Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
Adrese: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67234009
Fakss: +371 67233049
Informācija: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
179
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
2
Apskatīt statistiku

Pasažieru vilciens - Sūdzības un atsauksmes

Pasažieru vilciens - Kavēšana 15 min(-12) grādos un ļoti auksts vilciens

Kavēšana 15 min(-12) grādos un ļoti auksts vilciens Rîga-Tukums 14: 39,17.01.2024. Kavējās Torņkalnā 15 min. Vilciens ļoti auksts un nekāds siltums no radiatoriem nenāk. Par ko es maksāju.? Problēmas gan ar jaunajiem, gan vecajiem vilcieniem. Te atrodoties var arī saslimt. Ļoti slikts serviss. Beidzot atrisiniet šo problēmu.

S SisiiOlive 17.01.2024
Komentāri 4

Pasažieru vilciens - Из-за одного безбилетника поезд стоял 50 минут

Из-за одного безбилетника поезд стоял 50 минут 13 января маршрут Рига - Аизкраукле. Поезд выходил из Риги в 21:48. Встали в Вагонном парке из-за пьяного пассажира, который не в состоянии был предъявить билет. 50 минут ждали полицию, после чего поехали. Это не нормально, что из-за одного безбилетника большое количество людей так долго ждут решения проблемы. К тому же люди на следующий остановках ждали электрички на морозе столько времени. Почему у компании нет адекватного решения таких проблем и договоренностей с полицией? Либо делайте...

Pasažieru vilciens - Nav konduktora

Nav konduktora Šodien, 11.janvārī reisā 6253 Rīga - Tukums posmā no Rīgas līdz pat Pumpuriem biļešu konduktora nebija nevienā vagonā. Jūrmalnieki skraida pa vilcienu un izmisīgi meklē... tā arī neatrodod, bažas par to, ka 3x biļete netiks aktivizēta un pakalpojums būs slēgts, lēnām sāk piepildīties. Šī nesakārtotība jau ļoti kaitina.

Pasažieru vilciens - Krāpšana

Krāpšana Iegādājos vilciena biļeti internetā veicot apmaksu ar bankas karti. Biļete neatnāk uz norādīto e-pasta adresi, pēc kā zvanu uz Pasažieru vilciens mājas lapā norādīto tālruni! Tur konsultants, paskaidro ka esot kaut kāda kļūme viņiem sistēmā un man biļete esot jāpērk atkārtoti, taj pat laikā konsultants man pa telefonu pat nosauca no kurienes uz kurieni esmu biļeti pircis! Nav īsti skaidrs kāda kļūme tur viņiem ir (ņemot vērā ka šis uzņēmums jau pats pēc noklusējuma ir kļuda) bet man naudu...

R Ritvars 03.01.2024
Komentāri 0

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Braucām pēdējā vagonā, bija ļoti karsti, cilvēki sūdzējās, ka bija kā pirtī. Pārējos vagonos bija vēsāks, visi sēdēja jakās, bet vagonā, kur bijām mēs, visi sēdēja kreklos un vienalga bija slikti, ka nevarēja elpot. Vagons gāja no Rīgas uz Daugavpils, 18: 01 24.12.23

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Katru rītu braucu ar pirmo vilcienu no Vecdaugavas uz Rīgu! Katru rītu tas kavē, nez kāpēc stāv starp Vecdaugavu in Ziemeļblāzmu! Pienāk centrā nevis 5: 59, bet 6: 03 vai pat 6: 04! Un! Man 6: 07 jau atiet nākamais transports no zinātnes akadēmijas! Katru rītu man lēkšos jāskrien, lai pēc tam nestāvētu vēl 30 minūtes! Kāpēc šādi kavējumi? ! Vai tad tiešām nevar stabilizēt grafiku? !

Pasažieru vilciens - Pārpildīti vilcieni

Pārpildīti vilcieni Aizkraukle - Rīga līnijā no rīta Pasažieru vilciens "VICI" atklāti ņirgājās un pazemo sociāli aktīvos, vienkāršos darba ļaudis, kuri uztur valsts ekonomiku. Tiek radīti celvēku necienīgi apstākļi, sniedzot zemas kvalitātes pakalpojumu, par neadekvātu cenu. Rīta un vakara vilcieni, kad cilvēki dodās no un uz darbu ir pārpildīti. Pirms saraksta izmaiņām jau bija pilni vagoni līdz malām, tagad vispār piebāzti. Kā ir ar drošības prasību ievērošanu? Kad cilvēkiem ir jābrauc, bet viņi tīri fiziski...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Katru dienu kavē vilciens! Tikko tika nomainīts saraksts uz to laiku kurā reāli nāca vilciens... Tagad atkal kavē, fiziskā sarakstā viens laiks, aplikācija cits bet reālais pienākšanas laiks cits! Pilnīgs murgs Jelgava - Rīga katru dienu šobrīd kavēju uz otru vilcienu dēļ šī vilciena beigu beigās mājupceļš kas normāli aizņem 50 minūtes kopumā šobrīd ir 2 stundas! Pacietības vairs nau izmantošu sabiedrisko transportu un ticu ka tas izbrauks visai Rīgai ātrāk nekā vilciens kurš nenāk laikā nekad!

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss 11.12.2023 я воспользовалась услугой данного предприятия поездом Краслава-Рига. Всегда покупаю билет с доплатой в комфортабельный вагон из-за наличия розеток в нем. Сегодня меня ждало разочарование, поскольку в сегодняшнем поезде не все места ими оснащены. Второе, холод в вагоне, дует холодная вентиляция, что с отоплением вообще не понятно.

T Tladika 11.12.2023
Komentāri 0

Pasažieru vilciens - Kontrolieris nemāk darīt savu darbu

Kontrolieris nemāk darīt savu darbu Braucu 04.12.2023 ar riesu Rīga - Daugavpils 21.01 iziet no Rīgas. Iekāpu Rīgā biļete tika pārbaudīta tikai Ogrē ar lielu pļāpāšanas un skraidīšanu apkārt. Nabaga cilvēks nedaudz iedzēris iekāpa Ogrē un nopirka biļeti līdz skrīveriem, bet kontroliere šo dzen ārā jau Jumpravā un apgalvo, ka Skrīveri jau ir sen garām, ka esam jau Aizkrauklē. Blakus sēdošais cilvēks mēģina palīdzēt, bet kontroliera viņu visu laiku kušina. Pati netiek galā sauc palīgā armijdraugu. Pati kontroliere liekas ļoti...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien, 28.11.2023. Otrdienā, vilciens Jelgava-Rīga, kas atiet pēc saraksta 7.15 no Ozolnieku stacijas bija nenormāli pārpildīts, jo atbrauca 4 vagoni nevis 6. Vilciena pienākšanas laiks Rīgā ir ap 8 no rīta, kas ir darba laika sākums vairākumam cilvēku, tāpēc vagonu skaits nav pietiekošs, cilvēki stāvēja kājās, jo nebija nevienas brīvas sēdvietas jau no Jelgavas un cukurfabrikas stacijas. Es un citi cilvēki atrada vietu tikai Starpvagonu telpās, kur tagad ziemā nenormāli pūš un nav pat kur...

Pasažieru vilciens - Nepieņem biļeti

Nepieņem biļeti Šodien 01.11.2023 braucot maršrutā Daugmale - Salaspils 17: 50, nopirku biļeti uz nepareizu laiku (uz 18: 50, sajaucu uz stundu vēlāk.) konduktore nopīkstēja biļeti un pateica, ka tā jau ir izlietota. Es uzrādīju datumu un laiku, kā arī swedbank samaksu par pasažieru vilcienu. Sajaucu un nopirku uz stundu vēlāk netīšām. Viņa teica, ka nepieņems tādu un, lai es pērku jaunu - ka tā braukt nedrīkst! Es vēlreiz uzrādīju bankas kontu, teicu ka par braucienu samaksāju un jaunu biļeti nepirkšu...

Pasažieru vilciens - Nelabvēlīga vide

Nelabvēlīga vide Reiss Liepāja-Rīga 29.10.2023 18:26 Kāpēc tiek pieļauts, tas, ka vilcienā var uzturēties pasažieris smagā alkohola un citu apreibinošu vielu reibumā, pietam, agresīvi noskaņots. Radot nedrošu un nepatīkamu braucienu pārējiem pasažieriem. Netiek nokontrolēts vai brauciena laikā šī persona lieto alkoholiskus dzērienus un smēķē vagonā. Kapēc reisā, drošības labad, neuzturas apsargs vai policists, kas šādas situācijas un riskus momentāli novērstu? Šo personu aizturēja valsts policija Dobele...

K Kstibelis 30.10.2023
Komentāri 4

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Labrīt! Šodien saskāros ar tik tiešām lielo un nepatīkamu problēmu. Šodien no rīta 04:52 vilciens Zilupe-Rīga, Viļānu stacijā, pasažieru vilciena darbinieki nepārliecinājās par pasažieru kustību un drošību, mana acu priekšā aizvēra vilciena durvis, tādējādi iespraužot manu roku durvīs. Protams, paveicās ka paliku sveika un vesela, taču vilcienā netiku ielaista. Vairākkārtēji spiedu uz pogu “atvērt durvis”, bet tā nenostrādāja. P.S. Stacijā ierados ļoti pat laikus, un tā nav jau pirmā reize, kad vilciena darbinieki tik pavirši strādā.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Darba laiks no 6: 50, ātrais vilciens Krustpils-Rīga 7: 24, konduktore atver kasi 5 minūtes pirms vilciens ir Krustpilī, un mobilajā lietotnē nevar nopirkt e-biļeti, dadudzi cilvēki nepaspēja nopirkt biļetes. Tas nav kompetents un atbildīgs darbs no konduktores puses, jāseko, lai strādnieks Pilda savus pienākumus tā, ka viņam tas jādara! D/z krustpils 10.10.2023

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Katru Rītu braucu ar pirmo vilcienu no cēsīm Uz Rīgu 06.10.2023 ārā temperatūrā ir tikai +4 grādi bet vilciena salons netiek apsildīts, esmu vairākkārt vērsies pie vilciena konduktores bet viņa teica ka neko nevarot padarīt un ieteica ģērbties siltāk vai tas ir normāli ka man ir jāsalsts vilciena? esmu ļoti neapmierināts jo tā nav pirmā reize ka šādi notiek. tad labāk iesaku braukt ar autobusu tur vismaz tiek apsildīts salons.

Pasažieru vilciens - Pilni vagoni, nav kur iekāpt!

Pilni vagoni, nav kur iekāpt! Vilciens Lielvārde-Rīga 7: 27 un 8: 31 brauc ar pārpildītiem vagoniem, nav vietas kur iekāpt pat tamburā. Visi viens otram uz galvas un pilnīgi nav ko elpot! Ja būtu kāds saslimis ar Kovidu, tad te būtu labvēlīgākā vieta, kur vīrusam izplatīties! Pie tādas situācijas, dažs labs vēl izdomā kāpt vilcienā iekšā ar velosipēdu, sasmērējot pasažieriem drēbes. Nu a ko darīt, vajag tak tikt uz darbu. Tas notiek katru dienu, pat konduktori ir šokā. Ja Pv vadība prastu analizēt un pētīt informāciju, būtu...

Pasažieru vilciens - PADa vadītāju attieksme,darbs uzņēmumā

PADa vadītāju attieksme,darbs uzņēmumā Labvakar, Strādāju uzņēmumā AS “Pasažieru vilciens” Rīgas PADa par konduktori, kontrolieri vairāk nekā 10 gadus.  Gribu izteikt viedokli, par situāciju uzņēmumā, kāda tā ir uz šo dienu: Pēdējā laikā, mēs, konduktori, saskaramies ar necieņu no PADa vadītāju puses (Strīķe, Kovaļova). Abas darbinieces neprot sveicināt darbiniekus, rada darbiniekiem nelabvēlīgu darba vidi. PADa vadītāja atrod laiku divas reizes gadā “nozīmēt” darbiniekiem kārtot “Klientu apkalpošanas standarta” eksāmenu, bet...

AS Pasažieru vilciens - Konduktora atteikšanās izsniegt biļeti

Konduktora atteikšanās izsniegt biļeti 26.08.2023. Pl.17.11 braucu ar vilcienu no Ogres uz Rīgu. Tā kā nebiju paspējusi kasē iegādāties biļeti, lūdzu konduktorei izsniegt man biļeti, uzrādot 2. Grupas invalīda apliecību. Konduktore paskatījās uz apliecību, atmeta ar roku uz aizgāja tālāk. Kad viņa otrreiz gāja garām, es lūdzu, lai man tomēr izsniedz 0 biļeti, uz ko konduktore atbildēja, ka nekādu biļeti man nedos, jo ogrē klase strādā. Konduktorei (gara auguma tumšmatainai jaunai sievietei) mugurā bija melns mētelis un žetons ar...

Pasažieru vilciens - Neatgriež naudu par Dubulti noņemto e-biļetes maksu

Neatgriež naudu par Dubulti noņemto e-biļetes maksu 22. Jūnija vakarā tika pirkta e-biļete braukšanai nākamajā dienā turp - atpakaļ. Diemžēl sistēmas kļūdas dēļ tika atsūtītas 2 biļetes, un arī nauda no konta noņemta dubultā. Pērkot biļeti aplikācija "'uzkārās"' un parādījās paziņojums, ka darījums nebija veiksmīgs, lai mēģina vēlreiz, biļetes nebija, un arī nauda nebija noņemta no konta. Mēģinot pirkt vēlreiz, biļeti izdevās nopirkt, bet, pēc tam paskatoties e-pastā, konstatēju, ka ir atsūtītas 2 biļetes un nauda no konta dubultā noņemta...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes