LV RU

Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
www.pv.lv
Adrese: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67234009
Fakss: +371 67233049
Informācija: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
102
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Pasažieru vilciens - Sūdzības un atsauksmes

Pasažieru vilciens - Patstavigie kavejumu, pazińo20-30 min velak

Patstavigie kavejumu, pazińo20-30 min velak Mużige vilcenu kavejumi. Ja ir vadzigs but laika, labak braukt ar citu transportu. Pat netik pazińots laicigi ka vilciens kavejas. Maksajot pilnu biłetes venue sańiem pakalpojumu ar kavejumu. Var but pastav iespeja maksat ar kavejumu... Turpmak izvelešos citu transports.

Pasažieru vilciens - Valodas nezināšana

Valodas nezināšana Braucot ar starptautisko vilcienu Rīga-valga piedzīvoju kaunu par mūsu konduktori. Kā var nezināt angļu valodu strādājot ceļa posmā kur brauc tik daudz ārzemju tūristu? Kad pasažieri viņai kaut ko jautāja, viņa pagrieza muguru un pateica "es neko nesaprotu, ko viņi tur runā", tiešām kauns par tādu servisu. Labi, ka vagonā bija valodu zinoši Latvijas pilsoņi, kas arī palīdzēja iziet no situācijas, paldies viņiem un liels kauns par Latvijas pasažieru vilcienu. Cerams, ka a/s pasažieru vilciens turpmāk šajā posmā novirzīs darbiniekus, kas kaut nedaudz prot angļu valodu.

Pasažieru vilciens - Kārtējās vilciena kavēšanās par ko nepaziņo laikus ..

Kārtējās vilciena kavēšanās par ko nepaziņo laikus .. Kārtējo reiz, pv pieviļ ar savu vilcienu kavēšanos .. Ja vilciens kavēs savas pieturas, tad brīdiniet to laicīgi, ne jau bez nekādas ziņas.. 15-20 min starpība ir diez gan kosmiska, it īpaši ja laiks ir saplānots.. Jums tas varbūt ir sīkums, bet citam neizņemts bērns laukā no dārziņa, citam nokavēts transports tālāk uz mājām, utt . Ļoti nepatīkami.. Ceru, ka tā vairs neatkārtosies ..

Pasažieru vilciens - Vilcienu aizkavēšanās

Vilcienu aizkavēšanās Jau kārtējo reizi vilciens no Lielvārdes (13:28) uz Rīgu aizkavējas! Ļoti nepatīkami, jo, ja vilciens izbrauc precīzi, tad arī darbā es ierodos precīzi, bet ja kavē, tad kavēju arī es darbu, par ko man var priekšnieks uzlikt sodu un šaubos, ka kādam interesē, ka vienkārši mans vilciens aizkavējas. Es nesaprotu, kas tā par nesakārtotību! No konduktoru sarunas sapratu, ka vilciens no Rīgas, kurš brauc uz Aizkraukles pusi vienkārši brauc pa to ceļu, pa kuru ir jābrauc manam vilcienam, tādēļ bija...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Tātad, kasieres dod neskaidras atbildes - prasījām vai vilcienā Rīga- Daugavpils ir pieejamas tualetes. Kasiere man atbildēja šādi :"domāju, ka jā, bet tikai pēc Ogres" neko nesapratu. Rīgas dzelzceļa stacijā ir nesaprotami norādes, ļoti mulsina tas, ka vilciens uz Daugavpili var atiet no diviem dažādiem peroniem. Kad jautāju konduktorei no kura perona atiet konkrētais vilciens, viņa man rādīja divus dažādus virzienus. Nu es atkal esmu apmulsusi. Nokavēju vilcienu kaut gan stacijā biju laicīgi. :(

Pasažieru vilciens - Vilcienā aizliegts runāt pa telefonu??????

Vilcienā aizliegts runāt pa telefonu?????? Izmantojot pasažieru vilciena pajalpojumus 07.07.18. , braucot ar vilcienu Rīga - Sloka, kas no Rīgas izbrauca plkst. 12.16, kontroliere nr. 166, man aizrādīja, ka es traucēju citus pasažierus runājot pa mobīlo telefonu, sakot, ka savas problēmas esot jāarisina mājās. Turklāt neviens pasažieris neteica ka es kādam traucēju. Vai tā ir normāla darbinieces rīcība? Katru dienu braucu ar vilcienu uz Rīgu no slokas un atpakaļ, neviens kontrolieris nav aizrādījis ka cilvēki runā pa telefonu. Šī...

In Inga Tinte 07.07.2018
Komentāri 8 Pārējās

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Atnāku nopirkt abonementu pirms 10 minūtēm(7: 10), nostāvu rindā 5 min un pārdevēja(kasiere) saka, ka ir jauzgaidot, pagāja 4 minūtes un viņa pajautā uz cik dienām abonemente es saku, ka uz piecam un viņa vel kautko 5 mīnutes čamdijās(staigāja un runāja ar otru pārdevēju). Tā es arī patērēju ≈20 min un nokavēju vilcienu. Ar šiem vārdiem es gribēju pateikt, ka slokā ir ļoti slikti pārdevēji(kasieri)

Pasažieru vilciens - Vienaldzība pret klientiem

Vienaldzība pret klientiem Jau veselu nedēļu Siguldas virzienā, dienas vidū četras ar pusi stundas nav vilcienu! Es saprotu, ka notiek remontdarbi un infrastruktūra ir jāuztur kārtībā, bet to var darīt arī nakts laikā, kad vilcienu kustība ir minimāla! Ja to dara dienas laikā, tad vismaz autobusu norīkot posmā garkalne-jugla! Ar šādu attieksmi pazaudēsiet pasažierus!

Pasažieru vilciens - Tehniski bojājumi un nepilnības

Tehniski bojājumi un nepilnības Es gribētu zināt, kad pēdējo reiz ir pārbaudīti stopkrāni un stop pogas, jo viņas nestrādā! Konduktore pat nevarēja ar pirmo un otro reizi noraut stopkrānu - sajūta, ka plombas nav pārbaudītas kopš vilcienu uzbūvēja! Man arī žēl konduktores, jo viņai būs jāraksta paskaidrojums, kāpēc viņai nācās noraut stopkrānu, kurš nestrādāja! Situācija nežēlīga! Tātad, braucu uz Rīgu, iekāpju stacijā viļāni, man līdzi divi koferi, ar pirmo es iekāpju vilcienā, otru man palīdz iestumt iekšā mamma, un...

Pasažieru vilciens - Ļoti atsaucīgs un izpalīdzīgs kontrolieris

Ļoti atsaucīgs un izpalīdzīgs kontrolieris 30.04. Devāmies uz Ogri ar dīzeļvilcienu. Tā kā bija palikušas vien dažas minūtes līdz vilciena atiešanai iekāpām otrajā vagonā, līdz nākamajam iet neriskējām. Gribējām iet uz pašu pēdējo vagonu kur ir speciāla vieta riteņiem un ratiem, jo braucām kopā ar dēliņu. Caur vagoniem iet uz to vagonu neizdevās, jo rati mums par platu. Kontrolieris to redzot atvēlēja vietu kur bija izvēlējies sēdēt, lai mēs ar mazu bērnu varētu tikt līdz mūsu gala stacijai. Kad bija jākāpj ārā kontrolieris vēl...

Pasažieru vilciens - Грубая кондукторша

Грубая кондукторша Доброе утро сегодня в 10: 00 нам испортила грубая кондукторша. Первый раз, еду на выходные на поезде рига-зилупе с маленькой собакой йоркширского терьера, которому 4 месяца. Сидит на коленках, тихо, никому не мешает. Время проверки билетов. А багаж купили? Какой багаж говорю я? Так вот, эта собака и показывает на моего крошку. Говорю нет, разве за таких маленьких надо платить? Да, надо. До зилупе получилось около 4ех eur. Ок, заплатила выслушав то, что не знаю правила перевозки животных. Перед...

Pasažieru vilciens - Vēl joprojām Aukstums Vilcienā

Vēl joprojām Aukstums Vilcienā Šodien 10.01.2018 plkst.14: 00 no Rīgas uz Siguldu vilcienā bija tāds aukstums kad pat likās ka ārā siltāks! Cik var runāt par to ka vilcienos ir auksti varbūt beidzot sākat sildīt tos vagonus? Galu galā par ko es maksāju? Braucu katru dienu uz un no Rīgas man ir noriebies jau katru dienu salt. Sāciet beidzot kautko darīt!

Pasažieru vilciens - Aukstums vilciena

Aukstums vilciena Sveiki, šodien no rīta vilcienā Sigulda-Rīga ļoti nepieklājīgi uzvedās mašīnists atnāca uz 1. Vagonu un vairākas reizes bļaujot teica lai ejot uz citu vagonu jo tajā būs siltāks, es saprotu ka jums ir daudz sūdzības par aukstumu vilciena vagonos, bet to visu var pasniegt pieklājīgāk nevis bļaut uz pasažieriem. Kaut gan vagonā kurā esot siltāks ir diezgan maz vietas visiem tāpat nepietiks, varbūt tad labāk sildīt visus vagonus nevis tikai vienu?

Pasažieru vilciens - Auksts vilciens

Auksts vilciens Maršrutā Rīga - Tukums braucot ar vilcienu 21: 40 un pēc tam ir auksti vagoni. Pie pumpuriem tiek izslēgts siltums un tiek pūsts auksts gaiss. Vai tiešām uzskatāt, ka tālāk par jau minēto staciju neviens nebrauc? (ja tā-jūs rūgti maldāties!) cik naudas jau nav iztērētas uz zālēm, jo aukstā vilciena dēļ mēdz saslimt? !? !

Pasažieru vilciens - Modernizētie vilcieni

Modernizētie vilcieni Daudzi internetā ir lasījuši par modernizēto dīzeļvilcienu likstām. Par to, ka AS Pasažieru vilcienam ir ierobežotas iespējas norīkot sastāvus, ja ir nepieciešams. Lieta tāda, ka sastāvs DR1AC-187 ar 4 modernizētiem vagoniem 2016. gadā, izgatavošanas gads-1981, tips: 63-580 MTU ar hidropārvadu Voith, bojājuma dēļ atrodas dīkstāvē jau 5 mēnešus. Sastāvs netiek remontēts. Kāpēc? Šo pašu sastāvu piemeklēja tehniskas problēmas 2016.gadā Jersikas stacijā.

Pasažieru vilciens kontrolieri - Negribēja man pārdot biļeti,neskatoties uz ko ka es gribēju to nopirkt,dēļ tā man iedeva sodu un uzsmējās kontrolieri

Negribēja man pārdot biļeti,neskatoties uz ko ka es gribēju to nopirkt,dēļ tā man iedeva sodu un uzsmējās kontrolieri Es braucu no Bulduriem uz Rīgu ar savu draudzeni un sēdēju ar muguru uz “koridoru” kur staigā kontrolieri,jo aprunājos ar draudzeni. Un kad tā jau izkāpa ārā (pēc 4 stancijām) pie mums tā arī nepienāca kontroliere Un kad tā tomēr pienāca es gribēju nopirk biļeti bet tā uzsmējas un pateica ka viņa man biļeti nepārdos un iedos naudas sodu par to ka nav biļetes,kad es meiģināju ar viņu aprunāt kāpēc es to nevaru nopirkt kā akgrāk vienmēr esmu darījis,tā sāka ņirgāties ka tās nav viņas darīšanas ka...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Braucu no Rīgas uz Lielvārdē ar vilcienu Rīga-Aizkraukle. 9:22. Es nebraukāju uz to puisi Un īsti nezinu vai ielāpu pareizajā vilcienā. Pieejot pie konduktores ar jautājumu "Vai šis vilciens brauc līdz Lielvārdei?" atbildi sanēmu "JĀ!" Taču Kā Es sanēmu atbildi ... Konduktore sēdēja noliekusies ar skatienu telefonā, man pat nepievēršot īpašu uzmanību. Atbildi sanēmu, bet kādā veidā. Tw runāju par attieksmi.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Braucu mājās ar dīzeli no Rīgas uz Lielvārdi 09.09. Plkst ; 18;52. Nāca darbiniece pārbaudīt biļetes, parādīju biļeti un devu 0.25 centi uz ko man atbildēja. Vai vēl sīkāk nevarēju iedot par 1 centa monētām. Teicu, ka dodu precīzu naudu un kā nedodu jau 10 eiro pa sīkām vienībām. Darbiniece skatījās ar lielām acīm un to bija teikusi izsmejoši citu cilvēku priekšā. Likdama man sajusties neērti. Bet es teicu, ka tā arī ir nauda un jāpieņem tāda ko es dodu. Šeit runāju par attieksmi pret klientiem...

Pasažieru vilciens - Вопрос

Вопрос Доброе время суток. Меня мучает вопрос, почему люди, которые используют PV услуги всегда сумками занимают ближнее место, кондуктора ничего никогда не говорят. Это уже вошло в норму вещей! Почему человек заплативший за проезд 4 евро должен просить освободить ему место, я не видела чтобы в кассе продавали билеты для сумок и мешков. Один раз за все 5 лет езды на PV услышала от кондуктора просьбу убрать сумки с седячих мест. Тогда начинайте продавать билеты для вещей!

Pasažieru vilciens - Плохой сервис, нехватка воздуха

Плохой сервис, нехватка воздуха Ехала в поезде из Риги в Даугавпилс. На улице было 17 градусов, зайдя в поезд мне сразу стало дурно ибо дышать там было нечем и внутри была температура 25 градусов. Когда поезд тронулся - стало только жарче. Одной девушке даже стало плохо. Я сидела в надежде что скоро включат кондиционер, но этого так и не произошло. Попыталась открыть окно - не вышло, попыталась второй раз - тот же результат. Подошла кондуктор, посмотрела на окошко и ушла. У меня уже не было сил терпеть эту жару и я ушла в...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes