Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
Adrese: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67234009
Fakss: +371 67233049
Informācija: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
187
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
2
Apskatīt statistiku

Pasažieru vilciens - Sūdzības un atsauksmes

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Braucu no Rīgas uz Lielvārdē ar vilcienu Rīga-Aizkraukle. 9:22. Es nebraukāju uz to puisi Un īsti nezinu vai ielāpu pareizajā vilcienā. Pieejot pie konduktores ar jautājumu "Vai šis vilciens brauc līdz Lielvārdei?" atbildi sanēmu "JĀ!" Taču Kā Es sanēmu atbildi ... Konduktore sēdēja noliekusies ar skatienu telefonā, man pat nepievēršot īpašu uzmanību. Atbildi sanēmu, bet kādā veidā. Tw runāju par attieksmi.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Braucu mājās ar dīzeli no Rīgas uz Lielvārdi 09.09. Plkst ; 18;52. Nāca darbiniece pārbaudīt biļetes, parādīju biļeti un devu 0.25 centi uz ko man atbildēja. Vai vēl sīkāk nevarēju iedot par 1 centa monētām. Teicu, ka dodu precīzu naudu un kā nedodu jau 10 eiro pa sīkām vienībām. Darbiniece skatījās ar lielām acīm un to bija teikusi izsmejoši citu cilvēku priekšā. Likdama man sajusties neērti. Bet es teicu, ka tā arī ir nauda un jāpieņem tāda ko es dodu. Šeit runāju par attieksmi pret klientiem...

Pasažieru vilciens - Вопрос

Вопрос Доброе время суток. Меня мучает вопрос, почему люди, которые используют PV услуги всегда сумками занимают ближнее место, кондуктора ничего никогда не говорят. Это уже вошло в норму вещей! Почему человек заплативший за проезд 4 евро должен просить освободить ему место, я не видела чтобы в кассе продавали билеты для сумок и мешков. Один раз за все 5 лет езды на PV услышала от кондуктора просьбу убрать сумки с седячих мест. Тогда начинайте продавать билеты для вещей!

Pasažieru vilciens - Плохой сервис, нехватка воздуха

Плохой сервис, нехватка воздуха Ехала в поезде из Риги в Даугавпилс. На улице было 17 градусов, зайдя в поезд мне сразу стало дурно ибо дышать там было нечем и внутри была температура 25 градусов. Когда поезд тронулся - стало только жарче. Одной девушке даже стало плохо. Я сидела в надежде что скоро включат кондиционер, но этого так и не произошло. Попыталась открыть окно - не вышло, попыталась второй раз - тот же результат. Подошла кондуктор, посмотрела на окошко и ушла. У меня уже не было сил терпеть эту жару и я ушла в...

Pasažieru vilciens - Pietura Ogre 26/06/2017 plkst 8.40 (Daugavpils-Rīga) netika uzņemti pasažieri, jo nav sēdvietas.

Pietura Ogre 26/06/2017 plkst 8.40 (Daugavpils-Rīga) netika uzņemti pasažieri, jo nav sēdvietas. 26/06/2017, Pasazžieru vilciens (Daugavpils-Rīga) plkst.8.40, pietura Ogre, neuzņema pasažierus, arguments: nav sēdvietu. Pasažieri bija gatavi maksat par stāvvietu, jo katrs cilvēks plāno savu laiku. Līdz ar to, uzskatu, ka ir pārkāptas manas patērētāja tiesības, jo komforta līmeni, lai nonāktu gala punkta, izlemju es pati.

Pasažieru vilciens - Likuma pārkāpšana

Likuma pārkāpšana Labdien ceru ka as pasažieru vilciena priekšniecība lasa un gribu lai priekšnieks Mara Tracuma zina ka viņa darbinieks kurs atbild par AS Pasažieru vilciens Rīgas brigādi es sazvanījos ar viņu iepriekšēja diena lai sarunātu vai vai varu ierasties uz parunam saka ar to ka gribu strādāt Rīga par konduktoru taka tur ir vajadzīgi darbinieki es ieradoties ar mamu taka Rīgu es labi nepazistu viņa kadreiz strādāja uz vilciena tikai Ogre man Maris Tracums nepaskatoties pat sivi nerunājot ar manim...

Pasažieru vilciens - Nekompetenta vadība, kas reiz būtu jāsauc pie atbildības.

Nekompetenta vadība, kas reiz būtu jāsauc pie atbildības. "AS" pasažieru vilciens vadībai. Paskatīsimies cik ilgi Ivars Zaļais, Ināra Bondare un Māris Tračums vilks kā kaķi aiz ausīm no sūdiem laukā visu mūžu citiem ir taisijis tikai nepatikšanas sievietes izmantojis savām vajadzībām / gultas ziņā / runa iet par Česlavu Kondrātu. Olga Lasmane nekad nav godīgi pildījusi savus tiešos darba pienākumus kā v. B. K. Vienmēr savu darbu nogrūž uz kasieriem, tā tas bija Jelgavas virzienā to pašu dara arī Rīgā!: @ pret darbiniekiem izturās ar lielu necieņu...

Pasažieru vilciens - Nepamatota soda izrakstīšana

Nepamatota soda izrakstīšana Šodien kā jau vienmēr braucu ar vilcienu uz darbu. Iekāpu Dolē, konduktors vēl nereizi nebija pagājis garām, lai es varētu iegādāties biļeti. Ienāk kontrole, pārbauda biļetes, bet man nav. Protams uzreiz sods! Cilvēki, kas sēdēja blakām apliecināja, ka konduktors nebija piegājis, bet šie vienalga Tava vaina un viss! Kā arī kontrolieris Oskars Buņkšis izsmēja mani visa vagona priekšā. Tā ir necilvēcība!

Pasažieru vilciens - Valsts valodas nezināšana

Valsts valodas nezināšana Ikdienā braucu ar vilcienu bieži. Runa ies par vilcienu Rīga-Daugavpils Vilcienā kontrolieri ar pasažierim runā tikai krieviski. Braucu vakar 19.02.2017 16:12 no Rīgas. Vilcienā strādā sievietes gados, bet latviešu valodu nezin! Arī šīm darbiniecēm derētu atgādināt par personīgo higiēnu. Kad kontroliere piegāja, sajutu nepatīkamu aromātu. Sen laiks mainīt darbiniekus, ņemt vietā gados jaunus, mērķtiecīgus jauniešus! Tad apkalpošanas kvalitāte uzlabosies! Cilvēku maz, bet kam 6 vagoni? Krēsli...

Pasažieru vilciens - Biļešu pārbaudītāji - rupuči

Biļešu pārbaudītāji - rupuči Sveikiņi, te Anastasija! Vakar braucu vilcienā no Slokas, pēc Torņakalna nāk (slīmesti) kontrolieri,kuri ķer bezbiļetniekus. Blakus sēž puisis, viņam nebija biļetes, ja jūs zinātu, kā tie antakristi gāzās virsū, rupji un paceltā tonī saka ka jāmaksā sods! Zems kultūras līmenis darbiniekiem! Iesaku nomainīt kontrolierus! Kā tādi rupji var strādāt? Tiks informēti arī masu mēdiji.

Pasažieru vilciens - Vadība

Vadība Konkrēta informācija par "Pasažieru vilciens" vadību. Daļas vadītājs Česlavs Kondrats. Pasažieru pārvadājumu organizatore Alla Drozda PV RCS atbildīgā persona Olga Lasmane Par šīm iepriekšminētajām personām varu teikt, ka ir ļoti nekompitentas, rupjas, agresīvas personas, komunicēt ar šim personām nav iespējams, ja vien nevēlaties dzirdēt rupjības paaugstinātā tonī. Nevaru saprast, kā šādas personas var būt darba vadītāji. HORRIBLE BOSSES Žēl to darbinieku, kas ir šo personu pakļautībā. Un...

Pasažieru vilciens - Neuzmanība pret pasažieriem

Neuzmanība pret pasažieriem Labdien! Pirms mēneša, izmantojot AS "Pasažiera vilciens" pakalpojumus, ar dīzeļvilcienu Valmiera-Rīga, kas attiet pl.6:15 no Siguldas stacijas, braucu uz darbu līdz pieturai Čiekurkalns. Vilciens apstājās tālāk par peronu, līdz ar to 1.vagona pasažieriem bija jālec no vairāk kā viena metra augstuma, tumsā, neredzot, cik augstu atrodas pēdējais pakāpiens no sliežu uzbēruma. Par augstumu vēlāk secināju pēc sava ziluma uz labā gurna, ko ieguvu turoties pie roktura un lecot no pēdējā pakāpiena, jo...

Pasažieru vilciens - slikts serviss

slikts serviss šodien, 2016.g.22.novembrī elektrovilciens, kurš atiet no Rīgas 17:55 Rīga-Tukums1 pienāca stacijā Ķemeri un personāls paziņoja, ka vilciens tālāk neies. It kā esot noticis negadījums Milzkalnes stacijā. Esot jāatbrīvo vagoni, vilciens dosies atpakaļ uz Rīgu. Uz jautājumu - ko darīt pasažieriem? atbildi nesaņēmām. Varot braukt atpakaļ uz Rīgu, varot gaidīt nākamo vilcienu, kurš varbūt ies līdz Tukumam. Zvani uz PV info tālruni arī neparādīja uzņēmuma ieinteresētību risināt radušos situāciju...

Pasažieru vilciens - Reisa garums

Reisa garums Remonts, kas tiek veikts Jūrmalas pieturās ir jau vairākus menešus! Nepietiek ar to, ka neko ieplanot nevar, jo reisa laiki var mainities ik pa stundai, taču ja brauciens ir 1h40min (Rīga -Tukums) garš vilcienā bez wc, tas ir zemiski! Man kā grutniecei ir jāciešas un jamaina apskates laiki pie dakteriem regulāri!

Pasažieru vilciens - Necilvēcika attieksme un muļķīgi noteikumi

Necilvēcika attieksme un muļķīgi noteikumi Katram no mums ir gadījies saskarties ar kaut ko negatīvu sabiedriskajā transportā,bet šī rīta notikumi Jelgava -Rīga vilcienā mani vispār izsita no sliedēm. Sākšu gan ar jautājumu - Kādēļ mēnešbiļetes nevar būt laminētas? Kas no tā mainās,ja es iegādājos par savu naudu mēnešbiļeti un vēlos ,lai tā pēc iespējas ilgāk man noturētos labā skatā nevis apbružāta? Nemaz nerunājot par konduktori ,kas rupji atcirta man pretī sēdošajam zēnam (ar šo ielaminēto biļeti),ka nu ir jākāpj ārā...

Pasažieru vilciens - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana šorīt devos iegādāties biļeti lai brauktu no Lielvārdes uz Ogri,mani nošokēja tas ka kasiere kas tirgo biļetes,sāka kliegt uz mani ka es tik vēlu esmu ieradies pirkt tris dienu biļeti. biju ieradies kadas 12min pirms vilciena kas attiet 7:47 no Lielvārdes. Viņa man pat piesolīja ka nākamreiz biļeti nepārdošot.Izturējās ļoti rupji un nicinoši,lai gan es neko viņai tādu nepateicu,tikai pajautāju - Vai tad man nākt stundu iepriekš pēc biļetes? Viņa manis iegādāto biļeti rupji man nosvieda priekšā...

Pasažieru vilciens - Smaka renovētajos dīzeļvilcienos

Smaka renovētajos dīzeļvilcienos Prieks, ka beidzot sākuši kursēt modernizētie dīzeļvilcieni. Tomēr izbaudīt tos var tikai ar grūtībām, jo izmantoto materiālu smaka tajos joprojām ir tik ļoti kodīga, ka pēc stundu ilga brauciena tajā ir slikta dūša un pus dienu asaro acis. Ventilācijas (gaisa kondicionēšanas) sistēma netiek darbināta un lietus laikā logu atvērt arī nav īsti prāta darbs. Tāpēc nākas braukt toksiskā vagonā ar aizsvīdušiem logiem. Vai tā būtu uzskatāma par normu? Tāpat man ir ieteikums uz salona durvīm uzlīmēt...

Pasažieru vilciens - Vilciena vagona neatbilstība

Vilciena vagona neatbilstība Labdien Pagājušo svētdien bija tas gods braukt ar modernizēto dīzeļvilcienu. Ieejot vagonā lai apsēstos mani pārsteidza ejā starp krēsliem pie griestiem piestiprinātie monitori, kas manuprāt ir par zemu novietoti. Esmu 198cm garš cilvēks, kam nebija iespēja nepieliecoties vai neatsitot galvu brīvi iziet pa eju. Te rodas jautājums vai ir kādi normatīvi vai standarti, kas reglamentē konstrukciju izvietošanu intensīvas cilvēku plūsmas ejās? Kaut vai brīdinājumu simbolikas izvietošanu par zemu...

Pasažieru vilciens - Nepareizs saraksts

Nepareizs saraksts Paldies PV par "izdevušos" dienu .. Bija paredzēta tikšanās Rīgas centrā .. Plānoju braukt ar vilcienu 10.37 Aizkraukle-Rīga .. Internetā nekādu izmaiņu nebija , aizejot uz staciju man pasaka , ka vilciens jau aizgājis .. Kāpēc nevar laikus samainīt kustības grafiku ? Tikai tad , kad vilciens aizgājis , to samaina ! Velna uzņēmums , dienu tik bojāt prot ..

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss 2016.gada 21.martā braucu pasažieru vilcienā Daugavpils-Rīga, un skaļrunī izskanēja informācija, ka apstājoties pieturās, vilciens atver 1.un 2. vagona durvis. Kad tuvojos savai pieturai, ārā jau bija tumšs, un izejot tamburā, nebiju pārliecināta vai esmu īstajā vagonā, kur atvērsies durvis, jo tiešām, iepriekš netiku skaitījusi vagonus. Ar bailēm domāju, ja nu vagona durvis neatveras, un es nepaspēju izkāpt, ko tad? Vispār bija ļoti neomulīgi un nepatīkami braucot tumsā un nezinot vai izkāpšu...

N nika43 21.03.2016
Komentāri 1 Pārējās

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes