Omniva

OMNIVA SIA
Adrese: Dzirnieku iela 24
Mārupe
Mārupes nov.
Latvia - LV-2167
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 24949944
+371 27042424
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

26%
Sūdzības
266
Atrisinātas
22
Ar atbildēm
222
Apskatīt statistiku

Omniva - Sūdzības un atsauksmes

Omniva - Slikta piegāde

Slikta piegāde Pasūtīju preci no interneta veikala Ziemassvētkos,kad bija brīvs.Šo preci izvēlējos nogādāt sev caur pasta staciju.Super!29.datumā prece bija man rokās.Tajā pašā 26 datumā man uz Omnivu tika izsūtīta paciņa (nav saistīta ar iepriekš minēto) .Viņi 29.datumā to nepiegādāja,kaut strādāja.Paciņas ceļš Rīga-Tukums.Zvanīju teica,ka būs 2.janvārī.Protams-nav! Izsekojot paciņu redzams,ka tā no rīta nodota kurjeram.Pēc mājas lapā minēta tai 12.00 bija jābūt Tukumā.Nav.Zvanu-atbild pārpildīta...

Omniva - attieksme nulle

attieksme nulle Nekad neizvelieties te preces. Klienti viniem ir pedeja vieta. Runat nemak. Operatori nezinosi. Runa miegaini, gribas iespert. Pasutiju pie viniem preces dazas ar piegadi majas, saku izbesija jo laikam nemak lasit- manu vardu. Tad zvana un apgalvo 1-2 darba dienu laika piegadas. Tas bij piekdienas vakars. Tatad pirmdien- otradien bus. Tas bija svarigi. Sanemu sms kad pirmdien 9.00 kurjers panemis preci. Paiet pirmd.,otrd.,tresd., zvanu uz 220.lv oi laikam bus cetrurdiem 100%. Kurjers mani...

Omniva - nozaudēta paka

nozaudēta paka Nevienam neiesaku izmantot šā uzņēmuma kurjera pakalpojumus. Manu paku kuru sūtīju draudzenei no Rīgas uz Jelgavu viņi pazaudēja. Kad es viņam pazvanīju, operatore smejies klausuli uz visam manam pretenzijam, un visu laiku stāstīja kā es nepareizi iesaiņoju paku.Ja sūtījuma izmēri neatbilst minimālajiem izmēriem, tas nedod tiesības viņiem kā piegādātjām pazaudēt šo paku vai konfiscēt. Jebkurā gadījuma viņiem ir pienākums atdot paku atpakaļ vai sazināties ar nosūtītāju un informēt kā paka nav...

Omniva - Customer Service / Обслуживание клиентов

Customer Service / Обслуживание клиентов Сообщение(sms) о том, что посылка доставлена в пакомат не доходило до адресата, следовательно получатель не знал о посылке. Не смотря на многочисленные звонки в центр обслуживания клиентов на протяжении месяца , посылка так и не была доставлена адресату. Работница центра обслуживания клиентов кидает телефон, когда считает , что разговор закончен и не важно, что клиент продолжает говорить!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes