Narvesen

Narvesen Baltija SIA
Adrese: Aiviekstes iela 5
Rīga
Latvia - LV-1003
Tālrunis: +371 67074255
Fakss: +371 67113147
Darba laiks: 8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
Kategorija: Tirdzniecība
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

14%
Sūdzības
406
Atrisinātas
16
Ar atbildēm
183
Apskatīt statistiku

Narvesen - Sūdzības un atsauksmes

Narvesen - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Tātad, šodien no rīta vēlējos nopirkt e-talonu un maizīti, pārdevēju uzrunāju ar labrīt, bet atpakaļ neko nesaņēmu, pateicu pārdevējai ko vēlos iegādāties, uzrādīju naudu un saņēmu vienkāršu atbildi “ne” un ar to mūsu saruna arī beidzās, nedomāju, ka 50 eiro ir tik ļoti liela nauda ko narvesens nevarētu izmainīt, paldies par sabojāto rītu.

Narvesen Lielupe - Slikts servis

Slikts servis Meitene varda romante 15minutes pirms slegsanas aizver toleti un pasaka ka esot iztirijusi toleti tapec nelaidis iegsa jo vairs tirit netaisas. Kad pateicu ka toleti jatira pec slegsanas si meitene skala balsi atbildeja ka pec slegsanas vina dosies majas un netaisas vel tirit toleti. Ar so meitene varda romante jau bija sakersanas jurmalas slokas narvesen. Vina ne tikai slikti attiecas pret klientiem bet vel ari apmelo citus cilvekus. Nesaprotu ka vispar sadus cilvekus tur darba... Pec si gadijuma vairs netaisos ne uz vienu narvesenu iet un iesaku to darit ari citiem!

Narvesen - Darba Laiks

Darba Laiks 13. Janvāra ielā kiosks (pie 22. Trolejbusa pieturas) . Vairākus vakarus steidzos uz sabiedrisko transportu 20: 30 taču kiosks ir ciet jo puisim redz vajag uzpīpēt nākas pirkt kaimiņu veikalos ja paspēju vai tiešām vakaros darbiniekiem ir jāiet laukā pīpēt? Nebrīnītos ja vēl jāds par to sūdzētos bezatbildība vai kādreiz kāds sāks domāt arī par klientiem?

B Betix 15.12.2019
Komentāri 5 Tirdzniecība

Narvesen - Paliku bez sulas

Paliku bez sulas Gribēju Narvesenā pie Nestes Mārupes pusē, nopirkt svaigi spiesto apelsīnu sulu, bet kas tev deva, plkst. 20.00 spiede izmazgāta, sulu spiest nedrīkstot, prasīju lai izspiež ar rokas spiedi, puisis saka ka tas būs ļoti ilgi un pēc tam čakars ar mazgāšanu. Paliku bez sulas. Klients te ir pēdējā vietā, galvenais lai nav jāpakustās. Sabojāta oma uz vakaru.

Narvesen - Slikts serviss, pārdevējas attieksme

Slikts serviss, pārdevējas attieksme Runāju par konkrēto Narvesen Ziepniekkalnā pie 19. Trolejbusa galapunkta. Tur pārdevēja ir pavisam neatbildīga. Jo vairākus rītus, kad steidzos uz darbu vēlos nopirkt e-talonu, bet pieejot pie narvesen durvīm-tās ir ciet, jo pārdevējas kundzei aiz stūra jāpīpē. Tas, liekas teikt, rada problēmas, jo lai nekavētu darbu man ir jākāpj trolejbusā un jāpērk biļete pa 2 eur, nevis pa 1.15 eur. Tas tā vairākas reizes. Un tikai nevajag teikt - pārdevējas arī ir tikai cilvēki ar savam lietām...

Narvesen - Darbinieces nekompetence!

Darbinieces nekompetence! Šajā narvesen ir tāda sajūta, ka pārdevējam ir pašam savi noteikumi. Narvesen vakarā aizvērās cikos vēlas, veras vaļā arī nelaikā un apkalpošana ir neprofesionālā. Rīts, 2 pārdevējs aiz kases ķiķina, pienāku laipni pajautāju vai ir vēl braucieni e-talonā, vienīgais nepateicu "lūdzu". Ko man uzreiz pateica pārdevēja Inese Pavlova: " un lūdzu kur? ! " pārdevēja, kas stāvēja blakus sāka smieties pilnā balsī. Pateicu: "lūdzu" nopirku vēl braucienus. Bet biju maigi sakot pārsteigta par tādu...

C Color 03.12.2019
Komentāri 3 Tirdzniecība

AtrisinātaNarvesen - Slikts serviss, E Talons

Slikts serviss, E Talons Gribētu izteikt sūdzību par Narvesen Ulbrokas Iela 11. Veikals 1096. Pārdevēja 57 Evija 22.11.2019 10: 45 no rīta gāju uz savu narvesenu nopirkt biļetes sabiedriskajam transportam. Doma man bija šāda: pārdevējam prasīju 3 biļetes uz manas rīdzinieka kartes, un 2 biļetēs uz parastās dzeltenās biļetes. Darbinieks atsakas ņemt skaidru naudu un prasa bankas karti. Es samaksāju 3,45 - viņa man iedeva čeku, bet no kartes tiek noņemts 3,45*2=7,90 un vēl 2.30 bet braucienu skaits ne atbilst! Cik...

Narvesen - Klientu attiecība

Klientu attiecība Labvakar. Gribu parunāt par nepieklājīgiem klientiem. Strādāju narvesena, esmu jauna meitene. Un cilvēkiem, īpaši sievietes gados, patīk uzbļaut virsū, pat aiztikt ar sliktiem vārdiem, jo eju pārtraukuma uzpīpēt. Ņemu pārtraukumu uz 5 minūtēm, jo ātri uz pīpēju un eju iekšā. Sieviete pienāca un sāka bļaut, vai ilgi pipešu, un kā viņa negrib stāvēt zem lietus. Lietus nebija baigi liels. Viņa aizgāja ar vārdiem "idiote". Un teica ka vienalga uz klientiem. Mīļie klienti, saprotiet ka mēs arī esam...

Narvesen - Nepamatota atlaišana no darba

Nepamatota atlaišana no darba Neiesaku iet un meiģināt strādāt veikalā "Narvesen" T/c Riga Plaza, jo, ja jūs kaut nedaudz nokļūdīsieties kaut ar nelielu summu jūs vienalga neņēms sakarā ar pārdošanas radītajiem pirmajā dienā. Tāpēc vēlos brīdināt potenciālos darba ņēmējus, padomājiet, pirms ejiet uz strādāt uz šo veikalu. Vai vērts pūsties par neko, ja pat nesamaksā par nostrādātajām stundām? Domāju, ka nē, jo ja jūs gribat sačakarēt un pret sevīm savākto kompromātu izmantot par pamatu atlaišanai. Sakiet vai tā ir cilvēcīga attieksme? Paskaidrojiet.

Narvesen - Sūdīgs internets kasēm

Sūdīgs internets kasēm Man kā narvesen darbiniekam nav skaidrs, kāpēc tika tērēta nauda uz kaut kādiem sūda kafijas automātiem un jaunām formām, ja patiesībā vajadzēja uzlabot interneta pieslēgumu, jo veikalā, kurā es strādāju, internets pazūd vismaz 5 reizes dienā un man tad jāpiš nervi skaidrojot klientam, ka viņš nesamaksāja pa pirkumu, naudu viņam nenoskaitīs divas reizes un tā neaizies uz manu kontu Šveices bankā.

Narvesen - Sliktā apkalpošana

Sliktā apkalpošana Interesanti, kā var tādā paskatā vispār ierasties darbā.? !? Es piegāju pie narvesen gribēju nopirkt sev nepieciešamo preci, man atbildēja (lēni, nesaprotami,) "es neesmu pārliecināta, kad jūs samaksāsiet un kase nestrādā". Tajā pašā laikā aiz manis stāvēja sieviete, kurā pirka biezpienmaizi, viņai naudu paņēma, un tad es uzdevu jautājumu kāpēc es nevaru iepirkties, viņa atkal atbildēja to pašu, ka kase nestrādā.. Tad man rodas jautājums, vai to biezpienmaizi vispār izsita caur kasi. Pēc viņa...

S Si84 20.10.2019
Komentāri 2 Tirdzniecība

Narvesen - E-talons

E-talons Lūdzu, lūdzu, lūdzu beidziet pārdot e-talonus , ja nevarat reģistrēt braucienus, par kuriem nopirkts talons. Gandrīz katru otro nedēļu jāiekrīt uz šo. Jastrādā ir rūpīgāk nevis tik pavirši. Ja ienāks kontrole RS autobusos, ko tad man darīt - dabūt lielu sodu Jūsu nekompetences dēļ. Lūdzu apmāciet savus darbiniekus un dariet visu, lai tā vairs nenotiktu.

Narvesen - Slikts serviss

Slikts serviss Sovakar iegaju Narvesena, kas atrodas, pie baznicas, lai nopirktu heetus prieks IQOS cigaretes. Pardevaja, man pajautaja uzradit dokumentus. ilze vai inese vards vinai bija. Es vinai paradiju caur telefonu savu pasi, kas ir deriga un nav viltota. Jo orignali viss man bija jaatstaj skola. Un vina man pateica, ka pardot nevar, kamer es neuzradisu savu pasi vai ID karti orginala formata. Es paliku soka, jo man vienmer ir pardevusi, kad uzradu caur telefonu. Pat pagajusaja nedela, saja pasa...

Narvesen - Krāpšana

Krāpšana Gribētu izteikt sūdzību par narvesen (pretī “bērnu pasaulei”) darbiniekiem jaroslavu un viņa dzīvesbiedru, kuri abi tur strādā. Steidzos no rīta uz darbu, pirku 4 braucienus pie jeroslava (ar vienreizējo e-talonu) , reģistrējot braucienu transportā, izrādas, ka uzlikti tikai 2 braucieni, kaut gan tika samaksāts par 4! Šodien atkal sanāca tā, ka diezgan steidzos, apkalpoja viņa dzīvesbiedrs, pirku 2 braucienus, samaksāju par 2, reģistrēju braucienu transportā, man ir iedots nederīgs etalons, bez...

Narvesen - Kliedz uz sievieti, kura ir stāvokli

Kliedz uz  sievieti,  kura ir  stāvokli Man vajadzēja nopirkt studenta braucienus, bet darbiniece Sandra pārdeva man parastos braucienus, sakuma nesapratu kāpēc man tik maz atlikuma, paskatījos uz čeku un sapratu. Pateicu viņai, bet viņa saka kliegt uz mani. Vispār ir normāli kliegt uz sievieti kura ir stāvokli? Viņa pat neatvainojas un vīrietis blakus, kas traucēja viņai stradat teica, ka tā ir mana vaina. Briesmīga apkalpošana. Tai darbiniecei vienmēr kkas nesanāk. Man šķiet, ka tādiem agresīviem darbiniekiem nevajag stradat apkalpošanas sfera...

Narvesen - Uzvedība

Uzvedība Esmu sašutusi par pārdevējas uzvedību. Šorīt 7.00 Tatjana visu pieturā esošo cilvēku klātbūtnē, izteikusies pa kioska lodziņu,apvainoja mani, dzeršanā.Pirmkārt es nelietoju alkoholu, otrkārt vai tā ir reakcija uz manu sūdzību sestdien?Jauks sakums darba dienai vai ne?

Narvesen - Krāpšana

Krāpšana Krāpšana un neizprotams princips. Man ir 26 gadi, es katru darba dienu iepērkos Narvesena pie mēbeļu nama. , jo man ir pa ceļam līdz pieturai un citur man iespējas iepirkties nav jo braucu uz Rumbulu. Pārsvarā papildinu e-talonu pērku brokastīm šokolādes un biezpiena kūkas cigaretes katru reizi es uz radīju pēc pieprasījuma Id karti, lai nopirkt cigaretes, mani tur jau pazīst, šodien diemžēl ir nozaudēts maks, un Id taj skaitā, prasu cigaretes uz ko man rupji atbild - nē nevar dokumentus, e...

Narvesen - Slikts servis

Slikts servis Labdien.Šdien pēc pārdevas vārdiem kiosks strādā no 7.00. Darbā viņa ieradās 7.15, uz lūgumu mani apkalpot, viņa paprasīja skaidru naudu, kad pateicu ,ka man ir karte, patieca, ka kartes .nepiņem un sāka slaucīt ielu. 7.30 mani apkalpojja un brīnumainā kārtā karte tika piņemta. Vai tiešām man būtu jāgaida uz pārdevēju 30min kamēr viņa sakarto savu darba vietu, vai tas nebūtu jādara pirms darba laika? Čeku arī iedeva tikkai pēc oieprasījuma. P.S apkalpoja: 41 Tatjana

Narvesen - Nepareizs biļešu braucienu, skaits pluss tukšs e-talons iedots

Nepareizs biļešu braucienu, skaits pluss tukšs e-talons iedots Labdien, šodien gāju uz savu Narvesenu nopirkt biļetes sabiedriskajam transportam. Doma man bija šāda: pārdevējam prasīju 2 biļetes uz manas Rīdzinieka kartes, un 2 biļetēs uz parastās dzeltenās biļetes, jo pirku diviem cilvēkiem biļetes, kad Rīgas centrā sagaidīju ciemiņu iekāpām 7 tramvaja lai brauktu pie manis, reģistrēju braucienus, savu Rīdzinieka karti reģistrēju, bet ciemina dzelteno biļeti nē, izrādījās ka dzeltenais talons ir tukšs,un 4 braucieni ir salikti mana Ridzenieka karte...

Narvesen - Beidzies derīguma termiņš

Beidzies derīguma termiņš Nopirku sev Belvita cepumus. Kad pēc kādas stundas vēlējos ar tiem pamieloties, sapratu ka cepumiem ir dīvaina garša. Papētot derīguma termiņu, sapratu ka tas jau ir beidzies 14.03.2019. Interesanti, vai derīguma termiņi veikalā vispār tiek kontrolēti, vai arī tas ir jādara pašiem klientiem? Liels "paldies", par "gardām" brokastīm! Ceru uz Pvd vizīti autoostas Narvesen!

U Una 23.09.2019
Komentāri 1 Tirdzniecība

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes