LV RU

Omniva

OMNIVA SIA
www.omniva.lv
Adrese: Dzirnieku iela 24
Mārupe
Mārupes nov.
Latvia - LV-2167
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 24949944
+371 27042424
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

19%
Sūdzības
126
Atrisinātas
6
Ar atbildēm
79
Apskatīt statistiku

Omniva - Sūdzības un atsauksmes

Omniva - Nepareiza piegādes adrese

Nepareiza piegādes adrese Esmu izbrīnīta, ka mēdz būt tā, ka piegādātājs nelasa paciņas nogādāšanas punkutu un saņēmēja numuru! Es jau biju domājusi ka esmu zaudējuši pasūtījumu vai ka sūtītājs tomēr "apčakarēja" mani uz naudu, bet izrādās ka piegādātājs neizpilda savu darbu līdz galam. Dēļ tā liek uztraukties par paciņu un justies neērti svešam cilvēkam kas saņem manu sūtījumu.

AtrisinātaOmniva - Nepiegādāts sūtījums

Nepiegādāts sūtījums Pasūtīju dāvanu bērnam, kā piegādes veidu izvēlējos omnivas pakomātu, kas likās ērtākais variants. Kad sūtījums bija klāt, aizgāju uz pakomātu, samaksāju, bet durtiņas neatvērās. Zvanīju uzreiz uz omniva, tur pateica, jā, vajadzēs meistaru tur nosūtīt, piezvanīšot man, kad durvis būs salabotas. Dažas stundas vēlāk piezvanīja un teica, ka viss kārtībā, varu iet pakaļ. Aizgāju, durvis šoreiz atvērās, bet bija tukšas. Zvanu atkal, ka durvis tukšas, uz ko viņiem atbildes nebija, kāpēc tā, solīja...

Omniva - Slikta piegāde

Slikta piegāde Pirmdien (26.10) tika veikts pasūtījums, paciņai vajadzētu tikt piegādātai pakomātā ceturtdien. Bēet.. Tā vietā saņēmu sms ar ziņu, ka paciņu nevar ievietot pakomātā, lai sazinos ar omnivu, lai nosauktu piegādes adresi, kur kurjeram paciņu nogādāt uz vietas. (pieminēšu, ka draudzene sūtīja tādu pašu paciņu, gan lielums gan prece no tā paša pakalpojumu sniedzēja un viņai piegādāja pakomātā 2 darba dienu laikā) tajā pašā dienā sazinos ar omnivu nosaucu adresi un man Saka, ka paciņa tiks piegādāta...

Omniva - NAV Erta izvēlne / Slikts programmnodrošinājums

NAV Erta izvēlne / Slikts programmnodrošinājums Я отправил более 1000 посылок через пакомат omniva и мне крайне не понятно решение нового меню / програмного обеспечения. Ранее все было гораздо удобнее: 1) были только цифры (ведь абсолютно все номера начинаются на буквы ce и заканчиваются на ee и зачем в новом меню есть весь алфавит и какие то еще символы?) , 2) клавиши цифр были крупными и по ним легко было попасть пальцем, теперь все мелкое и крайне не удобное + нужно еще в начале и вконце вводить буквы, которые по умолчанию во всех...

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Omniva ir ļoti slikts serviss, netur savus solījumus. Mājaslapā rakstīts, ka piegāde divu darba dienu laikā, tātad mani pakai no amway kuru pasūtīju 01.10.2020 bija jābūt jau klāt šodien 05.10.2020, bet visticamākais piegādās rīt. Regulāri tiek kavēta piegāde par dienu, citreiz pat par divām. Toties viņu konkurenti Dpd gan labojušies un vienmēr atved paku divu darba dienu laikā.

Omniva - Bojāta

Bojāta Pasūtīju uzlīmes, kuras tika bojātas Omniva atbild, kad nebija pareizi iepakotas. Tātad neiepakojat burbuļa aploksnes, neskaitāmas reizes esmu sūtījusi lēcas burbuļi plēve, nekādu problēmu. Arī vēstules sūtīta mīkstajā burbuļa aploksne. Te pēkšņi viņi sabojā uzlīmes un redz nepareizi iepakota, reāli apčakarē cilvēkus un nespēj atzīt savu nekompetento darbinieku vainu! Pēdējo reizi izmantoju viņu pakalpojumu.

Omniva - Slikts Serviss

Slikts Serviss Nekad neesmu bijusi no tiem, kas raksta sūdzības, bet tad padomājiet cik tālu jānoved klients, lai viņš šobrīd šeit publiski kaut ko klāstītu. Tātad - sūtīju paciņu, formējot sūtījumu pakomāts neizdeva adrešu uzlīmi, tas bija vakars, centos sazvanīt omnivu, taču veltīgi, jo kā izrādās viņi strādā ofisa darba laiku, kas man šķiet absurds, jo ja tavs pakalpojums darbojas 24/7, tad vismaz vienam cilvēkam no uzņēmuma vajadzētu būt sasniedzamam visu diennakti. Nākamajā dienā sazvanot, klientu...

R rigariga 15.09.2020
Komentāri 1 Pasts un kurjeru pakalpojumi

Omniva - Preces bojājums

Preces bojājums Sūtīju paciņu ar omnivu: 2 krūzes, kas bija kārtīgi iepakotas. Uz pakas bija lieliem burtiem uzrakstīts "plīstošs", bet saņēmējs krūzes saņēma saplēstas. Visa paciņa bija saspiesta un saņurcīta. "paldies" omnivai par zaudējumiem un sabojātu dāvanu!

Omniva - Bojājumi

Bojājumi Jau otro reizi veicu sūtījumu caur omniva, un kārtējo reizi šīs kompānijas strādnieki savu darbu dara stipri pavirši un manas preces brutāli salauž! Esmu lieciniece, kā puiši izņem preces no pakomāta un tas brutāli iemet busā no 3 m attāluma, kur savukārt uz jautājumu “kāpēc jūs tā metat preces” vīrietis atbild “kāda man tur darīšana”? Un tieši šādā darbība tika saplēstas klienta mantas. Savukārt lai cik un kā būtu iepakots, omniva neko nesedz, viņi atrod 101 attaisnojumu lai tevi atšūtu! Savukārt tikai ar omnivu esmu iegājusi mīnusos. Noteikti izvēlēšis labāk sūtit caur pastu.

Omniva - Nozaudēta paciņa

Nozaudēta paciņa Iesaku vispār drošības pēc pirms sūtiet kaut ko ar omnivas pakomāta starpniecību, nofotogrāfējiet tā saturu vai manifestu. Tika sūtīta paciņa no Rīgas uz Bausku, tā tika pazaudēta. Man nācās segt cilvēkam visus izdevumus gan par omniva, gan par preci kuru pārdevu. No omnivas puses man ir vienas galvas sāpes (100 jautājumu) tagad pēksņi man ir jāsniedz apliecinājums par preces cenu u. T. T velk garumā. Tākā neiesaku. Zvanu centrā arī neko nemāk paskaidrot. Paciņu meklējot jau kopš 28.06 dzirdēju, ka par citem arī netika nekas kompensēts. Vienkārši stulbs kantoris.

Omniva - Paciņa nogādāta citam

Paciņa nogādāta citam Bija nepiecieciešamība nogādāt paciņu no Valmieras uz Ventspili. Ar Omnivu nekad nebija bijušas problēmas, tāpēc izmantojām to. Trešdien tēvs ielika paciņu pakomātā Valmierā, bet Ventspilī to tā arī nesaņēmu. Sestdien viņš saņēma zvanu no sievietes Cēsīs, ka paciņu ir saņēmusi viņa. Labi, ka bija jauka sieviete un piezvanīja, lai atdotu paciņu, taču paciņas saturs bija ļoti vērtīgs. Žēl, ka tā, vairs neizmantošu pakalpojumus.

Omniva - Kurjera Izpildījums

Kurjera Izpildījums Omniva Kurjers pie TC Akrapoles rīta stundā, ap plkst 10-11 .apstājies invalīdu stāvvietā, atstāj mašīnas kravas nodalījumu atvērtu un pats aiziet uz Pakomātu, kas itkā ir tur pat Pie TC , bet tomēr, atvērtā un brīvi pieajamā mašīna atrodas stāvlaukumuā.vai Tiešam Kurjers nevarēja izvēlēties citu vietu kur apstāties tukšajā stāvlaukumā? un vai ir droši atstāt atvērtu kravas nodalījumu?

Omniva - Nozaudēts sūtījums

Nozaudēts sūtījums Labdien, 12.06.2020. Nosūtīju divas vērtīgas pakas, kuras diemžēl tika nozaudētas. Omniva uzņemsies atbildību tikai gadījumā, ja tikšot uzrādīti pirkuma čeki. Atvainojiet, bet nezinu nevienu, kurš gadiem vāc čekus ar domu a ja nu omnivai ievaigas. Katrā ziņā piesaistīšu pac, jo viens ir tas ka nozaudē, bet otrs vēl sākt smieties par klientu ir nepieņemami. Abu paku kopējā vērtība bija 219.99€. Ļoti nelaipna arī bija apkalpošana pa telefonu, kad 12diena pēc pakas pazušanas zvanīju lai pieteiktu...

Omniva - Spams

Spams No punkta "Atsauksmes" jūs tikāt vāļā menu sadalē Facebookā... Uz sūdzību tur, es arī atbildes nesaņēmu jau vairāk par 10 dienām... Dublēšu sūdzību šeit: vakar man atnācis sūtījums (skatīties fočenes) un jau šodien jūs sūtat uz telefonu man savu spamu, lai es atrāk to izņemtu! Diennakts tikai pagāja! Vārbūt es pats lēmšu kad man izņemt sūtījumu!? Jā jums ir problēmas - uzstādiet vēl pakomatus! Nevajag dro*** smadzenes cilvēkiem. Sūtījums ir apmaksāts - varat droši iet d****! Pēc noteikumiem ir 7. dienas, gaidīsiet cik vajag! (Uz 5-6 dienu, jā, atgādinājumu sūtīt ir jēga!) Paldies!

Omniva - Piegāde

Piegāde Paciņa tika izsūtīta 10.06.2020, ar izsekošanas kodu ce869470717ee. Kad bija pagāJusi jau vairāk kā nedēļa un paciņa vēl nebija atnākusi, sazinājos ar uzziņas dienestu, kur man paskaidroja, ka pakomātā nav bijusi vieta manai paciņai. Pēc 2 dienām atkal sazinājos un man pateica, ka nomainīts izsekošanas kods uz xce869470717ee, bet vēlaizvien paciņa nav saņemta un pagājušas ir jau 12 dienas (1-2 darba dienu vietā, kā norādīts, ka būtu jāpienāk) . Man šī paciņa bija ļoti svarīga un tā tika izsūtīta laicīgi, gadījumā, ja tomēr aizkavēsies, bet vai tas ir pieņemami, gaidīt 12 dienas?

Omniva - Paciņas nesaņemšana

Paciņas nesaņemšana Labdien, vēlos uzzināt kāpēc mana paciņa no Lietuvas nav atnākusi. Paciņai vajadzēja atnākt uz jau 09.06.2020 izsekojot informāciju uzrada ka bijusi nodota 09. 06.2020 kurjeram agri no rīta. Parasti piegādā 17.00 vai pēc 17.00 vakara šeit. Sazinoties ar jūsu informācijas pakalpojumu centru 09.06.2020 sieviete ļoti laipni izskaidroja situāciju, ka omnivas pakomātā ir vel pietiekoši vietas, bet ja tomēr iznāks ka tiks piepildīts pirms manas paciņas nodošanas, viņa tiks ievietota nākamajā diena...

Omniva - Kurjers sagrieza paku un atvera pasutijumu

Kurjers sagrieza paku un atvera pasutijumu Kurjers atvēra paku un salauza detaļas pasūtītas no aliexpress (pasūtījums bija viss atvērts un sagraizīts, tā ka redzams bildē tā bija pakomatā) , sazinoties ar omnivu viņi palīdziet nevarot, jo es neesmu sūtītajs, pēc viņu vārdiem tikai ja sūtītajs ar ar viniem sazināsies viņi kaut ko izskatis. Super, kurjeri zog mantas, viņus neuztrauc gan bildes gan zvani, epasti tai paša diena...

Omniva - Krāpšana, piegādes laiks nepiedodami kavējas

Krāpšana, piegādes laiks nepiedodami kavējas Omniva nepilda noteikumus un krāpjas ar piegādes laikiem. Uzņēmumam nevar uzticēties un brīdinu arī citus! Mājas lapā skaidri norādīts, ka nosūtot paku no pakomāta uz pakomātu to saņemt var nākamajā darba dienā (Covi-19 laikā 1-2dienas vēlāk), taču prece nav saņemta joprojām. Nu jau pagājušas būs 4 pilnas darba dienas! Nr. izsekošanā redzams, ka prece no uzglabāšanas termināļa nav izkustējusies 3 darba dienas! Neizmantošu un neiesaku izmantot šo servisu.

Omniva - Krāpšana ar piegādi

Krāpšana ar piegādi Хочу всех, получающих посылки из китая, предупредить, что "у омнивы случается" заявить продавцу, что "посылка доставлена клиенту". При этом в трекинге омнивы видно, что "доставлена" она на склад в таллине, после хождения по рижским пакоматам. После чего приходится тратить свои нервы на ругань с менеджером и без гарантии получаения товара.

Omniva - Omniva/ Bojājums, tika sasista stikla materiāla dāvana

Omniva/ Bojājums, tika sasista stikla materiāla dāvana Vakar, 21.05.2020, man atnāca pasūtijums, kuru man sūtija ar omniva pakomātu. Pasūtījums bija stikla materiāla dāvana, kuru transportēšanas laikā tika sasista. Ir pievienota bilde, kā dāvana izkatijās pirms transportēšanas, un video, kur tiek atverts iepakojums. Uz iepakojuma bija marķēts “trausls”, kā arī uzrakstīts “lūdzu uzmanīgi, stikls”.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes