LV RU

Nordeka

AS „Nordeka”
www.nordeka.lv
Adrese: Dzirciema iela 121
Rīga
Latvia - LV-1055
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: 80000115
+371 67464620
Fakss: +371 67468702
Darba laiks: 8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
slēgts
slēgts
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
68
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Nordeka - Sūdzības un atsauksmes

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Saprotu, ka maršrutā Rīga-Ogre ir oficiālās pieturas un citās "mazajās" pieturās šoferim nav pienākuma apstāties, taču - kur paliek cilvēcība? Kā lai cilvēki vakarā normāli tiek mājās? Reiss 30.11., pulkst. 20.00 no Rīgas SAO) - pieturā pirms Saulkalnes šoferis skaļā balsī un familiāri "noaudzina" pasažieri, kurš palūdz viņu izlaist pieturā: "Tu saproti, šeit pieturas nav! Nākošreiz brauksi līdz Saulkalnei un nāksi atpakaļ kājām!" Šis šoferis izceļas ar savu īgno garastāvokli, ne pirmo reizi...

Nordeka - Šofera akūtais sliktais garastāvoklis

Šofera akūtais sliktais garastāvoklis Vai šofera attieksme pret klientiem ir atkarīga no šofera garastāvokļa? Nedomāju viss. Jau daudz reižu braucot ar šo šoferi esmu sagaidījusi pretī sliktas emocijas. Šodien 15.09.18 gaidīju autobusu pieturā, pacēlu roku, šis šoferis ļoti labi mani redzēja, bet pabrauca speciāli garām, neapstājās. Autobuss izbrauca 22: 05 no rīgas sao uz bauskas ao. Citiem šoferiem apstāties nekad nesagadaja problēmas.

Nordeka - Attieksme

Attieksme 07.08.2018. Maršruts Rīga-Žīguri, Attiet No Rīgas Sao Plkst 7:00 Autobuss kā parasti pusceļā piestāj bistro Bērzkrogā, bet paziņo ka stāvēs 5 min. (nevis kā parasti 15 min). Kā lai veca tantiņa aizskrien uz tualeti pa šo laiku un vēl izstāv rindu, kur nu vēl, ja gribas iedzert rīta kafiju! Un labākais tas, ka pieturā Bērzkrogs (100 m no bistro) autobus atkal stāv, bet uz 10 min. KUR LOĢIKA?

Nordeka - Kondicionieris

Kondicionieris 3. Augustā plkst. 16:00 braucot no Rīgas uz Bausku. Viss jau itkā kārtībā, pilns autobuss, ieslēgts kondicionieris viss labi, pabraucot nedaudz ilgāk saprotot, ka pilns autobuss un nav kur likties, tur pat vēl kondicionieris uz pilnu klapi dod vaļā, aizvēru visas izejas gaisam, bet tāpat kautkur pūš. Paldies par labu servisu, tagad vasarā var ārstēties!

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Autobuss Rīga - Balvi neapstājās pieturā "Vaive ( pie lielā ceļa )... Šoferis braucot noskatījās uz cilvēkiem, kas stāv pieturā un bez emocijām pabrauca garām ņemot vērā to, ka viņam bija jāapstājās... Esmu ļoti neapmierināts ar servisu... !

Nordeka - Šoferis

Šoferis Šodien 29.07 2018 autobuss nordeka kurš brauc maršrura ruba-auce-rīga, vienkārši brauc garām pieturām kur stāv cilvēki. Mēs bijām 6 cilvēki, stāvejam pieturā kur ir norādits ka autobuss nordeka apstājās, ir pat nordekas zīme ar kustības laikiem. Kroņauce kur tam ir japiestāj 18:27, autobuss vienkarši pābrauc garām, nekādā veidā nereaģē uz to ka pieturā stāv cilvēki. Esmu šokā!

Nordeka - Autobusa vaditaji izvelas piestat vai ne pat ja stav cilveki un gaida to.

Autobusa vaditaji izvelas piestat vai ne pat ja stav cilveki un gaida to. Autobuss riga-ogre nordeka jau 5. Reizi nepiestaj pie pieturas ja mes vicinam ar rokam un pat druscin skrejam lidzi, pec ši gadijuma es pazvaniju nordeka uz ko man atbildeja rakstiet sudzibu palidzet nevaram un iedeva ogres dispečera nummuru viss butu bijis labi, bet dispičere saka stastit ka ir jaizrada vēlme ja vēlas iekapt autobusā bet manuprat skriešana pakal tam ir pietiekama vēlmes izradišana! Ja vēlreiz būs šads atgadijums es pievienošu video ierakstu!

Nordeka - Slikta šoferu attieksme

Slikta šoferu attieksme Vienkārši “jauka” šofera attieksme pret klientu (šajā gadījumā pret mani) . Reisa numuru un šofera vārdu, uzvārdu es neatceros, bet reiss kas gāja 27. Junija plkst. 22: 40 rīga - ventspils nopirku biļeti līdz talsiem, kad šoferim talsu autoostā jautāju, vai nevar mani izlaist divas pieturas tālāk, kas viņam sanāk pa ceļam vins man stingri atcirta: ” līdz kurienes jums biļete” atbildēju, ka talsiem, bet tā pietura bija tajos pašos talsos. Šoferis saka kaut ko murmināt. Protams izkāpu āra, lai...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Vēlos vērst uzmanību uzņēmumu un Latvijas iedzīvotājus, vakar maršrutā Rīga-Daugavpils, no Rīgas autobuss izbrauca 13.25 bija rupjš šoferis, kurš vēl autoostā aizverot durvis un neizbraucot vēl, uzreiz mikrofonā paziņoja, ka autobusā ēst aizliegts, stāvēt aizliegts un no sēdvietas celties aizliegts kamēr autobuss brauc, var puecelties , kad jau stāv pieturā autobuss . Pa ceļam daži uzdrīkstējās atvērt ēdamo, šoferis bļaujot mikrofonā pateica- viņam nav jāsmaržo ēdiena smirdoņu, un...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Jūsu nordekas šoferu attieksme ir vienkārši briesmīga, ja neesi blondīne tad labāk autobusā nekāp, jo visa uzmanība tiek pievērsta tikai blondīnēm. It sevišķi reisā alūksne - rēzekne. Ja neesi blondīne uz šoferīšu labvēlību nav ko cerēt. Vai tiešām šoferu pienākums ir pievērst uzmanību tikai blondīnēm, ignorējot pārējās pasažieres? Ar cieņu, Ausma

Nordeka - slikts serviss

slikts serviss 9.maijā braucu ar autobusu Žīguri-Rīga (12.45 no Žīguriem), ja pareizi atceros šoferis Valdis Kalniņš. Iedomīgs, nelaipns. Kad pasažieris gribēja nolaist galdiņu, kas ir pie priekšējā sēdekļa atzveltnes, šoferis sāka lamāt, ka tas nav domāts izmantošanai. Ja kāds ēda, tā bija traģēdija. Arī es atļāvos apēst speķa pīrādziņu, jo nebiju ēdusi no agra rīta, un nepaēdot paliek slikta dūša. Nezinu pat kas būtu labāk apēst klusām salvetē ietītu pīrādziņu, vai pieķēzītu autobusu? Par cik sēdēju...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Liels paldies šodienas šoferim Rīga-Madona par to, ka NEAPSTĀJĀS Juglas starppilsētu autobusu pieturā plkst 17:40, kur es ar 6 gadīgu bērnu stāvēju, lai tiktu uz Vecpiebalgu! Liela PALDIES! Diemžēl šis bij pēdējais transports, lai noklūtu līdz nepieciešamajam galamērķim

Nordeka - Nepiestāj pieturā

Nepiestāj pieturā Reiss Rīga-Viļaka-Baltinava šodien pl.18;00 nepiestāja pieturā institūts, kur autobusu gaidīja bērni, lai brauktu uz Līgatni. P. S. Bērni mācās Siguldas 1. Pamatskolā un 2xned. Ir vakara nodarbības. Kad tas ir iespējams, protams, vecāki brauc pakaļ, bet ir dienas, kad tiek izmantots sabiedriskais transports! Lūdzu risiniet šos jautājumus, cik sapratu, šādas situācijas ir regulāras, ka autobuss nepiestāj pieturas!

Nordeka - Nordeka autobuss ignore pasazierus un nepiestaj pietura

Nordeka autobuss ignore pasazierus un nepiestaj pietura Sveiki, Nordeka Autobuss pabrauca garam neuzņemot pasažierus, ņemot vera, ka te bija diezgan pasažieru pietura, kas bija skaidri redzams. Autobusa maršruts Rīga-Kalnciems, 2018 gada 03 Janvāri, plkst. 16.03. Autobusa šoferis liela atruma pabrauca garam pieturai 13. Janvāra, atstājot mani ar mammu un vel citus cilvēkus uz ielas, kopa kadi 7 pasažieri. Autobuss brauca parāk liela atruma atrodoties paša pilsētas centra, turklāt pa ceļa vidu, nevis pa labo pusi, kur ir jābrauc autobusam, lai...

Nordeka - Nav autubusiem pieturas Jēkabpilī

Nav autubusiem pieturas Jēkabpilī Labdien! Kāpēc nav autubusiem pieturas Jēkabpilī? Jēkabpils iedzīvotāju skaits taču ir lielāks nekā iedzīvotāju skaits Pļaviņās un Līvānos, kur autobuss pietur. Lūdzu rast iespēju autubusiem (Rīga - Daugavpils) apstāties pieturā Jēkabpilī (Kurzemses iela)! Ja darbs beidzas 19.00, tad no Rīgas nav neviena autobusa, kuram būtu pietura Jēkabpilī... Piemēram, autobusi, kuri no Rīgas uz Daugavpili izbrauc 19.20 un 20.20. Vai tiešām Jūs nevēlaties palielināt pasažieru skaitu? Ar cieņu, Z. Cekula

Nordeka - Stāvēšana kājās pa pilnu biļetes cenu

Stāvēšana kājās pa pilnu biļetes cenu Kad autobusa sēdvietas ir izpārdotas, tad par to pašu samaksu var stāvēt kājās kur gribi - MAZIRBE-RĪGA - ceļā ir jāpavada gandrīz 4 stundas. Vājprāts. Karsti - saule spīd - saspiesti viens pie otra stāv daudzi. Manuprāt nedrīkst par pakalpojumu kad jāstāv ceļš ir kājās prasīt pilnu biļetes cenu - tas nav godīgi, jo pakalpojums nav saņemts pilnībā. Kāpēc tas tā drīkst notikt?Ja autobuss ir par mazu - tad ir jānorīko lielāks autobuss. Vasarā tas ir murgs braugt uz Mazirbi stāvot kājās līdz Rojai.Tās ir divas stundas! Taču dariet kaut ko lietas labā!

Nordeka A/S šoferis - Attieksme

Attieksme 26.04.2017. Talsu AO 17.20 plkst. NORDEKA reiss Ventspils-Rīga-caur-Talsiem Vēlos pateikt to, kāda ir jūsu kompānijas “NORDEKA” autobusa vadītāja Edgara Kramiņa attieksme pret pasažieriem. Beidzot nolēmu uzrakstīt un skaļi to pateikt. Tas atkārtojas katrā reisā, mēdz izdzīt pasažierus no autobusa, jo nav paspējuši nopirkt autoostas kasē biļetes. Konkrēti par sevi – braucu tekoši maršrutā Talsi AO - Strazde 17.20, darbu beidzu 17.00, autoostā ierodos 17.17-17.18 ātrāk nevaru pagūt. Kase...

Nordeka - Slikta attieksme

Slikta attieksme Sodienas reiss Riga_Liepaja caur Jelgavu braucu lidz biletei,bilete tika panemta Rigas autoosta,iekapot soferis lika maksat tapec,ka nav apliecibai hologramma, vina peksni nogaja,ko tad man bija darit,labi ka bija pedeja naudina,lika maksat,jeb iet ar kajam. Ko darit talak ar sadu soferu attieksmi.

Nordeka - Autobus izbrauc ātrāk

Autobus izbrauc ātrāk Paldies nordeka kompānijai, par šodien nokavētu darbu! Vienīgais pirmais autobus bauska-rīga palidoja garām 2 minūtes pirms atiešanas laika! Nākamo nākas gaidīt stundu! Šī nav pirmā reize, vienīgais labums, tas nenotiek bieži.. Nordeka piedomājiet par jūsu klientiem..

Nordeka - Ļoti nelaipns šoferis

Ļoti nelaipns šoferis Sastapos ar rupju šoferi šodien Kuldīgas stacijā.Edgars Kramiņš NORDEKA NR.260 12.40 Steidzos no darba uz staciju lai nopirktu biļeti, bet kasē man teica, ka biļete jāpērk autobusā. Kāpjot autobusā nosaucot galamērķi šoferis sāka kliegt, ka vajag biļeti. Laipni atbildēju, ka kasē vairs nedeva. Uz ko pretī saņēmu, ka tad jābrauc ar citu autobusu. Biju apmulsusi, jo nākamais autobuss iet pēc 2 stundām. Aiz manis stāvēja vēl bariņš cilvēku bez biļetēm. Kuri tā pat, kā es bija nesaprašanā. Lūdzu...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes