Tele2

SIA Tele2
Adrese: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 80000600
+37167060069
Fakss: +37167060176
Darba laiks: 9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

7%
Sūdzības
774
Atrisinātas
14
Ar atbildēm
181
Apskatīt statistiku

Tele2 - Sūdzības un atsauksmes

Tele2 - Убогая скорость

Убогая скорость Отвратительный домашний мобильный интернет при такой стоимости. Не понятно вообще за что плачу деньги! Смотреть фильмы не возможно в любое время, вечером хуже всего. Скорости не хватает даже на загрузку видео в 480p. Https://ru.Sudzibas.lv/new_complaint# что в таких ситуациях делать? Почему такой отвратительный сервис? У кого были такие проблемы и как решать? Куда писать чтоб было эффективно!?

Tele2 - Krāpšana un slikts serviss

Krāpšana un slikts serviss Cilvēki, nevienam, pilnīgi nevienam neiesaku būt klientam tele2! Maz par to, ka tele2 krāpjas ar telefoniem, pārdodot lietotus jauna telefona vērtībā, klientu apkalpošanas serviss ir šausmīgs! Kartējo reizi iesniedzot iesniegumu tele2 kompānijai, tiek liets atbildes vēstulēs kārtējais ūdens, nekādu dokumentu faktu pierādīšanai nekad nav. Nopirku telefonu, kas izrādījās ar ražotajā defektu, tele2 nomainīja uz ''jaunu''. Arī darbiniekiem tele2 būtu ieteicams iziet klientu apkalpošanas kursus! Raitis gerkāns savu darbu ar klientiem neizprot, tik nevīžīga attieksme pret klientiem nav pieļaujama!

Tele2 - Slikts wifi internets no rūtera.

Slikts wifi internets no rūtera. Wifi internets no rūtera datorā iet bez problēmām, mobīlajā ierīcē vispār nekustās, lejuplāde ir vidēji 30mb, bet augšuplāde ir absolūtā nulle, neizprotu kur ir problēma, kad zvana tele2 tad kādu laiku iet normāli visās ierīcēs. Laikam jau ir kāds ierobežojums bez ierobežojuma internetā. Izskatās kad līguma laiks ir jānovelk ar šo bremzi un jāiet pie cita operātora.

Tele2 - Krāpšana

Krāpšana Biju laicīgi sazinājies ar tele2 lai atslēgtu man internetu, jo pārvācos dzīvot uz citu valsti. Teica viss būs ok, atslēgs ar 1. Datumu... Atslēdza dienu vai 2 vēlāk. Domāju viss ir nokārtots. Pēkšņi atnāk "neapmaksāts rēķins" par to mēnesi. Mēģināju kontaktēties ar viņiem, bet uzvedās it kā neko nezinātu - vajag klienta numuru un līguma paroli. Klienta numuru nevaru iedot jo vairs neesmu klients (izdzēsuši manu profilu) , un līgumu loģiski ka neņēmu līdzi pārvācoties. Runājot at viņiem laikam...

Tele2 - Krāpšana, leta un prasta

Krāpšana, leta un prasta Ļoti rupja un liela mēroga masveida krāpniecība. Uzņēmumam interesējoties par tele2 mobilās telefonijas pakalpojumiem, tiek pārdots salīdzinoši dārgs pieslēgums, salīdzinot ar konkurentu cenām uzņēmumiem par identisku pakalpojumu, taču uzņēmuma darbinieks to noformē klientam nezinot kā pakalpojumu ar 50% atlaidi. Pēc tam kad izrādās ka konkurentu piedāvājums ir apmēram 5 reizes izdevīgāks piekrītot tam tele2 pēkšņi uzliek soda naudu par līguma laušanu, par kādu nebiju informējuši līgumu...

Tele2 - Krāpšana

Krāpšana Septembrī tika iegādāts bērnam pirmais telefons un pieslēgts tarifs '' zzjuniori'', kas sola 100 min sarunām līdz šīs minūtes beidzas. Rēķins par oktobri 50,34! Iegādājoties šo tarifu netika sniegta nekāda informācija par to, ka šīm minūtēm beidzoties, var turpināt runāt, tikai tarifs sasniedz € 0,11 / min. Tika saņemtas sms, tiklīdz šīs minūtes beidzās, bet loģiski, ka bērns šīs sms nelasa jeb nesaprot. Uzskatu, ka šī ir apzināta krāpšana.

Tele2 - Klientu maldināšana!

Klientu maldināšana! Kavēju rēķinu par vienu mēnesi un saņemot rēķinu pa diviem mēnešiem apmaksas termiņš rēķinā bija norādīts 19.11.2019 bet zvani tika atslēgti jau 13.11.2019 jo caur internetbanku samaksāt nevarēju jo ir problēmas ar Smart Id izdzēsu viņu netīšām! Samaksu veicu 14.11.2019. Maximā! Šādi tele2 maldina savus klientus

Tele2 - Attieksme

Attieksme Gribēju pāriet uz tele2, atnācu uz tele2 origo filiālē, pajautāju kādi tarifu plāni viņiem ir, paskatījos cenas un pateicu draugam ka bitē ir tad izdevīgāk, un tad no konsultanta bija tāda reakcija, ka nezinu kam un vel pasūtīja uz to bite teica “dosviduli ne ar ko palīdzēt nevaru ejiet uzturieni” ka minimāli konsultants pat ne sasveicinājās! Jāskatās kādus darbiniekus jūs ņemat strādāt! Pārgāju uz bite:)

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos telefonu tele2, lietoju un vis bija labi, līdz brīdim ka telefons sāka nepildot savas funkcijas, mikrofons nestrādāja, nevarēja dzirdēt cilvēku otrā pusē klausulei, kā arī sākās problēmas ar kameru. Aiznesu lai salabo jo vēl ir garantija, solīja ka divu nedēļu laikā saremontēs, pagāja mēnesis un beidzot man piezvanīju un pateica ka garantija nesegs remontu, jo konstatēts mitruma bojājumi. Kaaaa, ja tel nav bijis ūdeni? Uz ko man atbildēja ta varēja būt migla. Remonts izmaksas 290€...

Tele2 - Krāpšana

Krāpšana Iegādājos telefonu iphone 8 plus, izrādījās, ka telefonam ir ražotāja defekts, nodevu telefonu atpakaļ tele2, to aizsūtīja remontā, pēc divam nedēļām saņēmu atbildi, ka tik tiešām telefons bija ar ražotāja defektu un tele 2 vietā nomainīja uz ''jaunu'', nesaņemot ne kasti ne komplektāciju ''jaunā'' telefona. Pārbaudot pēc imei, izrādījās, ka ''jaunais'' telefons ir aktivizēts gandrīz 2 mēnešus atpakaļ un izpētot virsbūvi telefonam ir redzams, ka tas ir bijis remontā! Kā? !? ! Tele 2 krāpj...

Tele2 - Nepamatoti liels līgumsods

Nepamatoti liels līgumsods Labdien! Izrādās, ka es esmu aizmirsusi 2004 gadā apmaksāt tele 2 rēķinu un tagad cesija ir nodota parāda piedziņas kompānijai Julianus Inkasso par kopējo summu 250€. Pat neatceros, cik liels bija tas rēķins ko nesamaksāju, ne lielāks par 50 eiro. Kāpēc no tele 2 puses nebija nekādas informācijas par šo parādu 15 gadus!? Es esmu šokā. Vēstuli no parādu kompānijas šeit nepievienošu, jo tā satur manus personas datus.

Tele2 - Krapšana

Krapšana На Zeltazivtina списали 0.99 центов и так каждую неделю списывают средства. На вопрос оператору кто списывает деньги они говорят ничего не знаем и ничего не скажем. На вопрос к какому оператору принадлежит номер ответили что то же не знаем! В manszz зарегистрировать не смог так как номер не в tele2. Мошенники еше те. Никому не советую эту кантору.

Tele2 - Krāpšana un slikts serviss

Krāpšana un slikts serviss Tele 2 no bērna telefona iekasē naudu par kaut kādu maksas saturu, par kuru paši neko nezin. Vienīgais ko viņi iedd ir telefona nr. , kā ar viņiem sazināties. Par naudas atgriešanu arī neko nizin, kā vienīgais tas, ka jāzvana uz nummuru ko iedeva un jāmēģina vienoties ar viņiem. Uz telefona nummuru atbild tikai automātiskais atbildētājs. Atrodot maksas satura mājas lapu tur strādā tikai pirmā lapa, ne "Term Of Use", ne "privacy policy " nestrādā. Nekādu informāciju par maksas saturu nav https://islandmob.com/

Tele2 - Internets

Internets Tikko uzlīst lietus vai arī uzrodas kāds lietus mākonis,tad bāc interneta neko izdarit tu nevari, nerunāsim nemaz par kādu online spēles spēlēšanu, neiespejami,vienīgais,kad var kaut ko izdarīt internetā ir saulainā dienā.Paskatoties interneta stiprumu un zonu, viss kā nākās, bet,diemžēl,kā nav pienācīgs interneta ātrums tā arī nav.

Tele2 - Krāpšana

Krāpšana Pieslēdzu uz 3 mēnešiem bērniem 2 numurus, tele2 darbinieks piedāvāja uzlikt limitu, lai bērni nevarētu pārtērēt ne zvanu, ne izziņas, ne internetu. Pie tam es vēl pārjautāju, ja pārtērēs nāks izziņa!? Nē, vienkārši pakalpojums nebūs pieejams un viss. Bērni aizlidoja uz Albāniju, pēc tam atnāk rēķins 57€ par interneta izmantošanu. Pirmkārt viņi internetu neizmantoja, otrkārt kam tad bija uzlikt tas limits? Tā nu mēnesi jau cīnos, bet neko pierādīt nevar, maksājiet un viss! Bet ir tikai viens jautājums! Priekš kam tad piedāvāt to limitu? Maldina cilvēkus un pēc tam pieprasa naudu.

Tele2 - Jauna telefonu defekts

Jauna telefonu defekts Теле 2 новый телефон не работает. Взял в теле 2 телефон. Нету зоны. Иду к ним. Говорят вези ка ты его на Мукусалас.. Там экспертиза. 14 дней. Разве по закону я не могу в течение 14 дней по первой просьбе вернуть товар без всяких экспертиз?

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien diemžēl nācās vilties un saprast, ka uzņēmuma darbinieki nav līdz galam kompetenti un vienoti. Pirmdien Tele2 Majaslapā pasūtīju ierīci huawei p30 lite ar piegādi uz māju. Pasūtīju melnu, bet tomēr izlēmu iegādāties citā krāsā, tāpēc piegādes dienā (piektdienā) sazinājos ar kurjeru un savu pasūtījumu atcēlu. Devos uz tele2 centru, lai telefonu iegādātos uz vietas. Meitene, kas apkalpoja laipni paskaidroja, ka šobrīd tas nebūs iespējams, jo iepriekšējais pasūtījums vēl "karājas gaisā"...

Tele2, T/c Damme - Apkalpošanas kvalitāte

Apkalpošanas kvalitāte Здравствуете. В последнее время пришлось несколько раз заходить в центр обслуживания теле 2 в Даммэ. Неоднократно очень неприятное отношение к клиенту, особенно к людям пожилого возраста. Работницы ведут себя грубо, нетерпеливо и вызывающе. Там у них есть девушка практикантка, я видела как постоянные работницы в ее адрес высказывают унизительные реплики, жесты при клиентах. Поверьте, людям неприятно. Атмосфера, мягко говоря, неприятная. Если работницам нет настроения, пусть не отыгрываются на клиентов и практикантку. Неприятно.

Tele2 - Bojājums slikts servis

Bojājums slikts servis Jau tris dienas nav iespējams sazvanit manu tele 2 tālruna numuru Norvēģija piezvanot uz tele 2 centrāli atbild ka tāda problēma esot un, ka viņi var piedāvāt kompensāciju 7 eiro apmēra. Teicu ka mani tas neapmierināja. Diskusijai ar operatoru turpinoties, operators man vaicāja vai nesot man kāds cits blakus kam viņi varētu piezvanit un mēģinātu ar mani vienoties par kompensāciju. Neapmierina attieksme un nevelēšanas risināt radušos situāciju.

Tele2 - Maldinoša informācija apdrošināšanas gadījūmā.

Maldinoša informācija apdrošināšanas gadījūmā. Tele2 veikala iegadajos jaunu telefonu. Telefonam bija iegadata apdrosinasana. Pec 1 nedelas telefons parstaja darboties. Personigi aizdomas bija uz acimredzamu faktu ka vakara lija lietus un drebes nedaudz samirka. Aiznesu telefonu uz Tele2 veikalu nodot remontam. Lidzi panemu apdrosinasanas papirus. Tele2 darbiniece teica ka papirus nevajagot, bet gadijuma ja nedarbosies Garantijas serviss, Tad Mttc sazinasies ar mani un tada gadijuma man vajadzes nokartot apdrosinasanas pieteikumu lai tiktu...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes