 5 dienu laikā līgumu daļa ar jums sazināsies. Rit jau 4. Diena, zvanu pa viasat (kas tgad ir taču tv play) informācijas tālruni, tur - bla, bla, izstāsta, ko darīt pērkona laikā utt, visi operatori aizņemti, gaidu. Beidzot - ir! Jā, redzot ka esot zvanījusi, neko nevaot palīdzēt, ar līgumu daļu nevarot savienot, jāgaida, varbūt šodien piezvanīšot. Saku, ka vēlos, lai paši sazvanās savā starpā un pārtrauc pakalpojumu. Nē, nevarot - noteikumu to nepieļaujot. Kam tad eksistē pakalpojuma sniedzējs - sev pašam vai klientam? Vai man tagad 5 dienas jāstaigā ar pakārtu kaklā?
Pats viasat jau slikts pakalpojums, arī tv play ar nabadzīgu programmu. Tagad jādomā par atteikšanos no viasat vispār, ne tikai no tv paly paklapojuma.
Inta lee, klienta nr 754060

In

Komentāri (1)

Paldies par sniegto informāciju!
Ja līgumā TVPlay Premium pakalpojums ir sakomplektēts kopā ar TVPlay Home servisu, tad atteikšanās no TVPlay Premium tiešām atšķiras no kārtības, kādā var attiekties no šī pakalpojuma, ja tas ticis pieteikts un tiek izmantots kā atsevišķs serviss.
Šādu līguma nosacījumu maiņu veic līguma daļas speciālisti, kas ir speciāli kvalificēti risināt šos jautājumus. Kolēģi, kas apkalpo ienākošo zvanu līniju, šādas izmaiņas nav pilnvaroti veikt.
Lai gan parasti atpakaļ-saziņa ar klientu no līguma daļas speciālistu puses notiek 3 darba dienu laikā, retos izņēmumos ir situācijas, kad varam sazināties tikai 5 darba dienu laikā.
Vēlreiz pateicamies Jums par atgriezenisko saiti, tā dod iespēju mums uzlabot klientu apkalpošanu un mūsu servisu. Mēs attiecīgi veiksim atbilstošas darbības savu pakalpojumu uzlabošanai.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Ceram uz veiksmīgu sadarbību nākotnē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes