LV RU

Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
www.pv.lv
Adrese: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67234009
Fakss: +371 67233049
Informācija: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
92
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Pasažieru vilciens - Sūdzības un atsauksmes

Pasažieru vilciens - Krāpšana

Krāpšana 19/23/2019 plkst.10: 13 ieguva vilcienu Rīga-Daugavpils Līvānu pilsētā. Diriģents tuvojās man, es teicu, ka es dodos uz Daugavpili. Diriģents man teica, ka biļete maksā 3,00 eiro. Es devu viņai 20,00 eiro. Viņa man iedeva 12,00 eiro izmaiņas un vēlējās man labu braucienu. Nekavējoties teicu diriģentam, ka jūs mani pieskaitāt, un man joprojām ir parādā 5 eiro. Viņa man teica, ka viņa sniedza visu nodošanu un nepievilcina viņu šeit.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss 14.06.2019. Mans mazdēls brauca no Ķemeriem Uz Tukumu plkst.18,16. Ķemeru stacijā šajā laikā kase ir slēgta un tāpēc biļete jāpērk vilcienā pie konduktora. Bet jau 18,20 vilcienā ienāca kontrole un sastādīja aktu ar sodu 25,00 eiro. Konduktors vagonā parādījās tikai kontroles klātbūtnē. Vai tiešām pasažierim, iekāpjot vilcienā, tūlīt pa vagoniem jāmetas meklēt konduktors? Tas nav vienīgais līdzīgais gadījums. Arī februāri, vakarā, braucot no mūzikas skolas, no vilciena tika izsēdināts devītā...

Pasažieru vilciens - Gaisa aprite vagonā karstajā laikā

Gaisa aprite vagonā karstajā laikā Vasaras laikā neiespējami atrasties vilciena vagonā, jo, pat ar atvērtiem logiem - gaisa aprite nekāda, nemaz nerunājot par grādiem vagonā. Tiešām grūti izturams brauciens, kas noteikti neliks gribēt tik drīz to izmēģināt atkal, it sevišķi, ja laik apstākļi ir karstāki. Saprotu, ka vecajos vilcienos nav gaisa kondicionieri, bet PV būtu ļoti jāizsver kādus vagonus izvēlēties ļoti karstajā laikā pasažieru pārvadāšanai.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Izbraucu 18.04.2019 16:19 no Stacijas Rīga. Ceļā uz Līvāniem. Braucām kopā ar draudzeni. Bija norādītas sēdvietas 1vagons 1 un 3sēdvieta. Otrajā sedvietā sedēja sieviete gados un pavaicājām vai drikstam samainīties, lai es ar draudzeni varētu sedēt kopā. Kundze labprāt piekrita. Uzsākot ceļu, kad pie mums pienāca biļešu kontroliere, kundze gados sāka runāt, ka viņai esot aizkrituši dokumenti aiz ventilācijas. Kontroliere noskatījās un aizgāja. Pateica, ka neko nevar darīt. Pēc brīza atnāca ar...

Va Vairaa 18.04.2019
Komentāri 0 Drošība

Pasažieru vilciens - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana 27.03.2019. Vilcienā Rīga-Aizkraukle kas no rīgas atgāja 14.35, bija ļoti nejauka konditore, ar ļoti nelabu un nepieklājīgu attieksmi jaunietim kurš pirka biļeti vilcienā izskaidroja, kapēc jāmāksā vairāk. Esmu cilvēks no malas, kas to dzirdēja un tas neatiecas uz mani, bet viņas necienīgā attieksme aizskara pat mani, nerunājot kā jutas tas jaunietis kurš saņēma šādu attieksmi. Lūgums pārrunāt darbinieku attieksmi pret klientiem.

Pasažieru vilciens - Apkure

Apkure Jau vairākas ziemas pēc kārtas vilciena reisā Tukums2-Rīga un atpakaļ netiek nodrošināta normāla apkure. Kad brauc Tukuma virzienā, tad apkuri ieslēdzas tikai Ķemeru vai Smārdes stacijā (3-4 pieturas pirms gala stacijas) un braucot uz Rīgu apkure tiek ieslēgta tikai Zasulaukā. Visu ceļu jāsalst un tad uz pašām beigām kurina tā, ka pie radiatora nosēdēt nevar..

Pasažieru vilciens - Liels paldies par kontrolieres atsaucibu un laipno attieksmi

Liels paldies par kontrolieres atsaucibu un laipno attieksmi Vëlos pateikties pv kontrolierei Zintai par laipno attieksmi un atsaucibu. Es parvadäju savu sunïti Domeniku, viña ir 4.5mënešus vecs staffords. Käda neadekväta pasažiere säka aizrädït ka suns liek prieksejas kepas uz sëdekĺiem, suns bija ĺoti satraucies täpëc nevarëja mierïgi nosëdët,kä rezultätä pasažiere uzrakstïja sūdzïbu uz kotrolieri, manuprät pilnïgi nepamatoti un neadekväti. Kontroliere atškirïbä no pasažieres iejutäs situäcijä un bija loti laipna. Liels paldies vëlreiz viñai un ĺoti ceru ka dëĺ šïs situäcijas kontrolierei nebūs nepatikšanas. Vairàk tädu darbinieku pv!

Pasažieru vilciens - Slikts serviss.

Slikts serviss. Esmu vienkārši uz šokā. Braucot uz Rīgu no Lielvārdes (Krustpils - Rīga) Centos tikt uz toleti, durvis ciet, piegāju pie kontroliera pajautāju kā varu tikt iekšā uz kuru vecais "Kretīns" atbild, ZONĀ BEIGUSIES. Kaut nebijām vēl iebraukuši nemaz A zonā. PV ar galvu domājat, ja cilvēkiem vajag tad vajag...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Pie zemas temperatūras arā vagonos nav piegādāts siltums. Visa ġimene slimo visu ziemas periodu, jo mes braucam no Saulkrastiem un sēdēt veselu stundu dzelz karbā kurā temperatūra ir zemāk ne ka arā ļoti grūti priekš veselības.Durvis dažās vilcienās ir lauztās, konduktores visu laiku vēr vaļā durvis... Šodien braucam vagonā Nr ER 2T-7115-02, te pilnīgi ledusskapis! Nezinu ka izturēsim līdz gala punktam

Ba Baiba Kokina 29.11.2018
Komentāri 6

Pasažieru vilciens - Bojājums

Bojājums Pašlaik braucu vilcienā Rīga-Zilupe, pūš vējš caur logu, logs nav aizverams un vēl nekurina, ļoti vēsi jāsēž vējjakās... (PADOMĀJIET PAR PASAŽIERIEM!) :(

Pasažieru vilciens - Patstavigie kavejumu, pazińo20-30 min velak

Patstavigie kavejumu, pazińo20-30 min velak Mużige vilcenu kavejumi. Ja ir vadzigs but laika, labak braukt ar citu transportu. Pat netik pazińots laicigi ka vilciens kavejas. Maksajot pilnu biłetes venue sańiem pakalpojumu ar kavejumu. Var but pastav iespeja maksat ar kavejumu... Turpmak izvelešos citu transports.

Pasažieru vilciens - Valodas nezināšana

Valodas nezināšana Braucot ar starptautisko vilcienu Rīga-valga piedzīvoju kaunu par mūsu konduktori. Kā var nezināt angļu valodu strādājot ceļa posmā kur brauc tik daudz ārzemju tūristu? Kad pasažieri viņai kaut ko jautāja, viņa pagrieza muguru un pateica "es neko nesaprotu, ko viņi tur runā", tiešām kauns par tādu servisu. Labi, ka vagonā bija valodu zinoši Latvijas pilsoņi, kas arī palīdzēja iziet no situācijas, paldies viņiem un liels kauns par Latvijas pasažieru vilcienu. Cerams, ka a/s pasažieru vilciens turpmāk šajā posmā novirzīs darbiniekus, kas kaut nedaudz prot angļu valodu.

Pasažieru vilciens - Kārtējās vilciena kavēšanās par ko nepaziņo laikus ..

Kārtējās vilciena kavēšanās par ko nepaziņo laikus .. Kārtējo reiz, pv pieviļ ar savu vilcienu kavēšanos .. Ja vilciens kavēs savas pieturas, tad brīdiniet to laicīgi, ne jau bez nekādas ziņas.. 15-20 min starpība ir diez gan kosmiska, it īpaši ja laiks ir saplānots.. Jums tas varbūt ir sīkums, bet citam neizņemts bērns laukā no dārziņa, citam nokavēts transports tālāk uz mājām, utt . Ļoti nepatīkami.. Ceru, ka tā vairs neatkārtosies ..

Pasažieru vilciens - Vilcienu aizkavēšanās

Vilcienu aizkavēšanās Jau kārtējo reizi vilciens no Lielvārdes (13:28) uz Rīgu aizkavējas! Ļoti nepatīkami, jo, ja vilciens izbrauc precīzi, tad arī darbā es ierodos precīzi, bet ja kavē, tad kavēju arī es darbu, par ko man var priekšnieks uzlikt sodu un šaubos, ka kādam interesē, ka vienkārši mans vilciens aizkavējas. Es nesaprotu, kas tā par nesakārtotību! No konduktoru sarunas sapratu, ka vilciens no Rīgas, kurš brauc uz Aizkraukles pusi vienkārši brauc pa to ceļu, pa kuru ir jābrauc manam vilcienam, tādēļ bija...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Tātad, kasieres dod neskaidras atbildes - prasījām vai vilcienā Rīga- Daugavpils ir pieejamas tualetes. Kasiere man atbildēja šādi :"domāju, ka jā, bet tikai pēc Ogres" neko nesapratu. Rīgas dzelzceļa stacijā ir nesaprotami norādes, ļoti mulsina tas, ka vilciens uz Daugavpili var atiet no diviem dažādiem peroniem. Kad jautāju konduktorei no kura perona atiet konkrētais vilciens, viņa man rādīja divus dažādus virzienus. Nu es atkal esmu apmulsusi. Nokavēju vilcienu kaut gan stacijā biju laicīgi. :(

Pasažieru vilciens - Vilcienā aizliegts runāt pa telefonu??????

Vilcienā aizliegts runāt pa telefonu?????? Izmantojot pasažieru vilciena pajalpojumus 07.07.18. , braucot ar vilcienu Rīga - Sloka, kas no Rīgas izbrauca plkst. 12.16, kontroliere nr. 166, man aizrādīja, ka es traucēju citus pasažierus runājot pa mobīlo telefonu, sakot, ka savas problēmas esot jāarisina mājās. Turklāt neviens pasažieris neteica ka es kādam traucēju. Vai tā ir normāla darbinieces rīcība? Katru dienu braucu ar vilcienu uz Rīgu no slokas un atpakaļ, neviens kontrolieris nav aizrādījis ka cilvēki runā pa telefonu. Šī...

In Inga Tinte 07.07.2018
Komentāri 5 Pārējās

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Atnāku nopirkt abonementu pirms 10 minūtēm(7: 10), nostāvu rindā 5 min un pārdevēja(kasiere) saka, ka ir jauzgaidot, pagāja 4 minūtes un viņa pajautā uz cik dienām abonemente es saku, ka uz piecam un viņa vel kautko 5 mīnutes čamdijās(staigāja un runāja ar otru pārdevēju). Tā es arī patērēju ≈20 min un nokavēju vilcienu. Ar šiem vārdiem es gribēju pateikt, ka slokā ir ļoti slikti pārdevēji(kasieri)

Pasažieru vilciens - Vienaldzība pret klientiem

Vienaldzība pret klientiem Jau veselu nedēļu Siguldas virzienā, dienas vidū četras ar pusi stundas nav vilcienu! Es saprotu, ka notiek remontdarbi un infrastruktūra ir jāuztur kārtībā, bet to var darīt arī nakts laikā, kad vilcienu kustība ir minimāla! Ja to dara dienas laikā, tad vismaz autobusu norīkot posmā garkalne-jugla! Ar šādu attieksmi pazaudēsiet pasažierus!

Pasažieru vilciens - Tehniski bojājumi un nepilnības

Tehniski bojājumi un nepilnības Es gribētu zināt, kad pēdējo reiz ir pārbaudīti stopkrāni un stop pogas, jo viņas nestrādā! Konduktore pat nevarēja ar pirmo un otro reizi noraut stopkrānu - sajūta, ka plombas nav pārbaudītas kopš vilcienu uzbūvēja! Man arī žēl konduktores, jo viņai būs jāraksta paskaidrojums, kāpēc viņai nācās noraut stopkrānu, kurš nestrādāja! Situācija nežēlīga! Tātad, braucu uz Rīgu, iekāpju stacijā viļāni, man līdzi divi koferi, ar pirmo es iekāpju vilcienā, otru man palīdz iestumt iekšā mamma, un...

Pasažieru vilciens - Ļoti atsaucīgs un izpalīdzīgs kontrolieris

Ļoti atsaucīgs un izpalīdzīgs kontrolieris 30.04. Devāmies uz Ogri ar dīzeļvilcienu. Tā kā bija palikušas vien dažas minūtes līdz vilciena atiešanai iekāpām otrajā vagonā, līdz nākamajam iet neriskējām. Gribējām iet uz pašu pēdējo vagonu kur ir speciāla vieta riteņiem un ratiem, jo braucām kopā ar dēliņu. Caur vagoniem iet uz to vagonu neizdevās, jo rati mums par platu. Kontrolieris to redzot atvēlēja vietu kur bija izvēlējies sēdēt, lai mēs ar mazu bērnu varētu tikt līdz mūsu gala stacijai. Kad bija jākāpj ārā kontrolieris vēl...

SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes