LV RU

Gjensidige

Gjensidige Baltic AAS
www.gjensidige.lv
Adrese: Brīvības iela 39
Rīga
Latvia - LV-1010
(Centrālais birojs)
Tālrunis: +371 67112222
Fakss: +371 67106444
Informācija: Teikas filiāle
Rīga, Brīvības gatve 306, LV-1006
Darba laiks P.-C.:8:30-17:30, Piekt.:8:30-16:15
Telefons: 67554370
Fakss: 67554371
E-pasts: [email protected]
Darba laiks: 8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 16:15
slēgts
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Apdrošināšana
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
43
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Gjensidige - Sūdzības un atsauksmes

Gjensidige - Slikts serviss

Slikts serviss Ужасный сервис. Купила каско у этой компании, была клиентом более двух лет, но когда произошел страховой случай, приходится самой выбивать хоть что-то у этой компании. Молчат, не отвечают, уже месяц длится эта игра. Отказалась от их услуг сразу же как столкнулась с их "профессионализмом". Никому не советую.

Gjensidige - Atteikta apdrošināšana īpašumam ugunsnelaimes gadījumā

Atteikta apdrošināšana īpašumam ugunsnelaimes gadījumā Apdrošinātāji atradīs mazāko sīkumu, lai tikai tiktu atteikta apdrošināšanas atlīdzība. Notika nelaimes gadījums, kad aizdegās palīgēka. Lai arī noslēgta bija “lielākā paka” ko apdrošinātāji piedāvā - tāpat atrod veidu kā atteikt apdrošināšanu, lai tikai netiktu izmaksāta kompensācija. Ar mierīgu sirdi apdrošini īpašumu, cerība, ka brīdī, kad notiks kāda nelaime, būs kāds atbalsts. Noteikto šo uzņēmumu neiesaku!

Gjensidige - Atteica izmaksāt ceļojuma apdrošināšanas riskā Bagāžas aizkavēšanās

Atteica izmaksāt ceļojuma apdrošināšanas riskā Bagāžas aizkavēšanās Atteica izmaksāt ceļojuma apdrošināšanas riskā bagāžas aizkavēšanās. Ceļojumu apdrošināšanas pozīcija bagāžas aizkavēšanās, nozaudēšana iestājās apdrošināšanas gadījums, bagāža tika aizkavēta 4 diennaktis. Izmaksa tika atteikta. Lūdzu esiet uzmanīgi, izrādās, ka šis risks nedarbojās uz bagāžas aizkavēšanos atgriežoties Latvijā t. I. Šķērsojot Latvijas valsts robežu. (absolūti neloģiski) . Un ja nedod dievs notiks kāds nelaimes gadījums... Ja reiz bagāža ir aizkavēta, tad kāda starpība kurā...

Gjensidige - Maxi meistars

Maxi meistars Apdrošināšana Gjensedige piedāvā apdrošināt savu īpašumu ar papildus ekstrām piešķirot maxi meistaru. Kad bija nepieciešams izsaukt to meistaru, kas tika iepriekš minēts ka strādā 7/24 izrādās tik darba dienās. Pirmāmkārtām šiem maxi darboņiem nav pat attiecīgu darba veikšanas sertifikāta. Darbi netika nekādi veikti. Klaja cilvēku maldināšana nekad tādus apdrošinātājus neizvēlēšos un neiesaku arī to darīt citiem.

Gjensidige - Atlīdzības izmaksa Veselības apdrošināšanā

Atlīdzības izmaksa Veselības apdrošināšanā Vienmēr viss ir noticis labi un ērti ar šo kompāniju, bet visam pienāk pirmā reize... Uztaisīju analīzes, samaksāju naudu par saviem līdzekļiem, pēc tam iesniedzot čekus un papildus dokumentus naudas atgriešanas pieprasījumam. Viss kā parasti. Nesaņemu atbildi, gaidu. Zvanu un jautāju, kas par lietu. Saka, ka neatmaksāšot, jo neesot apmaksājamo procedūru sarakstā. Pēc dienas zvanu vēlreiz. Paceļ cits konsultants, Saka, lai pārbaudot e. Gulbja mājaslapā šīs analīzes, ievadot polise...

Gjensidige - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikts serviss un ļoti slikta apkalpošana. Tas ir vēl, paldies dievam, nebija apdrošinās gadījums! Neiesaku būt šīs firmas klientam! Ļoti ilgi jāgaida pa telefonu kamēr tev savienos. Ужасный сервис и отвратительное обслуживание. Это еще, слава богу, не был страховой случай. Несоветую становиться клиентами этой компании. Очень долго ждать по телефону пока тебя соединят а потом оператор говорит чтобы я писал мэйл, а не звонил.

Gjensidige - Krāpniecība

Krāpniecība Šī apdrošināšanas kompānija piedāvā Maksi meistars pakalpojumu, kas reāli nav! Vērsos pie apdrošinātājiem sakarā ar elektroinstalācijas bojājumu. Atbrauca "meistari" bez sertifikāta un darbus veikt nevarēja. Neviens pat ne atvainojas. Operatore Karīna teica pa tālruni, ka darbs būtu maksas pakalpojums. Noteikti atteiksimies no šīs kompānijas pakalpojumiem. Nevienam neiesaku, jo gūsiet sabojātu dienu un sliktas emocijas.

Gjensidige - Atteikšanās izmaksāt atlīdzību par veselības medicīnas izdevumiem

Atteikšanās izmaksāt atlīdzību par veselības medicīnas izdevumiem Esmu veikusi operāciju slimnīcā 19.11.2019. Ārsts nozīmēja uzturēties slimnīcā līdz 21.11.2019. Iesniedzu čekus, bet apmaksa par uzturēšanos no 20.11 līdz 21.11.2019. Apmaksāta netika. Nelaimes gadījumu atlīdzību eksperte pieņēma personīgu lēmumu, ka mana uzturēšanās slimnīcā nav medicīniski pamatota.

Gjensidige - Slikts serviss jeb ignorance no Gjensidige puses

Slikts serviss jeb ignorance no Gjensidige puses 2019. G. 6septembrī biju iesaistīta csng kā cietusī puse, sastādījām saskaņoto paziņojumu. Tai pat dienā elektroniski pieteicu atlīdzības pieprasījumu, nosūtīju saskaņoto paziņojumu un devos uz servisu, lai sastāda tāmi un nosūta to kopā ar bildēm uz gjensidige. Pēc 2019. G.10. Septembrī serviss tāmi ar bildēm nosūtīja uz gjensidige. 2019. G. 16. Oktobrī interesējos, kas notiek ar lietu, bet man apgalvoja, ka nav ne tāmes, ne bilžu. Pēc vairākkārtējiem zvaniem uz gjensidige, tāme un bilde...

Gjensidige - Slikts serviss

Slikts serviss Моя машина затрахована в этой "фирме", в начале октября у меня произошел страховой случай, дефект был ерундовый, машину показали оценщику, сервис, предложенный страховщиком составил смету, и... Началось согласование, которое длилось 2 месяца. Наконец, машину отдали в сервис, работа, реально на 1 день, но сервис topers выполнял работу по замене фары и декоративного элемента неделю... Никому не рекомендую ни этого стаховщика, ни этот сервис

Gjensidige - Slikts serviss

Slikts serviss Saņēmu Med. Pakalpojumus, čekus aiznesu uzreiz. Konsultants teica, ka 2 ned laikā atmaksās naudu par sniegtajiem pakalpojumiem. Nu jau ir pagājušas 3 nedēļas. Zvanu uz tālruni, kas ir norādīts gan uz polises, gan viņu mājaslapā - saka, ka adresāta nav jebšu bunurs vispār nav sasniedzams? !? Pietam, ka darba laiks viņiem ir līdz 17: 30 (zvanu 15: 00) . Ieejot mājaslapā ir opcija sazināties caur čatu. Aizrakstot viņiem saņemu ziņu, ka ar operatoru sazināties šobrīd nav iespējams, lai zvanu pa tālruni. Un ir norādīts tas pats tel. Nr. Kuram nav adresāta!

Gjensidige - Nekompetenti un neprofesionāli apmācīti telefona operatori

Nekompetenti un neprofesionāli apmācīti telefona operatori Biju iesaistīta ceļu satiksmes negadījumā kā cietusī puse. Telefoniski vērsos pie vainīgās personas apdrošinātāja - uzņēmuma "Gjensidige". Operators man centās ieskaidrot, ka aizvedot savu automašīnu uz jebkuru oficiālo autoservisu, sastādot tāmi, veicot remontu kā tas parasti notiek, man tiks atmaksāta tikai pamatsumma, bet pvn 21% no summas man būs jāsedz pašai. Vairākas reizes pārjautāju, vai tiešām tas tā var būt, operātors to apstiprināja, ka tāds esot octa likums (un negāja runa par to...

Gjensidige - Slikts serviss

Slikts serviss Gjensidige - ar ļoti sliktu servisu, uzmanāties un izvairāties no šīs kompānijas. Komandcentrs tai atrodās Viļņā, Lietuvā. Negadījums un starpgadījums risinājās ar ceļojumu apdrošināšas polisi. Grupa no 13 (bet kopā 18 pers.) vietējās aviokompānijas fly540 lidojuma kavēšanās dēļ, nokavēja starptautisko reisu Nairobi-Parīze - Rīga No Kenijas galvaspilsētas nairobi. Grupai tika piedāvāts iegādāties jaunas aviobiļetes, kuras cena svārstījās no 735.00 euro līdz pat 1100 euro par personu. Bija arī...

Gjensidige - Krāpšana

Krāpšana Šitais kantoris lielveikalā piedāvā savu apdrošināšanu pretīm dodot griezt laimes ratu un ko vinnēt - pēc tam vinnesta kodus nosūtīs pa telefonu nākamajā dienā. Nu lūk - nenosūta ne nākamajā ne aiznākamajā dienā, ka tik izmānīt privātos datus un apmānīt cilvēkus. Pie šiem apdrošināšanu nedrīkst pirkt.

Gjensidige - Atteica izmaksāt ceļojuma apdrošināšanas riskā Bagāžas aizkavēšanās

Atteica izmaksāt ceļojuma apdrošināšanas riskā Bagāžas aizkavēšanās Ceļojumu apdrošināšanas pozīcija bagāžas aizkavēšanās, nozaudēšana iestājās apdrošināšanas gadījums, bagāža tika aizkavēta 2 diennaktis. Izmaksa tika atteikta. Lūdzu esiet uzmanīgi, izrādās, ka šis risks nedarbojās uz bagāžas aizkavēsanos atgriežoties latvijā (absolūti neloģiski) . Ja reiz bagāža ir aizkavēta, tad kāda starpība kurā valstī. Cilvēkam tas ir radījis zaudējumus neatkarīgi no tā vai viņš dodas uz citu valsti, vai atgriežas latvijā. Uzskatu, ka apdrošināšanas kompānija rīkoja...

A agritaby 09.11.2018
Komentāri 2 Ceļojumi

Gjensidige - Krāpšana par atlaidēm.

Krāpšana par atlaidēm. Apdrošināšanas kompānija maldina ar mājaslapā reklamēto 7% atlaidi, pērkot octa internetā. Gjensidige mājaslapā konkrētai automašīnai uz 6 mēnešiem polises cena tika aprēķināta no summas 65,17 eur, t. I. Ar 7% atlaidi - 60,61 eur. Viss it kā kārtībā, bet tajā pašā laikā mājaslapā letapolise.lv šai pašai automašīnai aprēķinātajā gjensidige piedāvājumā parādās cena 61,91 eur. Piezvanīju uz tuvējo gjensidige filiāli, jo likās, ka varbūt tur uz vietas pērkot, man būtu jāmaksā tā summa 65,17 eur...

Gjensidige - Slings serviss

Slings serviss Отдал машину в рекомендованный ими сервисс по оста-замена крыла,ремонт двери.Машину вернули с сервиса вечером(в темноте).Оказалось крыло б/у поставлено,дверь-частично покрашена.Решил сэкономить себе нервы и позвонить в ихнюю кантору(gjensedige) тому так называемому специалисту,кто курировал данный ремонт(Андрей).Ответ получил-на старые машины(2001 год) детали или б/у или китай.Покраска дверей только по рамку.До этого был страховой случай(с другим страховщиком) и всё сделали качественно и с новыми деталями.Вообщем если нехотите получить франкенштейна вместо своей машины-думайте.

Gjensidige - Slings serviss

Slings serviss Отдал машину в рекомендованный ими сервисс, повреждено крыло и дверь. Крыло поставили б/у, дверь покрасили только по рамку (хоть дверь и рамка-одно целое) . Звонил в данную шарагу агенту кто курировал этот так называемый ремонт-сказал что на старые машины или б/у или китай. Дверь так и должно быть-повреждение снизу, красим только по рамку. Вообщем лучше не делал бы вообще. Был другой страховой случай до этого (с другой страховой, проблем небыло-всё новое и качественно. Очень несоветую.

Gjensidige - Regresa prasība

Regresa prasība Man ir tieši tāds pats stāsts ka Elinai A.(tepat saudzības par gjensidige). Man ari atnāca ierakstīta vēstule uz deklarēto dzīvesvietu, bet nevarēju to pasta izņemt,jo atrados ārzemes, līdz ar to vēstule tika nosūtīta atpakaļ apdrošināšanas kompānijai. Tagad,kad ir pagājis jau vairāk kā pusgads, man atnāk paziņojums,ka ir jāmaksā regresa kartība diezgan liela summa, četrciparu,kas parastam latvietim ir milzīga nauda!Un viņi pa šo laiku nav pat papulējusies piezvanīt vai nosūtīt e-pastu...

Gjensidige - apdrošināšana

apdrošināšana Saktos, jau, ka neesmu pirmā, kas šāda veida sūdzības raksta. protams, neliela avārija, esmu cietusī persona un summa, ko aprēķinājuši šie jokdari ir 79 eiro, bet oriģinālā lampas cena vien ir 230 eiro plus bampera krāsošana. Lūdzu pasakiet, kur varu saremontēt par šādu cenu un dabūt vēl detaļas. Klaja ņirgāšanās, tagad īsti nevaru saprast, kur tālāk griezties- vai pie patērētajtiesībām vai lielajā tiesā, jo kopējā summa man vajadzīga ap 400 eiro, bet ko iesākt ar tiem 79 nav ne mazākā...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes