Pasažieru vilciens - Biļešu iegāde
Braucu jau vairākas reizes no Latgales maršrutā Rēzekne II - Rīga, kas kursē katru dienu plkst. 15:15. Šim vilcienam biļeti nevar iegādāties “Mobilly” vai “Vivi” aplikācijā, jo pēc biļetes iegādes pasažierim ir noteikta konkrēta sēdvieta kādā no trim vagoniem. Darba dienās biļešu kase Rēzeknes stacijā nestrādā, tādēļ nav iespējas iegādāties biļeti, lai zinātu savu sēdvietu. Katru reizi konduktors liek vairākas reizes pasažieriem pārsēsties, jo redz’ citās stacijās biļetes var iegādāties. Informācija cilvēkiem redzamās vietās nekur nav izvietota un pieejama. Personīgi ar pāris cilvēkiem trešdienas braucienā nācās trīs reizes mainīt un staigāt pa vagoniem, jo pats konduktors nespēja izskaidrot un saprast, kuras sēdvietas ir pieejamas tiem cilvēkiem, kuri nav pa brīvdienām iegādājušies biļeti. Uzskatu, ka būtu jāizvieto informācija cilvēkiem redzamās vietās, lai izprastu sēdvietu kārtību un nebūtu liekas vazāšanās pa vagoniem. Manuprāt, risinājums varētu būt integrēt biļešu iegādi šim maršrutam caur “Mobilly” un “Vivi” aplikāciju, proti, bez noteiktām sēdvietām- Kur gribi, tur sēdies.
Komentāri (1)
a*d*m*i*n*i l*o*h*i