| Adrese: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
|---|---|
| Tālrunis: | 80000180 +371 67045409 |
| Fakss: | +371 67045400 |
| Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
| Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
| Sociālie tīkli: |
RIMI - Sūdzības un atsauksmes
Rimi - Preces derīguma termiņš / preces kvalitāte
Labdien!
04.11 vakarā nopirku jauktu maltu gaļu (cūkgaļu un liellopu gaļu), atbraucot mājās, ieliku ledusskapī, 05.11 vakarā nolēmu to izņemt, lai pagatavotu, un, atverot iepakojumu, pamanīju dīvainu smaržu (maltas gaļas krāsa bija normāla), ieliku pannā, un smarža krasi pastiprinājās. Pēc tam sāku malto gaļu sadalīt un pamanīju, ka iekšā tā jau bija sabojājusies (krāsa iekšā jau bija pelēka un tumša), un virtuvē joprojām bija sabojātas gaļas smarža. Iepakojums ar produktu visu laiku bija...
Rimi - Produkta kvalitāte
Rimi - Slikta kvalitāte
Ne tik cik gribu sūdzēties, kā vairāk pievērst uzmanību šim faktam.Runa ir par rimi fasētiem “svaigiem”protams ka pēdiņās kartupeļiem, gan dzeltenajiem, gan sarkanajiem.Šodien kārtējo reizi, jau otro-mēneša laikā, trāpijās man zemas kvalitātes kartupeļi.Tīrot atklājās, ka viņi ir zaļi.Pilnīgi visi-2.5kg.Tādus uzturā lietot nedrīkst-var saindēties.Pirms tam pirku dzeltenos, tīrot atklājās, ka viducī tie ir vienkārši sapuvuši.
Vai tad tiešām neviens rimi nekontrolē produktu kvalitāti.
Ja tā vakance ir brīva-labprāt pieteiktos uz šo amatu-un ātri ieviestu tur kārtību.
Rimi - Slikts serviss
Vēlos vērst uzmanību uz nepatīkamu situāciju, kas notika 2025. gada 28. oktobrī ap plkst. 13:20 veikalā Rimi tirdzniecības centrā “Mols” (Krasta ielā, Rīgā).
Pie kases, kur strādāja kasiere vārdā Vija, man neizdevās aktivizēt Rimi karti. Pēc vairākiem mēģinājumiem kasiere ar duszīgu un neieinteresētu sejas izteiksmi norādīja, lai novelku karti vēlreiz. Pēc tam, kad viņa pati mēģināja to nolasīt un teica, ka karte nestrādā, es izmantoju otru karti, kas darbojās bez problēmām.
Diemžēl visa...
Rimi Ziemeļu Liepāja - Nedraudzīga un nelaipna attieksme pret pircēju
Labdien !
Es vakar samaksāju par piegādi no Rimi Ziemelu Liepājā.
Šorīt biju ienākusi veikalā, ieraudzīju skaistus augļus bezmaksas pie ieejas, kā vini bieži dara.
Pienākusi kāda pārdevēja (vai apkopēja) un ļoti nikni pateica vispirms latviski, pēc tam krieviski : "Augļi ir tikai priekš mazbērniem!"
Kaut kas tāds.
Man bija šoks.
It kā es kaut ko sliktu izdarīju.
Man bija liels prieks par šo 'akciju" un vitamīnu popularizēšanu.
Man burtiski norāva augļus no rokām.
Cik laipna un draudzīga...
Rimi - Slikts klientu serviss
Cik zinu agrāk rimi klientu servisam varēja caur mājaslapu uzrakstīt e-pastu, bet tagad var iesniegt ziņojumu tikai par 4 tēmām, visas saistītas ar interneta veikalu, vajadzīgs arī e-veikala pasūtījuma numurs. Nav veida kā rakstiskā formātā mājaslapā iesniegt jautājumus un sūdzības, tikai numurs telefoniskai saziņai. Nezinu vai nāca pārāk daudz sūdzību vai kādēļ saziņa ir ierobežota par tikai šīm četrām tēmām.
Rimi - Bojāti/nekvalitatīvi pārtikas produkti
Nesen nopirku Briāna rimi krabju nūjiņas, šodien 23.10 atvēru krabju nūjiņas ar derīguma datumu 14.11. un tās ir ne tikai nereāli smirdīgas bet pat gļotainas. Ledusskapī stāv vēl viena tāda neatvērta paka, gan jau tik pat gļotaina. Tā arī nav pirmā reize, no šī rimi vairrākkārt esmu iegrābusies sliktās krabju nūjiņās, sliktā tofu (vismaz 3 reizes), un pat dažos sliktos dārzeņos, kur iekšas ir sākušas bojāties. Faktiski varētu katru vakaru skraidīt uz rimi un skaidroties, ja tam būtu spēks. Plu...
Rimi - Slikts serviss
Slikts serviss žēl kw nepaņēmu čeku, bet nopirku kafiju un netīšām izlija kafija. Samaksāju par izlietu kafiju un pārdevējā pat nepiedāvāja jaunu paņemt. Sanāk samaksāju par izlietu kafijas krūzīti. Loti nelaipni.
Rimi - Krāpšana
Actimel dzēriens RIMI tiek reklamēts TV par 3.39 eur, bet aizejot uz veikalu cena ir 3.99 eur un arī RIMI e-veikalā cena ir 3.99 eur, pārsteidzoša pircēju maldināšana TV ekrānos, vai varbūt varētu arī Tv reklāmā norādīt kuros veikalos ir pieejams šis Actimel par reklamēto cenu
Rimi - Krāpšana
Pa Tv reklamētā cena 3.39 eur, bet aizejot uz veikalu 3.99 eur un e-veikalā arī, bezkaunīga pircēju maldināšana ( skat pievienotos attēlus)
Rimi - Обман
Не понимаю, почему магазин все время пытается меня обмануть? Третий раз за 2 недели. Акция давно 3-4 дня назад закончилась, ценник стоит, пока сам не выбросишь. Сначала кофе, потом сосиски, сейчас майонез. Я просто оставляю на кассе и иду выбрасывать ценник.
Rimi - Vistas Files Gabaliņi
Akcijas cena 5,99 Eur, Rimi ZOOM, šodien 11-10-2025
No 1.098kg, pēc 50 min - tik daudz ūdens.
Marināde bija Santa Maria, akcijas, BBQ.
RIMI karte: 94403852005 1812 1553
Tagad pirkšu Foreverā vai LIDLā, kur šādas krāpšanas ar ūdens špigošanu nav.
Grībētu teikt: ar cieņu, bet...
Rimi - Бухгалтер обманывает людей на зарплаты!!!
Бухгалтер обманывает людей, не вписывает еждевенца и в налоговую и присылает неверную зарплату. При увольнении заплатили только на 4й Ден, хотя по закону должны платить в течении трёх дней! И так же больничный не по закону выплачивают, рассчёт я получила меньше чем полагается, даже не думайте идти туда работать. Бухгалтерию там нужно проверять! Я представляю сколько людей не считают свою зарплату и скольких людей там обманывают! Это самая плохая организация за весь мой опыт работы в Латвии 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Рими никому не советую!
Rimi - Slikts serviss
Beidzu darbu 1. oktobrī, bet gala norēķinu tā arī nesaņēmu trīs dienu laikā, kā prasa likums. Teica – “būs 6. oktobrī”. Iepriekš arī nebija ieskaitīts apgādājamais, alga nepareizi. Rimi laikam dzīvo pēc saviem noteikumiem – likums gaida, viņi kavē.
Rimi - Traumatiska iepirkšanās Rimi veikalā
Sestdien, 4.10.2025. 21: 58 iegāju veikalā nopirkt kolu. Tā kā kasiere bija aizņemta ar pircēju, samaksāju par preci pašapkalpošanas kasē un pagriezos, lai dotos prom. Turpat pie kases paslīdēju un nogāzos uz grīdas špagatā, iegūstot sasitumus. Aiz šoka kādu brīdi nespēju piecelties. Kad beidzot kaut kā pietrausos kājās, skatījos pēc kritiena cēloņa. Uz grīdas pie kases bija izbārstīti frī kartupeļi, acīmredzot no saldēto produktu vitrīnas, kas nebija savākti. Pagriezos un redzēju veikala...
Rimi - Ļoti slikts serviss, pārkāpta vispārējā higiēna
Tātad vakar 27/09/2025 ap pulkstens 18:00 (varbūt kādu minūti pirms) - paskatāties kamerā pie svaigās gaļas stenda un piena plaukta.
Gribēju nopirkt sveramo vistiņu. Netāli pie piena plaukta pārdevēja ar spaini uz grīdas, cimdiem rokās un lupatu rokās mazgāja grīdu. Pēc brītiņa viņa redzēja, ka es gaidu pie gaļas stenda - pienāca mani apkalpot. Bet cilvēks nenomainot cimdus jau sāk ķerties pie gaļas, paņēma rokas notīrīja tikai ar papīra salveti. Tiko ar tiem cimdiem tu mazgāji grīdu un tgd ar...
Rimi - Slikts serviss
24.09.2025. Vakarā, ap plkst. 21.56, jo čeka laiks 22,00, saņemta briesmīga apkalpošana no pārdevējas, kuras darbības zona ir pie gaļas. Darbinieces vārds Silvija. Ta jau ir 2. Reize, kad sastapos ar viņu. Toreiz neuzrakstīju, bet šoreiz neizturēju es toni un uzrakstīju. Saskaroties ar tāda tipa darbiniekiem gribās aizgiezties un vairs nenākt šajā veikalā. Silvija nedrīkst būt pie apkalpošanas. Tādai personai pat apmācības nelīdzēs. Tādi nemainās. Briesmīga neklientorientējoša attieksme...
Rimi - Valsts valodas nezināšana
Salaspils rimi 21.09.2025. Ap plkst.15 pārdevēja gaļas nodaļā nesaprata latviešu valodu. Biju ļoti sarūgtināta un vīlusies, jo nesapratu kādā valodā jautāt vēlamos produktus. Ļoti bēdigi.
Rimi - Krāpšana
Rimi - Nepieklājīgs un neprofesionāls pārdevēja tonis.
Šodien, 03.09.25, ap plkst. 9:40 veicu pirkumus Jūsu veikalā. Starp precēm grozā ievietoju arī pudeli vīna, nepaskatoties pulkstenī un neievērojot, ka alkoholu drīkst iegādāties tikai no plkst. 10:00.
Es patiešām to izdarīju neapzināti, nevis ar nolūku pārkāpt noteikumus.
Tomēr pārdevējas attieksme bija nepieņemama — viņa rupjā tonī (ko varēja dzirdēt arī citi pircēji rindā) pieprasīja man aiznest pudeli atpakaļ, sakot, ka tā var saplīst, un asi norādīja, lai paskatos pulkstenī.
Šāda...