Adrese: |
Šarlotes iela 1B Rīga Latvia - LV-1001 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67334433 |
Fakss: | +371 67038215 |
Darba laiks: |
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 9:00 - 20:00 slēgts |
Kategorija: | Veselība / Medicīna |
Sociālie tīkli: |
Centrālā laboratorija - Sūdzības un atsauksmes
Centrālā laboratorija - Krāpšana
Centrālā laboratorija nav par ko viņi sevi vispār uzskata. Sola darbiniekiem piemaksas, liek strādāt ļoti smagi. Pacientu pieplūdums ir ik pa 2 min. Nenovērtē nevienu strādnieku, apsūdz ja kautkas notiks. Kārtējo reizi pierādās kad Latvijā visi zog un liek tikai savās kabatās, bet darbiniekus met zem tanka.
Centrālā laboratorija - Slikts serviss
Slikts serviss, centrālā laboratorija Šarlotes iela mana sievai apnika staigāt pie jums tā ka bērns katru nedēļu nodot testu un sieva jau mēnesi prasa lai nomaina numuru telefona un viņiem vienalga nemaina, ja viņi atkal neapmainīs no pirmdienas tad lamāšos ar jums visiem.
Centrālā laboratorija - Siekalu tests
Tā kā rītdien jāpiedalās pasākumā, pieteicos uz siekalu testu, kas cik saprotu lētākājs. Zvanīju uz centrālo laboratoriju pārliecināties par cenu. Teica ka siekalu tests maksā 22 eur. Mazliet nesaprašanās bija par adresi: izrādās, ka centrālā laboratorija kas atrodas Valmierā uz čempionu ielas neveic siekalutestus, bet veic filiālē stacijas ielā 11. Labi, braucu tur. Izrādās, ka tur nav siekalu trauki, to jāpērk pašai otrā pilsētas galā mēness aptiekā, braucu tur, nopirku pa 3.56eur. Tālāk...
Centrālā laboratorija - Slikts serviss
Šodien biju nodot analīzes - siekalu testu. Man bija temperatūra un darbā lika veikt covid testu.2 iepriekšējos mēnešus jau gāju, vairāk negribu to bakstīšanas procedūru un izdomāju iet siekalu testu. Maksāju pati. Pirmo reizi biju šajā laboratorijā un pirmo reizi nododu siekalu testu. Ļoti nelaipna apkalpošana. Nezināju ka trauciņš jāieliek kastītē (instrukcijā tas nebija rakstīts) lai gan pats ir slēgti aizvērts. Es neesot nomarķējusi, nedomāju ar galvu.. Nosūtījumu ektroniski viņa...
Centrālā laboratorija - Slikts serviss
Izņemot numuriņu 8: 00, Rindā biju pēc kārtas piektā. Laboratorijā biju tikai 9: 52, jo visu laiku Rindā iejaucas pacienti ar pierakstu vai ar mazajiem bērniem. Ja ir tāda secība, tad vai nu jāpieņem pacientus tikai pēc pieraksta, vai nu jāapkalpo divām māsiņām. Māsiņa bija ļoti laipna un profesionālā, bet kopējais viedoklis par laboratorijas darbu bija negatīvs.
Centrālā laboratorija - Slikts serviss
Es vēlos padalīties ar situāciju, kas notika 21.01.2021 zoom filiālē Maskavas ielā 400 Ķengaragā. Medmāsa bija ārkārtīgi neprofesionāla. Viņa izmantoja tauriņu adatu, lai gan redzēja, ka bērnam ir briest roka un šāda adata būs par mazu. Viņa izņēma gandrīz visu adatu un apmēram piecas vai vairāk reizes ielika to dzīļi atpakaļ, meklēja vēnu. Bērns sāpēs grimasējās. Bērna roku turēja medbrālis (bērns sēdēja mierīgi un nebija vajadzības turēt roku) , kura strādā tajā pašā filiālē. Tā rezultātā...
Centrālā laboratorija - Slikts serviss
14.12.2020 plkst. 8: 50 centrālajā laboratorijā ārsts pēc kārtas nepieņēma grūtnieci, viņas vietā viņš pieņēma pacientu ar pierakstu pulksten 9: 00. Kad viņai lūdza pieņemt visus saskaņā ar noteikumiem, viņa bija nepieklājīga un nebija pareiza.
Centrālā laboratorija - Drausmīgā attieksme un neprofesionālās rīcības
Pieredze no šodienas rīta. Divi no abiem darbiniekiem šajā brīnišķīgajā filiālē nemāk atrast vēnu, dažādā veidā: puisis Žeņa no sākuma izsaka tev ar visu savu garastāvokli un rupju attieksmi, cik viņš ir laimīgs redzēt pacientus un, pretenzijas sākas jau no brīža kad pats nepajautājot vai ir apdrošināšana apvaino pašu pacientu ka bija “jāparāda pirms “. Okej, dažādās laboratorijās viss notiek dažādi un tas ir viņa pienākums izglītot un jautāt, komunicēt ar pacientu, nevis izteikt tikai sava...
Centrālā laboratorija - Slikts serviss
Gribu padalīties ar pieredzēto, filiālē Elite, Imantā, es kā klients, pieredzēju nepatīkamu situāciju, kad tika apdraudēta labas, profesionālas medmāsas reputācija dēļ krievu “duņu” neprofesionālās rīcības. Patreizējās medmāsas skarbas, nekādas iejūtības, iebiedē jaunās medmāsas līdz asarām, kā tā var! Kauna nav šīm.
Centrālā laboratorija - Personāls
Labdien. Vēlos izteikt šausmīgo pieredzi ar kuru saskaros nedēļu atpakaļ. Pirmkārt, ka var apkalpot 1 cilvēku 30 minutes? Otrkārt durt vēna 5 reizes un netrāpīt? Ka vispār var medmāsa var strādāt tāda jomā, ja pat nevar iedurt, vēnas man ir ka Striķi. Esmu liti neapmierināta. Treškārt, trāpija kaut kur nerva, ka diemžēl roku nevaru kustēt. Paldies!
Centrālā laboratorija - Attieksme pret klientiem
Šodien gribēju ar mazo (1,6g) nodot viņam analīzes. Ieejam laboratorijā, mums priekšā viena sieviete. Būtībā tukša laboratorija. Labi, mēs paņemam numuru un gaidām. Mēs nogaidījām 30 min un aizgājām prom. Man jautājums, kāpēc vispār ir jāņem numuri, ja tur darbiniekiem viss ir vienalga. Māsiņas, kurām būtu jābūt procedūru kabinetā, sēž pieņemšanā un pļāpā par teātriem un citiem pasākumiem un nedara savu darbu. Arī klientiem nav stundām laika sēdēt un gaidīt, kamēr darbinieces izdomās viņus pasaukt.
Centrālā laboratorija - Slikts serviss
С недавних пор, в филиале Югла появился новый, очень грубый регистратор. Хамит как персоналу так и пациентам. Недоброжелательное обращение. На мой взгляд начальству стоит обратить на это внимание. Регулярно сдаю кровь в этой поликлинике и никогда не сталкивалась с такого рода проблемой. Регистратору виктории можно написать только положительный отзыв.
Centrālā laboratorija /Biķernieku poliklīnikas filiāle - Nekompitenti darbinieki
Atbraucām nodot mazai (1 gads) asins analīzes. Medmāsa ilgi nevarēja atrast vēnu, tad pasauca otru sievieti, kura sēdēja pie reģistrācijas galda. Tā arī pabakstījās un tad izlēma durt vienu roku, pēc tam nu izlēma vēl otrā rokā durt, tur nekas nesanāca, nu tad beigās no pirksta ņēma. Kad atbraucām mājas ieraudzīju, noņemot nost plāksteri, rokā bija puscentimetrs iegriezums. Vakarā uzzināju, ka daļai rezultātu ir rakstīts "Nav materiāla", tātad vajadzēs braukt atkal. Joprojām nesaprotu, kāpēc...