Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
Adrese: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67234009
Fakss: +371 67233049
Informācija: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
203
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
2
Apskatīt statistiku

Pasažieru vilciens - Sūdzības un atsauksmes

Pasažieru vilciens - Cenas

Cenas Tas ir nedaudz pa traku, ka pasažieru vilcienā nav atlaides studentiem vai skolēniem. Bet 3+ kartēm ir 90%. Nav godīgi.

Pasažieru vilciens - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Biļete no Gaismas līdz Gaujai vivi.lv lietotnē maksā 2 euro, bet nopirkt biļeti nesanāk, jo pašlaik viņiem tur kādas problēmas radušās, kuras netiek risinātas cauru dienu. Sanāk nopirkt biļeti par 1,50 euro līdz Rīgai un tad no Rīgas līdz Gaujai vēl par 2 euro. Ja brauc divatā, sanāk pārmaksāt 3 euro. Tehnisku iemeslu dēļ iedzīvotāji maksā dubulti!

AS Pasažieru vilciens - Atvērti logi abās vagona pusēs

Atvērti logi abās vagona pusēs 11.07.2024. Vilcienā Rīga - Daugavpils (kas atiet no Rīgas plkst.13.01) bija atvērti logi abās vagona pusēs, kas izraisīja stipru caurvēju. Lūdzu, lai konduktore larisa aizver, vai nodrošina logu aizvēršanu vienā vagona pusē, taču saņēmu atteikumu, jo esot karsti. Cenas uz transporta pakalpojumu ievērojami paaugstinātas, salīdzinājumā ar pagājušo gadu, taču servisa līmenis kļuvis briesmīgāks.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Nevar nopirkt biļeti Online, nestrādā registracija… Lai nopirkt biļeti vajag lai Tev būtu konts vai arī jāpiereģistrē jauna lietotājs, lai pabeigt reģistrāciju jānorāda telefona numurs uz kuru PĒC LOĢIKAS jāatnāk SMS ar vertifikacijas kodu. Bet takā tas ir VIVI serviss nekas nenotiek… un nevar nopirkt biļeti.

Pasažieru vilciens - Плохое обслуживания

Плохое обслуживания Купила электронно за 10 минут до отправления билет Рига-Вецаки 10.13 через говно приложения vivi очень быстрое в кавычках приложения, деньги с меня содрали но билета я так и не увидела! Неадекватная проводница обвинив меня что я чуть ли не зайцем езжу! Со мной такое второй раз уже рига вецаки деньги сдирают а билета я не вижу но просят оплатить второй раз! Потом типо выяснилось что у них интернет херовый и не работает! И возможно сбой поэтому произошел, неадекватная проводница заявила чтобы я...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Kad beidzot tiks sakārtos viss par un ap vilciena kursēšanu? Kāpēc visa vivī priekšniecība vēl nav atlaista vai demisionēJusi? Kas uzņemsies atbildību un sāks kko darīt? Vilcieni nemitīgi tiek atcelti. Kavē. Cilvēki netiek uz darbiem, ārstiem utt. . Nabaga kontrolieri visu laiku tiek spiesti uzklausīt šausmīgas negācijas no pasažieru puses. Viņas nav pienācīgi un normāli atalgotas tam. Bieži vien strādā viens kontrolieris uz pilnu vilcienu. Vilcieni pīķa stundās ir pārāk reti, un pārpildīti...

Pasažieru vilciens - Cilvēkam iespieda roku vilciena durvis

Cilvēkam iespieda roku vilciena durvis 23.06.2024, rakstu, par to, ka manam ģimenes radiniekam, vilciena durvis iespaida abas rokas. Rīga - Daugavpils vilciens apstājas un atvēra 1,2 vagonam durvis, cilvēks kāpj iekšā un vienas minūtes laik aizveras durvis un rokas saspiež durvju starpā, kādas 5 min, nevara vaļā durvis, divi vīrieši mēģina durvis attaisīt, bet tas vispār nelīdzēja, lai varētu durvis atvērt, tas bija šausmīgi… kāpēc jūsu” pasažieru vilciena “personāls, vadība, nevar parūpēties, lai nodrošinātu drošu braukšanu, un...

Pasažieru vilciens - Vilciena bremzes čīkstēšana

Vilciena bremzes čīkstēšana Esmu braukusi ar jauno vilcienu posmā Rīga-Ogre 20:23. Atbrauca vilciens Vagonu parkā, un bremzes sāka nenormāli čīkstēt, kā vecie vilcieni. Vēl pie tam mašīnists pat strauji bremzē. Ir tāda iespēja salabot jaunos vilcienus? Man jau ausis sāp klausīties kā vilcieni čīkst. Kad jau atbraucām galamērķī Ogre, mašīnists katras 5 sekundes sāk strauji bremzēt un sākās čīkstēšana, iekšā vagonā bija troksnis.. Ļoti forši man un citiem pasažieriem.

Pasažieru vilciens - Tiek viltota biļešu verifikacija

Tiek viltota biļešu verifikacija Vivi krāpjas ar biļešu skanēšanu. Man ir Jūrmalnieka karte, kas dod iespēju bez maksas lietot vilcienu maršrutā Jūrmala - Rīga. Lai būtu šī iespēja, biļete ir katru reizi janoskanē kontrolierim. Ja trīs reizes biļete nav noskanēta, tad iespēja braukt izmantojot Jūrmalnieka biļeti tiek anulēta. Taču izrādās, ka tas, ka kontrolieris biļeti ir noskanējis, nenozīmē, ka biļete tiešām ir noskanēta. Līdz ar to braucieni tiek bloķēti. Vivi būtu jārisina savas tehniskās problēmas!

Pasažieru vilciens - Nepatiesa informācija

Nepatiesa informācija Vienmēr kad braucu mājās no treniņiem, ja atnāk jaunais Vivi vilciens posmā Rīga-Ogre 20: 23, pirmajā vagonā pašās pirmās durvis neatveras, tāpat kad vairākas reizes nospiež pogu. Es vienreiz gandrīz kritu panikā, jo domāju ka vilciens aizbrauks un netikšu atpakaļ mājās un jāgaida nākamais kautkur 21 un atbraukšu pārāk vēlu. Lūdzu parūpējaties lai visi tiek iekšā vilcienā. Paldies!

Pasažieru vilciens - Kavēšanās, laika tērēšana, negodība

Kavēšanās, laika tērēšana, negodība Šie jaunie vilcieni man vairs galīgi nepatīk. Biļetes maksā dārgāk, vilcieni briesmīgi kavē par 15-20 minūtēm un man ar to jārēķinās? !? Kopš kuriem laikiem no Ogres līdz aizkrauklei jābrauc 1.20h? !? Tas taču nav normāli. Man lūdzu iepriekšējo sarakstu ar vilcieniem kuri atbrauc uz aizved laikā, jo man neder katru reizi domāt vai paspēšu laicīgi kaut kur tikt vai nē.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Ceļā no Tukums 2- Rīga (6524) 15:18 konduktore Jekaterina ļoti rupji atbildēja ne tikai mums, bet arī citiem pasažieriem. Ignorēja mūsu jautājumus par labierīcību izmantošanu un braukšanas noteikumiem. Klusēju par to, ka nebija pat sasveicinājusies. Rupja attieksme pret citiem tika novērota arī braukšanas laikā. 25.05.2024

Pasažieru vilciens - Vilcienu saraksta

Vilcienu saraksta Labrīt, rakstu sūdzību sakarā ar vilcienu laiku izmaiņu. Es saprotu, ka jums neinteresē kā skolēni tiek uz skolu un vai viņi var paspēt no rita pagulēt/paēst/padzert kafiju... Bet lūdzu atgriežat vilcienu, kas no Aizkraukles iziet 8.11 uz Rīgas pusi. 🙏 lūdzu🥺

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Labvakar. Braucu ar vilcienu Sloka -Rīga(6436) 19:18 Konduktors pienāca pārbaudīt QR koda biļete telefonā, nevis pateicot sākumā labvakar, uzreiz neapmierināti pateica par to ka nepareizi tūru telefonu viņai nav ērti , viņai vajag izdomāt kā noķert qr kods, visu laiku radu telefonu tādā pozīcijā pirmo reizi tāds gadījums.Uz jautājumu kāpēc pārējie tā neprasa ir atbilde nu es nezinu.Protams biju neapmierināta par tādu komunikāciju, palūdzu lai miers, uz ko bija atbilde no tādiem cilvēkiem kā e...

M Mariya Agapkina 06.05.2024
Komentāri 0

Pasažieru vilciens - Pasažieru vilciens DR1A 185.2/ Slikts serviss, konduktore nelaipna un asi atbild pasažieriem

Pasažieru vilciens DR1A 185.2/ Slikts serviss, konduktore nelaipna un asi atbild pasažieriem Labdien! Braucu 29.04. Dīzeļvilcienā Rīga - Valmiera dr1a 185.2 no stacijas Sigulda līdz valmierai un vēroju konduktores darbu. Šo kundzi esmu ievērojusi vairākkārt, jo viņa ir ļoooti neapmierināta un nelaipna pret pasažieriem. Piesienas, ja tā varētu teikt, pie katra kurš "nē tā" tur telefonu/biļeti, jo viņai nav ērti to noskenēt, nenopērk biļeti kasē, jo viņai ir nez kas jārēķina un tas apgrūtina viņas darbu, ceļas kājās un iet uz durvīm viņasprāt, par ātru, utt. Nedomāju, ka šādam cilvēkam būtu jāstrādā apkalpojošā sfērā. Ar cieņu, pasažiere Linda

Pasažieru vilciens - Apkalpošana

Apkalpošana Vēlējos iegādāties biļeti no Rīgas centra līdz Vecdaugavai, biļeti cilvēkam + sunim. Pārdeva sieviete līdz Saulkrastiem un dzīvnieka biļeti nepieskaitīja. Rezultātā pārmaksāju ceļa biļeti un uzreiz netiku pie biļetes sunim. Jautājums - kur problēma pārdod uzreiz ko prasa un kādēļ pārdod biļeti līdz galapunktam ja man to nevajag? Rezultātā pārmaksa. Ļoti jauka pieredze. Neiesaku. Kasiera id: 60516

A Alicent 07.04.2024
Komentāri 1

Pasažieru vilciens - Vilcienu kursēšana

Vilcienu kursēšana Braucu katru dienu ar vilcienu uz darbu. Vēlētos pateikt to ka kāpēc no rītiem kad visvairāk cilvēku lieto vilcienu, kursē vecais vilciens kurā ir daudz mazāk vietu nekā vivi. Cilvēkiem ir jāstāv pilniem vagoniem palaidiet kāpēc nevar kursēt vivi vilcienu kuros ir daudzas vietu un vieglāk iekāpt. Tad ja laidat vecos vilcienus, nu palaidiet vairākus vagonus risiniet to lai cilvēkiem būtu vieglāk.

Pasažieru vilciens - Slīkts serviss

Slīkts serviss Fantastisks serviss - biļešu Cena pieauga, mājaslapā, kur var iegādāties biļetes - nekorekti strādā (pie apmaksas tīmekļu vietnē neielādējās bankas, līdz ar ko nevar veikt apmaksu) , Rīgas centrālajā stacijā tuneli stāv grandiozā Rinda no tiem pasažieriem, kas nevar iegādāties biļetes elektroniski un kasiere vienkārši aiztaisa lodziņu un pieliek pārtraukuma plāksni.

Pasažieru vilciens - Naudas izspiešana

Naudas izspiešana Tiek iegādāta mēneša biļete posmā Lielvārde - Rīga, Cena aptuveni 30eur; bet labākais - tad, ja brauksi ar kādu tālāku vilcienu, nevis ar to, kuram galastacija Lielvārde vai Aizkraukle - par katru braucienu piemaksāsi vienu eiro! Par ko? Ja, piemēram, darbs sāktos konkrētā laikā un iespēja braukt būtu tikai ar tālo vilcienu? Mēnešbiļete nu jau 60eur izmaksātu? Un ja atpakaļceļam līdzīgs scenārijs, bērni no skolas jāizņem vai pulciņi konkrētā laikā? Maksāt 90eur par šo? Nu ne, cirks nevis plaukstošs uzņēmums!

Pasažieru vilciens - Cenas

Cenas Labdien! Uzskatu, ka tā ir ņirgāšanās, Cenas par vienu pieturu 1,50, kamēr jūrmalnieki braukā par brīvu. Saprotu, ka ar mūsu nodokļiem var iegādaties jaunos vilcienus, bet neuzskatu godīgi, ka mums jāmaksa par vienu pieturu 1,50. Ja tā turpināsies, cilvēki ne tikai uz jūrmalu vairāk nebraukās, bet arī ar jūsu vilcienu nebraukās, jo manas paziņas ir tik pat šokēti ar jauno cenu, kas ņemta no balta gaisa!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes