Adrese: |
Turgeņeva iela 14 Rīga Latvia - LV-1050 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67234009 |
Fakss: | +371 67233049 |
Informācija: | Klientu apkalpošanas centrs Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga |
Sociālie tīkli: |
Pasažieru vilciens - Sūdzības un atsauksmes
Pasažieru vilciens - Privācijas Traucēšana
Braucu maršrutā Rīga Jelgava no Rīgas izbrauc Vilciens 11:35 5 Jūlija
Aizeju Uz Toaleti Precīzi 6 minūtes Pagāja Jeb kā Konditors Pasniedza 2 Pieturas tikei pagāja Un Pēkšņi Durvis Atvērās-Neviens Neklauvēja Pirms Tā
Konditors Pa taisno Atvēra aizslēgtas Toaletes durvis...
Konkrēti Neprofesionāla Rīcībā Nākotnēji Kā minimums pieklauvēt!
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Slikts serviss, attieksme pretīga, steidzos no mājām , lai paspētu uz vilcienu, nepaspēju nopirkt biļeti, lai gan gribēju brauciena laikã nopirkt biļeti ‚grasiījos jau to pirkt un justies savã brauciena laikã - labi, bet šī sieviete, kura ir darbiniece, man sabojāja.
braucienu.Ar savu negatīvo attieksmi !
Man ir tiesĩbas brauciena laikã nopirkt, caur aplikāciju- ja nepaspēju.
Cilvēcigi varēja pateikt-labi es pagaidīšu, jo ,,vivi” aplikācija nestrādāja ātri, bija arī jāgaida kamēr šī aplikācija nolādēs biļeti!
VILCIENA NR.
6438
Datums 03.07.25 Laiks:20:14
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Nedarbojas VIVI mobilā lietotne, kur man ir 30 dienu biļete. Tā biļete ir pieejama tikai lietotnē. Biju zvanījis VIVI , un uz jautājumu kā man būt , man atbildēja , ka jāpērk biļeti kasē vai vilcienā. Kādēļ man jāpērk biļeti , ja man ir 30 dienu biļete , kura nav pieejama ne mainās vainas dēļ.
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
27.05.2025. braucu no Škirotavas stacijas 8.07. uz Rīgu neviens konduktors biļetes nepārbaudīja. "Labs darbs." Vairāk šādu darbinieku.
Pasažieru vilciens - Siltums vilcienā
28.04.2025 plkst. 11:54 braucu vilcienă RĪGA -Daugavpils. Vilcienā ir auksti. Vagonā nav siltums. Man ceļā jăpavada vairāk par trim stundăm. Kas par bardaku vispăr?
Pasažieru vilciens - Vivi man to naudu nav atgriezusi
Sveiki
20.12.2024 es vivi aplikācijā pirku 2 biļetes 1 dienai Liepāja-Rīga, apmaksas laikā vivi aplikācija uzlika lielupe-Rīga 2 biļetes 1 dienai, es sūtīju vivi naudas pieprasījumu par nepareizajām biļetēm kuras vivi aplikācija man uzlika, vivi man to naudu nav atgriezusi.
Pasažieru vilciens - Pasažierus nebrīdināja par kavēšanos
Braucot ar expresi no Daugavpils uz Rīgu, vilciens gala stacijā ieradās ar 30 min kavēšanos. Par šo pasažieri netika brīdināti. Apmaksa tika paņemta par express braucienu.
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
18.02.2025. 4.55. Vilciens Liepāja-Rīga. Tik pārsalusi nebiju nekad. Un pirmo reizi piedzīvoju, ka braucot sabiedriskajā transportā var izmirkst, jo no liga gāžas virsū ūdens. Auksts kā saldētavā (3 h jābrauc), tualete nestrādā. Kauns, ka absolūti netiek domāts par cilvēkiem. Nekad vairs nebraukšu ar šo vilcienu.
Pasažieru vilciens - Komforta līmenis zem jebkādas kritikas
Sveicināti! Ļoti daudzus gadus neesmu braukusi ar vilcienu un ļoti labprāt arī turpmāk to nedarītu, ja vien nebūtu vajadzības spiesta. Saprotu - dīzeļvilcieni veci, finanses tiek novirzītas svarīgākām lietām, biļešu Cenas kāpj, komforta līmenis nemainās. Tuvāk pie lietas - otrdien braucām ar bērnu no Rīgas uz latgali - otrais vagons, kurā mēs braucām, uzsila tikai tuvāk Rēzeknei! Vairāk kā pus ceļu braucām aukatumā. Tagad braucu atpakaļ uz Rīgu - vagonā kā cepeškrāsnī un vēl ož, jo mašīnisti...
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Nebrauciet ziemas laikā ir vilcienu! Nē, var braukt, ja gribas saslimt vai sasalt. Braucot vilcienā ņemiet līdzi segas, slēpošanas bikses vai ko tamlīdzīgu, lai siltāk:)
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Braucot no Daugavpils uz Rīgu PV bija norādīts, kā ir wifi pieslēgums, bet pieslēgties tām nevarēju (nav interneta). Okej, braucām atpakaļ. Rīga-aizkraukle internets ir, Aizkraukle-Daugavpils atkal nekā. Agrāk interneta pieslēgums bija, kas mainījās?
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Netīšam biju nopirkusi 4 biļetes no saites. Uzspiedu, lai ir 2 tikai, tā dēļ ka saite uz telefona nav normāli izmantojama, mani izmeta un sāku no jauna. Atkal pārbaudīju vai ir tikai 2, bet tikai pašas beigas redzu ka noņēma naudu par 4. Rakstu ziņojumu vilcienam, jo biļetes vēl netiek izmantotas un tomēr 10€ lieki iztērēti. Ko darīt, ja jūsu saite normāli nerādīja uz telefona, tad varbūt vajag izdarīt, lai to būtu ērti izmantot un naudas summa radītos visur? Bet šie atbild ka neatgriezis, jo...
Pasažieru vilciens - Palaista garām pietura
Vilciens kurš ierodās Salaspilī plkst. 06:44, pabrauca garām Salaspils pieturai.
Nekur netika izliktas ka ir izmaiņas, ka vilciens nestāsies, tas vienkarši pabrauca garām.
Pasažieru vilciens - Laika maiņa
Regulāri izmantoju vilciena Lugaži-Rīga
pakalpojumus! Esmu dusmīga, ka tiek mainīts atiesanas laiks, līdz arī to ar pienākšanās laiks ir vēlāk!
Strādāju Stradiņa slimnīcā un darba laiks sakas 8:00, tagad man nāksies kavēt darbu, jo vilciens pienāks Rīgā 8:06! Vai mainot laikus, tiek padomāts par pasažieriem un to vai gadījumā pasažieri nekavēs darbu? Gadiem braukāju un viss bija labi! Kādreiz bija ērtākais transports, lai veiksmīgi nokļūtu uz un no dežūrām! Tagad acīmredzot būs jāmeklē citi varianti!
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Vilciens no Rīgas uz aizkraukli plkst.19.01 un nākamais pēc nepilnām 2 stundām plkst.20
38. Pasažieru vilciens jums neliekās, kas tas ir par traku. Gandrīz 2 stundas! Atgrieziet vismaz vilcienu līdz aizkrauklei plkst.19.48. Tas nav normāli, ka cilvēkiem pēc maiņas ir tik ilgi jāgaida vilciens. Īpaši vakara stundās. Nav jau dzelzceļa stacija tā labākā vieta, kur pēc darba gaidīt vilcienu 2 h.
Pasažieru vilciens - Rupji cilvēki nepamoti izrakstīta sodu
9. Okt.2024. Vīrs brauca vilcienā Rīga-Jelgava. Pāris mēnešos diezgan bieži viņam sanāca braukt. Kā parasti iekāpa un gaidīja konduktoru. Arī es pati tā visu dzīvi esmu darījusī braucot Latvijas vilcienos. Visi tā dara.
Bet šoreiz vīram, kas runā tikai angliski, uzbruka divi ļoti nepieklājīgi jaunieši (ar pumpainām sejām bet armijas tipa drēbītēs) . Jaunieši runāja ļoti slikti angliski un vīrs nesaprata, kas par lietu.
Vīrs piedāvāja piezvanīt sievai (man) , viņa pārtulkos, bet jaunieši...
Pasažieru vilciens par gulešsnu mašīnistemi kopā ar ko duktatoem vienā istabā - Konduktori mēģina izjaukt ģimenes? Tas ir vienkārši nepieņemami šādā uzņēmumā.
Kāpēc elektrovilcienu vadītāji guļ vienā istabā ar konduktori? Un diriģenti mēģina izjaukt ģimenes? Tas ir vienkārši nepieņemami šādā uzņēmumā. Un viņi gandrīz vienmēr strādā kopā vienā vilcienā. Kas viņus saved kopā un sākas nodevība. Kādus apstākļus esat radījis savā organizācijā? Iepriekš tā nebija. Ir ieteicams mainīt viņu darba apstākļus, un tas nenotiks nākotnē. Paldies par sapratni.
Pasažieru vilciens - Slikts serviss, kaitējums cilvēka veselībai
09.12.2024 13: 01
Iekāpu vilcienā 12: 55
Rīga-Daugavpils un pirms tam redzēju vīrieti kurs aizgāja uz atvērto tualeti, es arī gribēju, jo pēdējās grūtniecības stadijās man bieži jāskrien, pat ja biju jau pirms 15 minūtēm tualete.
Es ātri nometu mantas uz sēdekļa un atgriezos tualetē, konduktors aiztaisīja durvis tieši manā priekšā un teica, ka Rīgā nevar iet uz tualeti, bija palikušas kādas 5 minūtes līdz izbraukšanai, man fiziski nebija laika mana stāvokli skriet uz tualeti origo. Lai kā e...
Pasažieru vilciens - Attieksme
Ļoti bieži esmu saskārusies ar sliktu attieksmi
no vilcienu biļešu konduktora puses. Šodien es vienkārši biju šokā. Pie manis pienāk konduktore un pārbauda man biļeti ar manu 3+ goda ģimenes karti. Man šomēnes beidzas kartiņai termiņš un vairs kartiņa man nebūs pieejama, jo esmu jau pilngadīga un nemācos. Nu vot, konduktore man jautā vai esmu pasūtijusi jaunu kartiņu, es atbildu kad nē, jo kartiņa man vairs pieejama nebūs un šī sāk mani saukāt par slinķi, mulķi, jo nemācos. Es vienkārši šokā...
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Tas vienkārši ārprāts. Kā kontroliere vienkārši izmēta bērnu no vilciena jo viņš nezināja ka dīzeļvilciens nepietur pietura "Cena" jo biļete bija līdz pieturai "Cena", un viņam bija vienkārši šoks. Kontroliere gribēja izmest ārā jau nākošajā pietura kamēr bērns zvanīja saviem vecākiem un nevarēja viņus sazvanīt, izmēta arā no vilciena cukurfabrikas pieturā jo bērns pateica ka samaksāt 1.50 turpmākabām braucienam viņš nevar jo nav līdzi nauda. Es nezinu kā bērns tiks līdz mājām, jo bija...