Adrese: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 80000180 +371 67045409 |
Fakss: | +371 67045400 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
RIMI - Sūdzības un atsauksmes
Rimi - Beidzies derīguma termiņš zīdaiņu pārtikai
Nopirku 7.mēn. vecajam dēlam dārzeņu biezeni, Rēzeknes Galdnieku ielas Rimi. Labi, ka uzmetu aci derīguma termiņam, jo tas bija beidzies 2.mēnešus atpakaļ. ZĪDAIŅU PĀRTIKAI! Esmu šokā, no darbinieku bezatbildības. Paldies Dievam, ka mātes instinkts nepievīla.
Rimi - Slikta apkalpošana
Šodien pirms pulksten 15.00 veicām pirkumu pie rimi pašapkalpošanās kases, Mārupes iela 10.
Samaksājot uzradīja aparāts "paldies par pirkumu" tāpēc visu salikām somās un bijām gatavi doties. Paņemot pēdējo preci, aparāts pēkšņi sāka skanēt un mirgot, radījas, lai noliekam preci atpakaļ, tāpēc mierīgi gaidījām apkalpošanas darbinieku, lai noskaidrotu kas ir par situāciju. Izskatās,ka kļūda aparātam, jo pa ātru laikam parādīja ka esam samaksājuši, bet apkalpošanas personāla attieksme bija...
Rimi - Nepieklājiga un slikta attieksme
31.08.23, Plkst 17.50
Iepirkos Vienības gatves95 Rimī, kurā pie kases maksājot summu 9.37eur, es gribēju norēķināties ar 100 eur banknoti, uz ko kasieris atbildēja, ka nevar tādu pieņemt, jo pārāk liela banknote esot. Kad pateicu, ka citas naudas nav ar ko maksāt viņs tomēr pieņēma, bet pretī bija komentārs, ka jūs jau neko nenopirkāt,lai maksātu ar 100. Pārdevējs bija jauns vīrietis ar īsiem matiem. Problēmas ar viņa attieksmi ir jau otro reizi. Nepieklājīgi man atbildēja, un izteica personīgu...
Rimi - Darbinieku tiesību pārkāpšana
Rimi vadība neļauj darbiniekiem izmantot savus pārtraukumus. Ja darbinieks strādā vairāk kā 8, 5h viņam pienākas 2 reizes pa pusstundai pārtraukums. Bet, kad aizej pārtraukumā, darbinieks tiek saukts uz kasi. Pārtraukuma laikā darbinieks nevar atstāt darbavietu. Rezultātā darbinieks pārtraukumus nevar izmantot. Vai tad tas ir likumīgi? Darba pārtraukumi nav atmaksāti un protams netiek mainīts darbinieka nostrādātais laiks. Maiņas ir pat ir pa divpadsmit stundām un vairāk.
Rimi - Порченная еда
27.08.2023 сегодня решил закупиться в первый раз в магазине Rimi Aleja (Rimi Hyper Aleja)
Обычно я трачу 100-150 евро за поход в магазин с продуктами. Но тут я был в шоке. Посмотрите какие бананы и делайте выводы. Ужас какая тогда там остальная еда которая визуально не видима порчи. Думаю обходить мима этот магазин. А в предверие первое сентября. Опасайтесь за себя и родных!
Rimi - Attieksme
Labdien!
Kurjerdienests nogādāja mūsu preci otrā lv galā, kaut no mūsu puses viss izdarīts korekti-adrese pareiza, rēķins samaksāts.
Zvanām un rakstām 220.lv. Gaidām un gaidām preci, kamēr tiek risinātas 220.lv un kurjerdienesta problēmas.
Prece ikdienā vitāli nepieciešama-miskaste, bet netiekam pie tās nedēļām.
Zvanot un runājot ar darbinieci, lai panāktu kādu risinājumu, kāds cits neapmierināts kolēģis vīrieša balsī fonā komentē, ka man menopauze sākusies. (22.08.2023. Ap plkst. 15: 00) .
Briesmīgs kantoris.
Rimi - Rupjība un Valsts valodas ignorēšana
Kad beidzot varēs apmeklēt veikalu, nedzirdot rupjības un aizskaršanu? Šodien,20.08. Veikalā rimi saskāros ar tādu rupjību, kad veikala darbinieks (kurš izrādījās krāvējs) krievu valodā man pateica, lai es ejot prom un nebojājot nervus!, tikai tāpēc, ka vērsos ar jautājumu, vai veikalā ir vienreizējie cimdi, lai varu maisiņā ielasīt saldos ķiršus. Jautājot latviski, kungs vispār nesaprata uzdoto jautājumu! Kā cilvēks, nezinot valsts valodu, var strādāt tirdzniecībā?
Ar sabojātu garastāvokli...
RIMI veikals t/c Spice - Krāpšanās ar atlaidēm
Iepērkoties Spice Rimi veikalā apakšveļas nodaļā stāv uzraksts - atlaide 40% un izkārtas tabulas, kurās var apskatīt cik liels ir ietaupījums no konkrētās preces vērtības. Uz katras preces uzlikta pamatsumma. Vadoties no šīs summas un tabulas pircējs redz gala izmaksu. Nu tā arī mēs domājām pērkot vīriešu apakšveļu. Pie kases maksājot nekādas atlaides nebija. Un izrādās gala cena uz izstrādājuma jau uzlīmēta. Jautājums: "Kāda mārutka pēc izliktas tabulas?!"
Rimi - Krāpšana, slikts serviss
18.08.2023 приблизительно около 17:00 покупала мороженое "tio" на ценнике указано что простая цена 0,89 центов, если есть карта mans Rimi то на шоколадное мороженое и пломбир цена 0,35 центов. На кассе я пикнула карту лояльности, но скидки не появилось, спросила у кассира, она говорит что нету скидки, я ей принесла ценники с этого мороженого, и сказала убрать их . Дала 20 евро, ( моя покупка оставляла около 18 евро)
Говорю, что ладно, без скидки так без скидки, дайте мне пожалуйста сдачу, иначе...
Mini Rimi - Bojāta produkcija
Pāris dienas atpakaļ iegādājos veikalā Mini Rimi dateles 1 kg iepakojumā. Atnesot mājās , izrādījās, ka datelēs ir melnā puve. Nācās visu izmest laukā. Derīguma termiņš uz iepakojuma norādīts līdz 30.12.2024. Jābūt kādam dienestam, kas pārbauda veikalu produkcijas kvalitāti, nevar taču pārdot sabojātu produkciju.
Rimi Mini "Viestura" - Produkts ar melno puvi
Igādājos mini rimi dateles, kuras maksāja 5,89 eur. Atnesot mājās, izrādījās, ka datelēm iekšā ir Melnā puve. Nācās visu dateļu kasti izmest laukā. Uz iepakojuma derīguma termiņš norādīts līdz 30.12.2024.
Jābut taču kādam sanitāram dienestam, kurš seko rimi veikalu produkscijas kvalitātei.
Vēlos brīdināt citus dateļu cienītājus.
Rimi Latvija bauska - Krāpšana
Iepirkos Rimi veikalā. Vairākas preces pirku ar atlaidēm. Pēc tam uz čekā skatījos bija iesists pilna Cena. Aizgāju uz veikalu vēlreiz un jautāju kāpēc tā. Man pateica ka atlaide tikai ar rimi karti. Bet kāpēc uz cenu zīmes nav rakstīts ka atlaide tikai ar rimi karti. Veikalā man nevarēja atbildēt. Uz cenu zīmes jābūt rakstītam ka atlaide tikai ar rimi karti. Uzskatu ka tā ir krāpšana
Rimi - Rimi karte
Pamanīju preces ar rimi kartītes atlaidēm, man nebija rimi kartīte, domāju uzstatīsit, pārdevēja teica ka vairs papīra anketas nav, vajag e-kioskā reģistrēt, e-kioska rakstīts ka vajag reģistrēt web. Lapa, datora man nebija līdzi, domāju var būt kartīte būs aktīvā bez reģistrācijas, iepirktos, kartīte Nepalīdzēja.
Sanāk loģika ir tāda, paņem kartīti brauc mājās reģistrē web. Lapa, un vēl reiz brauc uz veikalu, lai viņu izmantot.
Izmetu to kartīte.
Rimi - Apkalpošana pazemojoša
Pārdevēja pazemojoši redzot ka pienāku pie kases pēc esoša klienta, kuru apkalpoja, pārved uz pašapkalpošanās kasēm un liek rīkoties un veikt pirkumu tieši tur vienkārši tāpat, ne tehnisku kļūmju nekā, stāvēja blakus teica ko jāspiež! Man ir slikta redze datoros sarežģīti skatīties, tāpēc cenšos izvairīties naudas darījumus veikt bez profesionāļu palīdzībās pat ja tas ir pirkums veikalā, nejūtos droši varu kautko nepamanīt, vai tad tiešām, veikals rimi nevar nodrošināt nevienu darbojošu kasi no...
Rimi - Slikta apkalpošana un serviss
Nepieļaujama attieksme pret pircējiem, izturās cietsirdīgi un nekaunīgi, saraudinot pat mazus bērnus, arī attieksme pret darbiniekiem ir drausmīga attiecināms uz kasieri evitu, pati nepilda savus darba pienākumus, šādus cilvēkus ir jāsoda ar pantiem. Cerams ka pati vadība sāks saprast kādi darbineki strādā. Un lai padomā par cilvēktiesībām..
Rimi - Slikts serviss/krāpšana
Iegādājoties preces, pie kases jautāju vai vispirms ir jāsniedz “mans rimi” karte, lai iegūtu vēlamās atlaides produktiem, vai depozīta čeks. Uz ko saņēmu atbildi, ka vispirms depozīta čeks, pēctam kā izradījās vēlamas atlaides neieguvu, jo “mans rimi” karti vairs nevar novilkt, netiek pieņemts. Līdz ar to pazaudēju, apmēram, 4 eiro. Summa nav liela, bet apkalpošana nebija patīkama, kas izraisīja vairāk negācijas. Beigās Mam pateica vai nu es apmaksāju bez rimi kartes vai anulē manu pirkumu, un...
Rimi - Slikts serviss
Вы серьезно ставите в торговом центре ПЛАТНЫЙ туалет в 2023 году? Когда абсолютно везде бесплатные туалеты?
При этом всем НИГДЕ рядом невозможно разменять деньги и все отказываются.
И ладно бы это, я даже готов простить эти 20 центов, мне не жалко, но если вы в отличии от других торговых центров просите за посещение 0.20€ то извольте предоставить качественную услугу, которая будет ЛУЧШЕ бесплатной.
А я зашел и был готов выйти, ибо все вокруг прошу прощения, в говне. И не убиралось судя по всему целый день.
Rimi - Briesmīga apkalpošana
30.06 plkst. 22.15 mēģināju nopirkt sev nepieciešamās preces rimi veikalā, taču tas neizdevās. Veikalā strādāja 1 kasieris un ekspreskases bija slēgtas. Stāvot Rindā kasierim kaut kas notika ar kasi, un arī vienīgā kasiere aizgāja prom. Respektīvi, norēķināties par preci nebija iespējams.
Rimi - Nepieņemama apkalpošana
Rimi, iemāciet saviem darbiniekiem vispārpieņemtas uzvedības normas, pirms laist darbā! Svešus cilvēkus, it īpaši uzņēmuma klientus, vajag uzrunāt uz "jūs", nevis "kur tu ej". Ja nodzertas urlas-apkopējas nemāk uzvēsties civilizēti, tad mācīšu, kā pērtiķus - ar aukstu ūdenu purnā!
Rindas kā psrs laikos, jo slotas un spaiņa karaliene, redz, mazgā grīdu un nelaiž cilvēkus pie pašapkalpošanās kasēm! Apkalpošanas kvalitāte arī kā no Psrs laikiem.
Rimi - Sūdzība par čekiem
19.06.2023 es iepirkos Rimī, ar savu draudzeni, viņai pie kases neideva čeku, kuru kasieris izmeta miskastē vispirms saburzīja un tad iemeta. Kad mana draudzene 2-3 reizes pajautāja un pārjautāja: kur ir čeks, tad kasieris stāvēja un bolīja acis, nesaprata ko viņam prasa. Tikai tad kad kasiere, kura stāvēja viņam blakus, pateica ka kliente vēlas čeku, tikai tad no miskastes iedeva saburzītu atpakaļ. Tas viss notika, pirms mēs aizgājām no kases prom. Kur normālā variantā ie jādod uzreiz ček...