LV RU

Nordeka

AS „Nordeka”
www.nordeka.lv
Adrese: Dzirciema iela 121
Rīga
Latvia - LV-1055
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: 80000115
+371 67464620
Fakss: +371 67468702
Darba laiks: 8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
slēgts
slēgts
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
72
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Nordeka - Sūdzības un atsauksmes

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss 5. Novembrī braucu Bauska - Rīga. Reiss 748014 autobuss kā ledusskapis. Siltuma nekāda, kondicionieri dūšīgi pūš. Pati mētelī un vēl notinusies šallē no galvas kājām. Pasažieriem zobi klab. Brauciens 40 min ilgāks dēļ rīta sastrēgumiem, kas, protams, saprotami, bet ja visu ceļu jādrebinās, kad ārā ir mīnusi tad man kā studentei kas brauc katru rītu iet smagi.

Nordeka - Necieņa un rupja attieksme

Necieņa un rupja attieksme Esmu 16 gadus vecs jaunietis un nāku no daudzbērnu ģimenes, man ir goda ģimenes karte. Kāpjot iekšā uzrādīju goda ģimenes karti un personas apliecību, pretī saņemot atbildi nu tad biļete maksās septiņus centus, ja tik tev vispār būs. Uz šo nekādus komentārus nesniedza, gaidīju savu biļeti, bet dodot biļeti šoferis vēl piebilda, ko vēl pārpalikumu gaidi, ej... Manuprāt tā ir ļoti neadekvāta rīcība no oficiālās personas... Pietam pret nepilngadīgo... Lai gan esmu jauns, tajā brīdī asinis vārījās...

Nordeka - Nepieklājīga attieksme

Nepieklājīga attieksme Autobusa šoferis, man iekāpjot autobusā, maršrutā Rīga-Kandava-Kuldiga, pulksten 11: 45, 28. Oktobrī nelabvēlīgi komentēja to, ka man līdzi ir paņemts mazsunītis, precīzāk, lika man pēc sava suņa savākt spalvas, kad izkāpšu. Manuprāt, šāda attieksme pret klientu ir ļoti neadekvāta, ja likums atļauj pārvadāt mājdzīvniekus!

Nordeka - Šofera nekrietnā uzvedība

Šofera nekrietnā uzvedība Es pl 11: 20 19 oktobrī braucu ar nordekas autobusu maršrutā Rīga-Dobele-Saldus jau pie Rīgas šoferis bļāva kāpiet kuram ir biļete un tad pie olaines stacijas pieturas uzbļāva man ka es ķipa kautko lauzu un teica ka es nevaru nosēdēt rāmus un to protams teica skaļā rīklē un tad atvēra durvis un sieviete saka: lūdzu pērnava šoferis bļauj kāda pērnava man sarakstā nav pērnava un tad pateica sieviete pērnavas iela in uz vietu aizgāja raudādama un tad pie Jelgavas bļava mammai ar bērnu kpc otr...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien, 13.09.2019, braucu no Rīgas uz Bausku ar autobusu 16.30. Biļeti nopirku līdz Kundziņkrogam. Biju aizmugurējā daļā autobusā, pienāca mana pietura un nospiedu stop pogu lai atver aizmugurējās durvis jo ir grūti izspraukties visām autobusam cauri, kur papildus vēl stāv kājās cilvēki. Protams šoferis durvis ne attaisīja kaut arī 3 reizes lūdzu attaisīt un aizbrauca tālāk pietura izlaida cilvēku tik pa priekšējām durvīm un man nācās braukt tālāk. 1. kārt ar kādām tiesībām viņš neatver durvi...

Nordeka - agresīvs šoferis

agresīvs šoferis Šodien, 30.08.19. , braucu ar autobusu Bauska - Rīga ar atiešanas laiku plkst. 9: 40, autobusa nr. 192, hg5131. Bauskā autobusā iekāpa pasažieris, kurš bija nedaudz iereibis, bet šoferis viņu uzņēma. Pasažieris brauca līdz pieturai spiģi, bet šoferis biļeti viņam neizsniedza. Pasažieris par to bija ļoti neapmierināts un aiz pieturas code sākās asa vārdu pārmaiņa starp šoferi un pasažieri. Nedaudz pirms pieturas butkas šoferis apstādināja autobusu un brutāli izgrūda šo pasažieri ārā pa durvīm...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Kurā vietā ir noteikumi un kur ir rakstīts, ka es autobusā nevarētu ienest kafiju? Parādiet man lūdzu! Kāds sakars! Es tērēju savu naudu. Un autobusa šoferis man kā tādai skolniecei liedz kaut ko ienest iekšā. Varbūt tagad nordeka uzliks somiņu pārbaudi pie katras iekāpšanas. Itkā sīkums, bet vienalga pretīga rīcība no šofera.

Li Linda Pūķe 23.08.2019
Komentāri 7

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Kāpēc Nordeka autobusos ir sajūta, ka atrodies šķūnī, kur pa visām malām pūš vējš? Nevienam citam pārvadātājam nav tādas problēmas ar kondicionieriem, Nordekā katru reizi ir kādam ir jāiet teikt vadītājam lai slēdz ārā, un tad kad izslēdz, tad tas ir uz pusstundu vai labākajā gadījumā stundu, un atkal tiek ieslēgts. Diemžēl Nordekas reiss atpakaļ uz Rīgu, ir vienīgais vakara reiss, jo skaidrs, ka jebkurš cits pārvadātājs ir labāka izvēle. Starp citu, Nordekas internets arī ir viss sliktākais, bieži kaut kur vispār pazūd. Ja ir iespēja labāk braukt ar jebkuru citu pārvadātāju.

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Šī gada 22. Julija man bija tas gods izmantot Nordekas pakalpojumus. Braucu ar maršruta autobusu Rīga-Jaunjelgava-Subate ar atiešanas laiku 17: 25 līdz viesitei. Nopirku rīgā autoosta sev biļeti. Tā ka atgriezos no ceļojuma no Zviedrijas, man līdzi bija 2 somas, kuras tika ieliktas bagāžas nodalījumā un es nopirku bagāžas biļeti no šofera. Kas notiek tikai latvijā. Neviena cita valsti, kur esmu dzīvojusi vai ceļojusi, nav jāpērk papildus biļete bagāžai, jo tas ir pašsaprotams, ka, ja cilvēk...

Nordeka - Neielaiz autobusa

Neielaiz autobusa 16.06.19 teis 15.05 maršruta Liepaja-Rīga mani šoferis neielaida autobusa jo teica kad esmu alkohol reibuma izsaucu policiju viņi apstiprināja kad neesmu un vel plus man atsūtīja policija kad es nebiju alkohola reibuma apstiprinājumu un biju adekvāts kas notiek ar to nordeka ja tā būtu pēdēja nauda ietu tad es ar kajam uz Rīgu. Ļoti nepatikama situācija iznāk.

Nordeka - Neuzņem pasažieri pieturā

Neuzņem pasažieri pieturā Sveiki! Šodien, 15.06.2019. , autobuss Nordeka Maršrutā Daugavpils-Rīga (no Daugavpils iziet 18: 40) neapstājās pieturvietā Madaļiņa, pabraucot garām aptuveni pulksten.19: 22. Pietura jau gadiem ir oficiāli iekļauta šī maršruta autobusa sarakstā, to var redzēt arī 1188 mājaslapā. Sajūtas ļoti nepatīkamas, jo brauciens bija tiešām svarīgs, turklāt neviena cita autobusa pēc šī vairs nav.

Nordeka - Ignorē 3+ karti

Ignorē 3+ karti Starppilsētu autobusos no Balviem vai Kārsavas uz Rīgu, 3+karti ignorē, ja netiek uzrādīta skolēnu apliecība. Problēma rodas tajā, ka skolēnu apliecība man ir skolā, to tik viegli no vadības saņemt nevaru, ja saņemu tad tikai uz noteiktu periodu. Šķiet dīvaini, ka uz manas 3+ kartes aizmugures ir rakstīts, ka kartes apstiprināšanai varu izmantot skolēnu apliecību VAI personu apliecinošu dokumentu. Tas arī šķiet loģiski, jo manai mammai karte ir arī citādākā krāsā kā man, tas nozīmē, ka karte...

Nordeka - Pasažieru neuzņemšana

Pasažieru neuzņemšana 29. Maijā man vajadzēja braukt uz Gulbeni, un maršrutā Balvi-Rīga, šoferis neapstājās pieturā un pat nesamzinādāms ātrumu pabrauca garām. Plkst. 6: 25, pieturā aiz sitas. Rakstīju nordekai uz inbox.lv atbildu tā arī nesaņēmu īstajam iemeslam kādēļ šoferis tā izrīkojās.

Nordeka - Autobusa kavēšanās

Autobusa kavēšanās Labrīt. Jau kuri rītu braucu no Vangažiem uz Rīgu ar autobusu kurš paredzēts 5.31 izbraukt no Vangažiem. Piedodiet par rupjību, bet kas notiek ar Nordeka autobusa šoferiem.? Autobuss atbrauc ar 20 min kavējumu attaisnojot ies ka ir ceļa remonti un vēl kliedz virsū pasažieriem lai viņi kustas ātrāk. Ja ir ceļa remonti tad mainiet autobusu sarakstu, jo cilvēki rēķinās ar šo reisu.

Nordeka - Reisa atcelšana

Reisa atcelšana 27.05.19 Tika atcelts autobus no Tukuma AO uz Rīgas AO plkst 10.45 . Taču, par to nebija sniegta informācija ne internetā, ne arī autoostas kases darbiniece to nepaziņoja cilvēkiem, kas gaida šo transportu. Vienīgi, kad tika konstatēts, ka autobus kavējās, viens no cilvēkiem pajautāja kasierei un viņa paziņoja, ka transports ir atcels, neatvainojoties un nepaskaidrojot iemeslu. Vai tik tiešām par to nav jāinformē cilvēki 1188.lv mājaslapā, kur norādīts attiecošās reiss? Un cilvēkiem ir jāgaida...

Nordeka - Aizrādījums pret bērnu

Aizrādījums pret bērnu Labdien,23.05.2019. Braucu ar bērnu no Rīgas, autobuss bija pilns, reiss Rīga-Ventspils maršurts 795515 man ar bērnu bija atsevišķas vietas, kad atbrīvojās pirmais sols ar divām vietām vēlējāmies tur apsēsties, bet kad mans bērns tur apsēdās, šoferis ļoti nepatīkamā tonī aizrādija (kas tev tur atļāva sēdēt) un to atkārtoja 2 reizes, jo tur nebija norādīts ka nedrīkst sēdēt, pirms tam sēdēja citi. Ja tur bija paredzēts kādam no kolēģiem sēdēt kā izrādās uzradās viršos, tad varēja pateikt to...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Ventspilī ir ielas remonts, bet nekur nav norādīts kad Kurzemes ielas pieturā autobuss nepietur, jo nav piekļuves pieturai ceļa remontu dēļ un cilvēks aiz pieturas 24.04.2019 cēla roku, bet autobuss neapstājās, tad vajag norādīt, vai internetā, vai Ventspils Ao, kad šajā pieturā nevajag gaidīt autobusu, vai norādīt kurā vietā tieši jāstāv, jāgaida un jāceļ roka lai autobus apstātos un paņemtu pasažieri.

Nordeka - Slikts serviss.

Slikts serviss. Sveiki. Tātad šodien, 21. Aprīlī maršrutā Viļaka - Balvi - Rīga, šoferis Ūdrupes pieturā kavēja 8min, labi, saprotu, pasažieru iekāpšana/izkāpšana, bet tas, ka Rīgā nonāca 20 min vēlāk - 21: 55, nevis kā bija jābūt - 21: 35, manuprāt ir bezatbildīgi. Pēc tam pārkāpu Rīga - Jelgava autobusā, un iedomājos, ja nu tur kāds sēdošais bija no Dobeles, un viņam arī vajadzēja tikt mājas, tad nemaz netika, jo pēdējais autobuss bija 21: 50. Bet ja šoferis būtu laicīgi bijis Rīgā, tad nekas netiktu nokavēts un cilvēks būtu laimīgi nonācis mājās.

Nordeka - Nepacietība

Nepacietība Šofers 16. Aprili 2019 gada. Plkst 20: 30 no Rīgas uz Liepāju brauca un izsedinaja 2 pasažierus, un saldus autoosta stavejam nevis 10 min ka parasti tas notiek bet gan 3 min un nepaspejam aiziet uz tualeti kautgan šoferis pats aizgaja pačuraja. Slikti ka šoferis nedoma par apkartejiem.

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Katru nedēļu, braucot Nereta-Riga, kā arī citos maršrutos, šoferis stājas ik pēc 3-4 pieturām (30min) , lai uzsmēķētu. Tam ir paredzētas speciālās pieturas vietu pauzes. Ļoti kaitinoši ir, ja līdz savai pieturai ir palikušas 30 min, gribas ātrāk atbraukt, bet šoferim laikam nē:)

Zz zzzzzzzzzzzz 12.04.2019
Komentāri 0

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes