www.sudzibas.lv Nordeka Slikts serviss

Nordeka - Slikts serviss

Labvakar! Rīga - Ropaži, reiss 22: 10 sirms šoferis, atvainojos, ka tā aprakstīšu, ar izaugumu uz pieres. Biju lieciniece nepieklājīgai rīcībai. Apsēdos šoferim aiz muguras, vēlāk tikai pamanīju, ka pa puss autobusa, sēdvietas novilktas ar drošības siksnām, kādēļ arī nebija saprotams kur drīkst sēdēt. Tādēļ sēdos, kur atbrīvojās vieta. Šoferis sāka stipri klepot, sapratu, ka jāpārsēžas silakrogā, jo man bija stipras smaržas. Tai vietā lai šoferis pieklājīgi palūgtu pārsēsties, citēju:, pi*** **ka!, kad tuvojās mana pietura, lai neietu cauri pusautobusam, nospiedu pogu un stāvēju pie vidējām durvīm. Turklāt starp zaķumuižu un bajāriem puisis kāpa ārā pa vidējām durvīm, lai nebūtu attaisnojumi, ka nestrādāja. Turklāt pieturā viņš vidējās durvis neatvēra un teica, ka nākamreiz braukšu līdz biļetē noteiktajam, kas ir 2 km tālāk. Es, kad pajautāju, vai nevarēja atvērt vidējās durvis un pateicu, ka esmu šeit pie šīm durvīm, man atskanēja atbilde, citēju: " kur šeit? ". Es nekad neesmu meklēJusi konfliktu ne arvienu vadītāju, bet šoreiz šoferis bija ļoti nepieklājīgs. Es ar viņu pieklājīgi atvadījos un izkāpu ārā bez jeb kāda konflikta.

P. S. Es par braucienu maksāju pilnu biļeti, neskaitot vai iekāpju vēlāk no jūsu noteiktās pieturas vai agrāk.

27.05.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Komentāri (2)

Noņēmām visiem sirmajiem šoferiem prēmijas šajā mēnesī.

Lai drošāka kratīšanās pa Latvijas ceļiem, autobusiem ir jāiet tehniskā apskate, kuras laikā visām jostām ir jābūt piesprādzētām. Tāpēc tās jostas ir saspraustas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes