LV RU

Omniva

OMNIVA SIA
www.omniva.lv
Adrese: Baltā iela 1b
Rīga
Latvia - LV - 1055
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 24949944
+371 27042424
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

13%
Sūdzības
67
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
29
Apskatīt statistiku

Omniva - Sūdzības un atsauksmes

Omniva - Krāpšana

Krāpšana Dažas dienas atpakaļ pasūtīju no internetveikala "The Body Shop" roku krēmu. Vienmēr viss bija ideāli, jo bieži vien pasūtīju daudz produktu, un viss tikai iesaiņots cietā, izturīgā kastītē, bet šoreiz, kad pasūtīju tikai vienu roku krēmu, tas bija ievietots paciņā. Tak mūsu " mīļā " Omniva izgrieza paciņā caurumu roku krēma iepakojuma platumā (mājās varēju salīdzināt platumus, jo iepriekš bija pirkts tāds pats krēms). Un šo sagriezto paciņu bez produkta, atstājot tajā tikai 2 testerus un...

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Esmu ļoti vīlusies omnivā. 15.12 atnāca ziņa kad varu doties pēc sava sūtījuma. Diemžēl durvis vaļā neveras. Zvanu omnivai: pirmkārt sazvanīt viņus ir ļoti problemātiski, stāvu ar bērnu pie omnivas mēģinot sazvanīt 12min. Sazvanot saka kad visu atrisinās līdz 24.12 sūtījums būšot pie manis. Labi gaidu, pienāk 28.12 zvanu atkal, saka to pašu kad atrisinās visu un man atzvanīšot. Tā līdz pat šai dienai 11.01 neesmu nekko saņēmusi un visu laiku zvanot saka, kad risinās problēmu. Cik ilgi vēl man būtu jāgaida?

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju divus sūtījumus no Denim Dream vienā dienā ar dažu minūšu intervālu. Viens pasūtījums atnāca 03.01. , bet otrs vēl joprojām nav. Pasūtījumu abiem veicu 27.12. Kad sāku interesēties, kur otra paka, (jo pasūtīju sev drēbes pirms ceļojuma, kuras ļoti vēlējos sagaidīt līdz šodienai) , tad tiek secināts, ka uzņēmums man laicīgi nespēj piegādāt preces, jo omniva viņiem nepiegādā trūkstošās pasūtījuma preces (5 dienas vienkārši stāv terminālī, un neviens no denim dream nesaprot, kādēļ...

Omniva - Slikts serviss!

Slikts serviss! Beidzot arī es vīlusies Omnivā! Paciņu rādā ka kurjers izņēmis no pakomāta. Tālāk vnk apstājies sūtījums un viss.Gaidu 15dienas. Zvanu saka :ka jā ,redzam apstâjies sūtījums, nodos ziņu loğistikas centram. Prasa kā paciņa izskatās. Pēc pāris dienām atkal zvanu saka ka redz risina problëmu un ziņos. Pff ne nu atradīs ne kā. Tracina ka nespēj nogādāt laikus paciņas un tās pazaudē! Liels mīnuss šim uzņēmumam!

La Laura 29.12.2018
Komentāri 1 Pakalpojumi

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss 14. Datuma saņēmu sms, ka var ierasties pakaļ sūtījumam, bet durvis nevarēju atver. Rādījās uzraksts mēģiniet vēlreiz un otrreiz pašreiz durvis nevar atvērt. Zvanīju uz omnivu, kur teica, ka ir tehniskas problēmas, un aizsūtīs meistaru salabot un tad sazināsies ar mani. 13 dienu laikā, zvanījām vairākkārt, bet katrreiz viens un tas pats. Kad jautāju, kāpēc mājaslapā parādās, ka paciņa ties sūtīta atpakaļ sūtītājam, viņi nemācēja atbildēt, bet kā visu noskaidros. Protams, neviens nav nereizi man...

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Ja vēlaties saņemt laicīgi savus sūtījumus tad neizmantojiet Omnivas pakomāta pakalpojumus, pakomāti visi pilni un jūsu sūtījumam , iespējams , neatradīsies vieta nenoteiktu skaitu dienas . No kurjera saņemt paciņu arī nebūs iespējams. Pilnīgi nenopietni. Ieteiktu izmantot DPD vai Latvijas Pasta pakalpojumus. Visu ko jūs dzirdēsiet no operātora ir ... diemžēl.

Omniva - Pazaudēts sūtījums

Pazaudēts sūtījums Pazudusi pakomātā ievietotā paka, paku izsekošana rāda, ka tā ir nodota kurjeram, bet klients vēl arvienl to nav saņēmis, uz neskaitāmiem jautājumiem un zvaniem omniva nespēja sniegt atbildi, kur atrodas paka. Omnivas operators jautāja kā paka izskatās, bet arī saņemot pakas aprakstu, diemžēl netika sniegta konkrēta atbilde, kuri ir paka un kad būs iespēja to saņemt. Omnivas mājas lapā tiek uzrādīta nepatiesa informācija par paku piegādes ātrumu.

Kr Kristīne 19.12.2018
Komentāri 2

Omniva - Nepiegādā preci

Nepiegādā preci Prece nav piegādāta jau 13 dienas. Saprotu, ka var kavēties par dažām dienām. Bet 7X ilgāk nekā solīts - tas nav normāli. Redzēju, ka pakomātā tiek liktas jaunas pakas. Interesanti kādā secībā izvēlas likt, laikam ne rindas kārtībā. Vai arī kāds gaida jau vismaz 3 nedēļas.

Se sensor 10.12.2018
Komentāri 2

Omniva - Nekonkrētība,atrunas,lēns serviss

Nekonkrētība,atrunas,lēns serviss Gaidu pasūtijumu jau vairākas dienas. Iegādājos preci internetveikalā virs 300eur, un vēlējos to saņemt pēc iespējas ātrāk, ātrākais piegādes veids bij omniva. Tajā pašā dienā saņēmu ziņu no internetveikala, ka sūtijums nodots omniva kurjeram. Priecīga gaidiju paciņu, bet nebij ne dienā kas tika norādīta kā piegādes datums, ne nākamajās. Kad jautāju kur ir sūtijums atbildes ir vienas vienīgas vienveidīgas atrunas - pilns pakomāts, noslodze, kavēšanās, būs rīt utt. Kad jautāju kad sūtijum...

AtrisinātaOmniva.lv - Ļoti slikts un lēns pasūtījuma noformešanas serviss

Ļoti slikts un lēns pasūtījuma noformešanas serviss Veicam 2 sūtījumu pasūtījumus omniva majas lapā, samaksājām turpat lapā caur luminor bankas interneta banku. Nav pasūtijuma apstiprinājums, nav iespējas izdrukāt adrešu kartes, pazaudējām pus dienu komunicējot ar ''klientu servisu'', pieprasa maksājuma uzdevumus, tad atsūta kaut kādas miglainas adrešu karšu bildītes, kuras izprintējot sanāca miglainas bildes, nekad pakomāta svītrkodu lasītājs t ās neatpazīs! Nav saņemti normāli pasūtījumu apstiprinājumi ar saikni uz adresi kartes izprintēšanu, ka tam būtu jabūt. Murgs! Pus diena jāpazaudē un vel joprojām gaidam!

Omniva - Vienkarši trūkst vārdu!

Vienkarši trūkst vārdu! No 22 .11 18. Navaru nekādi saņemt sūtījumu. Solījuši atsūtiet no Rīgas uz Ludzu 27.11.18 ap 15: 00. Braucu no Kārsavas bet nekā ne bija... Zvanīju, rakstīju un nekādu adekvātu atbildi nesaņemu līdz šai dienai. Kād es beidzot saņemšu paku par kuru ir samaksāts?

Omniva - Neadekvāts sūtījuma izpildes termiņš

Neadekvāts sūtījuma izpildes termiņš Nevēloties palielināt Rīgas satiksmes intensitāti, nebraucu pakaļ precei uz Deglava ielu pie Dreiliņu rotācijas apļa, bet nolēmu izvēlēties omniva servisu, lai sūtījumu nogādātu uz Iļģuciemu. Trešdien paka nodota omniva kurjeram, nu labi, ceturtdien nav, būs piektdien (man tas bija termiņš, kurā sūtījumu bija svarīgi saņemt) . Piektdien, 2x zvanot uz klientu centru un lūdzot rast iespēju, ka pats aizbraukšu pakaļ uz omniva "bāzi" baltajā ielā, man sola noskaidrot šādu iespēju un atzvanīt. Lieki...

An Andis 02.12.2018
Komentāri 1

Omniva - Pazudusi 2 nedēļas.

Pazudusi 2 nedēļas. Mana paciņa ceļā no rīgas uz jelgavu ir pazudusi jau 2 nedēļas, zvanot uz klientu tālruni viņi pat nevar skaidri atbildēt uz nevienu no maniem jautājumiem! Aizbildinās, ka situācija tiek risināta un ka man atliek tikai gaidīt! Bet cik ilgi man ir jāgaida? Vienīgais, sūtītājs ir uzrakstījis iesniegumu, bet es neticu, ka tas liks ātrāk kaut kam mainīties

An Anekse 02.12.2018
Komentāri 1 Pakalpojumi

Omniva - Nedēļu gaidu pasūtījumu.

Nedēļu gaidu pasūtījumu. Pirmdien tika ielikts pasūtījums pakomātā. Nu labi, domāju otrdien jay būs. Ceturtdien zvanam jautāt, darbinieki teica, ka noskaidrošot. Šodien jau ir sestdiena! Cik var? Ja nevar laicīgi atsuutiit, tad nevajag mājaslapā melot par vienh divam dienām un maldināt cilvēkus! Bezatbildība! Vairs neizmanto@u omniva pakalpojumus. Un paziņi stāsta par līdzīgam situācijām.

Ma Mareks pot 01.12.2018
Komentāri 3 Pārējās

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti esmu vīlies omnivas darbā, paciņa tika ievietota 26.11 vēlu vakarā, sodien jau ir 01.12, bet paciņas vēl joprojām pie manis nav, zvanu, paskaidrojums ir tāds kā pakomats ir pilns, un pāris dienu laikā mana paciņa Tiks ievietota, bet man to paciņu ļoti vajag, meklēju risinājumu, un jautāju, vai kurjers nevar man nodot tieši rokas paciņu(pats aizbrauktu pie kurjera, jo tiešām paka man ir ļoti vajadzīga), uz ko ir negatīva atbilde, ka nevar. Teorētiski, šī firma pat nemeklē risinājumu, tikai...

Omniva - Neatbilst piegādes laiks!!! Bezjēdzīgs klientu serviss!

Neatbilst piegādes laiks!!! Bezjēdzīgs klientu serviss! Pirmdien man izsūtīja paciņu, šodien jau ir ceturdiena! Ka minēts omnivas mājaslapā: "jūsu sūtījums nonāks pie saņēmēja jau nākamajā dienā, ja jūs to ievietosiet pakomātā līdz vakara iztukšošanai". Paciņa ielikta laicīgi, bet paciņas nav ne otrdien, ne trešdien un pat šodien arī nav! Svētku dienās nav, labi, pieļauju ka pirmais sniedziņš patraucēja.. :) bet vēlākais šodien bija jābūt pakai. Zvanot uz klientu atbalsta centru, nekādu informāciju nesaņēmu (ja nebūtu uzzvanījusi, tur nevien...

Na Naddinyy 29.11.2018
Komentāri 4

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Sūdzības par omnivu. Vai viņi maz piegādā preci uz izvēlēto vietu pakas katru dienu? Jau trešo dienu gaidu bet ber ar solijumiem ka sakara ar svētkiem daudz sūtījumi. Standarta teksts ko dzirdu jau otro dienu. Un nepabeidzot sarunu nomet klausuli. Tada attieksme nenāk par labu firmai. Latvijas pasts piegada sūtījumus daudz ātrāk nākamajā dienā vai aiznakamaja toč ir. Kauns omnivai. Neesam apmierinati.

Omniva.lv - Slikts serviss un piegāde

Slikts serviss un piegāde Ļoti slikts serviss un piegāde, vilšanās pamatīga. Laikam dēļ tā, ka šobrīd savu tirgu iekarojuši, tad par servisu var nedomāt. Pacinu pakomātā gaidu jau 3 darba dienas, zvanot uz klientu apkalpošanas centru, man sniedza atbildi, ka nevarot palīdzēt, jo esot pakomāts paŗpildīts un kurjers braukājot katru dienu un pārbaudot vai nevar ievietot. Lieliski - kurjers katru dienu no Rīgas brauc uz Cēsīm un vedā manu paciņu turp - šurp, kamēr es gaidu, kad to saņemšu. Sūdzību var iesniegt tikai...

Omniva - Melo, neko nedara, met klausuli, pazaudē paciņu

Melo, neko nedara, met klausuli, pazaudē paciņu 1dien internet veikals izsūta paciņu (ielika pakomatā) , 4dien kad sāku jautāt kur ir sūtījums, saņēmu no pārdevēja sūtījuma izsekošanas numuru, spriežot pēc tā paciņa vēl arvien atrodas izsūtītāja pakomatā, omniva klientu centrs, neko pateikt nevar, sola ka ar mani sazināsies šodien. Tā pati vēsture notika arī 5 dien bet tad operators nometa klausuli.. , 6dien saņēmu vēstuli no omniva ar tekstu - jūsu paciņa pazaudēta, veršāties pie pārdēvēja un lai viņš no mums (omnivas) prasa... Wtf!?

Omniva - Krāpšana un slikts serviss

Krāpšana un slikts serviss Gāju izsūtīt sūtījumus, un netīšām sajaucu maisus un izsūtīju abiem cilvēkiem pretējos sūtījumus. Rakstīju omnivai par savu problēmu, un šie man pieprasīja lai samaksāju par vēl divām omnivām. Es noformēju sūtījumus un viņiem aizsūtīju kodus. Viss process pagāja ātri, atbildes dabūju ātri. Pēc 2 dienām man raksta abas sievietes un sūdzās ka dabūja nepareizo sūtījumu. Uzrakstīju omnivai vēstuli , lai man dod priekšapmaksas kodus vai atgriež naudu par pakalpojumu - pagāja 2 dienas nekāda...

SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes