Pasažieru vilciens - Biļešu iegāde

Braucu jau vairākas reizes no Latgales maršrutā Rēzekne II - Rīga, kas kursē katru dienu plkst. 15:15. Šim vilcienam biļeti nevar iegādāties “Mobilly” vai “Vivi” aplikācijā, jo pēc biļetes iegādes pasažierim ir noteikta konkrēta sēdvieta kādā no trim vagoniem. Darba dienās biļešu kase Rēzeknes stacijā nestrādā, tādēļ nav iespējas iegādāties biļeti, lai zinātu savu sēdvietu. Katru reizi konduktors liek vairākas reizes pasažieriem pārsēsties, jo redz’ citās stacijās biļetes var iegādāties. Informācija cilvēkiem redzamās vietās nekur nav izvietota un pieejama. Personīgi ar pāris cilvēkiem trešdienas braucienā nācās trīs reizes mainīt un staigāt pa vagoniem, jo pats konduktors nespēja izskaidrot un saprast, kuras sēdvietas ir pieejamas tiem cilvēkiem, kuri nav pa brīvdienām iegādājušies biļeti. Uzskatu, ka būtu jāizvieto informācija cilvēkiem redzamās vietās, lai izprastu sēdvietu kārtību un nebūtu liekas vazāšanās pa vagoniem. Manuprāt, risinājums varētu būt integrēt biļešu iegādi šim maršrutam caur “Mobilly” un “Vivi” aplikāciju, proti, bez noteiktām sēdvietām- Kur gribi, tur sēdies.

23.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Komentāri (1)

M Mīlulītis 24.07.2025

a*d*m*i*n*i l*o*h*i

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes