AS Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Sveiki. Vēlos pasūdzēties. Vakar braucu vilcienā 18: 35 no šķirotavas līdz Rīgai, godīgi nopirku biļeti caur Mobilly, bet neviens konduktors pie manis nepienāca. Uz perona bijām kādi 5 cilvēki. Es pats agrāk biju konduktors un tā jau ir otrā reize, kad mani neviens nepārbauda tieši tajā posmā.

18.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

Good Intentions 19.03.2022

Baigā bēda. Mazāk kontakta, jo labāk.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes