Omniva

OMNIVA SIA
Adrese: Dzirnieku iela 24
Mārupe
Mārupes nov.
Latvia - LV-2167
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 24949944
+371 27042424
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

26%
Sūdzības
266
Atrisinātas
22
Ar atbildēm
222
Apskatīt statistiku

Omniva - Sūdzības un atsauksmes

Omniva - Bojāta prece

Bojāta prece Omnivas prieka piegādātāji sabāza 3 sūtījumus mazākajā pasta kastītē, rezultātā 80ml tūbiņa ar ķīmiju tika deformēta. Pārējie bija veseli, bet aizrakstīju omniva, šie atbildēja, ka pārbaudot nebija bojājumu. Tikai izpakojot es konstatēju, ka tur iekšā ir putra. (kā omnivas ģēniji pakā iepakotu preci vizuāli novērtēja kā nebojātu, tas ir jautājums bez atbildes) kamerās šie ģēniji konstatēja, ka ievietots labi un pie izņemšanas problēmas neredzēja. (kā man varbūt turpmāk jāuzvedas, ja ir...

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Gribēju sūtīt paciņu no Alūksnes uz Jelgavu.10. Apŗilī ieliku sūtījumu plkst.7;30. 11. Aprīlī 00;45 tas ir šķirošanas centrā, tagad ir 12. Aprīļa vakars, sūtījums nav piegādāts. Sazvanīt klientu centru neizdevās, varbūt mans numurs ir ''melnajā sarakstā'', jo esmu zvanīJusi par novēlotu piegādi arī agrāk. Kāpēc tad reklamē-no pakomāta uz pakomātu piegādājam otrā dienā?

Omniva - Bojājums

Bojājums Pirmo reizi man atnāk paciņa ar salauztiem puķu podiem, veikals tādu preci nesūtītu esmu šokā par paviršību pret mantām par ko mēs maksājam naudu.

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Sūtījums uz Vāciju ar Omniva starpniecību nosūtīts 01.10.2024. Joprojām nav piegādāts vai atgriezts! Viņi nesniedz nekādu informāciju pa tālruni, vienkārši Saka, ka noskaidros situāciju un paziņos jums. Uz e-pastiem tiek atbildēts ar standarta frāzi: "paldies, ka sazinājāties ar mums. Tuvāko dienu laikā jums tiks nosūtīts lēmums uz norādīto e-pasta adresi. " un tā tas ir divas nedēļas! "iesniegums par piegādes kvalitāti" aizpildīts pirms 10 dienām. Viņi solīja atbildēt nedēļas laikā, bet jau...

Omniva - Nozaudēts sūtijums

Nozaudēts sūtijums Tika veikts sūtījums uz Vāciju, saņēmējam nogādāja pavisam svešu sūtījumu, bet mūsu paku vairs nevar atrast jau 30 dienas! Katru reizi atbild e-pasta tikai ar ziņu, kad mūs informēs! Tika pieprasīta atlīdzība, bet negrasās to veikt, jo cenšas vēl atrast paku! Domāju viss ir saprotams, kad paka jau ir sem cita cilvēka rokas.

Omniva - Galveno sūtījumu pakalpojumu sniedzējs

Galveno sūtījumu pakalpojumu sniedzējs Man ir ļoti laba pieredze ar Omniva pakalpojumiem. Es bieži izmantoju viņu pakalpojumus, lai nosūtītu sūtījumus, un esmu apmierināta ar to, ka tie vienmēr tiek piegādāti laicīgi un neskarti. Arī, kad saņemu sūtījumus caur Omniva, esmu viss vienmēr ir labi. Šis uzticamības un efektivitātes līmenis ir iemesls, kāpēc es turpinu izvēlēties Omniva kā savu galveno sūtījumu pakalpojumu sniedzēju.

Omniva - Ужасный сервис!!

Ужасный сервис!! У же второй раз отправляют мою посылку в Литву, вместо того чтобы доставить её мне. Последний раз моя посылка была зарегистрирована в риге 24 января, и вместо того, чтобы отправить её мне, они отправили её в Литву 25 января! С 26 января о посылке ничего не известно! Сегодня 29 января!

Omniva - piedāvājot ērtus un efektīvus pakalpojumus

piedāvājot ērtus un efektīvus pakalpojumus Omniva, bez šaubām, ir izcils pakalpojumu sniedzejs, piedāvājot ne tikai ātru un efektīvu piegādi, bet arī plašu pasta un loģistikas risinājumu klāstu. Manā ik dienas pieredzē ar Omniva esmu sastapis uzticamu partneri kuram ir vērība pret klienta vajadzībām. Viņu profesionalitāte un ātra reakcija uz maniem pieprasījumiem padara manu sadarbību ar Omniva ērtu un bezrūpīgu. Šis uzņēmums patiešām seko līdzi laika prasībām, piedāvājot ērtus un efektīvus pakalpojumus.

Omniva - Krāpšana, zādzība, slikts serviss

Krāpšana, zādzība, slikts serviss 08.12.2023. Sia Omniva tika paziņots par to, ka klients Francijā nav saņēmis tam nosūtīto paku, kas tika nodota kurjeram 28/11/2023.11.12.2023 nesaņemot sia omniva atbildi, atkārtoti tika nosūtīts pieprasījums par pakas Ce173868404ee piegādes statusu, tās atrašanās vietu. 12.12.2023 tika iesniegti elektroniski visi pieprasītie dokumenti par pakas saturu, vērtību un iekasētām no sia omniva piegādes izmaksām. Pēc 12/12/2023 7-darba dienu laikā nav sniegusi atbildi par situācijas izskatīšanu, un...

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, pievienojos sūdzībām par omnivas sliktu servisu, jo mums ir līdzīga situācija. 08. Decembrī.2023 omnivas kurjers paņēma paciņu lai piegādāt to uz holandi. Pēdējais pieraksts sistēma 11.12.23 - atrodas Tallinā. Viss! Vairāk par paciņu ne ziņas, ne miņas. Nevienam omnivas ofisā tas neinteresē, neliekas ne ziņas, kur atrodas paciņa nezin un t. T.. Murgs! Izskatas ka nmainija partneri, kas piegādā pakas uz ārzemām un vairāk viņu servisu izmantot kategoriski nevar!

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Tika sutita paciņa uz Vaciju 24.11.23. 01.12.23.nosutita uz Tallinas starptautisko terminali. Klients Vacijā gaida davanas Ziemassvetkiem. Vel lidz šim nav saņemis. Vakar -22.12.23 zvans no Omnivas,ka pacina atgriezta Rigā. Veselu menesi ceļojusi ! Kur? Nezin? Ļoti slikts servisss. Man jataisnojas klienta priekšā,ļoti nepatikami. Citu reizi noteikti neizmantosu sūtišanu ar Omnivu.

Omniva - Slikts serviss, iun nespēja atrisināt situāciju

Slikts serviss, iun nespēja atrisināt situāciju Prece tika izsūtīta uz Viļņas pakomatu, cilvēks saņēm ziņu ka paka ir Klaipēda. Zvanam mēginām atrisināt, rezultātā paka atgriezta uz Rīga un , ko Jūs domājat... atgriezta atkal Klaipedas pakomatā! PIe tams cits sūtījums arī nosūtīts nevis uz Rīgas pakomātu, bet arī uz Klaipēdu. Rezultāta dāvana vērtīga pazaudēta netika piegādātā. Klients neapmierināts dusmīgs zvana un prasa atgriezt naudu, loģiski, jo kur cilvēks no Rīgas brauks uz Klaipēdu pēc pakas. Pie tam nav zināms, vai sūtījumi joprojam...

Omniva - Neizvēlējās kastes no pakomāta

Neizvēlējās kastes no pakomāta 20 CM augstu kasti kurjers vārda tiešākajā nozīmē IEBĀŽ M izmēra skapī! Un man uz ceļiem ar visu spēku 5min jāmēģina viņa izdabūt ārā! Rezultātā visa roka noberzta un 2 nolauzti nagi! Pateicos! Piedevām sūtījums ir no internetveikala, kuru varēja likt JEBKURA IZMĒRA SKAPĪ NEVIS TĀDĀ NO KURA NEVAR IZVILKT!

Omniva - Плохой сервис

Плохой сервис Возможно, копания omniva старается работать и обслуживает свои пакоматы нормально. Но курьерская доставка нуждается в улучшении. Если утром в 8-30 приходит письмо, что посылка передана курьеру, то хотя бы уточнили примерное время прибытия этого курьера. Писала в доставку. Сказали, курьер перезвонит. Перезвонил через час и сказал, что будет аж после 17. Ну цирк! Целый день никакие дела нельзя спланировать. До этого работала компания venipak. Красота. С утра приходило смс и писали примерное время...

Omniva - Плохой сервис

Плохой сервис Доставка товаров из китая осуществляется быстрее. Чаще всего это происходит в течении месяца. И в голову бы не пришло, что служба доставки Omniva, не то, чтобы в этой же стране, а в этом же городе, в риге, в одном и том же районе, из пакомата на lidoņu в пакомат на Dzirciema будет осуществляться более месяца. И если бы это только единичный случай. Как оказалось - это закономерность. В ноябре, в разное время, были отправлены несколько посылок. Середина декабря, дошли только 2, остальные...

Omniva - Krāpšanos un mānīšana par piegādi.. Sniedz nepatiesas ziņas ka bijusi piegāde

Krāpšanos un mānīšana par piegādi.. Sniedz nepatiesas ziņas ka bijusi piegāde Omniva nozaudēja 1050 eiro vērtu paku kas sūtīta uz Vāciju un nedēļas laikā pat nevar sniegt ziņu kur viņa atrodas. Sākumā skaisti stāstot ka notika cilvēka kļūda netīšām nododot sūtījumu nevis piegāde bet atgriešana un tad jau stāstot ka nezina kur viņa pat atrodas. Pie tam uzsūkāšanā norādot neveiksmīgu piegādi bet beigās atzīst ka piegāde pat nebija veikta. Komunikācija ar viņiem tik e pasta gaidot atbildi dienu. Izsekošanas nekorekta

Omniva / Aliexpress - Slikts serviss

Slikts serviss Sūdzības vietā pateicība. Beidzot esmu saņēmis paku norādītājā saņemšanas vietā-pasta nodaļā. Gan no wish.com, kas nesaņemtās pakas zibenīgi atmaksā. Cerams arī no aliexpress.com sūtījumi nonāks norādītajā adresē nevis automātiski ievietoti man kā invalīdam grūti sasniedzamā pakomātā-es to neuzskatu par sūtījumu piegādi-tikpat labi automātiski var ievietot arī citas pilsētas pakomātā. Pasts neveic savas funkcijas vispār. Tad atdodiet aliexpress pieg'di kādai privātai firmai kā omniva vai...

Omniva - Naudas izkrāpšana, paskaidro kā kļūdu, atpakaļ neskaita

Naudas izkrāpšana, paskaidro  kā kļūdu, atpakaļ neskaita No manis vēlējās nopirkt bērnu auto sēdeklīti par 60 eur, pa watsapp atsūtīja omnivas saiti kurā aizpildīt man kā līdzekļu saņēmējam kartes nr. Derīguma laiku utt. , visu aizpildot atnāca pieprasījums uz Smard Id kods, kuru apstiprināju. Tikai man naudu neieskaitīja, bet atvilka 53,16 eur rakstīju tehniskajai palīdzībai. Paskaidro kā kļūdu. Atpakaļ naudu neskaita. Vienkārši krāpmniecība. Man kā pārdevējam nav jāmaksā ne par ko, man vajadzēja saņemt no pircēja naudu. Uztaisīja rezultātā otrādi...

AtrisinātaOmniva - Pazaudēts sūtījums

Pazaudēts sūtījums Labdien, kopš 21.04.2023 sūtījums ir iestrēdzis šķirošanas punktā un tālāk nekādas darbības nenotiek. Šis sūtījums ir ļoti svarīgs man, pirmo reizi saskaros ar to, ka sūtījums ir iestrēdzis un nekas nenotiek talka. Sūtījuma nummurs ce002361727ee. Ja, situācija neatrisināsies, tad vairs vairāk neizmantošu šo pakalpojumu un būs slikta pieredze.

AtrisinātaOmniva - Slikts serviss

Slikts serviss Vnkš šausmīgs serviss! Biju pasūtījusi drēbes no internetveikala, bija noteikts laiks, ka saņemšu to 14.04. , atnāk īsziņa uz telefonu, mans sūtījums ir ievietots pakomata Jaunpiebalgā, bet es dzīvoju Ikšķilē. Labi, zvanu uz omniva, it kā tikām galā ar visu, un manus sūtījumus ir piefiksējuši, ka jānosūta uz noteiktu adresi, un apsola ka sūtījumus saņemšu trīs darbadienu laikā. Ok, paiet divas dienas, man atnāk atgādinājums, ka man Jaunpiebalgas pakomatā vel joprojām stāv viens sūtījums. (bet...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes