Tele2

SIA Tele2
Adrese: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 80000600
+37167060069
Fakss: +37167060176
Darba laiks: 9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

7%
Sūdzības
774
Atrisinātas
14
Ar atbildēm
181
Apskatīt statistiku

Tele2 - Sūdzības un atsauksmes

Tele2 - Bezlimita zvani izrādās nav bez maksas

Bezlimita zvani izrādās nav bez maksas Publisks fui Tele2, ka stāsta, ka ir bezlimita zvani, bet tagad sanāca izbrīns, ka par zvanu uz SWE bija jāmaksā (0,23Eur/min). Man ir Bezlimits. LMT gan Brīvībai ir visi zvani bez maksas uz EEZ valstīm, lai kur pats atrastos. Jāuzmanās ar visiem šitiem. It kā sola debesmannā, bet beigās ar maziem burtiņiem kas cits sarakstīts.

Tele2 - Maldinoša

Maldinoša Es pirku jaunu iphone11, tele2 veikalā, ka papildiespēju, konsultants piedāvāja pievienot telefona apdrošināšanu. Teicot, ka maksājot katru mēnesi 10,98, es bušu pasargāta gan no visādiem bojājumiem, gan no telefona zaudēšanas. Tas bija visa informācija, kura bija prezentēta man par šo pakalpojumu. Forši, papildus pakalpojums pārdots! Pēc 6 mēnešiem notiek gadījums - tika salauzts ekrāns. No paziņam uzzināju nepatīkamu situāciju, ka noformējot apdrošināšanu vajadzēja vienalgi maksāt pašrisku...

Tele2 - Maldināšana

Maldināšana Soreiz gan ir nedaudz par daudz. Biju paņemis mājas internetu uz 24 mēnešiem. Martā atteicos un samaksāju summu 42 eur, ko tur par uz vietas pārdevējs teica, ka tas esot par liguma laušanu. To ka man vel jāmaksa papildus 60 eur kas mana atnāca pēc diviem mēnešiem, par to man neviens neko neteica. Centos zvanit, runat, sarunat, beigas aizgāju uz tele2 centru Liepāja, kur man laipni paskaidroja visu kas un kā. Man nav problēmas tos sasodītos 60 eur jums samaksat un es ari atteikuma bridi kad...

Tele2 - Jautājums

Jautājums Esmu tele2 klients jau 2 gadi. Rēķinus un nomaksas maksāju laicīgi pie tele2, arī pie tele2 pirms viena mēneša ņemu internetu. Šodien vēlējos pāriet no bites, bet man atsaka pieslēguma iegādi, jo esmu melnajā sarakstā. Tas ir viņu melnajā sarakstā? Maksātspēja nav mainījusies uz slikto pusi.

Tele2 - Slikts serviss, maldinoša informācija

Slikts serviss, maldinoša informācija Saņēmu labāku interneta pieslēguma piedāvājumu un tāpēc zvanīju tele2 operātoram, lai lauztu esošo līgumu. Sarunas laikā operātore pārbaudīja vai man nav parāds par tekošo periodu un līgums tiek lauzts tajā pašā dienā. Laipni atvadījāmies un domāju, ka viss kārtībā. Liels bija mans pārsteigums saņemot epastu no tele2 ar rēķinu par pagājušo mēnesi kaut biju pārliecināts, ka līgums ir izbeigts. Zvanīju atkārtoti uz tele2, lai noskaidrotu kāpēc ir piestādīts rēķins kaut līgumam ir jābūt izbeigtam...

Tele2 - Skaru nestrādašana

Skaru nestrādašana Tātad es mocos pēdējo nedēļu ar tele2 internetu un Sakariem, sēžot internetā uz mobilajiem datiem zūd savienojums un parāda tikai atkārtas zvanus un lai tiktu atpakaļ pie savienojuma ir katru reizi jārestartē telefons! Telefona vaina ta nav jo ieliekot lmt simkarti un lietojot, lmt mobilos datus un Sakarus nekas tāds nenotiek! Telefons ir pirkts pie tele2.

Tele2 - Noņem naudas no kredīta

Noņem naudas no kredīta Nopirku papildināšanu par 1.50 pēc viena meneša paskatījos uz balansa jau 0,60 - man vecs telefons kur nav interneta pieslēgšana un ne kur ne zvanīju un man ne zvanīja vnk parbaudit kas darams ar to zz-fakts ir fakts naudas kaut kur pazud un tas ne pirmo reize ka es redzu

Tele2 - Darbinieku nekompetence

Darbinieku nekompetence Trešdien 11.03.20. 14: 05 sarunā ar tele2 'speciālistu' sarunā veicu pasūtījumu mobilajam xiaomi mi9 6/128, kurš pēc atkārtotas pārjautāšanas apstiprināja, ka noliktavā ir pieejams tieši šis modelis, pilnīgi nodiktēju pa burtiem, kas ir vajadzīgs. Nākamajā dienā no rīta saņemu preci un verot vaļā kasti ieraugu, ka tas ir nevis mans sūtītais modelis, bet gan xiaomi mi9t 6/128, kas būtībā ir pilnīgi cits no iecerētā. Nekavējoties zvanīju atpakaļ tele2 12.03.20. Ap 11: 24 un teicu, ka ir notikusi...

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Mans dēls apmeklēja Tele 2 centru Madonā, lai iegādātos telefonam vāciņu. Apskatot vāciņus, viņš nevarēja izlasīt, kurš atbilst viņa telefonam, jo viņam ir problēmas ar redzi. Tad viņš pajautāja klientu apkalpošanas speciālistei. Lai palīdz, uz ko viņa atbildēja - akls esi, izlasīt nevari-. Kā tajā brīdī jutās mans dēls?

Tele2 - Krāpšana,melošana un apsolījumu neveikšana

Krāpšana,melošana un apsolījumu neveikšana 5 fabruāri izteicu vēlēšanos atteikties no tele2 interneta, uzzvanot tehniķim, uz ko viņš pateica ka no šodienas internets būs atslēgts, atslēdzām mājās viņu, ielikām kastē un aizmirsām, gaidot rēķinu par pusotru mēnesi, kurā mēs lietojām šo internetu, no tele2 puses nebija nekādu vēstuļu un t. T, vismaz par to ka internets tika atslēgts. Jaunajā mēnesī atnāk rēķins, bet nevis par pusotru mēnesi bet par veseliem 2 Mēnešiem, bet nu, tas ka mēs to internetu vairs nelietojām mēnesi, tas nevienam...

Tele2 - Nesaprotama kredītreitinga sistēma

Nesaprotama kredītreitinga sistēma Bijām ar sievu uz tele2 centru, lai iegādātos kārtējo jauno ierīci. Informācijai - 3 gadi rēķini tiek maksāti bez nevienas dienas kavējuma,2 iphone katrs pa 800 eur tika izmaksāti pilnībā. Tika paņemta vēl trešā ierīce kura maksājas jau 7 mēnešus. Domājām paņemt sievai iphone, skatījāmies pirms 2 mēn iemaksa bija tuvu 300 eur, šodien atnācām uz centru nu jau jāliek galdā 600 eur iemaksu, mazliet apstulbām, jo klāt nekas nav ņemts, bet 300 eur klāt vēl ir pienācis. Būtība ir tāda tu vari ņemt 10...

Tele2 - Svarīgas informācijas slēpšana

Svarīgas informācijas slēpšana Tele 2 slēpj no klientiem info, ka garantijas remonta laikā maiņas tālruni dod tikai uz nomaksu pirktajiem tālruņiem. Samaksājot uzreiz pilnu tālruņa cenu, garantijas remontā laikā pēc viņu iekšējiem noteikumiem maiņas tālrunis nepienākas. Par to nav info ne mājas lapā, ne klientu centros.

Tele2 - Гарантия и страховка телефона

Гарантия и страховка телефона При приобретении телефона предлагают оформлять страховки от падений, удара... Оформили, хотя никогда телефон не отправляли в ремонт даже. Но, случилось так, что упал телефон... Бывает. Ребёнок был расстроен и тут вспомнили про страховку! Отправили телефон и получили ответ - ремонт 70 евро и страховка не оплачивает! Так, простите, какого... Тогда мы платили за страховку каждый месяц? Зачем она тогда вообще нужна? ! Мы очень разочарованы! Люди, не тратьте деньги!

Tele2 - Serviss!

Serviss! Sūta lmt priekšapmaksas kartes lietotājam sms par par parāda apmaksu! Kāds parāds? Klientu apkalpošanas centrā pieprasa pasi lai mani identificētu kad jautāju kāda saistība manai kartei kas ir lmt karte ar tele2! Lai tik pamēģina piezvanit man govs operators pasūtīšu uz poda!

Tele2 - передали действующий номер третьему лицу.

передали действующий номер третьему лицу. Привет всем, расскажу прохладную историю про tele2 latvia. Я клиент zelta zivtiņa предоплаты уже более 10 лет, никаких контрактов, никакой постоплаты (так уж повелось, но это не суть) . В четверг 2 января мне звонит их менеджер из отдела маркетинга и предлагает перейти на постоплату, предлагает нормальные условия. Я говорю, да, в принципе не против, но давайте перезвоните мне через часик. Через часик я понимаю, что условия на самом деле не очень, на его звонок забиваю. В субботу, в 3 ночи...

Tele2 - Slikts internets un bezjēdzīgas atrunas

Slikts internets un bezjēdzīgas atrunas Ciešu no tele2 interneta jau no 2019. Gada septembra sākuma - līdz tam brīdim tas bija samērā labs lietoju pusotru gadu. Un tad nu tele2 sarīko akciju par 1 eiro mēnesī internets līdz gada beigām slēdzot līgumu uz 2 gadiem. Es kā pamuļķis uzķēros uz šo triku un tagad man ir 2 gadu līgums ar iespējams sliktāko internetu visā Latvijā. Tas karās tagad jau pat pa dienu, bet vakarpusē tas ir pilnīgi nelietojams ātrumi zem 3 megabitiem un ar šaušalīgiem pingiem, kas neder nevienai online spēlei...

AtrisinātaTele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Nopirku pie tele2 pulkstenis samsung active 2, uz doto brīdi pērkot Samsung Galaxy Watch Active2, saņem dāvanā Akg Y100 Wireless Blue austiņās. Tele2 salonā neviens man nepateica par to akciju un neiedeva austiņas un pat nepabrīdināja ka piemēram ir tāda akcija, bet konkrēta tele2 centrā tie beidzas. Arī tele2 salonā nekur nebija informācijas par šo piedāvājumu, tikai tele2 majas lapa. Pilnīgs murgs, sanāk viena veikala var saņemt tas austiņas bet otra tev pat nepastāsta par šo akciju. Kas tas vispār par servisu. Preci atpakaļ ari nepieņem.

Tele2 - Mobilais internets

Mobilais internets I ' ll let jūs zināt, ka mans pirkums nav pareizi reģistrēts. Es iegādājās otro datoru tele 2 nomaksu un dabūja to ziņu par e-pasta reģistrā, kā ar mājas modema savienojumu, nevis ar mobilo maršrutētāju, kas tika atceltas ar creditreform laikā pirmā iemaksa. Es izmantoju internetu darbā, un man nav pareizi reģistrēties no mobilā interneta operatora, no kura es iegādājos otru ierīci traucē darbu. Šī iemesla dēļ pirmā ierīce neizdevās. Man nav bijis mājas telefons kopš dzimšanas, mūsu veranda...

Tele2 - Не отдают заказ

Не отдают заказ В интернет магазине теле 2 заказала телефон, произвела оплату через интернет магазин, платеж прошел 10/12/19. Позвонила в теле 2 что-бы понять когда получу товар, ответили что нет оплаты у них. Позвонила в банк сказали, что деньги перечислены на счет теле 2. Получила от банка подтверждающий документ об оплате о перечисленной сумме 169,0 евро. Написала письмо в теле 2 о проблеме и до сих пор ответ не получила. Звонила операторам на что получила ответ ждите 2 недели будем разбираться. Всегда...

Tele2 - Necilvēcīgā attieksme

Necilvēcīgā attieksme Saņēmu no creditreform paziņojumu par parādu (pamatparāds 6,27; parāda atgūšanas izdevumi 7,00) . Gribēju ieiet “mans tele2”, lai saprastu, kā ir izveidojies mans parāds, saņēmu ziņojumu ka klients ar maniem kontaktiem nepastāv. Manā epastā neviena rēķina, neviena atgādinājuma no tele2 par neizpildītām saistībām nebija. Kāpēc tele2 tā uzvedas?

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes